Global Information
회사소개 | 문의 | 위시리스트

임상 진단 랩에 대한 마케팅 동향(2019년) : 커넥팅, 인플루언싱, 셰어링

2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs: Connecting, Influencing, Sharing

리서치사 BioInformatics Inc.
발행일 2018년 12월 상품 코드 762750
페이지 정보 영문 63 Pages
가격
US $ 6,500 ₩ 7,766,000 PDF and Powerpoint (Company-wide License)


임상 진단 랩에 대한 마케팅 동향(2019년) : 커넥팅, 인플루언싱, 셰어링 2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs: Connecting, Influencing, Sharing
발행일 : 2018년 12월 페이지 정보 : 영문 63 Pages

임상 현장에서 작업하는 시험기관 스탭의 행동, 선호도 및 고객 경험 여정에 대해 조사했으며, 소셜미디어의 이용, 비주얼 컨텐츠, 경험적 마케팅, 스폰서 컨텐츠 등을 대상으로 분석하여 전해드립니다.

서론·개요

조사 결과의 분석·설명

  • 소셜 마케팅
  • 기업 마케팅
  • 비주얼 컨텐츠
  • 경험적 마케팅
  • 스폰서 컨텐츠
  • 이그제큐티브 브랜딩
  • 스마트 장비
  • 모바일 마케팅
  • 고객 관여

조사 방법

BioInformatics Inc. 소개

KSA 19.01.08

This report examines the behaviors, preferences, and customer experience journeys of laboratory staff (“laboratorians”) working in clinical settings. Covering social media use, visual content, experiential marketing, sponsored content, and more, 2019 Trends in Marketing to Clinical Diagnostic Labs is the perfect tool for companies selling into hospitals and clinical settings to understand their customer.

Key Marketing Areas Examined:

  • Social Marketing
  • Influencer Marketing
  • Visual Content
  • Experiential Marketing
  • Sponsored Content
  • Executive Branding
  • Smart Instrumentation
  • Mobile Marketing
  • Customer Engagement

Why Buy this Report?

One of the fundamental tenets of marketing is to know one's audience in order to fully understand their needs and communicate effectively. Through extensive, accurate survey data of 304 laboratorians and thorough explanations of each channel, this report allows you to understand how your clinical lab customers interact with a variety of media channels, and will allow you to deliver a consistent brand message to the right people using the most appropriate and effective touchpoints.

Table of Contents

  • Introduction and Executive Summary
  • Analysis and Interpretation of Survey Results
    • Social Marketing
    • Influencer Marketing
    • Visual Content
    • Experiential Marketing
    • Sponsored Content
    • Executive Branding
    • Smart Instrumentation
    • Mobile Marketing
    • Customer Engagement
  • Methodology
  • About Us
Back to Top
전화 문의
F A Q