Global Information
회사소개 | 문의

영국의 원예용품 인터넷 판매 시장

Internet Garden Market Report - UK 2018-2022

리서치사 AMA Research
발행일 2018년 10월 상품 코드 239646
페이지 정보 영문 73 Pages
가격
US $ 1,145 ₩ 1,304,600 PDF by E-mail (Single User License)
US $ 2,290 ₩ 2,609,200 PDF by E-mail (Enterprise License)


영국의 원예용품 인터넷 판매 시장 Internet Garden Market Report - UK 2018-2022
발행일 : 2018년 10월 페이지 정보 : 영문 73 Pages

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

원예용품 시장 전체의 성장은 중기적으로 상당히 억제될 전망이지만, 아직 성숙하지 않은 초기 단계이기는 하지만 인터넷 부문은 눈부신 성장을 이룰 것으로 예측됩니다. 2020년까지 인터넷 부문이 전체 원예용품 유통 시장의 18% 이상을 차지하고, 2016년 대비 55% 이상의 성장률을 나타낼 것으로 전망됩니다. 원예용품 시장은 성숙화를 지속하면서 2020년까지 성장이 가속화될 전망입니다. 최종적으로 원예용품 인터넷 판매 매출은 시장 전체의 수요와 연관이 있습니다. 시장 성숙도와 교체 빈도, 소비자 기호와 유행 등의 요인을 반영하며 향후 성장률은 부문에 따라 변화할 것입니다.

영국의 원예용품 인터넷 판매 동향에 대해 조사 분석했으며, 원예용품의 구성과 유통경로, 영국의 인터넷 이용 동향, 인터넷상의 전문점/비전문점 구성, 시장 규모 실적 및 예측 등의 정보를 전해드립니다.

제1장 서론

제2장 요약 및 향후 전망

제3장 경제 환경

  • GDP
  • 인플레이션/금리
  • 실업률
  • 가계 소비
  • 주택/건설
  • 영국 파운드
  • 인구 프로파일
  • 결론

제4장 영국의 원예용품 인터넷 판매 시장

  • 정의
  • 시장 개요
    • 원예용품 시장 전체 규모
    • 원예용품 전체 시장 구조
    • 원예용품 : 유통 채널 믹스
    • 인터넷 유통 채널 구조
    • 원예용품 인터넷 판매 시장 규모와 예측
    • 원예용품 인터넷 판매 시장 전체 : 유통 믹스
  • 인터넷 시장의 동향과 영향
    • E-Commerce 시장
    • 인터넷 접속
    • 온라인 조사
    • 구입자 프로파일
    • 소셜 네트워킹, 사용자 리뷰, 블로그
    • 온라인 쇼핑 동향
    • 디지털 광고

제5장 제품

  • 전체적인 제품 구성
  • 제품 동향
    • 원예
    • 원예용 건물
    • 원예용 레저용품
    • 원예용 설비
    • 원예용 화학제품
    • 원예 잡화
  • 시장의 영향
    • 주택 시장
    • 주택 준공의 구성
    • 소비자의 특징
    • 날씨

제6장 공급 및 유통 구조

  • 개요
  • 온라인 원예 전문점 개요
    • 시장 점유율
    • 주요 공급업체
  • 비전문점
    • 비전문점 채널 점유율
    • 주요 공급업체

도표

LSH 16.11.18

TABLES AND CHARTS

  • CHART 1: UK INTERNET GARDEN PRODUCTS MARKET SIZE AND FORECASTS 2013 TO 2022 - BY VALUE (£M RSP) 9
  • TABLE 2: GDP DATA - 2015-2018 - KEY CONSTITUENT ELEMENTS 13
  • CHART 3: INTEREST RATES AND INFLATION (CPI) FROM 2000-2022 14
  • CHART 4: PDI & SAVINGS RATIO AT CURRENT PRICES 2000-2022 16
  • TABLE 5: EXCHANGE RATE FLUCTUATIONS 2014-2020 - STERLING TO THE DOLLAR, AND THE EURO, SPOT RATES 17
  • TABLE 6: UK INTERNET GARDEN MARKET AND FORECASTS 2013 TO 2022 - BY VALUE (£M RSP) 20
  • CHART 7: INDEX OF OVERALL AND INTERNET GARDEN PRODUCT SALES AND FORECASTS 2011 TO 2022 - (INDEX 2011=100) 24
  • CHART 8: INTERNET DISTRIBUTION CHANNEL STRUCTURE FOR DOMESTIC GARDEN PRODUCTS 26
  • CHART 9: TOTAL INTERNET GARDEN PRODUCTS MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST & NON-SPECIALIST E-TAILERS) 2017-18 - % BY VALUE 27
  • CHART 10: UK E-RETAIL MARKET - % SHARE OF TOTAL RETAIL SALES 2011 - 2018 28
  • CHART 11: UK E-COMMERCE SALES OVER A WEBSITE 2011-16 - BY VALUE £BN (BASE: BUSINESSES WITH 10+ EMPLOYEES) 29
  • CHART 12: GB HOUSEHOLDS WITH INTERNET ACCESS 2007 - 2018 - % OF GB HOUSEHOLDS 30
  • CHART 13: GB ADULTS ACCESSING THE INTERNET WITH A MOBILE/SMARTPHONE 2011 TO 2018 - % OF INTERNET USERS 31
  • CHART 14: GB ADULTS ACCESSING THE INTERNET 'ON THE GO' BY TYPE OF MOBILE DEVICE 2018 - % OF INTERNET USERS 32
  • CHART 15: SOCIAL NETWORKING USER PROFILE BY AGE CATEGORY 2018 33
  • CHART 16: ONLINE PURCHASER OF HOUSEHOLD GOODS BY AGE CATEGORY 2018 34
  • TABLE 17: ONLINE RETAILER STRATEGIES 36
  • CHART 18: INTERNET GARDEN PRODUCT SALES MIX (HORTICULTURAL, LEISURE, EQUIPMENT, BUILDINGS, SUNDRIES, CHEMICALS) 2017 - % BY VALUE 37
  • CHART 19: DISTRIBUTION MIX IN TOTAL INTERNET HORTICULTURE PRODUCTS MARKET (SPECIALIST /NON-SPECIALIST) 2017 - % BY VALUE 39
  • CHART 20: MIX OF PRODUCTS WITHIN THE UK HORTICULTURAL MARKET (NURSERY & BEDDING, AND BULBS & SEEDS) 2017-18 - % BY VALUE 41
  • CHART 21: TOTAL INTERNET GARDEN BUILDINGS MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST /NON-SPECIALIST) 2017 -% BY VALUE 43
  • CHART 22: TOTAL INTERNET GARDEN LEISURE MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST/NON-SPECIALIST) 2017 - % BY VALUE 45
  • CHART 23: UK MARKET FOR GARDEN LEISURE PRODUCT MIX (FURNITURE, BBQS, ACCESSORIES) 2017 - % BY VALUE 47
  • CHART 24: TOTAL INTERNET GARDEN EQUIPMENT MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST & NON-SPECIALIST) 2017 - % BY VALUE 50
  • CHART 25: TOTAL INTERNET GARDEN CHEMICALS MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST & NON-SPECIALISTS) 2017 - % BY VALUE 52
  • CHART 26: UK DOMESTIC GARDEN SUNDRIES PRODUCT MIX (FENCING & LANDSCAPING, GARDEN DECORATION AND WATERING & PROPAGATION) 2017 - % BY VALUE 54
  • CHART 27: TOTAL INTERNET GARDEN SUNDRIES MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST & NON-SPECIALIST) 2017 - % BY VALUE 55
  • CHART 28: TOTAL INTERNET GARDEN PRODUCTS MARKET DISTRIBUTION MIX (SPECIALIST & NON-SPECIALIST E-TAILERS) 2017 - % BY VALUE 58
  • TABLE 29: SPECIALIST E-TAILER GARDEN PRODUCTS MARKET SHARE, 2017 60
  • TABLE 30: NON-SPECIALISTS INTERNET GARDEN PRODUCTS MARKET RETAIL SHARE (HOME IMPROVEMENT MULTIPLES, MAIL ORDER/CATALOGUE, OTHERS) 2017 - % BY VALUE 66

The 5th edition of the 'Internet Garden Products Market Report - UK 2018-2022' contains a detailed study of the continued development of the online garden products and analyses current trends by product sector. It reviews recent market trends and forecasts over the next few years for both specialist garden e-tailers and non-specialists within this market.

Table of Contents

1. INTRODUCTION 7

  • 1.1 BACKGROUND 7
  • 1.2 SOURCES OF INFORMATION 7

2. SUMMARY & FUTURE PROSPECTS 9

  • 2.1 SUMMARY 9
  • 2.2 FUTURE PROSPECTS 10

3. ECONOMIC ENVIRONMENT 12

  • 3.1 GDP 12
  • 3.2 INFLATION & INTEREST RATES 13
  • 3.3 UNEMPLOYMENT 15
  • 3.4 HOUSEHOLD CONSUMPTION 15
  • 3.5 HOUSING & CONSTRUCTION 16
  • 3.6 STERLING 17
  • 3.7 POPULATION PROFILE 17
  • 3.8 CONCLUSIONS 18

4. UK MARKET FOR INTERNET GARDEN PRODUCTS 19

  • 4.1 DEFINITION 19
    • 4.1.1 Product Areas 20
  • 4.2 MARKET OVERVIEW 20
    • 4.2.1 Market Size and Forecasts 20
    • 4.2.2 Internet Distribution Channel Structure 25
    • 4.2.3 Distribution Mix of Total Internet Garden Products Market 27
  • 4.3 INTERNET MARKET TRENDS AND INFLUENCES 28
    • 4.3.1 E-retail Market 28
    • 4.3.2 Internet Access (Fixed, Mobile, Superfast Broadband) 30
    • 4.3.3 Mobile Internet Access (Smartphone, Tablet, Other) 31
    • 4.3.4 Online Research (User Reviews, Blogs, Social Networks, Price Comparison) 32
    • 4.3.5 Online Purchaser Profile 34
    • 4.3.6 Online Retailer Strategies 35

5. PRODUCTS 37

  • 5.1 OVERALL PRODUCT MIX 37
  • 5.2 HORTICULTURE 38
    • 5.2.1 Distribution/Role of Internet 39
    • 5.2.2 Market Trends 40
  • 5.3 GARDEN BUILDINGS 42
    • 5.3.1 Distribution/Role of Internet 42
    • 5.3.2 Market Trends 43
  • 5.4 GARDEN LEISURE 44
    • 5.4.1 Distribution/Role of Internet 45
    • 5.4.2 Market Trends 46
  • 5.5 GARDEN EQUIPMENT 49
    • 5.5.1 Distribution/Role of Internet 49
    • 5.5.2 Market Trends 50
  • 5.6 GARDEN CHEMICALS 51
    • 5.6.1 Distribution/Role of Internet 52
    • 5.6.2 Market Trends 53
  • 5.7 GARDEN SUNDRIES 53
    • 5.7.1 Product Mix 54
    • 5.7.2 Distribution/Role of Internet 55
    • 5.7.3 Market Trends 56

6. SUPPLY & DISTRIBUTION STRUCTURE 58

  • 6.1 OVERVIEW 58
  • 6.2 OVERVIEW OF SPECIALIST GARDEN E-TAILERS 59
    • 6.2.1 Market Shares 60
    • 6.2.2 Key Suppliers - Specialist Garden E-tailers 61
  • 6.3 NON-SPECIALISTS 65
    • 6.3.1 Non-specialist Channel Shares 66
    • 6.3.2 Mail order and Catalogue Companies 67
    • 6.3.3 Home Improvement Multiples 68
    • 6.3.4 Garden Centres 70
    • 6.3.5 Other Online Suppliers 71
Back to Top
전화 문의
이용안내