시장보고서
상품코드
1193267

세계의 표면 및 필드 애널리틱스 시장 : 제공 제품별, 배치 모형별, 기업 규모별, 업계별, 기회 분석 및 산업 예측(2021-2031년)

Surface & Field Analytics Market By Offering, By Deployment Model, By Enterprise Size, By Industry Vertical : Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

발행일: | 리서치사: Allied Market Research | 페이지 정보: 영문 284 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

표면 및 필드 애널리틱스(Surface & Field Analytics)은 지리공간 데이터를 첨단 기술로 조사하고 동향과 발생을 예측하는 기술입니다.

표면 및 필드 애널리틱스 솔루션은 기계 학습, 인공 지능, 기타 통계 분석 및 알고리즘과 같은 최첨단 기술을 사용하여 엄청난 데이터 세트를 조사하는 데 유용합니다. 표면 및 필드 애널리틱스에는 기술적 분석, 진단적 분석, 예측적 분석, 처방적 분석 및 데이터 마이닝과 같은 고도의 데이터 과학 기술이 포함됩니다.

COVID-19 판데믹 기간 동안 재택근무와 위생경향 수요 증가는 세계의 표면 및 필드 애널리틱스 성장을 촉진하여 표면 및 필드 애널리틱스 업계 전반 수요에 힘을 쏟고 있습니다. 그러나 타사의 표면 및 필드 애널리틱스 플랫폼 데이터 프라이버시 및 공유 문제는 표면 및 필드 애널리틱스 시장 예측을 방해할 수 있습니다. 한편, 기계 학습 및 서피스 애널리틱스와 같은 고급 도구를 표면 및 필드 애널리틱스 솔루션 제품군에 통합함으로써 표면 및 필드 애널리틱스 산업을 확대할 수 있는 유익한 기회를 제공할 것으로 기대됩니다.

표면 및 필드 애널리틱스 시장은 오퍼링, 배포 모형, 기업 규모, 업계별, 지역별로 구분됩니다. 제공 방법별로 업계는 소프트웨어와 서비스로 나뉩니다. 배포 모형에서 시장은 온프레미스와 클라우드로 분류됩니다. 기업 규모의 경우 시장은 대기업과 중소기업으로 나뉘며

대상이 되는 업계별로는 자동차, 수송, 에너지, 공공사업, 정부, 방위, 정보, 스마트시티, 보험, 천연자원, 그 외가 포함됩니다. 지역별로는 북미, 유럽, 아시아태평양, LAMEA 를 분석했습니다. 표면 및 필드 애널리틱스 시장은 Bruker Corporation, Carl Zeiss AG, Danaher Corporation, Jeol Limited, Nikon Corporation, Olympus Corporation, Shimadzu Corporation, Thermo Fisher Scientific, Inc, ULVAN-PHI, Waters Corporation과 같은 주요 플레이어가 차지합니다. 이 기업들은 시장에 침투하고 업계 입지를 강화하기 위해 다양한 전략을 채택하고 있습니다.

이해관계자를 위한 주요 이점

  • 2021년부터 2031년까지 표면 및 필드 애널리틱스 시장을 분석했으며 시장 부문, 현재 동향, 추정, 역학을 정량적으로 분석하여 표면 및 필드 애널리틱스 시장의 우세한 기회를 확인합니다.
  • 시장 조사는 주요 촉진 요인, 시장 억제 요인, 기회 정보와 더불어 제공됩니다.
  • 포터의 5력 분석은 이해관계자가 이익 지향적인 비즈니스 결정을 내리고 공급업체와 구매자 네트워크를 강화할 수 있도록 구매자와 공급업체 효력을 강조합니다.
  • 표면 및 현장 분석 시장 세분화 상세한 분석은 일반적인 시장 기회 결정을 돕습니다.
  • 각 지역 주요 국가는 시장 수익 공헌도에 따라 매핑됩니다.
  • 마켓플레이어 포지셔닝은 벤치마크를 용이하게 하고 마켓플레이어의 현재 위치에 대한 명확한 이해를 제공합니다.
  • 지역 및 세계의 표면 및 필드 애널리틱스 시장 동향, 주요 기업, 시장 부문, 응용 분야 및 시장 성장 전략 분석을 제공합니다.

목차

제1장 소개

제2장 주요 요약

제3장 시장 주요 요약

  • 시장 정의와 범위
  • 주요 조사 결과
    • 주요 투자 포켓
  • 포터의 5가지 경쟁요인 분석
  • 주요 기업 포지셔닝
  • 시장 역학
    • 촉진 요인
    • 억제 요인
    • 기회
  • COVID-19 영향 분석

제4장 표면 및 필드 애널리틱스 시장 : 제공 제품별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 소프트웨어
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별 분석
  • 서비스
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제5장 표면 및 필드 애널리틱스 시장 : 배치 모형별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 온프레미스
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 클라우드
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제6장 표면 및 필드 애널리틱스 시장 : 기업 규모별

  • 주요 요약
    • 시장 규모 및 예측
  • 대기업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 중소기업
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제7장 표면 및 필드 애널리틱스 시장 : 업계별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 자동차, 수송 기기
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 에너지와 유틸리티
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 정부 관련
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 방어, 정보
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 스마트 시티
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 보험
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 천연자원
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모, 예측 : 지역별
    • 시장 분석 : 국가별

제8장 표면 및 필드 애널리틱스 시장 : 지역별

  • 주요 요약
    • 시장 규모, 예측
  • 북미
    • 주요 동향과 기회
    • 북미 시장 규모, 예측 : 제공 제품별
    • 북미 시장 규모, 예측 : 배포 모형별
    • 북미 시장 규모, 예측 : 기업규모별
    • 북미 시장 규모, 예측 : 업계별
    • 북미 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 미국
      • 캐나다
  • 유럽
    • 주요 동향과 기회
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 제공 제품별
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 배포 모형별
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 기업 규모별
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 업계별
    • 유럽 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 영국
      • 독일
      • 프랑스
      • 이탈리아
      • 스페인
      • 네덜란드
      • 기타 유럽
  • 아시아태평양 지역
    • 주요 동향과 기회
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 제공 제품별
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 배포 모형별
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 기업 규모별
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 업계별
    • 아시아태평양 지역 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 중국
      • 일본
      • 한국
      • 호주
      • 인도
      • 기타 아시아태평양 지역
  • LAMEA
    • 주요 동향과 기회
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 제공 제품별
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 배포 모형별
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 기업규모별
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 업계별
    • LAMEA 시장 규모, 예측 : 국가별
      • 라틴아메리카
      • 중동
      • 아프리카

제9장 기업 정세

  • 소개
  • 주요 성공 전략
  • 주요 10개사 제품 매핑
  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 히트맵
  • 주요 발전

제10장 기업 프로필

NJH 23.03.15

Surface & field analytics is the examination of geospatial data using advanced techniques to predict trends and predict occurrences. Surface & field analytics solutions help in examining massive data sets using cutting-edge techniques such as machine learning and artificial intelligence, as well as other statistical analyses and algorithms. Surface & field analytics include descriptive, diagnostic, predictive, and prescriptive analytics, as well as data mining and other advanced, high-level data science methodologies.

Rise in demand for work from home and sanitation trends during the period of the COVID-19 pandemic aided propels growth of global surface analytics and remote management solutions, hence empowering demand for the overall surface & field analytics industry. However, data privacy and sharing challenges of third-party surface & field analytics platforms can hamper the surface & field analytics market forecast. On the contrary, the integration of advanced tools such as machine learning and surface analytics with surface & field analytics solutions suites is expected to offer remunerative opportunities for expansion of the surface & field analytics industry during the forecast period.

The global surface & field analytics market is segmented on the basis of offering, deployment model, enterprise size, industry vertical, and region. On the basis of offering, the industry is divided into software and service. Depending on deployment mode, the market is classified into on premise and cloud. By enterprise size, the market is bifurcated into large enterprises and SMEs.

The industry vertical covered in the study include automotive & transportation, energy & utilities, government, defense & intelligence, smart cities, insurance, natural resources, and others. Region wise, it is analyzed across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA. The global surface & field analytics market is dominated by key players such as Bruker Corporation, Carl Zeiss AG, Danaher Corporation, Jeol Limited, Nikon Corporation, Olympus Corporation, Shimadzu Corporation, Thermo Fisher Scientific, Inc., ULVAN-PHI, and Waters Corporation. These players have adopted various strategies to increase their market penetration and strengthen their position in the industry.

Key Benefits For Stakeholders

  • This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the surface & field analytics market analysis from 2021 to 2031 to identify the prevailing surface & field analytics market opportunities.
  • The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
  • Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
  • In-depth analysis of the surface & field analytics market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
  • Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
  • Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
  • The report includes the analysis of the regional as well as global surface & field analytics market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Key Market Segments

By Offering

  • Software
  • Services

By Deployment Model

  • On-premise
  • Cloud

By Enterprise Size

  • Large Enterprises
  • SMEs

By Industry Vertical

  • Automotive and Transportation
  • Energy and Utilities
  • Government
  • Defense and Intelligence
  • Smart Cities
  • Insurance
  • Natural Resources
  • Others

By Region

  • North America
    • U.S.
    • Canada
  • Europe
    • UK
    • Germany
    • France
    • Italy
    • Spain
    • Netherlands
    • Rest of Europe
  • Asia-Pacific
    • China
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • India
    • Rest of Asia-Pacific
  • LAMEA
    • Latin America
    • Middle East
    • Africa

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

  • 1.1.Report description
  • 1.2.Key market segments
  • 1.3.Key benefits to the stakeholders
  • 1.4.Research Methodology
    • 1.4.1.Secondary research
    • 1.4.2.Primary research
    • 1.4.3.Analyst tools and models

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1.Key findings of the study
  • 2.2.CXO Perspective

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

  • 3.1.Market definition and scope
  • 3.2.Key findings
    • 3.2.1.Top investment pockets
  • 3.3.Porter's five forces analysis
  • 3.4.Top player positioning
  • 3.5.Market dynamics
    • 3.5.1.Drivers
    • 3.5.2.Restraints
    • 3.5.3.Opportunities
  • 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market

CHAPTER 4: SURFACE & FIELD ANALYTICS MARKET, BY OFFERING

  • 4.1 Overview
    • 4.1.1 Market size and forecast
  • 4.2 Software
    • 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.2.2 Market size and forecast, by region
    • 4.2.3 Market analysis by country
  • 4.3 Services
    • 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.3.2 Market size and forecast, by region
    • 4.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 5: SURFACE & FIELD ANALYTICS MARKET, BY DEPLOYMENT MODEL

  • 5.1 Overview
    • 5.1.1 Market size and forecast
  • 5.2 On-premise
    • 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.2.2 Market size and forecast, by region
    • 5.2.3 Market analysis by country
  • 5.3 Cloud
    • 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.3.2 Market size and forecast, by region
    • 5.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 6: SURFACE & FIELD ANALYTICS MARKET, BY ENTERPRISE SIZE

  • 6.1 Overview
    • 6.1.1 Market size and forecast
  • 6.2 Large Enterprises
    • 6.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 6.2.2 Market size and forecast, by region
    • 6.2.3 Market analysis by country
  • 6.3 SMEs
    • 6.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 6.3.2 Market size and forecast, by region
    • 6.3.3 Market analysis by country

CHAPTER 7: SURFACE & FIELD ANALYTICS MARKET, BY INDUSTRY VERTICAL

  • 7.1 Overview
    • 7.1.1 Market size and forecast
  • 7.2 Automotive and Transportation
    • 7.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.2.2 Market size and forecast, by region
    • 7.2.3 Market analysis by country
  • 7.3 Energy and Utilities
    • 7.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.3.2 Market size and forecast, by region
    • 7.3.3 Market analysis by country
  • 7.4 Government
    • 7.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.4.2 Market size and forecast, by region
    • 7.4.3 Market analysis by country
  • 7.5 Defense and Intelligence
    • 7.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.5.2 Market size and forecast, by region
    • 7.5.3 Market analysis by country
  • 7.6 Smart Cities
    • 7.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.6.2 Market size and forecast, by region
    • 7.6.3 Market analysis by country
  • 7.7 Insurance
    • 7.7.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.7.2 Market size and forecast, by region
    • 7.7.3 Market analysis by country
  • 7.8 Natural Resources
    • 7.8.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.8.2 Market size and forecast, by region
    • 7.8.3 Market analysis by country
  • 7.9 Others
    • 7.9.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 7.9.2 Market size and forecast, by region
    • 7.9.3 Market analysis by country

CHAPTER 8: SURFACE & FIELD ANALYTICS MARKET, BY REGION

  • 8.1 Overview
    • 8.1.1 Market size and forecast
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 Key trends and opportunities
    • 8.2.2 North America Market size and forecast, by Offering
    • 8.2.3 North America Market size and forecast, by Deployment Model
    • 8.2.4 North America Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 8.2.5 North America Market size and forecast, by Industry Vertical
    • 8.2.6 North America Market size and forecast, by country
      • 8.2.6.1 U.S.
      • 8.2.6.1.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.2.6.1.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.2.6.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.2.6.1.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.2.6.2 Canada
      • 8.2.6.2.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.2.6.2.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.2.6.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.2.6.2.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Key trends and opportunities
    • 8.3.2 Europe Market size and forecast, by Offering
    • 8.3.3 Europe Market size and forecast, by Deployment Model
    • 8.3.4 Europe Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 8.3.5 Europe Market size and forecast, by Industry Vertical
    • 8.3.6 Europe Market size and forecast, by country
      • 8.3.6.1 UK
      • 8.3.6.1.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.1.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.1.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.3.6.2 Germany
      • 8.3.6.2.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.2.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.2.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.3.6.3 France
      • 8.3.6.3.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.3.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.3.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.3.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.3.6.4 Italy
      • 8.3.6.4.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.4.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.4.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.4.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.3.6.5 Spain
      • 8.3.6.5.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.5.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.5.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.5.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.3.6.6 Netherlands
      • 8.3.6.6.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.6.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.6.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.6.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.3.6.7 Rest of Europe
      • 8.3.6.7.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.3.6.7.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.3.6.7.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.3.6.7.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
  • 8.4 Asia-Pacific
    • 8.4.1 Key trends and opportunities
    • 8.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Offering
    • 8.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Deployment Model
    • 8.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 8.4.5 Asia-Pacific Market size and forecast, by Industry Vertical
    • 8.4.6 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
      • 8.4.6.1 China
      • 8.4.6.1.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.4.6.1.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.4.6.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.4.6.1.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.4.6.2 Japan
      • 8.4.6.2.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.4.6.2.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.4.6.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.4.6.2.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.4.6.3 South Korea
      • 8.4.6.3.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.4.6.3.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.4.6.3.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.4.6.3.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.4.6.4 Australia
      • 8.4.6.4.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.4.6.4.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.4.6.4.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.4.6.4.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.4.6.5 India
      • 8.4.6.5.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.4.6.5.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.4.6.5.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.4.6.5.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.4.6.6 Rest of Asia-Pacific
      • 8.4.6.6.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.4.6.6.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.4.6.6.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.4.6.6.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
  • 8.5 LAMEA
    • 8.5.1 Key trends and opportunities
    • 8.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Offering
    • 8.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Deployment Model
    • 8.5.4 LAMEA Market size and forecast, by Enterprise Size
    • 8.5.5 LAMEA Market size and forecast, by Industry Vertical
    • 8.5.6 LAMEA Market size and forecast, by country
      • 8.5.6.1 Latin America
      • 8.5.6.1.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.5.6.1.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.5.6.1.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.5.6.1.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.5.6.2 Middle East
      • 8.5.6.2.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.5.6.2.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.5.6.2.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.5.6.2.4 Market size and forecast, by Industry Vertical
      • 8.5.6.3 Africa
      • 8.5.6.3.1 Market size and forecast, by Offering
      • 8.5.6.3.2 Market size and forecast, by Deployment Model
      • 8.5.6.3.3 Market size and forecast, by Enterprise Size
      • 8.5.6.3.4 Market size and forecast, by Industry Vertical

CHAPTER 9: COMPANY LANDSCAPE

  • 9.1. Introduction
  • 9.2. Top winning strategies
  • 9.3. Product Mapping of Top 10 Player
  • 9.4. Competitive Dashboard
  • 9.5. Competitive Heatmap
  • 9.6. Key developments

CHAPTER 10: COMPANY PROFILES

비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제