시장보고서
상품코드
1269682

세계의 선케어 제품 시장 규모 조사 및 예측 : 제품별, 유통 채널별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Sun Care Products Market Size study & Forecast, by Product, By Distribution Channel, and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

선케어 제품 세계 시장은 2021년에 약 107억 달러로 평가되고 예측기간 2022-2029년에는 4.0% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예측됩니다.

선케어 제품은 태양의 자외선(UV)에 의한 유해한 영향으로부터 피부를 보호하기 위해 설계되었습니다. 이 제품에는 선스크린 로션, 스프레이, 크림 외에도 립 크림 및 애프터 선 케어 제품이 포함됩니다. 자외선 차단제는 가장 일반적인 제품 유형으로 자외선을 흡수, 반사 또는 산란시킴으로써 효과를 발휘합니다. 자외선 차단제는 자외선 차단 및 피부 거칠기의 원인이 되는 2가지 유형의 자외선 중 UVB를 얼마나 효과적으로 방지하는지 보여주는 SPF(Sunprotection Factor)로 분류됩니다. SPF가 높을수록 UVB에 대한 보호 효과가 높음을 의미합니다. 시장의 수요는 주로 가처분소득의 증가에 따라 사람들이 선케어 제품을 포함한 개인 케어 제품에 더 많은 지출을 하게 되었다는 등의 요인에 의해 견인되고 있습니다. 게다가 여행이나 여가의 증가 등 라이프스타일의 변화가 선케어 제품의 수요를 촉진하고 있으며, 인구의 고령화에 따라 태양의 유해한 광선으로부터 피부를 보호할 뿐만 아니라 안티에이징 효과도 있는 선케어 제품에 대한 수요가 증가하고 있습니다. 이 때문에 노화의 징후를 완화하는 것이 입증된 성분을 포함한 선케어 제품을 개발하여 시장 개척하는 기업에게는 호기가 됩니다.

또한 피부암은 가장 흔한 암 중 하나이며 태양으로부터 자외선에 노출되는 것이 주요 위험 요소입니다. 자외선의 위험성에 대한 인식이 높아짐에 따라 해로운 자외선으로부터 자신을 보호하기 위해 선케어 제품을 사용하는 사람들이 늘어나 시장 성장의 주요 촉진요인이되고 있습니다. 세계암 연구기금 인터내셔널에 따르면 세계에서 17번째로 많은 암은 피부흑색종입니다. 유병률은 여성 암 중 15위, 남성 암 중 13위에 랭크되고 있습니다. 2020년에는 흑색종의 신규 증례가 15만건 이상이 되기 때문에 이러한 요인이 세계 시장에서 선케어 제품의 수요를 확대할 것으로 예상됩니다. 게다가 새로운 처방과 기술 개척, 천연 소재 및 유기농 선케어 제품에 대한 수요 증가는 앞으로 수년간 시장 성장에 유리한 기회를 가져다 줄 것입니다. 그러나 원재료 비용과 품질 변동은 2022-2029년 예측기간 동안 시장 성장을 제한하고 있습니다.

선케어 제품 세계 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 라틴아메리카입니다. 유럽은 장기간의 황갈색이 피부에 주는 데미지에 대한 소비자의 인식 확산이 이 지역 전체에서의 제품 수요의 증가에 기여하고 있는 것, 안티에이징이나 검게 해소 등, 많은 부가가치를 제공 하는 제품의 증가에 의해 제품 수요가 높아지고 있는 것, 또, 예측기간 중에 가장 높은 성장률로 성장할 것으로 예상되고 있는 것 등이, 수익의 면에서 시장을 독점하고 있습니다. 중국과 인도의 화학 공업의 상승으로 스킨 케어 제품의 생산자가 원재료를 입수하기 쉬워지고 있다는 등이 예측기간 동안 시장 성장을 가속화하고 있습니다.

이 연구의 목적은 최근 몇 년 동안 다양한 부문과 국가의 시장 규모를 파악하고 앞으로 수년간의 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가 산업의 질적 및 양적 측면을 포함하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제 등 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공하고 있습니다. 또한 주요 기업의 경쟁 상황과 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적인 기회도 포함하고 있습니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019-2029년
    • 선케어 제품 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 선케어 제품 시장, 제품별, 2019-2029년
    • 선케어 용품 시장, 유통 채널별, 2019-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 가정

제2장 선케어 제품 세계 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업의 진화
  • 본 조사의 대상이 된 해
  • 환율 변환율

제3장 선케어 제품 세계 시장 역학

  • 선케어 용품 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 촉진요인
      • 피부암에 대한 의식의 증가
      • 안티에이징용 선케어 제품의 인기 상승
      • 가처분소득 증가, 라이프스타일 변화
    • 시장의 과제
      • 원재료의 비용이나 품질의 변동
    • 시장 기회
      • 새로운 처방 및 기술 개발
      • 천연·유기농 선케어 제품에 대한 수요 증가

제4장 선케어 제품 세계 시장 산업 분석

  • Porter's 5 Force 모델
    • 공급기업의 협상력
    • 구매자의 협상력
    • 신규 참가업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업 간의 적대 관계
  • Porter's 5 Force 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자 전망
  • 애널리스트의 권고와 결론

제5장 위험 평가: COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에 미치는 전체적인 영향에 대한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 선케어 제품 세계 시장 : 제품별

  • 시장 현황
  • 선케어 제품 세계 시장 : 제품별, 실적 - 잠재력 분석
  • 선케어 제품 세계 시장 제품별 추정·예측 2019-2029
  • 선케어 제품 시장, 하위 부문 분석
    • 성인용 선크림
    • 유아용 선크림
    • 애프터선
    • 페이크 선탠제/셀프 선탠제
    • 태닝

제7장 선케어 제품 세계 시장 : 유통 채널별

  • 시장 현황
  • 선케어 제품 세계 시장 : 유통 채널별, 실적 - 잠재력 분석
  • 선케어 제품 세계 시장 유통 채널별 추정·예측 2019-2029
  • 선케어 제품 시장, 하위 부문 분석
    • 하이퍼마켓·슈퍼마켓
    • 약국·드럭스토어
    • 전문점
    • 온라인
    • 기타

제8장 선케어 제품 세계 시장 : 지역별 분석

  • 선케어 제품 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 제품별 추정·예측, 2019-2029년
      • 유통 채널별 추정·예측, 2019-2029년
    • 캐나다
  • 유럽 선케어 제품 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 선케어 제품 시장 현황
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 선케어 제품 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계의 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Beiersdorf AG
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터의 입수가 가능한 경우만)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • Groupe Clarins
    • Johnson & Johnson Pvt. Ltd.
    • Coty Inc.
    • Shiseido Co. Ltd.
    • L'oreal SA
    • The Estee Lauder Companies Inc.
    • Burt's Bees
    • Bioderma Laboratories
    • Unilever Plc

제10장 조사 프로세스

  • 조사 프로세스
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 검증
    • 출판
  • 조사의 특징
  • 조사의 가정
ksm 23.05.25

Global Sun Care Products Market is valued at approximately USD 10.7 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.0% over the forecast period 2022-2029. Sun care products are designed to protect the skin from the harmful effects of the sun's ultraviolet (UV) rays. These products include sunscreen lotions, sprays, and creams, as well as lip balms and after-sun care products. Sunscreen is the most common type of sun care product, and it works by absorbing, reflecting, or scattering the sun's UV rays. Sunscreens are classified by their sun protection factor (SPF), which is a measure of how effectively they protect against UVB rays, one of the two types of UV radiation that can cause sunburn and skin damage. A higher SPF indicates greater protection against UVB rays. The market demand is primarily driven by the factors such as, as disposable income increases, people are spending more on personal care products, including sun care products. Additionally, changing lifestyles, such as increased travel and leisure time, are driving the demand for sun care products, coupled as the population ages, there is a growing demand for sun care products that not only protect the skin from the sun's harmful rays but also provide anti-aging benefits. This presents an opportunity for companies to develop and market sun care products that contain ingredients that are proven to reduce the signs of aging.

In addition, Skin cancer is one of the most common types of cancer, and exposure to UV radiation from the sun is a major risk factor. As awareness about the dangers of UV radiation grows, more people are using sun care products to protect themselves from the sun's harmful rays which in return is acting as a major driving factor for market growth. According to World Cancer Research Fund International, the 17th most prevalent cancer worldwide is cutaneous melanoma. In terms of prevalence, it ranks 15th among cancers in women and 13th among cancers in men. In 2020, there were more than 150,000 brand-new cases of melanoma, thus, in turn, these factors are expected to escalate the demand for sun care products in the global market. Furthermore, the Development of new formulations and technologies, as well as rising demand for natural and organic sun care products are presenting lucrative opportunities for market growth over the forthcoming years. However, fluctuation in the cost and quality of raw materials is restricting the market growth over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Sun Care Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the market in terms of revenue, owing to the Increasing consumer awareness of the damaging effects of prolonged sun exposure on the skin has contributed to increased product demand throughout the region, Demand for products has also been boosted by an increase in the number of products that provide numerous additional advantages such as anti-aging and dark spot elimination, Asia Pacific is also expected to grow at the highest growth rate over the forecasting period. Factors such as the rise of the chemical industry in China and India, which is anticipated to guarantee ongoing access to raw materials for producers of skin care products are burgeoning the market growth in the forecasting years.

Major market players included in this report are:

  • Beiersdorf AG
  • Groupe Clarins
  • Johnson & Johnson Pvt. Ltd.
  • Coty Inc.
  • Shiseido Co. Ltd.
  • L'oreal S.A.
  • The Estee Lauder Companies Inc.
  • Burt's Bees
  • Bioderma Laboratories
  • Unilever Plc

Recent Developments in the Market:

  • In January 2023, Beiersdorf, the skincare brand, which owns the NIVEA brand, created a unique cosmetic sun protection lotion with the help of its research and development division in order to cater to Charlotte, a little girl with an uncommon eye illness EPP. According to visible, high-energy light research, Charlotte's cosmetic sunscreen has to include specific light-scattering pigments. This can stop the light from permeating the skin, allowing the girl to briefly be exposed to the sun and improving the quality of her life.

Global Sun Care Products Market Report Scope:

  • Historical Data 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation 2021
  • Forecast period 2022-2029
  • Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered Product, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Product:

  • Adult Sun Cream
  • Baby Sun Cream
  • After Sun
  • Fake Tan/Self Tan
  • Tanning

By Distribution Channel:

  • Hypermarket & supermarket
  • Pharmacy & drug store
  • Specialty store
  • Online
  • Others

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • ROLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Sun Care Products Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Sun Care Products Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Sun Care Products Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Sun Care Products Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Sun Care Products Market Dynamics

  • 3.1. Sun Care Products Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing awareness about skin cancer.
      • 3.1.1.2. Increasing popularity of anti-aging sun care products.
      • 3.1.1.3. Rising disposable income and changing lifestyle.
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. Fluctuation in cost and quality of raw material.
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Development of new formulations and technologies.
      • 3.1.3.2. Rising demand for natural and organic sun care products.

Chapter 4. Global Sun Care Products Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Sun Care Products Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Sun Care Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Sun Care Products Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Sun Care Products Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Adult Sun Cream
    • 6.4.2. Baby Sun Cream
    • 6.4.3. After Sun
    • 6.4.4. Fake Tan/Self Tan
    • 6.4.5. Tanning

Chapter 7. Global Sun Care Products Market, by Distribution Channel

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Sun Care Products Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Sun Care Products Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Sun Care Products Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Hypermarket & supermarket
    • 7.4.2. Pharmacy & drug store
    • 7.4.3. Specialty store
    • 7.4.4. Online
    • 7.4.5. Others

Chapter 8. Global Sun Care Products Market, Regional Analysis

  • 8.1. Sun Care Products Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Sun Care Products Market
    • 8.2.1. U.S. Sun Care Products Market
      • 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Sun Care Products Market
  • 8.3. Europe Sun Care Products Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Sun Care Products Market
    • 8.3.2. Germany Sun Care Products Market
    • 8.3.3. France Sun Care Products Market
    • 8.3.4. Spain Sun Care Products Market
    • 8.3.5. Italy Sun Care Products Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Sun Care Products Market
  • 8.4. Asia-Pacific Sun Care Products Market Snapshot
    • 8.4.1. China Sun Care Products Market
    • 8.4.2. India Sun Care Products Market
    • 8.4.3. Japan Sun Care Products Market
    • 8.4.4. Australia Sun Care Products Market
    • 8.4.5. South Korea Sun Care Products Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Sun Care Products Market
  • 8.5. Latin America Sun Care Products Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Sun Care Products Market
    • 8.5.2. Mexico Sun Care Products Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Sun Care Products Market
  • 8.6. Rest of The World Sun Care Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Beiersdorf AG
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. Groupe Clarins
    • 9.2.3. Johnson & Johnson Pvt. Ltd.
    • 9.2.4. Coty Inc.
    • 9.2.5. Shiseido Co. Ltd.
    • 9.2.6. L'oreal S.A.
    • 9.2.7. The Estee Lauder Companies Inc.
    • 9.2.8. Burt's Bees
    • 9.2.9. Bioderma Laboratories
    • 9.2.10. Unilever Plc

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제