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세계의 일회용 위생용품 시장 규모 조사 및 예측 : 제품 유형별, 유통 채널별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Disposable Hygiene Products Market Size study & Forecast, by Product Type, by Distribution Channel and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계의 일회용 위생용품 시장은 2021년에 약 1,651억 3,000만 달러로 평가되며, 예측 기간인 2022-2029년에는 6.7% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측됩니다.

일회용 위생용품은 일회용 사용을 위해 특별히 설계되었습니다. 이 제품은 쉽게 재활용되거나 고형 폐기물로 폐기됩니다. 엉덩이, 기저귀, 화장지 등 고품질 일회용 위생용품은 흡수성, 통기성이 뛰어나 보육 시설에도 적합합니다. 소비자는 오늘날 위생 요구를 충족시키기 위해 새로운 배합으로 부가 가치가 높은 개인 관리 제품을 찾고 있습니다. 위생관리에 대한 의식의 향상, 가처분소득의 증가, 이러한 제품의 입수 용이성 등이 세계 시장 성장의 요인이 되고 있습니다.

고령화 사회의 도래는 세계 시장 성장의 큰 원동력이 되었습니다. 노인들은 요요실금의 고민을 해결하기 위해 주로 패드, 인상 바지, 종이 기저귀를 사용합니다. 세계보건기구(WHO)에 따르면 고령화율은 2020년 10억 명에서 2030년 15억 명으로 증가했으며 60세 이상 6명 중 1명을 차지할 것으로 예상됩니다. 그 결과 노인 인구가 증가하고 요실금 용품 인지도가 높아지고 시장 성장을 지원하고 있습니다. 또한 지속가능한 일회용 위생용품의 도입이 진행되고 있으며, 주요 시장 관계자들의 전략적 노력이 증가하고 있는 것도 예측 기간 중 다양한 유리한 기회를 가져왔습니다. 그러나 향기로운 일회용 위생용품으로 인한 건강 문제와 프리미엄 기반 기저귀의 고가격은 2022-2029년의 예측 기간 중 시장 성장에 도전하고 있습니다.

세계의 일회용 위생용품 시장 조사에서 고려되는 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 세계 지역입니다. 아시아태평양은 인구 증가와 구매력 향상, 위생·청결에 관한 의식이 높아짐에 따라 매출액으로 시장을 독점하고 있습니다. 한편, 유럽은 병원이나 호텔의 증가, 흘릴 수 있는 티슈 페이퍼의 수요의 급증, 퍼스널 케어 제품의 보급 등의 요인으로부터, 예측 기간 중 대폭적인 성장이 전망되고 있습니다.

본 연구의 목적은 최근 몇 년간 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 밝히고 앞으로 수년간의 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 업계의 질적 및 양적 측면을 포착하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 마이크로 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 스냅숏
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019-2029년
    • 일회용 위생용품 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 일회용 위생용품 시장, 제품 유형별, 2019-2029년
    • 일회용 위생용품 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제 조건

제2장 세계의 일회용 위생용품 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장의 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 세계의 일회용 위생용품 시장 역학

  • 일회용 위생용품 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 위생유지에 대한 의식의 향상
      • 고령화 사회의 도래
    • 시장이 해결해야 할 과제
      • 향기가 있는 일회용 위생용품에 의한 건강 문제
      • 프리미엄 기저귀의 가격 상승
    • 시장 기회
      • 지속 가능한 일회용 위생용품의 도입 증가
      • 주요 시장 기업에 의한 전략적 구상의 증가

제4장 세계의 일회용 위생용품 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force Model
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's 5 Force Model에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 일회용 위생용품 시장 : 제품 유형별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 일회용 위생용품 시장 : 제품 유형별, 성능- 잠재력 분석
  • 세계의 일회용 위생용품 시장 제품 유형별 추정·예측 2019-2029
  • 일회용 위생용품 시장, 서브 부문 분석
    • 물티슈(Wipes)
    • 종이 기저귀
    • 여성용 위생 제품
    • 기타

제7장 세계의 일회용 위생용품 시장 : 유통 채널별

  • 시장 스냅숏
  • 세계의 일회용 위생용품 시장 : 유통 채널별), 실적 - 잠재력 분석
  • 세계의 일회용 위생용품 시장 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • 일회용 위생용품 시장, 서브 부문 분석
    • 슈퍼마켓/하이퍼마켓
    • 파머시 스토어
    • 온라인 스토어
    • 기타

제8장 세계의 일회용 위생용품 시장:지역별 분석

  • 일회용 위생용품 시장, 지역별 시장 스냅숏
  • 북미
    • 미국
      • 제품 유형별 추정·예측, 2019-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 일회용 위생용품 시장 스냅숏
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양 일회용 위생용품 시장의 스냅숏
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카 일회용 위생용품 시장 스냅숏
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카 지역
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 최고 시장 전략
  • 기업 개요
    • The Procter & Gamble Company(US)
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Kimberly-Clark Corporation(US)
    • Unicharm Corporation(Japan)
    • Essity AB(Sweden)
    • Hengan International Group Company Limited(China)
    • Ontex BV(Belgium)
    • DPL(Israel)
    • Fujian Time and Tianhe Industrial Co., Ltd.(China)
    • The Edgewell Personal Care Company(US)
    • Dispowear Sterite Company(India)

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 전제 조건
KSA 23.05.22

Global Disposable Hygiene Products Market is valued at approximately USD 165.13 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.7% over the forecast period 2022-2029. Disposable hygiene products are specially designed for single use. These products are easily recycled or disposed of into solid waste. High-quality disposable personal care items like wipes, diapers, and toilet paper are highly absorbent, breathable, and suitable for childcare facilities. Consumers today demand value-added personal care products with new formulations to meet their hygiene needs. The growing awareness about the maintenance of hygiene, increasing disposable income, coupled with the easy availability of these products are attributing towards the market growth across the globe.

The surge in aging population is acting as a major driving factor for market growth across the world. The elderly primarily uses pads, pull-up pants, and disposable diapers to deal with their incontinence concerns. According to the World Health Organization (WHO), it was expected that the aging people increase from 1 billion in 2020 to 1.5 billion in 2030 that worldwide accounts for 1 in 6 people above 60. As a result, the elderly population is growing, and consumers are becoming more aware of the availability of incontinence goods, which is propelling the market growth. Moreover, rising introduction of sustainable disposable hygiene products, as well as the increasing number of strategic initiatives by the key market players are presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the health issues due to scented disposable hygiene products and higher prices of premium-based diapers are challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Disposable Hygiene Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. The Asia Pacific dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing population with growing purchasing power, along with the rising awareness regarding hygiene & cleanliness in the regional market. Whereas, Europe is expected to grow with a substantial growth rate during the forecast period, owing to factors such as the growing number of hospital & hotel establishments, surging demand for flushable tissue paper products, as well as increasing adoption of personal care products in the market space.

Major market players included in this report are:

  • The Procter & Gamble Company (U.S.)
  • Kimberly-Clark Corporation (U.S.)
  • Unicharm Corporation (Japan)
  • Essity AB (Sweden)
  • Hengan International Group Company Limited (China)
  • Ontex BV (Belgium)
  • DPL (Israel)
  • Fujian Time and Tianhe Industrial Co., Ltd. (China)
  • The Edgewell Personal Care Company (U.S.)
  • Dispowear Sterite Company (India)

Recent Developments in the Market:

  • In September 2022, Eco Green Life, a British company that manufactures environmentally friendly personal care products, introduced a line of flushable newborn diapers made of biodegradable bamboo fibre.
  • In July 2022, Essity AB- a Swedish manufacturer of personal care and disposable hygiene goods announced the acquisition of Modibodi, an Australian producer of leakage-proof clothing. The aim of this initiative is to expand the company's market share in the disposable intimate hygiene products sector.

Global Disposable Hygiene Products Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product Type, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Product Type:

  • Wipes
  • Diapers
  • Feminine Hygiene Products
  • Others

By Distribution Channel:

  • Supermarkets/Hypermarkets
  • Pharmacy Stores
  • Online Stores
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Disposable Hygiene Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Disposable Hygiene Products Market, by Product Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Disposable Hygiene Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Disposable Hygiene Products Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Disposable Hygiene Products Market Dynamics

  • 3.1. Disposable Hygiene Products Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Growing awareness about the maintenance of hygiene
      • 3.1.1.2. Surge in aging population
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Health issues due to scented disposable hygiene products
      • 3.1.2.2. Higher prices of premium-based diapers
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising introduction of sustainable disposable hygiene products
      • 3.1.3.2. Increasing number of strategic initiatives by the key market players

Chapter 4. Global Disposable Hygiene Products Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Disposable Hygiene Products Market, by Product Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Disposable Hygiene Products Market by Product Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Disposable Hygiene Products Market Estimates & Forecasts by Product Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Disposable Hygiene Products Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Wipes
    • 6.4.2. Diapers
    • 6.4.3. Feminine Hygiene Products
    • 6.4.4. Others

Chapter 7. Global Disposable Hygiene Products Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Disposable Hygiene Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Disposable Hygiene Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Disposable Hygiene Products Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Supermarkets/Hypermarkets
    • 7.4.2. Pharmacy Stores
    • 7.4.3. Online Stores
    • 7.4.4. Others

Chapter 8. Global Disposable Hygiene Products Market, Regional Analysis

  • 8.1. Disposable Hygiene Products Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Disposable Hygiene Products Market
    • 8.2.1. U.S. Disposable Hygiene Products Market
      • 8.2.1.1. Product Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Disposable Hygiene Products Market
  • 8.3. Europe Disposable Hygiene Products Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Disposable Hygiene Products Market
    • 8.3.2. Germany Disposable Hygiene Products Market
    • 8.3.3. France Disposable Hygiene Products Market
    • 8.3.4. Spain Disposable Hygiene Products Market
    • 8.3.5. Italy Disposable Hygiene Products Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Disposable Hygiene Products Market
  • 8.4. Asia-Pacific Disposable Hygiene Products Market Snapshot
    • 8.4.1. China Disposable Hygiene Products Market
    • 8.4.2. India Disposable Hygiene Products Market
    • 8.4.3. Japan Disposable Hygiene Products Market
    • 8.4.4. Australia Disposable Hygiene Products Market
    • 8.4.5. South Korea Disposable Hygiene Products Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Disposable Hygiene Products Market
  • 8.5. Latin America Disposable Hygiene Products Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Disposable Hygiene Products Market
    • 8.5.2. Mexico Disposable Hygiene Products Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Disposable Hygiene Products Market
  • 8.6. Rest of The World Disposable Hygiene Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. The Procter & Gamble Company (U.S.)
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Kimberly-Clark Corporation (U.S.)
    • 9.2.3. Unicharm Corporation (Japan)
    • 9.2.4. Essity AB (Sweden)
    • 9.2.5. Hengan International Group Company Limited (China)
    • 9.2.6. Ontex BV (Belgium)
    • 9.2.7. DPL (Israel)
    • 9.2.8. Fujian Time and Tianhe Industrial Co., Ltd. (China)
    • 9.2.9. The Edgewell Personal Care Company (U.S.)
    • 9.2.10. Dispowear Sterite Company (India)

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
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