시장보고서
상품코드
1262711

세계의 모바일 액세서리 시장 규모 조사 및 예측 : 제품별(이어폰/헤드폰, 충전기, 파워뱅크, 보호 케이스, 기타), 유통 채널별(온라인, 오프라인), 지역별 분석(2022-2029년)

Global Mobile Accessories Market Size study & Forecast, by Product (Earphones/Headphones, Charger, Power Bank, Protective Cases, Others), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 통신 수단으로 스마트폰 이용이 확대되고 있기 때문에 모바일 액세서리 시장이 확대될 것으로 예측됩니다.

예측 기간 중에는 이것이 시장을 밀어 올릴 것으로 예상됩니다. 또한 가까운 장래에 무선 장비에 대한 수요 증가와 급속한 기술 발전이 시장을 견인할 것으로 예상됩니다. 예를 들어, 기업은 무선 스피커와 헤드폰과 같은 최신 기술을 개발하고 있습니다. 이 때문에 최근 시장의 수요가 높아지고 있습니다. 또한 업무용, 게임용, 피트니스용, 공부용 등 모바일 액세서리에 대한 수요도 매우 높아지고 있습니다. 또한 Netflix, Amazon Prime Video 등 OTT 서비스의 인기 상승도 당시 모바일 액세서리 판매 증가에 기여했습니다. 또한, 급속한 기술 진보와 게임 산업의 인기 상승도 이 시장에 유리한 성장 기회를 가져오고 있습니다.

4G 네트워크의 보급과 스마트폰의 보급으로 모바일 인터넷의 이용이 극적으로 증가하고 디지털 사회의 가치 사슬에서 일본인의 상승을 지원하고 있습니다. 현재 9억 9,000만 명 이상이 모바일 인터넷 서비스를 이용하고 있으며, 2025년에는 이 수가 2억명 증가할 것으로 예상되고 있습니다. 그러나 모바일 액세서리 비용이 높기 때문에 2022-2029년 예측 기간 중 시장 성장이 방해되고 있습니다.

세계의 모바일 액세서리 시장 조사에서 고려된 주요 지역에는 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 라틴아메리카가 포함됩니다. 2021년 아시아태평양은 가장 큰 지역으로 향후 몇 년간 급속한 확대가 예상됩니다. 이 지역의 시장 확대의 주요 요인은 다양한 종류의 모바일 액세서리의 높은 이용률, 저렴한 비용의 제품 혁신, 휴대 전화 분야의 중국 리더십입니다. UAE와 사우디아라비아 등 신흥 경제국가의 큰 수요로 인해 중동 및 아프리카는 가장 경제성장이 두드러지게 되었다. 이 시장은 예측 기간 중 라이프스타일의 진화와 가처분 소득의 증가와 같은 요인에 의해 견인될 것으로 예상됩니다. 또한, 이 지역의 스마트폰 수요 증가가 액세서리 시장을 견인하고 있습니다. 예를 들어, 한 조사 결과에 따르면 MEA 스마트폰 시장은 2021년 3억대 성장할 것으로 예측됩니다.

본 연구의 목적은 최근 다양한 부문 및 국가의 시장 규모를 정의하고 그 수치를 향후 수년간 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 업계의 질적 및 양적 측면을 통합하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다. .

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 모바일 액세서리 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 모바일 액세서리 시장, 제품별, 2019-2029년
    • 모바일 액세서리 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 모바일 액세서리 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 모바일 액세서리 시장 역학

  • 모바일 액세서리 시장 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 스마트폰의 수요 확대
      • OTT 플랫폼의 보급이 진행된다.
    • 시장의 과제
      • 모바일 액세서리의 고가격화
    • 시장 기회
      • 급속한 기술 진보
      • 게임 업계의 인기 상승

제4장 세계의 모바일 액세서리 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 소셜
    • 테크니컬
  • 투자 채택 모델
  • 애널리스트의 권고와 결론
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 모바일 액세서리 시장 : 제품별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 모바일 액세서리 시장 : 제품별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 모바일 액세서리 시장 제품별 추정·예측 2019-2029
  • 모바일 액세서리 시장, 서브 부문별 분석
    • 이어폰/헤드폰
    • 충전기
    • 보조배터리(파워뱅크)
    • 보호 케이스
    • 기타

제7장 세계의 모바일 액세서리 시장 : 유통 채널별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 모바일 액세서리 시장 : 유통 채널별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 모바일 액세서리 시장 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • 모바일 액세서리 시장, 서브 부문별 분석
    • 온라인
    • 오프라인

제8장 세계의 모바일 액세서리 시장 : 지역별 분석

  • 모바일 액세서리 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 제품별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 모바일 액세서리 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 모바일 액세서리 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 모바일 액세서리 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • Belkin International Inc.
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Harman International Industries
    • Aukey
    • Groove Made Walnut
    • Anker Innovations Co., Ltd,
    • Ultimate Ears Boom
    • Samsung Group
    • Apple Inc.
    • Google LLC
    • SanDisk

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.04.27

Global Mobile Accessories Market is valued at approximately USD XX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Due to the growing use of smartphones as a reliable form of global communication, the market for mobile accessories is predicted to grow. During the projected period, this is anticipated to boost the market. Furthermore, the market is anticipated to be driven in the near future by rising demand for wireless devices along with rapid technological advancements. For instance, businesses are developing the newest technologies, such as wireless speakers and headphones. This has recently increased market demand. Along with this, there is an extraordinary increase in demand for mobile accessories for work, gaming, fitness, and studying. Additionally, the rising popularity of OTT services such as Netflix and Amazon Prime Video contributed to a rise in the sale of mobile accessories at that time. Along with this, rapid technological advancement , rising popularity of gaming industry is creating lucrative growth opportunity for the market.

Mobile internet usage has increased dramatically as a result of 4G network availability and rising smartphone adoption, supporting the nation's ascent up the value chain of the digital society. More than 990 million people currently utilize mobile internet services, and by 2025, that number is anticipated to rise by 200 million. However, the high cost of Mobile Accessories stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Mobile Accessories Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. In 2021, Asia Pacific was the largest region and is expected to experience rapid expansion in the next years. The significant drivers of market expansion in the area are the high utilization of various mobile accessories kinds, low-cost product innovation, and China's leadership in the mobile phone sector. Due to the significant demand from developing nations such as the UAE and Saudi Arabia, the Middle East and Africa are the two regions with the fastest-growing economies. The market is anticipated to be driven by factors such as evolving lifestyles and rising disposable income throughout the projected period. Additionally, the market for accessories is being driven by the region's rising smartphone demand. For instance, according to one of the polls, the market for smartphones in MEA is expected to grow by 300.0 million units in 2021.

Major market players included in this report are:

  • Belkin International Inc.
  • Harman International Industries
  • Aukey
  • Groove Made Walnut
  • Anker Innovations Co., Ltd,
  • Ultimate Ears Boom
  • Samsung Group
  • Apple Inc.
  • Google LLC
  • SanDisk

Recent Developments in the Market:

  • At a Made by Event in New York in October 2022, Google LLC unveiled its new Pixel 7 and Pixel 7 Pro smartphones, the Tensor G2 processor, and the Pixel watch. The back camera of Google's Pixel 7 and Pixel 7 Pro has been redesigned. The phone sports an aluminium camera bar and a polished metal finish.
  • In order to introduce an eco-friendly smartphone cover and watch accessories, Samsung Electronics Co., Ltd. established a partnership with plant-based designer Sean Wotherspoon in April 2022. All of the device accessories are sustainably sourced and made with 100 per cent recycled materials. Additionally, all of the watch bands and cases are biodegradable.

Global Mobile Accessories Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Product:

  • Earphones/Headphones
  • Charger
  • Power Bank
  • Protective Cases
  • Others

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Mobile Accessories Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Mobile Accessories Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Mobile Accessories Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Mobile Accessories Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Mobile Accessories Market Dynamics

  • 3.1. Mobile Accessories Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing demand for smart phones
      • 3.1.1.2. Growing popularity of OTT platform
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Mobile Accessories
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rapid technological advancement
      • 3.1.3.2. Rising popularity of gaming industry

Chapter 4. Global Mobile Accessories Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Investment Adoption Model
  • 4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
  • 4.6. Top investment opportunity
  • 4.7. Top winning strategies

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Mobile Accessories Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Mobile Accessories Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Earphones/Headphones
    • 6.4.2. Charger
    • 6.4.3. Power Bank
    • 6.4.4. Protective Cases
    • 6.4.5. Others

Chapter 7. Global Mobile Accessories Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Mobile Accessories Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Mobile Accessories Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Mobile Accessories Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global Mobile Accessories Market, Regional Analysis

  • 8.1. Mobile Accessories Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Mobile Accessories Market
    • 8.2.1. U.S. Mobile Accessories Market
      • 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Mobile Accessories Market
  • 8.3. Europe Mobile Accessories Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Mobile Accessories Market
    • 8.3.2. Germany Mobile Accessories Market
    • 8.3.3. France Mobile Accessories Market
    • 8.3.4. Spain Mobile Accessories Market
    • 8.3.5. Italy Mobile Accessories Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Mobile Accessories Market
  • 8.4. Asia-Pacific Mobile Accessories Market Snapshot
    • 8.4.1. China Mobile Accessories Market
    • 8.4.2. India Mobile Accessories Market
    • 8.4.3. Japan Mobile Accessories Market
    • 8.4.4. Australia Mobile Accessories Market
    • 8.4.5. South Korea Mobile Accessories Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Mobile Accessories Market
  • 8.5. Latin America Mobile Accessories Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Mobile Accessories Market
    • 8.5.2. Mexico Mobile Accessories Market
  • 8.6. Rest of The World Mobile Accessories Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Belkin International Inc.
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Harman International Industries
    • 9.2.3. Aukey
    • 9.2.4. Groove Made Walnut
    • 9.2.5. Anker Innovations Co., Ltd,
    • 9.2.6. Ultimate Ears Boom
    • 9.2.7. Samsung Group
    • 9.2.8. Apple Inc.
    • 9.2.9. Google LLC
    • 9.2.10. SanDisk

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제