시장보고서
상품코드
1193115

세계의 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장 : 구성 요소별, 배포 모드별, 기업 규모별, 플랫폼별, 최종 사용자별-기회 분석 및 산업 예측(2021-2031년)

Social Media Analytics-Based Insurance Market By Component, By Deployment Mode, By Enterprise Size (Large Enterprise, Small and Medium-sized Enterprises ), By Platforms, By End User : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

발행일: | 리서치사: Allied Market Research | 페이지 정보: 영문 444 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

소셜 미디어 분석(SMA)은 소셜 미디어 사이트 및 블로그에서 데이터를 수집하고 데이터를 평가하고 비즈니스 의사 결정을 내리는 방법을 말합니다.

보험사는 소셜 미디어 분석을 활용하여 전문 미디어 사이트와 사용자 생성 미디어 사이트 모두에서 온라인 토론에서 수집한 데이터를 요약, 분석 및 처리할 수 있습니다.

소셜 미디어 분석(SMA)은 전세계 보험사에서 이용하여 서비스와 상품의 제공을 개선하고 소비자의 태도에 대한 의미 있는 통찰력을 얻고 있습니다. 또한, 최근 소셜 미디어 트래픽이 증가하고 있는 것도 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장 수요 증가의 원동력이 되고 있습니다. 또한 타겟 잠재고객을 발견하고 고객 환경을 개선하는 데 도움이 됩니다. 그러나 데이터 파악, 매개변수 설정, 비즈니스 규칙 정의, 데이터 준비, 실행, 데이터 모델링, 시각화 등 분석 워크플로우가 복잡해 시장 성장을 저해했습니다. 한편, 클라우드 및 AI 기반 기술 채택 증가, 소셜 미디어 분석 분야의 기술적 진보는 시장 성장에 큰 유리한 기회를 가져올 것으로 예측됩니다.

, 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장은 구성 요소, 배포 모드, 기업 규모, 플랫폼, 최종 사용자, 지역에 따라 부문화됩니다. 구성 요소별로 소프트웨어와 서비스로 구분됩니다. 배포 모드에서는 온프레미스와 클라우드로 이분됩니다. 기업 규모별로는 대기업과 중소기업(SME)으로 분류됩니다. 플랫폼별로 소셜 미디어 분석을 기반으로 한 보험 시장은 Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube로 분류됩니다. Facebook 분야는 고객 관계 관리(CRM), 예측 분석, 신용 점수로 세분화됩니다. 고객 관계 관리(CRM)는 고객 프로파일링 및 리스크 분석, 언더라이팅, 보험 계약 서비스로 나뉩니다. 최종 사용자별로 소셜 미디어 분석을 기반으로 하는 보험 시장은 보험 기업, 정부 기관, 제3자 관리자, 브로커, 컨설턴트 기업로 구분됩니다. 지역별로는 북미, 유럽, 아시아 태평양, LAMEA에 대해 분석합니다.

소셜 미디어 분석 기반 보험 시장에서 사업을 전개하는 주요 기업(Adobe, Brandwatch, Cision US Inc, Clarabridge, Digimind, GoodData Corporation, Hootsuite Inc. 등)의 프로필을 분석합니다. International Business Machines Corporation, Meltwater, Netbase Quid, Inc, Oracle, Salesforce, Inc, SAS Institute Inc, Sprout Social Inc, Talkwalker Inc, Kazee Indonesia, ViralStat.com 등 기업이 있습니다. 이 플레이어는 시장에 대한 침투를 높이고 소셜 미디어 분석 기반 보험 산업의 입지를 강화하기 위해 다양한 전략을 채택했습니다.

이해관계자를 위한 주요 이점

  • 2021년부터 2031년까지 소셜 미디어 분석을 기반으로 한 보험 시장 분석 시장 부문, 현재 동향, 추정, 역학을 정량적으로 분석하고, 우세한 소셜 미디어 분석을 기반으로 한 보험 시장 기회를 확인합니다.
  • 시장 조사는 주요 촉진 요인, 시장 억제 요인, 기회와 관련된 정보와 함께 제공됩니다.
  • Porter’s Five Forces은 이해관계자들이 이익 지향적인 비즈니스 결정을 내리고 공급업체와 구매자의 네트워크를 강화할 수 있도록 구매자와 공급업체의 효력을 강조합니다.
  • 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장의 세분화에 대한 자세한 분석은 일반적인 시장 기회 결정을 돕습니다.
  • 각 지역의 주요 국가는 시장에 대한 수익 공헌도에 따라 매핑됩니다.
  • 시장 플레이어 포지셔닝은 벤치마크를 용이하게 하고 시장 플레이어의 현재 위치를 명확하게 이해할 수 있습니다.
  • 지역 및 세계 소셜 미디어 분석을 기반으로 한 보험 시장 동향, 주요 기업, 시장 부문, 응용 분야 및 시장 성장 전략에 대한 분석을 게시합니다.

목차

제1장 소개

제2장 주요 요약

제3장 시장 개요

  • 시장 정의와 범위
  • 주요 조사 결과
    • 주요 투자 포켓
  • Porter’s Five Forces
  • 주요 기업의 포지셔닝
  • 시장 역학
    • 촉진 요인
    • 억제 요인
    • 기회
  • COVID-19 영향 분석

제4장 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장 : 구성 요소별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 도구
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 서비스
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제5장 소셜 미디어 분석에 근거하는 보험 시장 : 배포 모드별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 온프레미스
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 클라우드
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제6장 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장 : 기업 규모별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 대기업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 중소기업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제7장 소셜 미디어 분석에 기초한 보험 시장 : 플랫폼별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • Facebook
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별 분석
  • LinkedIn
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 트위터
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 인스타그램
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • YouTube
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제8장 소셜 미디어 분석 기반 보험 시장 : 최종 사용자별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 보험사
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 정부기관
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 제3자 기관의 관리자, 브로커, 컨설턴트 기업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제9장 소셜 미디어 분석에 기초한 보험 시장 : 지역별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 북미
    • 주요 동향 및 기회
    • 북미의 시장 규모 및 예측 : 구성 요소별
    • 북미의 시장 규모 및 예측 : 배포 모드별
    • 북미의 시장 규모 및 예측 : 기업 규모별
    • 북미의 시장 규모 및 예측 : 플랫폼별
    • 북미의 시장 규모 및 예측 : 최종 사용자별
    • 북미의 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 미국
      • 캐나다
  • 유럽
    • 주요 동향 및 기회
    • 유럽의 시장 규모 및 예측 : 구성 요소별
    • 유럽의 시장 규모 및 예측 : 배포 모드별
    • 유럽의 시장 규모 및 예측 : 기업 규모별
    • 유럽의 시장 규모 및 예측 : 플랫폼별
    • 유럽의 시장 규모 및 예측 : 최종 사용자별
    • 유럽의 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 영국
      • 독일
      • 프랑스
      • 이탈리아
      • 스페인
      • 네덜란드
      • 기타 유럽
  • 아시아 태평양 지역
    • 주요 동향 및 기회
    • 아시아 태평양 지역의 시장 규모 및 예측 : 구성 요소별
    • 아시아 태평양 지역의 시장 규모 및 예측 : 배포 모드별
    • 아시아 태평양 지역의 시장 규모 및 예측 : 기업 규모별
    • 아시아 태평양 지역의 시장 규모 및 예측 : 플랫폼별
    • 아시아 태평양 지역의 시장 규모 및 예측 : 최종 사용자별
    • 아시아 태평양 지역의 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 중국
      • 인도
      • 일본
      • 한국
      • 호주
      • 기타 아시아 태평양 지역
  • LAMEA
    • 주요 동향 및 기회
    • LAMEA의 시장 규모 및 예측 : 구성 요소별
    • LAMEA의 시장 규모 및 예측 : 배포 모드별
    • LAMEA의 시장 규모 및 예측 : 기업 규모별
    • LAMEA의 시장 규모 및 예측 : 플랫폼별
    • LAMEA의 시장 규모 및 예측 : 최종 사용자별
    • LAMEA의 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 남미
      • 중동
      • 아프리카

제10장 기업 정세

  • 소개
  • 주요 성공 전략
  • 주요 10개사의 제품 매핑
  • 경쟁 대시보드
  • 경합의 히트 맵
  • 주요 발전

제11장 기업 개요

  • Adobe
  • Brandwatch
  • Cision US Inc.
  • Clarabridge
  • Digimind
  • GoodData Corporation
  • Hootsuite Inc.
  • International Business Machines Corporation
  • Meltwater
  • Netbase Quid, Inc.
  • Oracle
  • Salesforce, Inc.
  • SAS Institute Inc.
  • Sprout Social, Inc.
  • Talkwalker Inc.
  • Kazee Indonesia
  • ViralStat.com
LSH 23.03.13

Social media analytics (SMA) refers to the approach of collecting data from social media sites and blogs and evaluating that data to make business decisions. Insurance companies can utilize social media analytics to compile, analyze, and act on data collected from online discussions on both professional and user-generated media sites.

Social media analytics are being used by insurance companies all over the globe to improve their services and product offerings and obtain meaningful insights into consumer attitudes. Furthermore, increase in social media traffic in recent years is a driving factor for rise in demand for social media analytics-based insurance market. In addition, it helps to find the target audience and improves customer experience. However, complexities in the analytical workflow hampers the growth of the market such as, data identification, parameter setup, business rule definition, data preparation, execution, data modelling, and visualization. On the contrary, increase in adoption of cloud and AI based technology and technological advancements in the field of social media analytics are projected to provide major lucrative opportunities in the growth of the market.

 The social media analytics-based insurance market is segmented on the basis of component, deployment mode, enterprise size, platform, end user, and region. By component, it is segmented into software and services. By deployment mode, it is bifurcated into on-premises and cloud. By enterprise size, it is segregated into large enterprises, and small and medium-sized enterprises (SMEs). By platform, the social media analytics-based insurance market is segmented into Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, and YouTube. Facebook segment is further sub segmented into customer relationship management (CRM), predictive analytics, and credit scoring. The customer relationship management (CRM) is further divided into customer profiling & risk analysis, underwriting, and policy servicing. By end user, the social media analytics-based insurance market is segmented into insurance companies, government agencies and third-party administrators, brokers and consultancies. By region, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA       

The report analyzes the profiles of key players operating in the social media analytics-based insurance market such as Adobe, Brandwatch, Cision U.S. Inc., Clarabridge, Digimind, GoodData Corporation, Hootsuite Inc. International Business Machines Corporation, Meltwater, Netbase Quid, Inc., Oracle, Salesforce, Inc., SAS Institute Inc.,  Sprout Social Inc., Talkwalker Inc., Kazee Indonesia and ViralStat.com. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the social media analytics-based insurance industry.

Key Benefits For Stakeholders

  • This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the social media analytics-based insurance market analysis from 2021 to 2031 to identify the prevailing social media analytics-based insurance market opportunities.
  • The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
  • Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
  • In-depth analysis of the social media analytics-based insurance market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
  • Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
  • Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
  • The report includes the analysis of the regional as well as global social media analytics-based insurance market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Key Market Segments

By Component

  • Tools
  • Service

By Deployment Mode

  • On-Premise
  • Cloud

By Enterprise Size

  • Large Enterprise
  • Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)

By Platforms

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • Facebook

By End User

  • Insurance Companies
  • Government Agencies
  • Third-party Administrators, Brokers and Consultancies

By Region

  • North America
    • U.S.
    • Canada
  • Europe
    • United Kingdom
    • Germany
    • France
    • Italy
    • Spain
    • Netherlands
    • Rest of Europe
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • Rest of Asia-Pacific
  • LAMEA
    • Latin America
    • Middle East
    • Africa
  • Key Market Players
    • Adobe
    • Brandwatch
    • Cision U.S. Inc.
    • Clarabridge
    • Digimind
    • GoodData Corporation
    • Hootsuite Inc.
    • International Business Machines Corporation
    • Meltwater
    • Netbase Quid, Inc.
    • Oracle
    • Salesforce, Inc.
    • SAS Institute Inc.
    • Sprout Social, Inc.
    • Talkwalker Inc.
    • Kazee Indonesia
    • ViralStat.com

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

  • 1.1.Report description
  • 1.2.Key market segments
  • 1.3.Key benefits to the stakeholders
  • 1.4.Research Methodology
    • 1.4.1.Secondary research
    • 1.4.2.Primary research
    • 1.4.3.Analyst tools and models

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1.Key findings of the study
  • 2.2.CXO Perspective

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

  • 3.1.Market definition and scope
  • 3.2.Key findings
    • 3.2.1.Top investment pockets
  • 3.3.Porter's five forces analysis
  • 3.4.Top player positioning
  • 3.5.Market dynamics
    • 3.5.1.Drivers
    • 3.5.2.Restraints
    • 3.5.3.Opportunities
  • 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market

CHAPTER 4: SOCIAL MEDIA ANALYTICS-BASED INSURANCE MARKET, BY COMPONENT

  • 4.1 Overview
    • 4.1.1 Market size and forecast
  • 4.2 Tools
    • 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.2.2 Market size and forecast, by region
    • 4.2.3 Market analysis by country
  • 4.3 Service
    • 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.3.2 Market size and forecast, by region
    • 4.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 5: SOCIAL MEDIA ANALYTICS-BASED INSURANCE MARKET, BY DEPLOYMENT MODE

  • 5.1 Overview
    • 5.1.1 Market size and forecast
  • 5.2 On-Premise
    • 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.2.2 Market size and forecast, by region
    • 5.2.3 Market analysis by country
  • 5.3 Cloud
    • 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.3.2 Market size and forecast, by region
    • 5.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 6: SOCIAL MEDIA ANALYTICS-BASED INSURANCE MARKET, BY ENTERPRISE SIZE

  • 6.1 Overview
    • 6.1.1 Market size and forecast
  • 6.2 Large Enterprise
    • 6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 6.2.2 Market size and forecast, by region
    • 6.2.3 Market analysis by country
  • 6.3 Small and Medium-sized Enterprises (SMEs)
    • 6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 6.3.2 Market size and forecast, by region
    • 6.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 7: SOCIAL MEDIA ANALYTICS-BASED INSURANCE MARKET, BY PLATFORMS

  • 7.1 Overview
    • 7.1.1 Market size and forecast
  • 7.2 Facebook
    • 7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.2.2 Market size and forecast, by region
    • 7.2.3 Market analysis by country
  • 7.3 LinkedIn
    • 7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.3.2 Market size and forecast, by region
    • 7.3.3 Market analysis by country
  • 7.4 Twitter
    • 7.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.4.2 Market size and forecast, by region
    • 7.4.3 Market analysis by country
  • 7.5 Instagram
    • 7.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.5.2 Market size and forecast, by region
    • 7.5.3 Market analysis by country
  • 7.6 YouTube
    • 7.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.6.2 Market size and forecast, by region
    • 7.6.3 Market analysis by country

CHAPTER 8: SOCIAL MEDIA ANALYTICS-BASED INSURANCE MARKET, BY END USER

  • 8.1 Overview
    • 8.1.1 Market size and forecast
  • 8.2 Insurance Companies
    • 8.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 8.2.2 Market size and forecast, by region
    • 8.2.3 Market analysis by country
  • 8.3 Government Agencies
    • 8.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 8.3.2 Market size and forecast, by region
    • 8.3.3 Market analysis by country
  • 8.4 Third-party Administrators, Brokers and Consultancies
    • 8.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 8.4.2 Market size and forecast, by region
    • 8.4.3 Market analysis by country

CHAPTER 9: SOCIAL MEDIA ANALYTICS-BASED INSURANCE MARKET, BY REGION

  • 9.1 Overview
    • 9.1.1 Market size and forecast
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 Key trends and opportunities
    • 9.2.2 North America Market size and forecast, by Component
    • 9.2.3 North America Market size and forecast, by Deployment Mode
    • 9.2.4 North America Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 9.2.5 North America Market size and forecast, by Platforms
    • 9.2.6 North America Market size and forecast, by End User
    • 9.2.7 North America Market size and forecast, by country
      • 9.2.7.1 U.S.
      • 9.2.7.1.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.2.7.1.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.2.7.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.2.7.1.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.2.7.1.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.2.7.2 Canada
      • 9.2.7.2.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.2.7.2.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.2.7.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.2.7.2.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.2.7.2.5 Market size and forecast, by End User
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Key trends and opportunities
    • 9.3.2 Europe Market size and forecast, by Component
    • 9.3.3 Europe Market size and forecast, by Deployment Mode
    • 9.3.4 Europe Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 9.3.5 Europe Market size and forecast, by Platforms
    • 9.3.6 Europe Market size and forecast, by End User
    • 9.3.7 Europe Market size and forecast, by country
      • 9.3.7.1 United Kingdom
      • 9.3.7.1.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.1.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.1.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.1.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.3.7.2 Germany
      • 9.3.7.2.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.2.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.2.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.2.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.3.7.3 France
      • 9.3.7.3.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.3.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.3.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.3.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.3.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.3.7.4 Italy
      • 9.3.7.4.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.4.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.4.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.4.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.4.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.3.7.5 Spain
      • 9.3.7.5.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.5.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.5.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.5.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.5.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.3.7.6 Netherlands
      • 9.3.7.6.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.6.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.6.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.6.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.6.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.3.7.7 Rest of Europe
      • 9.3.7.7.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.3.7.7.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.3.7.7.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.3.7.7.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.3.7.7.5 Market size and forecast, by End User
  • 9.4 Asia-Pacific
    • 9.4.1 Key trends and opportunities
    • 9.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Component
    • 9.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Deployment Mode
    • 9.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 9.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Platforms
    • 9.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by End User
    • 9.4.7 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
      • 9.4.7.1 China
      • 9.4.7.1.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.4.7.1.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.4.7.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.4.7.1.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.4.7.1.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.4.7.2 India
      • 9.4.7.2.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.4.7.2.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.4.7.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.4.7.2.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.4.7.2.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.4.7.3 Japan
      • 9.4.7.3.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.4.7.3.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.4.7.3.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.4.7.3.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.4.7.3.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.4.7.4 South Korea
      • 9.4.7.4.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.4.7.4.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.4.7.4.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.4.7.4.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.4.7.4.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.4.7.5 Australia
      • 9.4.7.5.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.4.7.5.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.4.7.5.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.4.7.5.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.4.7.5.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.4.7.6 Rest of Asia-Pacific
      • 9.4.7.6.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.4.7.6.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.4.7.6.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.4.7.6.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.4.7.6.5 Market size and forecast, by End User
  • 9.5 LAMEA
    • 9.5.1 Key trends and opportunities
    • 9.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Component
    • 9.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Deployment Mode
    • 9.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 9.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Platforms
    • 9.5.6 LAMEA Market size and forecast, by End User
    • 9.5.7 LAMEA Market size and forecast, by country
      • 9.5.7.1 Latin America
      • 9.5.7.1.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.5.7.1.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.5.7.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.5.7.1.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.5.7.1.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.5.7.2 Middle East
      • 9.5.7.2.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.5.7.2.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.5.7.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.5.7.2.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.5.7.2.5 Market size and forecast, by End User
      • 9.5.7.3 Africa
      • 9.5.7.3.1 Market size and forecast, by Component
      • 9.5.7.3.2 Market size and forecast, by Deployment Mode
      • 9.5.7.3.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 9.5.7.3.4 Market size and forecast, by Platforms
      • 9.5.7.3.5 Market size and forecast, by End User

CHAPTER 10: COMPANY LANDSCAPE

  • 10.1. Introduction
  • 10.2. Top winning strategies
  • 10.3. Product Mapping of Top 10 Player
  • 10.4. Competitive Dashboard
  • 10.5. Competitive Heatmap
  • 10.6. Key developments

CHAPTER 11: COMPANY PROFILES

  • 11.1 Adobe
    • 11.1.1 Company overview
    • 11.1.2 Company snapshot
    • 11.1.3 Operating business segments
    • 11.1.4 Product portfolio
    • 11.1.5 Business performance
    • 11.1.6 Key strategic moves and developments
  • 11.2 Brandwatch
    • 11.2.1 Company overview
    • 11.2.2 Company snapshot
    • 11.2.3 Operating business segments
    • 11.2.4 Product portfolio
    • 11.2.5 Business performance
    • 11.2.6 Key strategic moves and developments
  • 11.3 Cision U.S. Inc.
    • 11.3.1 Company overview
    • 11.3.2 Company snapshot
    • 11.3.3 Operating business segments
    • 11.3.4 Product portfolio
    • 11.3.5 Business performance
    • 11.3.6 Key strategic moves and developments
  • 11.4 Clarabridge
    • 11.4.1 Company overview
    • 11.4.2 Company snapshot
    • 11.4.3 Operating business segments
    • 11.4.4 Product portfolio
    • 11.4.5 Business performance
    • 11.4.6 Key strategic moves and developments
  • 11.5 Digimind
    • 11.5.1 Company overview
    • 11.5.2 Company snapshot
    • 11.5.3 Operating business segments
    • 11.5.4 Product portfolio
    • 11.5.5 Business performance
    • 11.5.6 Key strategic moves and developments
  • 11.6 GoodData Corporation
    • 11.6.1 Company overview
    • 11.6.2 Company snapshot
    • 11.6.3 Operating business segments
    • 11.6.4 Product portfolio
    • 11.6.5 Business performance
    • 11.6.6 Key strategic moves and developments
  • 11.7 Hootsuite Inc.
    • 11.7.1 Company overview
    • 11.7.2 Company snapshot
    • 11.7.3 Operating business segments
    • 11.7.4 Product portfolio
    • 11.7.5 Business performance
    • 11.7.6 Key strategic moves and developments
  • 11.8 International Business Machines Corporation
    • 11.8.1 Company overview
    • 11.8.2 Company snapshot
    • 11.8.3 Operating business segments
    • 11.8.4 Product portfolio
    • 11.8.5 Business performance
    • 11.8.6 Key strategic moves and developments
  • 11.9 Meltwater
    • 11.9.1 Company overview
    • 11.9.2 Company snapshot
    • 11.9.3 Operating business segments
    • 11.9.4 Product portfolio
    • 11.9.5 Business performance
    • 11.9.6 Key strategic moves and developments
  • 11.10 Netbase Quid, Inc.
    • 11.10.1 Company overview
    • 11.10.2 Company snapshot
    • 11.10.3 Operating business segments
    • 11.10.4 Product portfolio
    • 11.10.5 Business performance
    • 11.10.6 Key strategic moves and developments
  • 11.11 Oracle
    • 11.11.1 Company overview
    • 11.11.2 Company snapshot
    • 11.11.3 Operating business segments
    • 11.11.4 Product portfolio
    • 11.11.5 Business performance
    • 11.11.6 Key strategic moves and developments
  • 11.12 Salesforce, Inc.
    • 11.12.1 Company overview
    • 11.12.2 Company snapshot
    • 11.12.3 Operating business segments
    • 11.12.4 Product portfolio
    • 11.12.5 Business performance
    • 11.12.6 Key strategic moves and developments
  • 11.13 SAS Institute Inc.
    • 11.13.1 Company overview
    • 11.13.2 Company snapshot
    • 11.13.3 Operating business segments
    • 11.13.4 Product portfolio
    • 11.13.5 Business performance
    • 11.13.6 Key strategic moves and developments
  • 11.14 Sprout Social, Inc.
    • 11.14.1 Company overview
    • 11.14.2 Company snapshot
    • 11.14.3 Operating business segments
    • 11.14.4 Product portfolio
    • 11.14.5 Business performance
    • 11.14.6 Key strategic moves and developments
  • 11.15 Talkwalker Inc.
    • 11.15.1 Company overview
    • 11.15.2 Company snapshot
    • 11.15.3 Operating business segments
    • 11.15.4 Product portfolio
    • 11.15.5 Business performance
    • 11.15.6 Key strategic moves and developments
  • 11.16 Kazee Indonesia
    • 11.16.1 Company overview
    • 11.16.2 Company snapshot
    • 11.16.3 Operating business segments
    • 11.16.4 Product portfolio
    • 11.16.5 Business performance
    • 11.16.6 Key strategic moves and developments
  • 11.17 ViralStat.com
    • 11.17.1 Company overview
    • 11.17.2 Company snapshot
    • 11.17.3 Operating business segments
    • 11.17.4 Product portfolio
    • 11.17.5 Business performance
    • 11.17.6 Key strategic moves and developments
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제