Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

동유럽의 음료 시장 예측

East Europe Beverage Forecasts March 2017

리서치사 GlobalData
발행일 2017년 03월 상품 코드 233952
페이지 정보 영문 118 Pages
가격
US $ 4,165 ₩ 4,978,000 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 8,330 ₩ 9,957,000 PDF by E-mail (Site License) help
동일 사업장 내 모든 분들이 공유하여 사용할 수 있습니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 2부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 12,495 ₩ 14,936,000 PDF by E-mail (Global License) help
동일 기업의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없으며, 해외 사업장 및 100% 자회사는 동일 기업으로 간주됩니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 10부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


동유럽의 음료 시장 예측 East Europe Beverage Forecasts March 2017
발행일 : 2017년 03월 페이지 정보 : 영문 118 Pages

동유럽 전체 및 각국의 음료(Beverage) 시장 동향에 대해 분석했으며, 제품별 소비량 등의 실적과 예측 정보를 전해드립니다.

1. Excel 데이터시트

  • 동유럽의 음료 소비 데이터 표
    • 동유럽 전체
    • 벨라루스
    • 보스니아 헤르체고비나
    • 불가리아
    • 크로아티아
    • 체코
    • 에스토니아
    • 헝가리
    • 라트비아
    • 리투아니아
    • 마케도니아
    • 폴란드
    • 루마니아
    • 러시아
    • 세르비아
    • 슬로바키아
    • 슬로베니아
    • 터키
    • 우크라이나
    • 기타
  • 조사 대상 제품
    • 생수
    • Bulk/HOD Water
    • 탄산음료
    • 주스
    • 넥타
    • 비탄산음료
    • 스쿼시/시럽
    • 과일 파우더
    • 아이스/RTD 차
    • 아이스/RTD 커피
    • 스포츠 드링크
    • 에너지 드링크
    • 유음료
    • 핫티
    • 핫커피
    • 맥주
    • 사과주
    • 와인
    • 증류주
    • 강화 와인
    • FAB(flavoured alcoholic beverages)
    • 청주
    • 라이스 와인 등

※조사 대상 제품은 국가별로 다릅니다.

2. 시장 동향 조사(PDF)

  • 조사 대상국
    • 벨라루스
    • 보스니아 헤르체고비나
    • 불가리아
    • 크로아티아
    • 체코
    • 에스토니아
    • 헝가리
    • 라트비아
    • 리투아니아
    • 마케도니아
    • 폴란드
    • 루마니아
    • 러시아
    • 세르비아
    • 슬로바키아
    • 슬로베니아
    • 터키
    • 우크라이나
  • 조사 대상 제품
    • 생수
    • Bulk/HOD Water
    • 탄산음료
    • 주스
    • 넥타
    • 비탄산음료
    • 스쿼시/시럽
    • 과일 파우더
    • 아이스/RTD 차
    • 아이스/RTD 커피
    • 스포츠 드링크
    • 에너지 드링크
    • 유음료
    • 핫티
    • 핫커피
    • 맥주
    • 사과주
    • 와인
    • 증류주
    • 강화 와인
    • FAB(flavoured alcoholic beverages)
    • 청주
    • 라이스 와인 등

※조사 대상 제품은 국가별로 다릅니다.

LSH 15.10.26

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

East Europe Beverage Forecasts is a bi-annual report designed as a global manual to provide both historical consumption trends for all commercial beverage categories, and forecast trends five years into the future. It is mainly numbers based, but includes a short analysis exploring the trends behind the data and forecast assumptions for each beverage category.

GlobalData's East Europe Beverage Forecasts reports cover soft, dairy, hot and alcoholic drinks and provide a comprehensive analysis of consumption trends, covering -

  • 1999-2016 topline consumption data for 31 beverage categories, with forecasts to 2022 measured in both million litres and litres per capita.
  • Insightful and valuable analysis of the drivers behind the beverage trends and forecast assumptions for 18 markets - Belarus, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Czech Republic, Estonia, Hungary, Latvia, Lithuania, Macedonia, Poland, Romania, Russia, Serbia, Slovak Republic, Slovenia, Turkey, Ukraine.

Scope

Main beverage category groups: Soft Drinks, Bulk/HOD water, Dairy & Soy Drinks & Milk Alternatives, Hot Drinks, Beer & Cider, Spirits and Wines.Individual beverage categories within each main group are as follows -

  • Soft Drinks: Packaged Water (excludes all water sold in large containers of >10 liters), Carbonates, Enhanced Water, Flavored Water, Juice (100% pure juice), Nectars (products with a 25-99% juice content), Still Drinks (<25% juice content), Squash/Syrups, Fruit Powders, Iced/Ready To Drink (RTD) Tea Drinks, Iced/Ready To Drink (RTD) Coffee Drinks, Sports Drinks, Energy Drinks.
  • Bulk/HOD water: Bulk/HOD water
  • Dairy & Soy Drinks & Milk Alternatives: Condensed Milk, Drinking Yogurt, Evaporated Milk, Fermented Milk, Flavored Milk, Grain Nut Rice and Seed Milk Alternative Drinks, Soymilk, White Milk.
  • Hot Drinks: Hot Coffee, Hot Tea.
  • Beer & Cider: Beer, Cider, Sorghum Beer Spirits: Flavored Alcoholic Beverages (FABs), Rice Wine, Sake, Spirits (excluding Fortified Wine and FABs), Wines: Fortified Wine, Wine Total (Still and Sparkling combined)

Reasons to buy

  • Evaluate the very latest beverage category forecast projections to 2022 to enhance your understanding of consumption patterns and evolving trends in the beverage industry.
  • Identify the current and emerging trends and future growth opportunities in the beverage market to assess the likely impact on your company's performance.
  • Interrogate the data to understand both the historic and likely future performance of the beverage industry by country and category to support your long-term strategic planning.

Table of Contents

Table of Contents

  • 1. Belarus 10
  • 1.1 Market Commentary 10
    • 1.1.1 Packaged Water 10
    • 1.1.2 Bulk/HOD Water 10
    • 1.1.3 Carbonates 11
    • 1.1.4 Enhanced Water 11
    • 1.1.5 Flavored Water 12
    • 1.1.6 Juice 13
    • 1.1.7 Nectars 13
    • 1.1.8 Still Drinks 14
    • 1.1.9 Squash/Syrups 14
    • 1.1.10 Fruit Powders 14
    • 1.1.11 Iced/RTD Tea Drinks 14
    • 1.1.12 Sports Drinks 15
    • 1.1.13 Energy Drinks 15
    • 1.1.14 Dairy Drinks 15
    • 1.1.15 Hot Drinks 16
    • 1.1.16 Alcoholic Drinks 16
  • 2. Bosnia-Herzegovina 17
  • 3. Bulgaria 24
  • 4. Croatia 28
  • 5. Czech Republic 34
  • 6. Estonia 39
  • 6.2 Hungary 44
  • 7. Latvia 51
  • 8. Lithuania 54
  • 9. Macedonia 60
  • 10. Poland 65
  • 11. Romania 71
  • 12. Russia 76
  • 13. Serbia 84
  • 14. Slovak Republic 92
  • 15. Slovenia 97
  • 16. Turkey 102
  • 17. Ukraine 105

18. Appendix 115

  • 18.1 Global Beverage Forecasts Methodology 115
  • What is this Report About? 117
  • About GlobalData 118
  • Disclaimer 118
  • Contact Us 118
Back to Top
전화 문의
F A Q