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세계의 게임용 헤드셋 시장(2018-2022년)

Global Gaming Headset Market 2018-2022

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2018년 06월 상품 코드 342623
페이지 정보 영문 109 Pages
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세계의 게임용 헤드셋 시장(2018-2022년) Global Gaming Headset Market 2018-2022
발행일 : 2018년 06월 페이지 정보 : 영문 109 Pages

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한글목차

게임용 헤드셋에 대해

게임용 헤드셋은 게이머용으로 설계된 헤드셋으로, 고품질 헤드폰 및 마이크로폰을 탑재하고 있습니다. 주위의 소음을 차단함으로써 쾌적한 플레이 환경을 제공합니다.

Technavio의 애널리스트는 2018-2022년간 세계의 게임용 헤드셋 시장이 7.41%의 CAGR로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 게임용 헤드셋 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 동향, 플랫폼·기술·지역별 시장 규모의 추이와 예측, 성장요인 및 과제 분석, 경쟁 구도, 주요 기업 개요 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요

제2장 조사 범위

제3장 조사 방법

제4장 시장 상황

  • 시장 에코시스템
  • 시장 특성
  • 시장 세분화 분석

제5장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모
  • 시장 규모 예측

제6장 Five Forces 분석

  • 바이어의 교섭력
  • 공급기업의 교섭력
  • 신규 진출업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 기업 간 경쟁 관계
  • 시장 상황

제7장 시장 세분화 : 플랫폼별

  • 시장 세분화 : 플랫폼별
  • 시장 비교 : 플랫폼별
  • 멀티플랫폼 게임용 헤드셋
  • PC/Mac 게임용 헤드셋
  • 콘솔 게임용 헤드셋
  • 시장 기회 : 플랫폼별

제8장 시장 세분화 : 기술별

  • 시장 세분화 : 기술별
  • 시장 비교 : 기술별
  • 유선 게임용 헤드셋
  • 무선 게임용 헤드셋
  • 시장 기회 : 기술별

제9장 고객 상황

제10장 지역 상황

  • 시장 세분화 : 지역별
  • 시장 비교 : 지역별
  • 아메리카
  • 아시아태평양
  • 유럽, 중동 및 아프리카
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제11장 의사결정 프레임워크

제12장 성장요인과 과제

  • 시장 성장요인
  • 시장이 해결해야 할 과제

제13장 시장 동향

  • 이퀄라이제이션 모드의 헤드셋
  • AI와의 호환성
  • 콘솔용 기본 플레이 무료 게임(Free-to-Play)

제14장 벤더 구도

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황

제15장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • CORSAIR
  • SteelSeries
  • ROCCAT STUDIOS
  • Razer
  • Turtle Beach

제16장 부록

  • 약어 리스트
KSA 18.07.09

영문목차

About Gaming Headset

Gaming headset are specially designed peripherals, which include high-quality headphones and microphones used by gamers while playing games. These headsets are designed to block the ambient noises and to provide extra comfort to the games.

Technavio's analysts forecast the Global Gaming Headset Market to grow at a CAGR of 7.41% during the period 2018-2022.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the gaming headset market. To calculate the market size, the report considers the revenue generated from the sales of gaming headset.

The market is divided into the following segments based on geography:

  • Americas
  • APAC
  • EMEA

Technavio's report, Gaming Headset Market 2018-2022, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • CORSAIR
  • SteelSeries
  • ROCCAT STUDIOS
  • Razer
  • Turtle Beach

Market driver

  • Growth in e-sports market
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Counterfeit products
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Compatibility with artificial intelligence
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2022 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 05: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2017
  • Market size and forecast 2017-2022

PART 06: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 07: MARKET SEGMENTATION BY TECHNOLOGY

  • Segmentation by platform
  • Comparison by platform
  • Multi-platform gaming headsets - Market size and forecast
  • PC/Mac gaming headsets - Market size and forecast
  • Console gaming headsets
  • Market opportunity by platform

PART 08: MARKET SEGMENTATION BY TECHNOLOGY

  • Segmentation by technology
  • Comparison by technology
  • Wired gaming headsets - Market size and forecast 2018-2022
  • Wireless gaming headsets - Market size and forecast 2017-2022
  • Market opportunity by technology

PART 09: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 10: REGIONAL LANDSCAPE

  • Geographical segmentation
  • Regional comparison
  • Americas - Market size and forecast 2018-2022
  • APAC - Market size and forecast 2017-2022
  • EMEA - Market size and forecast 2017-2022
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 11: DECISION FRAMEWORK

PART 12: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 13: MARKET TRENDS

  • Headsets with equalization mode
  • Compatibility with artificial intelligence
  • Free-to-play games for console platform

PART 14: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption

PART 15: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • CORSAIR
  • SteelSeries
  • ROCCAT STUDIOS
  • Razer
  • Turtle Beach

PART 16: APPENDIX

  • List of abbreviations

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Parent market
  • Exhibit 02: Global gaming peripheral market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2017
  • Exhibit 07: Validation techniques employed for market sizing 2017
  • Exhibit 08: Global - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 09: Global - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2017
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2022
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Market condition - Five forces 2017
  • Exhibit 17: Platform - Market share 2017-2022 (%)
  • Exhibit 18: Comparison by platform
  • Exhibit 19: Multi-platform gaming headsets - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 20: Multi-platform gaming headsets - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 21: PC/Mac gaming headsets - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 22: PC/Mac gaming headsets- Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 23: Console gaming headsets - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 24: Console gaming headsets - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 25: Market opportunity by platform
  • Exhibit 26: Technology- Market share 2017-2022 (%)
  • Exhibit 27: Comparison by technology
  • Exhibit 28: Wired gaming headsets - Market size and forecast 2018-2022 ($ mn)
  • Exhibit 29: Wired gaming headsets - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 30: Wireless gaming headsets - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 31: Wireless gaming headsets - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 32: Market opportunity by technology
  • Exhibit 33: Customer landscape
  • Exhibit 34: Global - Market share by geography 2017-2022 (%)
  • Exhibit 35: Regional comparison
  • Exhibit 36: Americas - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 37: Americas - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 38: Top 3 countries in Americas
  • Exhibit 39: APAC - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 40: APAC - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 41: Top 3 countries in APAC
  • Exhibit 42: EMEA - Market size and forecast 2017-2022 ($ mn)
  • Exhibit 43: EMEA - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 44: Top 3 countries in EMEA
  • Exhibit 45: Key leading countries
  • Exhibit 46: Market opportunity
  • Exhibit 47: Vendor landscape
  • Exhibit 48: Landscape disruption
  • Exhibit 49: Vendors covered
  • Exhibit 50: Vendor classification
  • Exhibit 50: Market positioning of vendors
  • Exhibit 51: Vendor overview
  • Exhibit 52: CORSAIR - Business segments
  • Exhibit 53: CORSAIR - Organizational developments
  • Exhibit 54: CORSAIR - Geographic focus
  • Exhibit 55: CORSAIR - Segment focus
  • Exhibit 56: CORSAIR - Key offerings
  • Exhibit 57: Vendor overview
  • Exhibit 58: SteelSeries - Business segments
  • Exhibit 59: SteelSeries - Organizational developments
  • Exhibit 60: SteelSeries - Geographic focus
  • Exhibit 61: SteelSeries - Segment focus
  • Exhibit 62: SteelSeries - Key offerings
  • Exhibit 63: Vendor overview
  • Exhibit 64: ROCCAT STUDIOS- Business segments
  • Exhibit 65: ROCCAT STUDIOS - Organizational developments
  • Exhibit 66: ROCCAT STUDIOS - Geographic focus
  • Exhibit 67: ROCCAT STUDIOS - Segment focus
  • Exhibit 68: ROCCAT STUDIOS - Key offerings
  • Exhibit 69: Vendor overview
  • Exhibit 70: Razer - Business segments
  • Exhibit 71: Razer - Organizational developments
  • Exhibit 72: Razer - Geographic focus
  • Exhibit 73: Razer - Segment focus
  • Exhibit 74: Razer - Key offerings
  • Exhibit 75: Vendor overview
  • Exhibit 76: Turtle Beach - Business segments
  • Exhibit 77: Turtle Beach - Organizational developments
  • Exhibit 78: Turtle Beach - Geographic focus
  • Exhibit 79: Turtle Beach - Segment focus
  • Exhibit 80: Turtle Beach - Key offerings
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