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세계의 항공기용 LRU 시장

Global Aircraft LRU Market

발행일: | 리서치사: Aviation & Defense Market Reports (A&D) | 페이지 정보: 영문 150+ Pages | 배송안내 : 문의


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LRU(Line Replacement Unit)는 비행 관리, 헤드다운 디스플레이 및 기타 항공기 시스템 작동을 위한 서브시스템 인터페이스 역할을 하는 고급 어셈블리입니다. 이 장치들은 마이크로컨트롤러와 FPGA(Field Programmable Gate Array)를 사용하여 고신뢰성 정보 표시 및 제어 기능을 구현합니다. 개방형 아키텍처 설계의 획기적인 발전은 '디지털 백본'의 사용이 예상되고 있다는 점입니다. 항공 시스템의 디지털 백본을 항공기의 미션 시스템에서 분리하면 향후 미션 시스템의 변경이나 업데이트가 항공 네트워크에 부정적인 영향을 미칠 가능성을 줄일 수 있습니다. 이 전략은 향후 몇 년동안 헬리콥터의 기술 업데이트를 간소화하고 가속화할 것으로 예상됩니다. 항공기의 전체 버스 아키텍처를 재인증할 필요성을 최소화할 뿐만 아니라, 새로운 기술이나 기능이 추가될 때마다 회귀 테스트가 필요 없게 됩니다.

FACE(Future Airborne Capability EnvironmentTM) 접근법은 정부와 업계에서 제정한 소프트웨어 표준으로, 기술 및 비즈니스 접근법을 결합하여 항공전자 시스템 간 전환 가능한 기능을 갖춘 표준 공유 운영 환경을 구축합니다. 표준 공유 운영 환경을 구축하는 것입니다.

FACE 기술 표준은 아키텍처 부문와 이를 통합하는 핵심 인터페이스 사양을 제공합니다. 이를 통해 다양한 하드웨어 컴퓨팅 환경에서 기능 기반 소프트웨어 구성 요소를 재사용할 수 있습니다. 또한 시스템 수명주기 동안 기존 소프트웨어를 신속하게 교체할 수 있을 뿐만 아니라 새로운 기능 및 개선된 기능을 도입할 수 있으며, FACE 접근 방식은 새로운 시스템 설계, 시스템 수준 업그레이드 및 구성 요소 업그레이드를 포함한 영구적인 시스템 및 미래 시스템 모두와 관련되어 있습니다. 새로운 시스템 설계, 시스템 수준 업그레이드 및 구성 요소 업그레이드를 포함한 영구적인 시스템 및 미래 시스템 모두와 관련이 있습니다.

항공기 LRU 시장의 성장을 가속하는 주요 요인:

항공기 LRU 시장은 개방형 아키텍처 시스템에 대한 수요 증가에 의해 주도될 것입니다. 세계 군는 네트워크 중심의 전쟁에 중점을 두고 상호운용성을 향해 나아가고 있습니다. 이러한 시장 동향은 LRU 시장의 성장을 견인할 것입니다.

항공기 LRU 시장 규모에 영향을 미치는 동향 :

LRU의 경량화 및 소형화는 시장 성장에 영향을 미치는 주요 시장 동향입니다. 또한, MOSA(Modular Open Systems Architecture)와 같은 개방형 아키텍처와 향후 표준 규격 준수도 주요 시장 트렌드 중 하나입니다.

항공기 LRU 시장 예측 및 역학:

국방 지출 증가는 신규 조달 활동과 기존 플랫폼의 새로운 기능을 위한 업데이트 시장을 촉진합니다. 국방 지출 증가는 수송기, 전투기, 헬리콥터, 무인 시스템 등 새로운 항공기의 조달을 촉진할 것입니다. 또한, 유럽과 아시아태평양의 정치적 상황도 조달을 촉진할 것입니다.

항공기 LRU 시장 최신 동향 분석 :

미 육군의 가장 중요하고 획기적인 노력 중 하나인 미래 수직상승(FVL) 프로그램은 OH58 키오와 워리어, AH64 아파치, UH60 블랙호크의 뒤를 이을 차세대 헬리콥터에 개방형 아키텍처 디자인 철학 을 전면적으로 채택하고 있습니다. 이러한 개념은 MOSA 개념의 분수령이 되는 순간입니다. 육군은 MOSA를 항공기와 미션 시스템 전자장비 모두에 객관적인 아키텍처를 구축하여 시스템 업데이트 프로세스를 보다 효과적으로 제어할 수 있는 방법으로 보고 있습니다.

또한, MOSA는 가능한 한 승리한 두 항공기 설계 간의 공통성을 확립하려는 정부의 목표를 달성하는 데 도움을 줄 것입니다. 이러한 공통성을 통해 육군은 시스템 현대화를 위해 원청업체에만 의존할 필요가 없습니다. 대신, 서브시스템 아키텍처가 충분히 정확하게 기술되어 있기 때문에 정부는 타사 공급업체를 통해 업데이트 요구사항을 충족할 수 있어 경쟁, 상호운용성 및 비용 절감을 촉진할 수 있습니다. 앞으로 MOSA 방식은 육군에 큰 유연성을 제공하여 배치 시간을 단축하고 장기적으로 비용을 절감할 수 있습니다.

AeroVironment는 앨라배마주 레드스톤 공병대에 위치한 육군 계약 사령부로부터 미화 1,100만 달러 규모의 계약을 체결했습니다. 무인 항공기 시스템 RQ-20 Puma Long-Endurance(LE)는 정찰 임무용이며, AeroVironment의 장거리 추적 안테나와 결합된 수동식 Puma LE는 육해공에서 37.3마일의 작전 범위를 가지고 있습니다. 주야간 작전 시 운영자는 Mantis i45와 Mantis i45 N(옵션)을 전환할 수 있습니다. 상호 운용 가능한 플러그 앤 플레이 방식의 LRU 구성 요소는 Puma의 다른 모든 환경(AE) 항공기와 교환할 수 있습니다.

Genesys Aerosystems Inc.는 HAL의 HINDUSTAN-228을 업데이트하기 위해 HAL의 S-TEC 4000R 오토파일럿 시스템과의 협력을 통해 최신 디지털 오토파일럿 시스템이 HINDUSTAN-228 플랫폼에 도입되며, VNAV 기능 및 안전성 향상과 같은 추가 기능이 HINDUSTAN-228 기종에 추가됩니다. S-TEC 4000R은 클래스 4, 파트 23 항공기용으로 개발된 3축 및 자세 기반 원격 장착형 비행 제어 시스템이며, S-TEC 4000R은 비행 유도 컴퓨터(FGC)와 모드 제어 및 비행 제어 시스템(MCC)으로 구성돼 있습니다. FGC)와 모드 컨트롤 패널(MCP)이 분리되어 내장되어 있어 공간이 제한된 항공기 내에서도 항공전자 LRU 배치에 최적의 유연성을 제공하며, MCP는 조종사가 선택한 자동 조종 모드를 제어할 수 있는 버튼으로 구성되어 있습니다.

목차

항공기용 LRU 시장 : 보고서 정의

항공기용 LRU 시장 내역

  • 플랫폼별
  • 지역별
  • 유형별

항공기용 LRU 시장 분석(향후 10년간)

항공기용 LRU 시장 기술

세계의 항공기용 LRU 시장 예측

항공기용 LRU 시장 동향과 예측 : 지역별

  • 북미
    • 성장 촉진요인 및 억제요인과 과제
    • PEST 분석
    • 시장 예측과 시나리오 분석
    • 주요 기업
    • 공급업체 Tier 상황
    • 기업 벤치마킹
  • 유럽
  • 중동
  • 아시아태평양
  • 남미

항공기용 LRU 시장 분석 : 국가별

  • 미국
    • 방위 계획
    • 최신 뉴스
    • 특허
    • 이 시장에서의 현재 기술 성숙도
    • 시장 예측과 시나리오 분석
  • 캐나다
  • 이탈리아
  • 프랑스
  • 독일
  • 네덜란드
  • 벨기에
  • 스페인
  • 스웨덴
  • 그리스
  • 호주
  • 남아프리카공화국
  • 인도
  • 중국
  • 러시아
  • 한국
  • 일본
  • 말레이시아
  • 싱가포르
  • 브라질

항공기용 LRU 시장 기회 매트릭스

항공기용 LRU 시장 분석 : 전문가 의견

결론

Aviation and Defense Market Reports에 대해

LSH 23.07.10

LRUs are advanced assemblies that serve as sub-system interfaces for flight management, heads-down displays, and other aircraft system operations. These devices employ microcontrollers or Field Programmable Gate Arrays (FPGA) to produce high-reliability information display and control features. A leap forward for open architecture design is the anticipated usage of "digital backbones". Separating the aviation system's digital backbone from the aircraft's mission systems reduces the potential that any future changes or upgrades to the mission systems will have an undesirable influence on the aviation network. This strategy promises to simplify and accelerate technology renewal for these helicopters for years to come, minimizing the need to recertify the entire aircraft bus architecture as well as the necessity for regression testing anytime new technologies or capabilities are added.

The Future Airborne Capability EnvironmentTM (FACE) Approach is a software standard established by the government and industry. The FACE Approach combines technological and business practices to create a standard shared operating environment with transferable capabilities across avionics systems.

The FACE Technical Standard provides the specifications for architectural segments and essential interfaces that bring the segments together. This allows capability-based software components to be reused across diverse hardware computing environments. It also allows for the rapid replacement of existing software as well as the introduction of new and improved capabilities during the system's lifecycle. The FACE Approach is relevant to both lasting systems and future systems, including new system designs, system-level upgrades, and component upgrades.

Major factors driving Aircraft LRU Market Growth:

Aircraft LRU market will be driven by increasing demand for open architecture systems. Armed forces around the world are moving towards interoperability with increasing emphasis on network centric warfare. These market trends will drive the growth of the LRU market.

Trends influencing the Aircraft Line Replacement Unit Market Size:

Lightweight and small form factor LRU will be the main market trend that will influence the growth of the market. Compliance with open architecture and upcoming standards such as Modular Open Systems Architecture (MOSA) will also be one of the key market trend.

Aircraft Line Replacement Unit Market Forecast & Dynamics:

Increasing defense spending will drive the market for new procurement activities and upgrades to existing platforms with newer capabilities. The increase in defense spending will encourage procurement of new aircrafts such as transport aircrafts, fighter aircrafts, helicopters and unmanned systems. Procurement will also be driven by prevailing geo political conditions in Europe and the Asia Pacific.

Aircraft LRU Market Analysis for Recent Developments:

The Future Vertical Lift (FVL) program, one of the United States Army's most critical and game-changing efforts, is fully adopting the open architecture design philosophy for the next-generation helicopters that will replace the OH58 Kiowa Warrior, AH64 Apache, and UH60 Black Hawk rotorcraft. These initiatives are a true watershed moment for the Modular Open Systems Architecture (MOSA) concept. The Army sees MOSA as the way to establishing an objective architecture for both aircraft and mission systems electronics that will give more control over the system-upgrade process.

Furthermore, MOSA will assist the government in achieving its goal of establishing commonality between the two winning aircraft designs whenever practicable. Because of this commonality, the Army will no longer have to rely solely on the prime contractor to modernize a system. Instead, the subsystem architecture will be described with enough precision that the government will be able to meet update requirements through third-party providers, fostering competition, interoperability, and cost savings. Going ahead, the MOSA method will give the Army with greater flexibility, cut time to deployment, and deliver long-term savings.

AeroVironment has been awarded a $11 million contract by the Army Contracting Command at Redstone Arsenal in Alabama. Unmanned aircraft system RQ-20 Puma Long-Endurance (LE) for surveillance missions. When combined with the AeroVironment long-range tracking antenna, the hand-launched Puma LE has an operational range of 37.3 miles over land and sea. For day and night operations, operators can switch between the Mantis i45 and the optional Mantis i45 N. Its interoperable, plug-and-play line-replaceable unit (LRU) components can be exchanged with other Puma all-environment (AE) aircraft.

Genesys Aerosystems Inc. Selected for HAL HINDUSTAN-228 Upgrade. HAL's work with the S-TEC 4000R autopilot system will bring the latest digital autopilot system to the HINDUSTAN-228 platform, as well as additional features such as VNAV capability and better safety to the HINDUSTAN-228 aircraft. The initiative will also provide almost 20 years of extended platform support. The S-TEC 4000R is a three-axis, attitude-based, remote-mounted flight control system developed for Class 4, Part 23 aircraft. The S-TEC 4000R incorporates a separate flight guidance computer (FGC) and mode control panel (MCP) for optimum flexibility in avionics LRU placement within aircraft with limited space. The MCP is made of buttons that allow the pilot to control the autopilot mode that has been selected.

Table of Contents

Aircraft LRU Market Report Definition

Aircraft LRU Market Segmentation

  • By Platform
  • By Region
  • By Type

Aircraft LRU Market Analysis for next 10 Years

  • The 10-year aircraft LRU market analysis would give a detailed overview of aircraft LRU market growth, changing dynamics, technology adoption overviews and the overall market attractiveness is covered in this chapter.

Market Technologies of Aircraft LRU Market

  • This segment covers the top 10 technologies that is expected to impact this market and the possible implications these technologies would have on the overall market.

Global Aircraft LRU Market Forecast

  • The 10-year aircraft LRU market forecast of this market is covered in detailed across the segments which are mentioned above.

Regional Aircraft LRU Market Trends & Forecast

  • The regional aircraft LRU market trends, drivers, restraints and Challenges of this market, the Political, Economic, Social and Technology aspects are covered in this segment. The market forecast and scenario analysis across regions are also covered in detailed in this segment. The last part of the regional analysis includes profiling of the key companies, supplier landscape and company benchmarking. The current market size is estimated based on the normal scenario.
  • North America
  • Drivers, Restraints and Challenges
  • PEST
  • Market Forecast & Scenario Analysis
  • Key Companies
  • Supplier Tier Landscape
  • Company Benchmarking
  • Europe
  • Middle East
  • APAC
  • South America

Country Analysis of Aircraft LRU Market

  • This chapter deals with the key defense programs in this market, it also covers the latest news and patents which have been filed in this market. Country level 10 year market forecast and scenario analysis are also covered in this chapter.
  • US
  • Defense Programs
  • Latest News
  • Patents
  • Current levels of technology maturation in this market
  • Market Forecast & Scenario Analysis
  • Canada
  • Italy
  • France
  • Germany
  • Netherlands
  • Belgium
  • Spain
  • Sweden
  • Greece
  • Australia
  • South Africa
  • India
  • China
  • Russia
  • South Korea
  • Japan
  • Malaysia
  • Singapore
  • Brazil

Opportunity Matrix for Aircraft LRU Market

The opportunity matrix helps the readers understand the high opportunity segments in this market.

Expert Opinions on Aircraft LRU Market Report

Hear from our experts their opinion of the possible analysis for this market.

Conclusions

About Aviation and Defense Market Reports

비교리스트
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