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세계의 버스 및 코치 시장 규모 조사 및 예측 : 유형별, 용도별, 지역별 분석(2022-2029년)

Global Buses and Coaches Market Size study & Forecast, by Type By Application and Regional Analysis, 2022-2029

발행일: | 리서치사: Bizwit Research & Consulting LLP | 페이지 정보: 영문 | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)

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세계 버스 및 코치 시장은 2021년 약 402억 4,000만 달러로 평가되었으며, 2022-2029년의 예측 기간 동안 6.9% 이상의 건전한 성장률로 성장할 것으로 예상됩니다.

버스는 일반적으로 도시나 대도시에서 단거리에서 중거리 이동에 이용됩니다. 대중 교통 수단으로 널리 사용되며 정부 또는 민간 기업에서 운영합니다. 반면, 코치는 관광 및 장거리 운송과 관련이 있으며, 도시 간 또는 국제 여행과 같은 장거리 이동에 사용되는 것이 일반적입니다. 버스 및 코치 시장은 상업용 차량에 대한 수요 증가와 자동차 배기가스 배출량 증가 등의 요인에 의해 확대되고 있습니다.

버스 및 코치는 대중 교통에서 중요한 역할을 하며 수백만 명의 사람들에게 편리하고 효율적인 이동 수단을 제공합니다. 도로 혼잡을 완화하고 지속 가능한 교통수단을 촉진하며 지역사회를 연결하는 중요한 역할을 합니다. Statista에 따르면 2021년에 세계적으로 약 2,630만 대의 상용차가 판매될 것으로 예상됩니다. 이는 2020년 판매량 대비 약 5% 증가한 수치입니다. 그해 상용차 최대 시장은 미국입니다. 또한 2021년에는 인도 전역에서 약 35,000대의 버스 및 코치가 생산되었습니다. 공간 증가를 촉진하는 또 다른 중요한 요소는 자동차의 배기 가스 수준 증가입니다. Statista에 따르면 세계 운송 부문은 주요 오염원이며 2021 년에는 70 억 톤 이상의 이산화탄소를 배출했습니다. 또한 2019년 세계 온실가스 배출량은 약 497억 6,000만 톤의 이산화탄소 환산으로 약 497억 6,000만 톤에 달했습니다. 전기 및 열 부문은 2019년 배출량의 32%를 차지하며 세계 온실가스 배출량의 가장 큰 기여를 했습니다. 전기-열 부문과 교통 부문을 합치면 온실가스 배출량의 50%를 차지합니다. 또한, 버스 및 코치 제조의 기술 발전과 배출량 제한을 위한 정부 정책 증가는 예측 기간 동안 시장에 유리한 성장 전망을 제공할 것으로 보입니다. 그러나 버스 및 코치의 높은 비용은 2022년부터 2029년까지 예측 기간 동안 시장 성장을 저해할 것으로 보입니다.

세계의 버스 및 코치 시장 조사에서 고려된 주요 지역은 아시아태평양, 북미, 유럽, 중남미 및 기타 지역입니다. 북미는 주요 시장 기업의 존재로 인해 수익 측면에서 시장을 독점하고 있으며, Statista에 따르면 북미 버스 시장은 2023년 약 28억 3,000만 달러에 달할 것으로 추정되며, 2023년부터 2027년까지 1.16%의 연간 성장률을 보일 것으로 예상됩니다. 또한, 아시아태평양은 주요 기업의 지리적 확장과 정부 기관의 적극적인 진출 등의 요인으로 인해 예측 기간 동안 가장 빠르게 성장할 것으로 예상됩니다.

이 연구의 목적은 최근 몇 년간 다양한 부문과 국가 시장 규모를 파악하고 향후 몇 년간 시장 규모를 예측하는 것입니다. 이 보고서는 조사 대상 국가에서 산업의 질적, 양적 측면을 포괄하도록 설계되었습니다.

또한 시장의 미래 성장을 규정하는 촉진요인과 과제와 같은 중요한 측면에 대한 자세한 정보도 제공합니다. 또한, 주요 기업의 경쟁 구도와 제품 제공에 대한 상세한 분석과 함께 이해관계자가 투자할 수 있는 미시적 시장에서의 잠재적 기회도 포함합니다.

목차

제1장 주요 요약

  • 시장 현황
  • 세계·부문별 시장 추정·예측, 2019년-2029년
    • 버스 및 코치 시장, 지역별, 2019-2029년
    • 버스 및 코치 시장, 유형별, 2019-2029년
    • 버스 및 코치 시장, 용도별, 2019년-2029년
  • 주요 동향
  • 조사 방법
  • 조사의 전제조건

제2장 세계의 버스 및 코치 시장 정의와 범위

  • 조사 목적
  • 시장 정의와 범위
    • 조사 대상 범위
    • 산업 진화
  • 조사 대상년도
  • 통화 환산율

제3장 세계의 버스 및 코치 시장 역학

  • 버스 및 코치 시장의 영향 분석(2019-2029년)
    • 시장 성장 촉진요인
    • 시장이 해결해야 할 과제
    • 시장 기회

제4장 세계의 버스 및 코치 시장 : 산업 분석

  • Porter's Five Forces 모델
    • 공급 기업의 교섭력
    • 바이어의 교섭력
    • 신규 진출업체의 위협
    • 대체품의 위협
    • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • Porter's Five Forces 모델에 대한 미래적 접근(2019-2029년)
  • PEST 분석
    • 정치적
    • 경제적
    • 사회적
    • 기술적
  • 주요 투자 기회
  • 주요 성공 전략
  • 업계 관계자의 전망
  • 애널리스트의 제안과 결론

제5장 리스크 평가 : COVID-19의 영향

  • COVID-19가 업계에게 주는 전체적인 영향에 관한 평가
  • COVID-19 이전과 COVID-19 이후의 시장 시나리오

제6장 세계의 버스 및 코치 시장 : 유형별

  • 시장 현황
  • 세계의 버스 및 코치 시장 : 유형별, 실적, 가능성 분석
  • 세계의 버스 및 코치 시장 유형별 추정·예측, 2019-2029년
  • 버스 및 코치 시장, 하위 부문별 분석
    • 디젤
    • 하이브리드 버스
    • 전기 버스
    • 에탄올 버스

제7장 세계의 버스 및 코치 시장 : 용도별

  • 시장 현황
  • 세계의 버스 및 코치 시장 : 용도별, 실적-가능성 분석
  • 세계의 버스 및 코치 시장 용도별 추정·예측, 2019-2029년
  • 버스 및 코치 시장, 하위 부문별 분석
    • 정기 버스 운송
    • 예약 코치 운송
    • 학교 운송
    • 개인 전세
    • 관광

제8장 세계의 버스 및 코치 시장 : 지역별 분석

  • 버스 및 코치 시장, 지역별 시장 현황
  • 북미
    • 미국
      • 유형별 추정·예측, 2019년-2029년
      • 용도별 추정·예측, 2019년-2029년
    • 캐나다
  • 유럽의 버스 및 코치 시장 현황
    • 영국
    • 독일
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양의 버스 및 코치 시장 개요
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 라틴아메리카의 버스 및 코치 시장 현황
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타 라틴아메리카
  • 세계 기타 지역

제9장 경쟁 정보

  • 주요 시장 전략
  • 기업 개요
    • Tata Motors Limited
      • 주요 정보
      • 개요
      • 재무(데이터 입수가 가능한 경우)
      • 제품 개요
      • 최근 동향
    • AB Volvo
    • Daimler AG
    • Scania AB
    • Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd.
    • Hyundai Motor Company
    • Eicher Motors Limited
    • MAN SE
    • Ashok Leyland Limited
    • Iveco Group N.V.

제10장 조사 과정

  • 조사 과정
    • 데이터 마이닝
    • 분석
    • 시장 추정
    • 밸리데이션
    • 출판
  • 조사 특징
  • 조사의 전제조건
LSH 23.05.24

Global Buses and Coaches Market is valued approximately at USD 40.24 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 6.9% over the forecast period 2022-2029. Buses are typically utilized for short to medium-distance transit inside a city or metropolitan area. They are widely used for public transport and are run by either government or commercial companies. Meanwhile, Coaches, are commonly linked with tourism or long-distance transportation and are typically utilized for longer distance travel, such as intercity or international travel. The Buses and Coaches market is expanding because of factors such as increasing demand for commercial vehicles and growing emission levels from vehicles.

Buses and coaches play a critical role in public transportation, providing a convenient and efficient mode of travel for millions of people. They are important for reducing congestion on roads, promoting sustainable transportation, and connecting communities. According to the Statista, in 2021, around 26.3 million Commercial vehicles were sold globally. This is a year-on-year increase of around five percent compared to 2020 sales. The United States is the largest market for commercial vehicles that year. Furthermore, around 35 thousand buses and coaches were produced across India in 2021. Another important component driving space increase is growing emission levels from vehicles. As per Statista, the global transportation sector is a major polluter and in 2021 produced more than seven billion metric tons of carbon dioxide. In addition, Global greenhouse gas emissions amounted to roughly 49.76 billion metric tons of carbon dioxide equivalent in 2019. The electricity and heat sector accounted for 32% of emissions in 2019, making it the biggest contributor to global GHG emissions. Combined, the electricity and heat sector and transportation sector are responsible for 50% of greenhouse gas emissions. Also, rising technological advancement in manufacturing of buses and coaches and rising government measures to limit emission levels would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Buses and Coaches stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Buses and Coaches Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominates the market in terms of revenue, owing to the presence of key market players in the region. According to Statista, the Buses market of North America is estimated to reach about USD 2.83 billion in 2023 and expected to show an annual growth rate of 1.16% in between the years 2023 to 2027. Furthermore, Asia Pacific is expected to grow fastest during the forecast period, owing to factors such as geographic expansion of key players, and active participation of government organizations in the market space.

Major market player included in this report are:

  • Tata Motors Limited (India)
  • AB Volvo (Sweden)
  • Daimler AG (Germany)
  • Scania AB (Sweden)
  • Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd. (China)
  • Hyundai Motor Company (Japan)
  • Eicher Motors Limited (India)
  • MAN SE (Germany)
  • Ashok Leyland Limited (India)
  • Iveco Group N.V. (Netherlands)

Recent Developments in the Market:

  • In September 2022, AB Volvo started series manufacturing of large electric vehicles to meet the growing demand for zero-emission transportation. The company has started production of electric versions of the Volvo FH, Volvo FM, and Volvo FMX models, which account for around two-third9s of group sales. Further the company has six electric truck types in series production around the world.

Global Buses and Coaches Market Report Scope:

  • Historical Data 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation 2021
  • Forecast period 2022-2029
  • Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered Application, Type, Region
  • Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below.

By Type:

  • Diesel
  • Hybrid Buses
  • Electric Buses
  • Ethanol Buses

By Application:

  • Scheduled Bus Transport
  • Scheduled Coach Transport
  • School Transport
  • Private Hire
  • Tourism

By Region:

  • North America
  • U.S.
  • Canada
  • Europe
  • UK
  • Germany
  • France
  • Spain
  • Italy
  • ROE
  • Asia Pacific
  • China
  • India
  • Japan
  • Australia
  • South Korea
  • RoAPAC
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Buses and Coaches Market, by region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Buses and Coaches Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Buses and Coaches Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Buses and Coaches Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Buses and Coaches Market Dynamics

  • 3.1. Buses and Coaches Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing demand for commercial vehicles
      • 3.1.1.2. Growing emission levels from vehicles
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Buses and Coaches
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Rising technological advancement in manufacturing of Buses and Coaches
      • 3.1.3.2. Rising government measures to limit emission levels.

Chapter 4. Global Buses and Coaches Market: Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economic
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Buses and Coaches Market, by Type

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Buses and Coaches Market by Type, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Buses and Coaches Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Buses and Coaches Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Diesel
    • 6.4.2. Hybrid Buses
    • 6.4.3. Electric Buses
    • 6.4.4. Ethanol Buses

Chapter 7. Global Buses and Coaches Market, by Application

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Buses and Coaches Market by Application, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Buses and Coaches Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Buses and Coaches Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Scheduled Bus Transport
    • 7.4.2. Scheduled Coach Transport
    • 7.4.3. School Transport
    • 7.4.4. Private Hire
    • 7.4.5. Tourism

Chapter 8. Global Buses and Coaches Market, Regional Analysis

  • 8.1. Buses and Coaches Market, Regional Market Snapshot
  • 8.2. North America Buses and Coaches Market
    • 8.2.1. U.S. Buses and Coaches Market
      • 8.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 8.2.2. Canada Buses and Coaches Market
  • 8.3. Europe Buses and Coaches Market Snapshot
    • 8.3.1. U.K. Buses and Coaches Market
    • 8.3.2. Germany Buses and Coaches Market
    • 8.3.3. France Buses and Coaches Market
    • 8.3.4. Spain Buses and Coaches Market
    • 8.3.5. Italy Buses and Coaches Market
    • 8.3.6. Rest of Europe Buses and Coaches Market
  • 8.4. Asia-Pacific Buses and Coaches Market Snapshot
    • 8.4.1. China Buses and Coaches Market
    • 8.4.2. India Buses and Coaches Market
    • 8.4.3. Japan Buses and Coaches Market
    • 8.4.4. Australia Buses and Coaches Market
    • 8.4.5. South Korea Buses and Coaches Market
    • 8.4.6. Rest of Asia Pacific Buses and Coaches Market
  • 8.5. Latin America Buses and Coaches Market Snapshot
    • 8.5.1. Brazil Buses and Coaches Market
    • 8.5.2. Mexico Buses and Coaches Market
    • 8.5.3. Rest of Latin America Buses and Coaches Market
  • 8.6. Rest of The World Buses and Coaches Market

Chapter 9. Competitive Intelligence

  • 9.1. Top Market Strategies
  • 9.2. Company Profiles
    • 9.2.1. Tata Motors Limited
      • 9.2.1.1. Key Information
      • 9.2.1.2. Overview
      • 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 9.2.1.4. Product Summary
      • 9.2.1.5. Recent Developments
    • 9.2.2. AB Volvo
    • 9.2.3. Daimler AG
    • 9.2.4. Scania AB
    • 9.2.5. Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd.
    • 9.2.6. Hyundai Motor Company
    • 9.2.7. Eicher Motors Limited
    • 9.2.8. MAN SE
    • 9.2.9. Ashok Leyland Limited
    • 9.2.10. Iveco Group N.V.

Chapter 10. Research Process

  • 10.1. Research Process
    • 10.1.1. Data Mining
    • 10.1.2. Analysis
    • 10.1.3. Market Estimation
    • 10.1.4. Validation
    • 10.1.5. Publishing
  • 10.2. Research Attributes
  • 10.3. Research Assumption
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