시장보고서
상품코드
1266621

세계의 스포츠 용품 시장 규모 조사 및 예측 : 스포츠 유형별(볼 스포츠, 라켓 스포츠), 유통 채널별(온라인, 오프라인) 및 지역별 분석(2022-2029년)

Global Sporting Goods Market Size study & Forecast, by Sports Type (Ball Sports, Racquet sports), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

스포츠 용품은 스포츠 용품이라고도 불리며, 소재, 도구, 의류, 장비 등을 말합니다.

이들은 스포츠 경기에 사용되며 스포츠를 기반으로 합니다. 스포츠 용품에는 공부터 헬멧, 그물망과 같은 보호 장비에 이르기까지 다양합니다. 건강한 라이프 스타일에 대한 인식 증가, 스포츠 및 피트니스의 중요성 증가, 스포츠 진흥에 대한 투자 증가 등이 세계 시장 성장의 주요 요인으로 작용하고 있습니다.

올림픽, 크리켓 월드컵, 축구 월드컵과 같은 스포츠 이벤트 증가는 시장 성장과 직결됩니다. 예를 들어, 스포츠 및 피트니스 산업 협회와 Sports Marketing Surveys USA의 연례 State of the Industry Report에 따르면, 2021년에는 약 2억 3,260만 명의 미국인이 스포츠 및 피트니스 활동에 참여하여 2016년 이후 가장 많은 가장 많다고 밝혔습니다. 또한 2022년 올림픽위원회 발표에 따르면 베이징 올림픽 미국 선수단은 동계올림픽 사상 최고 기록을 보유한 107명의 여성을 포함한 222명의 선수로 구성됐습니다. 또한 캐나다 정부의 데이터에 따르면 2020년 올림픽에 참가하는 캐나다 선수의 60%가 여성이며, 패럴림픽에 참가하는 캐나다 대표 선수의 55%가 여성 선수로 구성되어 있습니다. 이처럼 여성 스포츠 참가자 증가는 시장 수요를 더욱 촉진하고 결과적으로 시장 성장을 크게 가속화할 것입니다. 또한, 주요 기업들의 새로운 트렌드에 대한 관심 증가와 다양한 전자상거래 플랫폼에서 제품의 가용성이 높아짐에 따라 예측 기간 동안 다양한 수익성 있는 기회가 창출될 것으로 보입니다. 그러나 실내 활동에 대한 선호도가 높아지면서 2022-2029년의 예측 기간 동안 시장 성장에 영향을 미치고 있습니다.

세계 스포츠 용품 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역입니다. 북미는 가처분 소득 증가와 함께 스포츠 및 피트니스 용품에 대한 수요가 증가함에 따라 매출로 시장을 주도하고 있습니다. 반면, 아시아태평양은 야외 스포츠를 장려하는 정부의 이니셔티브과 건강한 라이프스타일을 선호하는 소비자 증가로 인해 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

이 조사의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문과 국가 시장 규모를 파악하고 향후 몇 년 동안 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한, 주요 기업의 경쟁 구도와 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 스포츠 용품 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 스포츠 용품 시장, 스포츠 유형별, 2019-2029년
    • 스포츠 용품 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제조건

제2장 세계의 스포츠 용품 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업 진화
  • 조사 대상년도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 스포츠 용품 시장 역학

  • 스포츠 용품 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 성장 촉진요인
    • 시장이 해결해야 할 과제
    • 시장 기회

제4장 세계의 스포츠 용품 시장 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자의 전망
  • 애널리스트의 제안과 결론

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에게 주는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 스포츠 용품 시장 : 스포츠 유형별

  • 시장 현황
  • 세계의 스포츠 용품 시장 : 스포츠 유형별, 실적-가능성 분석
  • 세계의 스포츠 용품 시장 스포츠 유형별 추정·예측(2019-2029년)
  • 스포츠 용품 시장, 하위 부문별 분석
    • 볼 스포츠
    • 라켓 스포츠

제7장 세계의 스포츠 용품 시장 : 유통 채널별

  • 시장 현황
  • 세계의 스포츠 용품 시장 : 유통 채널별), 실적-가능성 분석
  • 세계의 스포츠 용품 시장 유통 채널별 추정·예측(2019-2029년)
  • 스포츠 용품 시장, 하위 부문별 분석
    • 온라인
    • 오프라인

제8장 세계의 스포츠 용품 시장 : 지역별 분석

  • 스포츠 용품 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 스포츠 유형별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽의 스포츠 용품 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 스포츠 용품 시장 현황
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 스포츠 용품 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Nike, Inc.
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Adidas AG
    • PUMA SE
    • Amer Sports Corporation
    • Decathlon S.A.
    • Columbia Sportswear Company
    • Under Armour, Inc.
    • lululemon athletica Inc.
    • Yonex Co., Ltd.
    • ANTA Sports Products Limited

제10장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사 특징
  • 조사의 전제조건
LSH 23.05.23

Global Sporting Goods Market is valued at approximately USD XX million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Sporting goods also known as sporting equipment are the materials, tools, apparel, and gear. These are used to compete in a sport and based on the sport. These goods range from balls to protective gear like helmets, and nets. The growing awareness for adopting healthy lifestyles, rising significance of sports and fitness, coupled with increasing investments in promoting sports are the key factors attributing to the market growth across the globe.

The increase in the number of sports events such as Olympic Games, Cricket World Cup, and Soccer World Cup is directly associated with market growth. For instance, the Sports & Fitness Industry Association and Sports Marketing Surveys USA's annual State of the Industry Report stated that nearly 232.6 million Americans participated in sports and fitness activities in 2021, the most since 2016. Furthermore, as per the Olympic Committee in 2022, The U.S. Olympic team for the Beijing Games consists of 222 athletes that have 107 women, which includes the highest record in the history of the Winter Olympics. Furthermore, according to data from the Canadian government, 60% of Canada's competitors competing in the 2020 Olympics were female, while 55% of the country's paralympic squad was made up of female athletes. Thus, the rise in female sports participation is further bolstering the market demand, which, in turn, accelerates the market growth at a substantial rate. Moreover, rising focus on new trends by the key companies, as well as the growing availability of products on various e-commerce platforms is presenting various lucrative opportunities over the forecasting years. However, the increase in preference for indoor activities is challenging the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Sporting Goods Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the increasing demand for sports and fitness goods, along with the increasing disposable income. Whereas, the Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as the rising government initiatives to promote outdoor sports activities, as well as increasing consumers' preference for healthy lifestyles in the market space.

Major market players included in this report are:

  • Nike, Inc.
  • Adidas AG
  • PUMA SE
  • Amer Sports Corporation
  • Decathlon S.A.
  • Columbia Sportswear Company
  • Under Armour, Inc.
  • lululemon athletica Inc.
  • Yonex Co., Ltd.
  • ANTA Sports Products Limited

Recent Developments in the Market:

  • In January 2023, Adidas unveiled its new SS23 Melbourne Tennis Collection, a line of athletic gear with vibrant prints that are inspired by plants and the outdoors. The collection also makes use of the HEAT.RDY and Aeroready technologies.

Global Sporting Goods Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Sports Type, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Sports Type:

  • Ball Sports
  • Racquet sports

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.1. Sporting Goods Market, by Region, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.2. Sporting Goods Market, by Sports Type, 2019-2029 (USD Million)
    • 1.2.3. Sporting Goods Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Million)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Sporting Goods Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Sporting Goods Market Dynamics

  • 3.1. Sporting Goods Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising significance of sports and fitness
      • 3.1.1.2. Increasing number of sports events worldwide
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Increase in preference for indoor activities
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising focus on new trends by the key companies
      • 3.1.3.2. Growing availability of products on various e-commerce platforms

Chapter 4. Global Sporting Goods Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Sporting Goods Market, by Sports Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Sporting Goods Market by Sports Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Sporting Goods Market Estimates & Forecasts by Sports Type 2019-2029 (USD Million)
  • 6.4. Sporting Goods Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Ball Sports
    • 6.4.2. Racquet sports

Chapter 7. Global Sporting Goods Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Sporting Goods Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Sporting Goods Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Million)
  • 7.4. Sporting Goods Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Online
    • 7.4.2. Offline

Chapter 8. Global Sporting Goods Market, Regional Analysis

  • 8.1. Sporting Goods Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Sporting Goods Market
    • 8.2.1. U.S. Sporting Goods Market
      • 8.2.1.1. Sports Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Sporting Goods Market
  • 8.3. Europe Sporting Goods Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Sporting Goods Market
    • 8.3.2. Germany Sporting Goods Market
    • 8.3.3. France Sporting Goods Market
    • 8.3.4. Spain Sporting Goods Market
    • 8.3.5. Italy Sporting Goods Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Sporting Goods Market
  • 8.4. Asia-Pacific Sporting Goods Market Snapshot
    • 8.4.1. China Sporting Goods Market
    • 8.4.2. India Sporting Goods Market
    • 8.4.3. Japan Sporting Goods Market
    • 8.4.4. Australia Sporting Goods Market
    • 8.4.5. South Korea Sporting Goods Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Sporting Goods Market
  • 8.5. Latin America Sporting Goods Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Sporting Goods Market
    • 8.5.2. Mexico Sporting Goods Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Sporting Goods Market
  • 8.6. Rest of The World Sporting Goods Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Nike, Inc.
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Adidas AG
    • 9.2.3. PUMA SE
    • 9.2.4. Amer Sports Corporation
    • 9.2.5. Decathlon S.A.
    • 9.2.6. Columbia Sportswear Company
    • 9.2.7. Under Armour, Inc.
    • 9.2.8. lululemon athletica Inc.
    • 9.2.9. Yonex Co., Ltd.
    • 9.2.10. ANTA Sports Products Limited

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제