시장보고서
상품코드
1262713

세계의 생리팬티 시장 규모 조사 및 예측 : 제품별(브리프, 비키니, 보이쇼츠, 하이웨이스트, 기타), 유통 채널별(오프라인, 온라인), 지역별 분석(2022-2029년)

Global Period Panties Market Size study & Forecast, by Product (Brief, Bikini, Boyshort, Hi-waist, Others), by Distribution Channel (Offline, Online) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 생리팬티 시장은 2021년에 약 8,848만 달러로 평가되어 2022년부터 2029년에 걸쳐 17.40% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측되고 있습니다.

생리 반바지는 주로 작은 필라멘트로 만들어진 흡습 발산성 직물로 만들어져 있습니다. 또한 생리 반바지는 경혈을 가두는 데 도움이됩니다. 세계의 생리팬티 시장을 견인하는 주요 요인은 생리 위생에 대한 의식의 증가입니다. 예를 들어, 유니세프는 지방자치단체, 지역사회, 교육기관과 협력하여 월경에 관한 조사와 지식의 보급을 실시하여 양호한 위생습관을 촉진하고 사회적 금기를 없애는데 공헌하고 있습니다.

미국 노동성에 따르면 2015년 미국에서 일하는 여성의 수는 1억 2,820만 명으로, 2026년에는 1억 6,480만 명으로 예측되고 있습니다. 이에 따라 여러 제조업체가 캠페인을 시작하고 더 많은 소비자들에게 접근하고 생리 속옷 시장을 북돋고 있습니다. 예를 들어, 생리용 속옷의 톱 기업의 하나인 Thinx는, 2022년 5월, 비유적·문자 그대로의 관점에서 「젖은 팬티」의 박멸을 목표로 하는 「Wet Panties」캠페인의 개시를 발표했습니다. 이 캠페인을 통해 이 회사는 에어 컬렉션을 확충하고 통기성, 흡한성이 뛰어나 생리 중에도 생리 사이도 무레없이 드라이에 보낼 수있는 초박형 마이크로 메쉬 속옷을 제공합니다. 또한 일하는 여성의 인구가 증가하고 있다.는 것도 시장 성장을 지원하고 있습니다. 게다가 캠페인 수의 증가는 예측 기간인 2022-2029년에 걸쳐 시장에 유리한 성장 기회를 창출하고 있습니다. 그러나 이 반바지는 환경친화적이지 않으며 2022-2029년 예측기간을 통해 시장 성장을 방해하고 있습니다.

마침표 팬티 세계 시장 조사에서 고려되는 주요 지역은 다음과 같습니다. 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 라틴아메리카 지역. 북미는 Thinx, Inc., Saalt, LLC, Knix Wear, Inc.와 같은 주요 시장 기업의 존재로 인해 수익 측면에서 시장을 독점하고 있습니다. 이 지역에서는 월경용 속옷의 수요가 높아지고 있어 월경용 위생 용품의 인지도가 높은 것도 쫓아내고 있습니다. 또한 아시아태평양은 생리 용품에 대한 인식과 라이프스타일의 변화로 인해 예측 기간 중 가장 빠른 CAGR로 성장하고 있습니다.

이 연구의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문와 국가의 시장 규모를 밝히고 앞으로 수년간의 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 업계의 질적 및 양적 측면을 포착하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다. .

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 생리팬티 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 생리팬티 시장, 제품별, 2019년-2029년
    • 생리팬티 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 생리팬티 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 생리팬티 시장 역학

  • 생리팬티 시장 영향 분석(2019년-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 월경 위생 관련
      • 증가하는 여성의 노동 인구
    • 시장의 과제
      • 생리팬티는 환경친화적이지 않다.
    • 시장 기회
      • 캠페인 수 증가

제4장 세계의 생리팬티 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 소셜
    • 테크니컬
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 생리팬티 시장 : 제품별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 생리팬티 시장:제품별, 실적, 잠재력 분석
  • 세계의 생리팬티 시장 제품별 추정·예측 2019-2029
  • 생리팬티 시장, 서브 부문별 분석
    • 브리프
    • 비키니
    • 보이쇼츠
    • 하이웨이스트
    • 기타

제7장 세계의 생리팬티 시장 : 유통 채널별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 생리팬티 시장 : 유통 채널별, 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 생리팬티 시장 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • 생리팬티 시장, 서브 부문별 분석
    • 오프라인
    • 온라인

제8장 세계의 생리팬티 시장 : 지역별 분석

  • 생리팬티 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 제품별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 생리팬티 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 생리팬티 시장 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 생리팬티 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카 지역
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • Neione
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Ruby Love(PANTYPROP INC)
    • Proof
    • Knix Wear, Inc.
    • Rael
    • Saalt, LLC
    • Victoria's Secret
    • FANNYPANTS
    • The Period Company
    • Thinx, Inc.(Kimberly-Clark)

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.04.27

Global Period Panties Market is valued at approximately USD 88.48 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 17.40% over the forecast period 2022-2029. Period panties are majorly made of absorbent material which containsmoisture -wicking fabric that is made of small filaments. Along with this, period panties help in trapping menstrual blood. The major driving factor for the Global Period Panties Market is rising awareness regarding menstruation hygiene. For instance, by working together with local authorities, communities, and educational institutions to conduct research and disseminate knowledge about menstruation, UNICEF has promoted good hygiene practises and helped to eliminate societal taboos.

According to the United States Department of Labor, there were 128.2 million working women in the United States in 2015, with 164.8 million predicted by 2026. Along with this, several manufacturers are starting the campaign, reaching out to more consumers, and boosting the market for period underwear. For instance, in May 2022, one of the top period underwear companies, Thinx, announced the beginning of the "Wet Panties" campaign, which aimed to eradicate "moist panties" from both a figurative and literal standpoint. Through this campaign, the company expanded their air collection, providing ultra-thin, micromesh underwear that is breathable, sweat-wicking, and built for dry, moisture-free days both during and between menstrual cycles. Along with this, growing population of working women is driving the growth of the market. Moreover, rising number of campaigns is creating lucrative growth opportunities for the market over the forecast period 2022-2029. However, these panties are not environment friendly which stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Period Panties Market study include: Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of key market players such as Thinx, Inc., Saalt, LLC and Knix Wear, Inc. Along with this, strong demand for menstruation underwear is rising in the region which is further fueled by the high awareness of menstrual hygiene products in the area. Along with this, Asia Pacific is growing with the fastest CAGR over the forecast period owing to rising awareness for menstrual hygiene products and changing lifestyles.

Major market players included in this report are:

  • Neione
  • Ruby Love (PANTYPROP INC)
  • Proof
  • Knix Wear, Inc.
  • Rael
  • Saalt, LLC
  • Victoria's Secret
  • FANNYPANTS
  • The Period Company
  • Thinx, Inc. (Kimberly-Clark)

Recent Developments in the Market:

  • In March 2021, PUMA and Modibodi started a partnership and launched a range of activewear and leak-free period underwear, which was an initiative to support women's health.
  • In February 2022, Kimberly-Clark Corporation acquired Thinx, Inc. which produces reusable period underwear.

Global Period Panties Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Product:

  • Brief
  • Bikini
  • Boyshort
  • Hi-waist
  • Others

By Distribution Channel:

  • Offline
  • Online

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.1. Period Panties Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.2. Period Panties Market, by Product, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.3. Period Panties Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Period Panties Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Period Panties Market Dynamics

  • 3.1. Period Panties Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Regarding menstruation hygiene
      • 3.1.1.2. Growing women working population
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Period panties are not environment friendly
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising number of campaigns

Chapter 4. Global Period Panties Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Period Panties Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Period Panties Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Period Panties Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Million)
  • 6.4. Period Panties Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Brief
    • 6.4.2. Bikini
    • 6.4.3. Boyshort
    • 6.4.4. Hi-waist
    • 6.4.5. Others

Chapter 7. Global Period Panties Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Period Panties Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Period Panties Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
  • 7.4. Period Panties Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Offline
    • 7.4.2. Online

Chapter 8. Global Period Panties Market, Regional Analysis

  • 8.1. Period Panties Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Period Panties Market
    • 8.2.1. U.S. Period Panties Market
      • 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Period Panties Market
  • 8.3. Europe Period Panties Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Period Panties Market
    • 8.3.2. Germany Period Panties Market
    • 8.3.3. France Period Panties Market
    • 8.3.4. Spain Period Panties Market
    • 8.3.5. Italy Period Panties Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Period Panties Market
  • 8.4. Asia-Pacific Period Panties Market Snapshot
    • 8.4.1. China Period Panties Market
    • 8.4.2. India Period Panties Market
    • 8.4.3. Japan Period Panties Market
    • 8.4.4. Australia Period Panties Market
    • 8.4.5. South Korea Period Panties Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Period Panties Market
  • 8.5. Latin America Period Panties Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Period Panties Market
    • 8.5.2. Mexico Period Panties Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Period Panties Market
  • 8.6. Rest of The World Period Panties Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Neione
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Ruby Love (PANTYPROP INC)
    • 9.2.3. Proof
    • 9.2.4. Knix Wear, Inc.
    • 9.2.5. Rael
    • 9.2.6. Saalt, LLC
    • 9.2.7. Victoria's Secret
    • 9.2.8. FANNYPANTS
    • 9.2.9. The Period Company
    • 9.2.10. Thinx, Inc. (Kimberly-Clark)

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제