시장보고서
상품코드
1266683

세계의 파워스포츠 시장 규모 조사 및 예측 : 차량 유형별(전천후 차량(ATV), 사이드 바이 사이드 차량, 개인용 수상레저, 스노우모빌, 헤비급 모터사이클), 용도별(온로드, 오프로드), 지역별 분석(2022-2029년)

Global Powersports Market Size study & Forecast, by Vehicle Type (All-Terrain Vehicle (ATV), Side-by-Side Vehicle, Personal Watercraft, Snowmobiles, Heavyweight Motorcycle), by Application (On-Road, Off-Road) and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

파워스포츠는 모터스포츠의 하위 카테고리입니다.

파워스포츠 차량은 오프로드 및 온로드에서 사용하도록 설계된 고성능 차량입니다. 충격/진동, 파편 및 기타 환경 위험과 같은 극한의 작동 조건을 견딜 수 있도록 제작되었습니다. 성능이 향상된 자동차의 개발로 인해 업계 관계자들은 많은 투자를 하고 있습니다. 파워스포츠 차량에는 사이드 바이 사이드 차량(SxS), 먼지 자전거, 전천후 차량(ATV), 스노우모빌, 오토바이, 모터사이클, 파워 보트, 개인용 수상레저기구 등이 포함됩니다. 이들은 일반적으로 트레일, 테마파크, 원시 지역 등 야외 레저 시설에서 사용됩니다. 파워스포츠 시장은 편리하고 비용 효율적인 모터사이클에 대한 수요 증가, 연구개발 및 투자에 대한 집중, 제품 혁신 등의 요인으로 인해 성장하고 있습니다.

SEMA(Specialty Equipment Market Association)에 따르면, 2019년 파워스포츠 차량 구매자의 약 82%가 구매 후 3개월 이내에 차량 액세서리를 계획하고 구매하기를 원한다고 합니다. 이들 차량은 다양한 지형에서 다양한 작업에 활용됩니다. 업계 전문가인 Steve Shankin에 따르면, 차량 1대당 액세서리 지출은 지난 2년 동안 50%에서 60%까지 상승했습니다. 결과적으로 제품 액세서리 증가는 OEM의 수익성 향상에 기여하고 파워스포츠 시장 확대에 긍정적인 영향을 미칠 것입니다. 또한, 스트레스 해소를 위한 레크리에이션 활동의 인기가 높아지면서 ATV의 보급이 확대되고 있는 것도 예측 기간 동안 이 시장에 유리한 성장 기회를 제공할 것으로 보입니다. 그러나 환경에 미치는 영향과 안전에 대한 우려는 2022-2029년의 예측 기간 동안 시장 성장을 저해하는 요인으로 작용할 것입니다.

세계의 파워스포츠 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 라틴아메리카입니다. 북미는 다수의 주요 생산자가 존재하기 때문에 수익 측면에서 시장을 지배하고 있습니다. 또한, 레크리에이션 클럽의 수가 증가함에 따라 이 지역 시장 성장을 가속할 것입니다. 아시아태평양은 인구 증가로 인해 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다. 또한, 연구 개발 투자 증가는 이 지역의 파워스포츠 시장의 성장을 가속할 것으로 예상됩니다.

이 조사의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문과 국가 시장 규모를 정의하고 향후 몇 년 동안의 가치를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가의 산업의 질적, 양적 측면을 모두 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한, 주요 기업의 경쟁 구도와 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 파워스포츠 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 파워스포츠 시장, 차종별, 2019-2029년
    • 파워스포츠 시장, 용도별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제조건

제2장 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업 진화
  • 조사 대상년도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 파워스포츠 시장 역학

  • 파워스포츠 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 성장 촉진요인
    • 시장이 해결해야 할 과제
    • 시장 기회

제4장 세계의 파워스포츠 시장 : 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자의 전망
  • 애널리스트의 제안과 결론

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에게 주는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 파워스포츠 시장 : 차량 유형별

  • 시장 현황
  • 세계의 파워스포츠 시장 : 차량 유형별, 실적-가능성 분석
  • 세계의 파워스포츠 시장 : 차량 유형별, 추정·예측(2019-2029년)
  • 파워스포츠 시장, 하위 부문별 분석
    • ATV
    • Side-by-Side Vehicle
    • 퍼스널 워터 크라프트
    • 스노모빌
    • 중량급 모터사이클

제7장 세계의 파워스포츠 시장 : 용도별

  • 시장 현황
  • 세계의 파워스포츠 시장 : 용도별, 실적-가능성 분석
  • 세계의 파워스포츠 시장 : 용도별, 추정·예측(2019-2029년)
  • 파워스포츠 시장, 하위 부문별 분석
    • 온로드
    • 오프로드

세계의 파워스포츠 시장, 지역별 분석

  • 파워스포츠 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미의 파워스포츠 시장
    • 미국
      • 차종별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 용도별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽의 파워스포츠 시장 현황
    • 영국의 파워스포츠 시장
    • 독일의 파워스포츠 시장
    • 프랑스의 파워스포츠 시장
    • 스페인의 파워스포츠 시장
    • 이탈리아의 파워스포츠 시장
    • 기타 유럽의 파워스포츠 시장
  • 아시아태평양의 파워스포츠 시장 현황
    • 중국의 파워스포츠 시장
    • 인도의 파워스포츠 시장
    • 일본의 파워스포츠 시장
    • 호주의 파워스포츠 시장
    • 한국의 파워스포츠 시장
    • 기타 아시아태평양의 파워스포츠 시장
  • 라틴아메리카의 파워스포츠 시장 현황
    • 브라질의 파워스포츠 시장
    • 멕시코의 파워스포츠 시장
    • 기타 라틴아메리카의 파워스포츠 시장
  • 세계 기타 지역의 파워스포츠 시장

제8장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Polaris Inc.(Minnesota, U.S.)
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Textron Inc.(Rhode Island, U.S.)
    • Arctic Cat Inc.(Minnesota, U.S.)
    • Honda Motor Co., Ltd.(Tokyo, Japan)
    • BRP(Quebec, Canada)
    • Harley Davidson(Wisconsin, U.S.)
    • Kawasaki Heavy Industries, Ltd.(Tokyo, Japan)
    • KYMCO(Kaohsiung City, Taiwan)
    • Suzuki Motor Corporation(Shizuoka, Japan)
    • Yamaha Motor Co., Ltd.(Shizuoka, Japan)

제9장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사 특징
  • 조사의 전제조건
LSH 23.05.23

Global Powersports Market is valued at approximately USD XX Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Power Sports is a subcategory of motorsports. Powersport vehicles are high-performance vehicles designed for off-road and on-road use. They are built to endure extreme operating conditions such as shock/vibration, debris, and other environmental hazards. The development of automobiles with increased performance has prompted industry participants to make considerable investments. Powersports vehicles include side-by-side vehicles (SxS), dirt bikes, all-terrain vehicles (ATVs), snowmobiles, motorcyclists, powerboats, and personal watercraft. It is commonly used in outdoor leisure facilities such as trails, theme parks, and wilderness areas. The Powersports Market is expanding because of factors such as rising demand for convenient and cost-effective motorcycles, increased emphasis on R&D and investments, and product innovation.

According to the Specialty Equipment Market Association (SEMA), in 2019, almost 82% of powersports vehicle buyers want to plan or buy accessories for their vehicle within three months of purchase. These vehicles are utilized for a variety of tasks across a variety of terrains. According to industry expert Steve Shankin, accessory spending per vehicle has risen by 50% to 60% in the last two years. As a result, the growing quantity of product accessories will contribute to higher profitability for OEMs, favorably influencing the expansion of the powersports market. Also, the growing popularity of recreational activities to relieve stress and the rising adoption of ATVs will provide lucrative growth opportunities for the market during the forecast period. However, the environmental consequences and safety concerns hamper market growth during the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Powersports Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of a large number of major producers. Furthermore, the growing number of recreational clubs will boost market growth in this area.. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to the region's increasing population. Furthermore, rising R&D investment is expected to fuel the growth of the power sports market in this area.

Major market players included in this report are:

  • Polaris Inc. (Minnesota, U.S.)
  • Textron Inc. (Rhode Island, U.S.)
  • Arctic Cat Inc. (Minnesota, U.S.)
  • Honda Motor Co., Ltd. (Tokyo, Japan)
  • BRP (Quebec, Canada)
  • Harley Davidson (Wisconsin, U.S.)
  • Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (Tokyo, Japan)
  • KYMCO (Kaohsiung City, Taiwan)
  • Suzuki Motor Corporation (Shizuoka, Japan)
  • Yamaha Motor Co., Ltd. (Shizuoka, Japan)

Recent Developments in the Market:

  • In July 2020, Polaris Inc. launched RideReady, an industry-first on-demand digital service platform. This new RideReady digital strategy intends to leverage digital technology and solutions to provide industry-leading capabilities that break down barriers to establishing affinity, ownership, and loyalty with existing customers. RideReady connects power sports dealers and owners with Indian Motorcycle for easy online scheduling of service appointments.

Global Powersports Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Vehicle Type, Application, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

    The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

    The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Vehicle Type:

  • All-Terrain Vehicle (ATV)
  • Side-by-Side Vehicle
  • Personal Watercraft
  • Snowmobiles
  • Heavyweight Motorcycle

By Application:

  • On-Road
  • Off-Road

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Powersports Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Powersports Market, by Vehicle Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Powersports Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Powersports Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Powersports Market Dynamics

  • 3.1. Powersports Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Rising demand for convenient and cost-effective motorcycles
      • 3.1.1.2. Increased emphasis on R&D investments and product innovation
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Environmental Consequences and Safety Concerns
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing popularity of recreational activities to relieve stress
      • 3.1.3.2. Rising Adoption of ATVs

Chapter 4. Global Powersports Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Powersports Market, by Vehicle Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Powersports Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Powersports Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Powersports Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. All-Terrain Vehicle (ATV)
    • 6.4.2. Side-by-Side Vehicle
    • 6.4.3. Personal Watercraft
    • 6.4.4. Snowmobiles
    • 6.4.5. Heavyweight Motorcycle

Chapter 7. Global Powersports Market, by Application

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Powersports Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Powersports Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Powersports Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. On-Road
    • 7.4.2. Off-Road

Global Powersports Market, Regional Analysis

  • 7.5. Powersports Market, Regional Market Snapshot
  • 7.6. North America Powersports Market
    • 7.6.1. U.S. Powersports Market
      • 7.6.1.1. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 7.6.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 7.6.2. Canada Powersports Market
  • 7.7. Europe Powersports Market Snapshot
    • 7.7.1. U.K. Powersports Market
    • 7.7.2. Germany Powersports Market
    • 7.7.3. France Powersports Market
    • 7.7.4. Spain Powersports Market
    • 7.7.5. Italy Powersports Market
    • 7.7.6. Rest of Europe Powersports Market
  • 7.8. Asia-Pacific Powersports Market Snapshot
    • 7.8.1. China Powersports Market
    • 7.8.2. India Powersports Market
    • 7.8.3. Japan Powersports Market
    • 7.8.4. Australia Powersports Market
    • 7.8.5. South Korea Powersports Market
    • 7.8.6. Rest of Asia Pacific Powersports Market
  • 7.9. Latin America Powersports Market Snapshot
    • 7.9.1. Brazil Powersports Market
    • 7.9.2. Mexico Powersports Market
    • 7.9.3. Rest of Latin America Powersports Market
  • 7.10. Rest of The World Powersports Market

Chapter 8. Competitive Intelligence

  • 8.1. Top Market Strategies
  • 8.2. Company Profiles
    • 8.2.1. Polaris Inc. (Minnesota, U.S.)
      • 8.2.1.1. Key Information
      • 8.2.1.2. Overview
      • 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 8.2.1.4. Product Summary
      • 8.2.1.5. Recent Developments
    • 8.2.2. Textron Inc. (Rhode Island, U.S.)
    • 8.2.3. Arctic Cat Inc. (Minnesota, U.S.)
    • 8.2.4. Honda Motor Co., Ltd. (Tokyo, Japan)
    • 8.2.5. BRP (Quebec, Canada)
    • 8.2.6. Harley Davidson (Wisconsin, U.S.)
    • 8.2.7. Kawasaki Heavy Industries, Ltd. (Tokyo, Japan)
    • 8.2.8. KYMCO (Kaohsiung City, Taiwan)
    • 8.2.9. Suzuki Motor Corporation (Shizuoka, Japan)
    • 8.2.10. Yamaha Motor Co., Ltd. (Shizuoka, Japan)

Chapter 9. Research Process

  • 9.1. Research Process
    • 9.1.1. Data Mining
    • 9.1.2. Analysis
    • 9.1.3. Market Estimation
    • 9.1.4. Validation
    • 9.1.5. Publishing
  • 9.2. Research Attributes
  • 9.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제