Global Information
회사소개 | 문의 | 위시리스트

연구용 항체 시장(2017년) : 상업 공급업체에게 성공의 열쇠

The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers

리서치사 BioInformatics Inc.
발행일 2017년 07월 상품 코드 529319
페이지 정보 영문 91 Pages
가격
US $ 4,000 ₩ 4,666,000 PDF by E-mail (Single Site License)
US $ 6,500 ₩ 7,583,000 PDF by E-mail (Company-wide License)


연구용 항체 시장(2017년) : 상업 공급업체에게 성공의 열쇠 The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers
발행일 : 2017년 07월 페이지 정보 : 영문 91 Pages

세계의 연구용 항체 시장을 조사했으며, 과학자에 의한 항체 이용 환경, 워크플로우, 항체 기반 기술, 공급업체 및 브랜드의 이용 상황과 선호도·요구, 브랜드 선정에 대한 영향요인, 항체 발주 상황 등을 정리하여 전해드립니다.

조사 내용

  • 항체의 이용·워크플로우
    • 일반적인 항체의 이용
      • 항체의 소스
      • 폴리클로널·마우스 모노클로널·래빗 모노클로널의 이용
      • 결합 항체
      • 재조합 항체 구조
    • 항체 기반 기술
      • 이용 항체 브랜드
      • "Best in Class" 브랜드
      • 항체 선정 기준
      • 트러블슈팅
      • 항체 공급업체
      • 항체의 연구소 예산
      • 제품의 특징
  • 항체 브랜드 애널리틱스
    • 항체 공급업체의 퍼포먼스
      • 기성 항체
      • 항체의 퍼포먼스
      • 추천 정도
      • 브랜드 Net Promoter Score®
  • 브랜드 선정·구입 촉진요인
    • 항체 브랜드의 구입 영향요인
      • 구입 영향요인
      • 구입 타임프레임
      • 구입 의사결정
      • 구입 경향
    • 항체 발주
      • 항체 발주
      • 제1· 제2의 기성 항체
      • 항체 유닛 사이즈
      • 발주량
      • 과거 12개월간 발주 상황
      • 기성 항체의 예산
      • 구매 경로
      • 온라인 발주
      • 디스카운트/프로모션
      • 공급업체의 연구 툴
      • 연구 파라미터
      • 구매의 조합
      • 기타 제품·리소스
    • 항체 밸리데이션에 관한 코멘트
KSA 17.08.03

The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers is BioInformatics LLC's newest report, a comprehensive analysis of this lucrative market. Designed specifically for suppliers of commercial, pre-made catalog antibodies, this primary research report identifies scientists' expectations and preferences with regards to usage, brands, purchasing, product quality and budgets. For companies competing in the antibodies market and for those about to enter, key findings highlight market share, competitive positioning, customer satisfaction and how well current products meet researchers' needs. Additionally, the report identifies “best in class” vendors by application and by the most widely-used techniques, all of which identify gaps that present opportunities for antibodies suppliers.

The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers is a valuable resource for understanding the various criteria laboratories use to choose their antibodies suppliers and the critical touchpoints in the purchasing process where suppliers can influence this decision. More specifically, how antibodies are ordered is documented, with an emphasis on typical size of purchases, average spend, projected spend, preferred ordering channels and likelihood to repurchase.

For suppliers that are seeking ways to differentiate their products in this competitive market, The 2017 Market for Research Antibodies: Keys to Success for Commercial Suppliers highlights what more than 1,000 scientists from laboratories around the world indicate would help them achieve their research objectives. At strategic and tactical levels, suppliers can use this report with confidence to make decisions about developing and marketing commercial, pre-made catalog antibodies.

Table of Contents

ANTIBODY USAGE & WORKFLOW

  • General Antibody Use
    • Antibody Sources
    • Polyclonal, Mouse Monoclonal, Rabbit Monoclonal Usage
    • Conjugated Antibodies
    • Recombinant Antibody Structures
  • Antibody-Based Techniques
    • Antibody-based Techniques
    • Antibody Brands Used
    • “Best in Class” Brand
    • Antibody Selection Criteria
    • Troubleshooting
    • Antibody Suppliers
    • Lab Budget for Antibodies
    • Product Features

ANTIBODY BRAND ANALYTICS

  • Antibody Supplier Performance
    • Pre-made Catalog Antibodies
    • Antibody Performance
    • Likely to Recommend
    • Brand Net Promoter Score®

BRAND SELECTION & PURCHASING DRIVERS

  • Purchasing Influences for Antibody Brands
    • Purchasing Influencers
    • Purchasing Timeframe
    • Purchase Decision
    • Likelihood to Purchase
  • Ordering Your Antibodies
    • Ordering Antibodies
    • Primary and Secondary Pre-made Catalog Antibodies
    • Antibody Unit Size
    • Ordering Quantities
    • Ordering in the Last 12 Months
    • Pre-made Catalog Antibodies Budget
    • Antibody Channels
    • Online Orders
    • Discount/Promotions
    • Suppliers' Search Tools Online
    • Research Parameters
    • Purchase Combinations
    • Additional Products/Resources
  • Verbatim Comments on Antibody Validation
Back to Top
전화 문의
F A Q