시장보고서
상품코드
1193285

사과산 시장 : 유형별(L-사과산, D-사과산, LD-사과산), 용도별(음식, 퍼스널 케어 및 화장품, 제약, 기타) - 세계 기회 분석 및 산업 예측(2021-2031년)

Malic Acid Market By Type (L-Malic Acid, D-Malic Acid, LD-Malic Acid), By Application (Food and Beverages, Personal care and Cosmetics, Pharmaceutical, Others): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2021-2031

발행일: | 리서치사: Allied Market Research | 페이지 정보: 영문 231 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

사과산 세계 시장 예측은 2021년에 1억 8,760만 달러로 평가되었고, 2022년에서 2031년까지 CAGR 4.1%로 성장하여 2031년에는 2억 7,980만 달러에 이를 것으로 예측됩니다.

사과산은 사과, 포도, 체리 및 기타 많은 과일에 포함된 천연 산 성분입니다. 사과산은 다양한 종류의 맛과 궁합이 좋기 때문에 식품 · 음료 산업에서 폭넓은 용도로 사용되고 있으며, 맛 향상 효과에 의해 주스, 청량 음료, 사과 식초, 와인 등의 조합에 최적의 성분과 되어 있습니다.

미국 국립의학 도서관이 발표한 데이터에 의하면, 사과산은 최대 농도 0.1%로 167의 화장품에 산화 방지제로서 사용되고 있다고 보고되고 있습니다. 또한 사과산은 일반적으로 안전한 산화 방지제로 인정됩니다(GRAS). 이러한 요인은 예측 기간 동안 사과산 시장의 성장을 담당하는 주요 촉진 요인 중 하나로 작용합니다. 또한 인구 증가, 소비자 패션 트렌드 급증, 서양 문화 도입으로 사과산이 섬유 마감재로 사용되는 섬유 산업에 박차를 가하고 있습니다. 이러한 요인은 예측 기간 동안 시장 성장을 촉진할 것으로 예상됩니다.

그러나 사과산은 습관적으로 사용하면 피부 자극, 두통, 현기증, 메스꺼움, 설사 등 인체에 부작용이 발생할 수 있습니다. 예를 들어, 미국 국립의학 도서관이 발표한 논문에 따르면, 사과산은 섭취하면 약간 독성을 보인다고 한다. 또한 사과산의 원료가 되는 과일과 바이오매스, 달걀껍질 등의 가격변동이 시장의 성장을 방해하고 있습니다. 게다가 제조공장 설립을 위한 초기 투자가 높은 것은 시장 성장을 방해할 것으로 예상됩니다. 이러한 요인은 사과산 시장 성장을 억제합니다.

사과산은 유기 화합물이며, 성장하는 식품·음식품 산업에 있어서 향미료로서 널리 사용되고 있습니다. 이러한 순서로 널리 향료와 식품 보존료로 사용되는 사과산 수요 상승으로 이어지는 인구 증가, 가처분 소득 증가, 식품 가공 업계의 진보, 음료 및 향료 음료 소비자 수요 급증 같은 요인은 따라서 식품의 저장 수명을 증가시킵니다. 이러한 요인은 예측 기간 동안 시장을 활성화시킬 것으로 예측됩니다.

사과산 시장은 유형, 용도 및 지역에 따라 구분됩니다. 유형별로 볼 때, 시장은 L-말산, D-말산, LD-말산으로 분류됩니다. 용도별로는 음식, 퍼스널 케어&화장품, 의약품, 그 외로 분류됩니다. 지역별로는 북미, 유럽, 아시아 태평양, LAMEA에서 시장을 조사하고 있습니다. 사과산 세계 시장 보고서는 상세한 경쟁 분석뿐만 아니라 이러한 주요 기업의 프로필을 제공합니다.

이해관계자를 위한 주요 이점

  • 본 보고서는 2021년부터 2031년까지의 사과산 시장 분석 시장 세그먼트, 현재의 동향, 추정, 역학을 정량적으로 분석하고, 우세한 사과산 시장의 기회를 특정하는 것입니다.
  • 시장 조사는 주요 촉진 요인, 시장 억제 요인, 기회와 관련된 정보와 함께 제공됩니다.
  • Porter's Five Forces 분석은 이해관계자들이 이익 지향적인 비즈니스 결정을 내리고 공급업체와 구매자의 네트워크를 강화할 수 있도록 구매자와 공급업체의 효력을 강조합니다.
  • 사과산 시장의 세분화에 대한 자세한 분석은 일반적인 시장 기회를 결정하는 데 도움이됩니다.
  • 각 지역의 주요 국가는 세계 시장에 대한 수익 공헌도에 따라 매핑됩니다.
  • 시장 기업의 포지셔닝은 벤치마킹을 용이하게 하고 시장 플레이어의 현재 위치에 대한 명확한 이해를 제공합니다.
  • 이 보고서는 지역 및 세계 사과산 시장 동향, 주요 기업, 시장 세그먼트, 응용 분야 및 시장 성장 전략에 대한 분석을 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 주요 요약

제3장 시장 개요

  • 시장의 정의와 범위
  • 주요 조사 결과
    • 주요 투자 포켓
  • Porter's Five Forces 분석
  • 주요 기업의 포지셔닝
  • 시장역학
    • 촉진 요인
    • 억제 요인
    • 기회
  • COVID-19의 영향 분석
  • 가격 설정 분석
  • 밸류체인 분석
  • 특허 상황

제4장 사과산 시장 : 타입별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • L-사과산
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • D-사과산
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • LD-사과산
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별

제5장 사과산 시장 : 용도별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 음식품 분야
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 퍼스널 케어, 화장품
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 의약품
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별
  • 기타
    • 주요 시장 동향, 성장 요인, 기회
    • 시장 규모 및 예측 : 지역별
    • 시장 점유율 분석 : 국가별

제6장 사과산 시장 :지역별

  • 개요
    • 시장 규모 및 예측
  • 북미
    • 주요 동향과 기회
    • 북미 시장 규모 및 예측 : 타입별
    • 북미 시장 규모 및 예측 : 애플리케이션별
    • 북미 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 미국
      • 캐나다
      • 멕시코
  • 유럽
    • 주요 동향과 기회
    • 유럽 시장 규모 및 예측 : 타입별
    • 유럽 시장 규모 및 예측 : 애플리케이션별
    • 유럽 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 독일
      • 영국
      • 프랑스
      • 스페인
      • 이탈리아
      • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 주요 동향과 기회
    • 아시아태평양 시장 규모 및 예측 : 타입별
    • 아시아태평양 시장 규모 및 예측 : 애플리케이션별
    • 아시아태평양 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 중국
      • 인도
      • 일본
      • 한국
      • 호주
      • 기타 아시아태평양
  • LAMEA
    • 주요 동향과 기회
    • LAMEA 시장 규모 및 예측 : 타입별
    • LAMEA 시장 규모 및 예측 : 애플리케이션별
    • LAMEA 시장 규모 및 예측 : 국가별
      • 브라질
      • 사우디아라비아
      • 남아프리카 공화국
      • LAMEA 기타 지역

제7장 기업 정세

  • 소개
  • 주요 성공 전략
  • 주요 10개사의 제품 매핑
  • 경쟁 대시보드
  • 경쟁 히트맵
  • 주요 발전

제8장 기업 프로필

  • Anhui Sealong Biotechnology Co., Ltd.
  • Bartek Ingredients Inc.
  • Changmao Biochemical Engineering Company Limited
  • FUSO CHEMICAL CO., LTD.
  • isegen south africa(pty) ltd
  • POLYNT SPA
  • Prinova Group LLC.
  • Thirumalai Chemicals Ltd.
  • YONGSAN CHEMICALS, INC.
  • Zhonglan Industry Co.,Ltd
LSH 23.03.28

The global malic acid market forecast was valued at $187.6 million in 2021, and is projected to reach $279.8 million by 2031, growing at a CAGR of 4.1% from 2022 to 2031. 

Malic acid is a natural acid constituent of apples, grapes, cherries, and many other fruits. It finds a wide range of applications in the food & beverage industry owing to its compatibility with various types of flavors, and flavor enhancing property makes malic acid an ideal component in the formulation of juices, soft drinks, apple cider vinegar, wines, and others. 

According to data revealed by the National Library of Medicine, it states that the malic acid is used as an antioxidant in a reported 167 cosmetic products at maximum concentrations of 0.1%. Malic acid is generally recognized as a safe (GRAS) antioxidant. These factors together act as one of the key drivers responsible for the growth of the malic acid market during the forecast period. In addition, the rise in population, surge in fashion trend among consumers, and adoption of western culture have spurred the textile industry, where malic acid is used as a textile finishing agent. This factor is anticipated to drive the market growth during the forecast period. 

However, habitual use of malic acid may have side effects on human health such as irritation to the skin, headache, dizziness, nausea, diarrhea, and others. For instance, according to an article published by the National Library of Medicine, it states that malic acid is slightly toxic when it is ingested. In addition, fluctuations in the prices of raw materials which is used in the production of malic acids such as fruits, biomass, eggshells, and others have hampered the market growth. Furthermore, the high initial investment for the establishment of manufacturing plants is expected to hamper market growth. These factors are restraining the growth of malic acid in the market. 

Malic acid is an organic compound and is widely used as a flavoring agent in the growing food & beverages industry. Factors such as the rise in population, increase in disposable income, advancement in the food processing industry, and surge in consumer demand for beverages and flavored drinks, which in turn leads to a rise in demand for malic acid which is extensively used as a flavoring agent and preservative for food thus, increases the shelf life of food. This factor is projected to fuel the market during the forecast period.  

The malic acid market is segmented on the basis of type, application, and region. On the basis of type, the market is categorized into L-malic acid, D-malic acid, and LD-malic acid. On the basis of application, it is divided into food & beverages, personal care & cosmetics, pharmaceutical, and others. Region-wise, the market is studied across North America, Europe, Asia-Pacific, and LAMEA.  The global malic acid market report provides in-depth competitive analysis as well as profiles of these major players. 

Key Benefits For Stakeholders

  • This report provides a quantitative analysis of the market segments, current trends, estimations, and dynamics of the malic acid market analysis from 2021 to 2031 to identify the prevailing malic acid market opportunities.
  • The market research is offered along with information related to key drivers, restraints, and opportunities.
  • Porter's five forces analysis highlights the potency of buyers and suppliers to enable stakeholders make profit-oriented business decisions and strengthen their supplier-buyer network.
  • In-depth analysis of the malic acid market segmentation assists to determine the prevailing market opportunities.
  • Major countries in each region are mapped according to their revenue contribution to the global market.
  • Market player positioning facilitates benchmarking and provides a clear understanding of the present position of the market players.
  • The report includes the analysis of the regional as well as global malic acid market trends, key players, market segments, application areas, and market growth strategies.

Key Market Segments

By Application

  • Food and Beverages
  • Personal care and Cosmetics
  • Pharmaceutical
  • Others

By Type

  • L-Malic Acid
  • D-Malic Acid
  • LD-Malic Acid

By Region

  • North America
    • U.S.
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • France
    • Spain
    • Italy
    • Rest of Europe
  • Asia-Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • South Korea
    • Australia
    • Rest of Asia-Pacific
  • LAMEA
    • Brazil
    • Saudi Arabia
    • South Africa
    • Rest of LAMEA
  • Key Market Players
    • Anhui Sealong Biotechnology Co., Ltd.
    • Bartek Ingredients Inc.
    • Changmao Biochemical Engineering Company Limited
    • FUSO CHEMICAL CO., LTD.
    • isegen south africa (pty) ltd
    • POLYNT SPA
    • Prinova Group LLC.
    • Thirumalai Chemicals Ltd.
    • YONGSAN CHEMICALS, INC.
    • Zhonglan Industry Co.,Ltd

TABLE OF CONTENTS

CHAPTER 1:INTRODUCTION

  • 1.1.Report description
  • 1.2.Key market segments
  • 1.3.Key benefits to the stakeholders
  • 1.4.Research Methodology
    • 1.4.1.Secondary research
    • 1.4.2.Primary research
    • 1.4.3.Analyst tools and models

CHAPTER 2:EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1.Key findings of the study
  • 2.2.CXO Perspective

CHAPTER 3:MARKET OVERVIEW

  • 3.1.Market definition and scope
  • 3.2.Key findings
    • 3.2.1.Top investment pockets
  • 3.3.Porter's five forces analysis
  • 3.4.Top player positioning
  • 3.5.Market dynamics
    • 3.5.1.Drivers
    • 3.5.2.Restraints
    • 3.5.3.Opportunities
  • 3.6.COVID-19 Impact Analysis on the market
  • 3.7.Pricing Analysis
  • 3.8.Value Chain Analysis
  • 3.9.Patent Landscape

CHAPTER 4: MALIC ACID MARKET, BY TYPE

  • 4.1 Overview
    • 4.1.1 Market size and forecast
  • 4.2 L-Malic Acid
    • 4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.2.2 Market size and forecast, by region
    • 4.2.3 Market share analysis by country
  • 4.3 D-Malic Acid
    • 4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.3.2 Market size and forecast, by region
    • 4.3.3 Market share analysis by country
  • 4.4 LD-Malic Acid
    • 4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 4.4.2 Market size and forecast, by region
    • 4.4.3 Market share analysis by country

CHAPTER 5: MALIC ACID MARKET, BY APPLICATION

  • 5.1 Overview
    • 5.1.1 Market size and forecast
  • 5.2 Food and Beverages
    • 5.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.2.2 Market size and forecast, by region
    • 5.2.3 Market share analysis by country
  • 5.3 Personal care and Cosmetics
    • 5.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.3.2 Market size and forecast, by region
    • 5.3.3 Market share analysis by country
  • 5.4 Pharmaceutical
    • 5.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.4.2 Market size and forecast, by region
    • 5.4.3 Market share analysis by country
  • 5.5 Others
    • 5.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
    • 5.5.2 Market size and forecast, by region
    • 5.5.3 Market share analysis by country

CHAPTER 6: MALIC ACID MARKET, BY REGION

  • 6.1 Overview
    • 6.1.1 Market size and forecast
  • 6.2 North America
    • 6.2.1 Key trends and opportunities
    • 6.2.2 North America Market size and forecast, by Type
    • 6.2.3 North America Market size and forecast, by Application
    • 6.2.4 North America Market size and forecast, by country
      • 6.2.4.1 U.S.
      • 6.2.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.2.4.1.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.2.4.1.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.2 Canada
      • 6.2.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.2.4.2.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.2.4.2.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.2.4.3 Mexico
      • 6.2.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.2.4.3.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.2.4.3.3 Market size and forecast, by Application
  • 6.3 Europe
    • 6.3.1 Key trends and opportunities
    • 6.3.2 Europe Market size and forecast, by Type
    • 6.3.3 Europe Market size and forecast, by Application
    • 6.3.4 Europe Market size and forecast, by country
      • 6.3.4.1 Germany
      • 6.3.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.1.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.1.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.2 UK
      • 6.3.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.2.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.2.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.3 France
      • 6.3.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.3.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.3.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.4 Spain
      • 6.3.4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.4.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.4.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.5 Italy
      • 6.3.4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.5.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.5.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.3.4.6 Rest of Europe
      • 6.3.4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.3.4.6.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.3.4.6.3 Market size and forecast, by Application
  • 6.4 Asia-Pacific
    • 6.4.1 Key trends and opportunities
    • 6.4.2 Asia-Pacific Market size and forecast, by Type
    • 6.4.3 Asia-Pacific Market size and forecast, by Application
    • 6.4.4 Asia-Pacific Market size and forecast, by country
      • 6.4.4.1 China
      • 6.4.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.1.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.1.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.2 India
      • 6.4.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.2.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.2.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.3 Japan
      • 6.4.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.3.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.3.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.4 South Korea
      • 6.4.4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.4.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.4.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.5 Australia
      • 6.4.4.5.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.5.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.5.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.4.4.6 Rest of Asia-Pacific
      • 6.4.4.6.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.4.4.6.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.4.4.6.3 Market size and forecast, by Application
  • 6.5 LAMEA
    • 6.5.1 Key trends and opportunities
    • 6.5.2 LAMEA Market size and forecast, by Type
    • 6.5.3 LAMEA Market size and forecast, by Application
    • 6.5.4 LAMEA Market size and forecast, by country
      • 6.5.4.1 Brazil
      • 6.5.4.1.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.1.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.1.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.2 Saudi Arabia
      • 6.5.4.2.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.2.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.2.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.3 South Africa
      • 6.5.4.3.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.3.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.3.3 Market size and forecast, by Application
      • 6.5.4.4 Rest of LAMEA
      • 6.5.4.4.1 Key market trends, growth factors and opportunities
      • 6.5.4.4.2 Market size and forecast, by Type
      • 6.5.4.4.3 Market size and forecast, by Application

CHAPTER 7: COMPANY LANDSCAPE

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Top winning strategies
  • 7.3. Product Mapping of Top 10 Player
  • 7.4. Competitive Dashboard
  • 7.5. Competitive Heatmap
  • 7.6. Key developments

CHAPTER 8: COMPANY PROFILES

  • 8.1 Anhui Sealong Biotechnology Co., Ltd.
    • 8.1.1 Company overview
    • 8.1.2 Company snapshot
    • 8.1.3 Operating business segments
    • 8.1.4 Product portfolio
    • 8.1.5 Business performance
    • 8.1.6 Key strategic moves and developments
  • 8.2 Bartek Ingredients Inc.
    • 8.2.1 Company overview
    • 8.2.2 Company snapshot
    • 8.2.3 Operating business segments
    • 8.2.4 Product portfolio
    • 8.2.5 Business performance
    • 8.2.6 Key strategic moves and developments
  • 8.3 Changmao Biochemical Engineering Company Limited
    • 8.3.1 Company overview
    • 8.3.2 Company snapshot
    • 8.3.3 Operating business segments
    • 8.3.4 Product portfolio
    • 8.3.5 Business performance
    • 8.3.6 Key strategic moves and developments
  • 8.4 FUSO CHEMICAL CO., LTD.
    • 8.4.1 Company overview
    • 8.4.2 Company snapshot
    • 8.4.3 Operating business segments
    • 8.4.4 Product portfolio
    • 8.4.5 Business performance
    • 8.4.6 Key strategic moves and developments
  • 8.5 isegen south africa (pty) ltd
    • 8.5.1 Company overview
    • 8.5.2 Company snapshot
    • 8.5.3 Operating business segments
    • 8.5.4 Product portfolio
    • 8.5.5 Business performance
    • 8.5.6 Key strategic moves and developments
  • 8.6 POLYNT SPA
    • 8.6.1 Company overview
    • 8.6.2 Company snapshot
    • 8.6.3 Operating business segments
    • 8.6.4 Product portfolio
    • 8.6.5 Business performance
    • 8.6.6 Key strategic moves and developments
  • 8.7 Prinova Group LLC.
    • 8.7.1 Company overview
    • 8.7.2 Company snapshot
    • 8.7.3 Operating business segments
    • 8.7.4 Product portfolio
    • 8.7.5 Business performance
    • 8.7.6 Key strategic moves and developments
  • 8.8 Thirumalai Chemicals Ltd.
    • 8.8.1 Company overview
    • 8.8.2 Company snapshot
    • 8.8.3 Operating business segments
    • 8.8.4 Product portfolio
    • 8.8.5 Business performance
    • 8.8.6 Key strategic moves and developments
  • 8.9 YONGSAN CHEMICALS, INC.
    • 8.9.1 Company overview
    • 8.9.2 Company snapshot
    • 8.9.3 Operating business segments
    • 8.9.4 Product portfolio
    • 8.9.5 Business performance
    • 8.9.6 Key strategic moves and developments
  • 8.10 Zhonglan Industry Co.,Ltd
    • 8.10.1 Company overview
    • 8.10.2 Company snapshot
    • 8.10.3 Operating business segments
    • 8.10.4 Product portfolio
    • 8.10.5 Business performance
    • 8.10.6 Key strategic moves and developments
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제