Global Information
회사소개 | 문의

미국의 모바일 결제 시장 예측 : 모바일의 주류화와 소매점의 성장

U.S. Mobile Payments Market Forecast, 2016-2025: Merchants Grow as Mobile Goes Mainstream

리서치사 Mercator Advisory Group, Inc.
발행일 2018년 09월 상품 코드 709656
페이지 정보 영문 20 Pages, 9 Exhibits
가격
US $ 2,950 ₩ 3,370,000 PDF by E-mail (Single User License)


미국의 모바일 결제 시장 예측 : 모바일의 주류화와 소매점의 성장 U.S. Mobile Payments Market Forecast, 2016-2025: Merchants Grow as Mobile Goes Mainstream
발행일 : 2018년 09월 페이지 정보 : 영문 20 Pages, 9 Exhibits

한글목차

미국의 모바일 결제(Mobile Payments) 시장을 조사했으며, 결제 앱을 이용한 새로운 모바일 결제 환경의 부상과 소매점포의 시장 기회, 소비자 행동의 변화와 기존 밸류체인·결제 관련 사업자에 대한 영향, 미국의 모바일 결제 시장 예측 등을 정리하여 전해드립니다.

조사 하이라이트

  • 디지털 쇼핑과 모바일 결제의 역학
  • 모바일 결제에 영향을 미치는 시장 기회와 과제
  • 미국의 모바일 결제 에코시스템
  • 모바일 결제 시장 예측
  • 모바일 결제의 성장 전망 : 소매 시장 부문별

게재 기업

  • Alipay
  • Amazon
  • Apple
  • Best Buy
  • CardFree
  • Citi
  • CVS Health
  • Facebook
  • Google
  • Grubhub
  • JP Morgan Chase
  • Kohl's
  • LevelUp
  • Mastercard
  • PayPal
  • Samsung
  • Shell
  • Starbucks
  • Target
  • Visa
  • Walmart
  • WeChat
KSA 18.10.09

영문목차

Mercator U.S. mobile payments forecast reflects lifestyle commerce.

New Mercator Advisory Group research report explores opportunities for merchants using mobile payments apps as a sales channel.

Mobile apps with integrated payment features are now mainstream ways for consumers to shop, order and pay for almost any product or service. The emergence of mobile significantly impacts the value chain of payments from merchant acquirers to card networks/issuers to merchants. A new research report from Mercator Advisory Group, ‘U.S. Mobile Payments Market Forecast, 2016-2025: Merchants Grow as Mobile Goes Mainstream’, discusses the developing segments of the mobile pay landscape and how consumer behavior is impacting various players. Additionally, the report presents Mercator's mobile payments market data forecast.

“Consumers are in the driver's seat related to deciding when, where, and how to buy from merchants. Lifestyle commerce reflects people on the go, making quick and frequent stops, for coffee or a snack as well as for the convenience of ordering meals for takeout or delivery. Mobile payment apps fit this buying model perfectly, and we should expect more vertical retail markets to meet these trending consumer patterns,” commented Raymond Pucci, Director, Merchant Services at Mercator Advisory Group, and author of this report.

This report is 20 pages long and has 9 exhibits.

Companies mentioned in this report: Alipay, Amazon, Apple, Best Buy, CardFree, Citi, CVS Health, Facebook, Google, Grubhub, JP Morgan Chase, Kohl's, LevelUp, Mastercard, PayPal, Samsung, Shell, Starbucks, Target, Visa, Walmart, and WeChat.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of this research report include:

  • Digital shopping and mobile payments dynamics
  • Opportunities and challenges impacting mobile payments
  • U.S. mobile payment ecosystem
  • Mercator mobile payment market data forecast
  • Vertical market mobile pay growth prospects
Back to Top
아시아 최대 시장정보 제공
전세계에서 발행되고 있는 모든 시장조사보고서를
다루고 있습니다.
사이트에서 검색되지 않는 보고서도 문의 바랍니다.