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미국의 가정용 농약 시장과 예측

Household Pesticides (US Market & Forecast)

리서치사 Freedonia Group
발행일 2020년 12월 상품 코드 983420
페이지 정보 영문 84 Pages
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미국의 가정용 농약 시장과 예측 Household Pesticides (US Market & Forecast)
발행일 : 2020년 12월 페이지 정보 : 영문 84 Pages

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미국 가정용 농약 업계의 시장 규모는 12억 달러입니다.

미국의 가정용 농약(Household Pesticides) 시장에 대해 조사 분석했으며, 과거 수요 데이터와 예측(제품별, 용도별) 등, 주요 기업의 시장 점유율과 경쟁 상황 등을 포함한 체계적인 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 보고서에 대해

제3장 개요

  • 가정용 농약 사용 경위
  • 가정용 농약 수요 : 제품·제형별
  • 유효 성분 가격
  • 지속가능성과 규제 동향
  • 제품 등록 요건
    • 기존 농약
    • 바이오 농약

제4장 가정용 해충 방제 전망

  • 해충 방제 제품·서비스
  • 비화학적 대체물
  • 해충 방제 서비스
  • 주요 가정용 해충 방제 제품

제5장 소매 동향

  • 가정용 농약 소매 판매
    • 양판점
    • 홈센터
    • 원예센터
    • 인터넷 및 통신 판매
    • 기타
  • 소비자 동향
    • 소비자의 농약 사용 : 인구통계 그룹별
    • 소비자가 가정용 및 원예용 농약을 사용하지 않는 이유
    • 가정용 및 원예용 농약 기능의 우선순위

제6장 용도

  • 가정용 농약 수요 : 용도별
  • 해충 방제
  • 방충제
  • 동물 기피제
  • 설치류 방제
  • 기타

제7장 공급업체와 시장 점유율

  • 주요 조사 결과와 업계 구성
  • 시장 점유율
  • 경쟁 전략
  • 마케팅

제8장 부록

KSM 21.02.03

List of Tables

3. Overview

  • Table 3-1: Household Pesticides Demand, 2009 - 2019 (million dollars)
  • Table 3-2: Household Pesticide Demand by Product & Formulations, 2009 - 2029 (million dollars)

4. Household Pest Control Outlook

  • Table 4-1: Household Pest Control Products & Services, 2009 - 2029 (million dollars)

5. Retail Trends

  • Table 5-1: Household Pesticide Retail Sales by Channel, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 5-2: "Do You Apply Pesticides & Herbicides Inside Your Home, On Your Body, Or Around Your Yard & Garden?" by Household Income Bracket, Geographic Region & Residence Type, 2020 (percent of total)
  • Table 5-3: "Do You Apply Pesticides & Herbicides Inside Your Home, On Your Body, Or Around Your Yard & Garden?" by Gender, Age Group, & Presence of Children at Home, 2020 (% of total)
  • Table 5-4: "Why Do You Not Use Home & Garden Pesticides" by Gender & Presence of Children, 2020 (% of total)
  • Table 5-5: "Why Do You Not Use Home & Garden Pesticides?" by Age Group, 2020 (% of total)
  • Table 5-6: Priorities of Various Features & Functions of Home & Garden Pesticides, 2020 (% of total)

6. Applications

  • Table 6-1: Household Pesticide Demand by Application, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 6-2: Household Insect Control Product Demand by Insect Type, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 6-3: Household Insect Repellant Demand, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 6-4: Household Animal Repellants Demand, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 6-5: Household Rodent Control Product Demand, 2009 - 2029 (million dollars)
  • Table 6-6: Other Household Pesticide Demand, 2009 - 2029 (million dollars)

7. Suppliers & Market Share

  • Table 7-1: US Household Pesticide Sales by Company, 2019 (million dollars)

8. Appendix

  • Table 8-1: Relevant Industry Codes
  • Table 8-2: Relevant HS Codes
  • Table 8-3: Macroeconomic Indicators, 2009 - 2029 (billion 2012 dollars)
  • Table 8-4: Population & Households, 2009 - 2029 (million persons)
  • Table 8-5: Personal Consumption Expenditures, 2009 - 2029 (billion dollars & billion 2012 dollars)
  • Table 8-6: Housing Stock by Type, 2009 - 2029 (million units)

List of Figures

1. Executive Summary

  • Figure 1-1: Household Pesticides Market

5. Retail Trends

  • Figure 5-1: Household Pesticide Retail Sales by Channel, 2019 (billion dollars)

6. Applications

  • Figure 6-1: Household Insect Control Product Market Share by Company, 2019 (million dollars)
  • Figure 6-2: Household Insect Repellant Market Share by Company, 2019 (million dollars)

7. Suppliers & Market Share

  • Figure 7-1: US Household Pesticides Market Share by Company, 2019 (billion dollars)

8. Appendix

  • Figure 8-1: Annual Growth in Real GDP, 2000 - 2019, Compared to 1980 - 2005 Average (percent)
  • Figure 8-2: Annual Population Growth, 2004 - 2019 (percent)
  • Figure 8-3: Housing Stock: Share by Year of Construction, 2019 (million units)

This Freedonia industry study analyzes the $1.2 billion US household pesticide industry. It presents historical demand data (2009, 2014, and 2019) and forecasts (2024 and 2029) by product (insecticides, fungicides, and other pesticides) and application (insect control, insect repellents, animal repellents, rodent control, and other applications). Demand is provided in US dollar terms. Also provided are demand by formulation and sales by retail distribution channel. The study also evaluates company market share and the competitive strategies of key industry players such as Central Garden and Pet, SC Johnson, Scotts Miracle-Gro, and Spectrum Brands.

Study Highlights include:

  • Sales forecast to rise 2.4% per year through 2024
  • Competition from professional pest control services limiting growth
  • Picaridin and oil of lemon eucalyptus insect repellents gaining market share
  • New active ingredients appearing for insect repellents and rodent controls

Table of Contents

1. Executive Summary

2. About the Report

  • Report Details
  • Study Scope & Product Description
  • Impact of COVID-19 Pandemic

3. Overview

  • Historical Trends in Household Pesticide Use
  • Household Pesticide Demand by Product & Formulation
  • Active Ingredient Prices
  • Sustainability & Regulatory Trends
  • Product Registration Requirements
    • Conventional Pesticides
    • Biopesticides

4. Household Pest Control Outlook

  • Pest Control Products & Services
  • Nonchemical Alternatives (Traps, Repellents, Predator Insects)
  • Pest Control Services
  • Leading Household Pest Control Purchases

5. Retail Trends

  • Household Pesticide Retail Sales
    • Mass Merchandisers
    • Home Centers
    • Garden Centers
    • Internet & Mail Order
    • Other Retailers
  • Consumer Trends
    • Consumer Pesticide Use by Demographic Group
    • Why Consumers Do Not Use Home & Garden Pesticides
    • Home & Garden Pesticide Feature Priorities

6. Applications

  • Household Pesticide Demand by Application
  • Insect Control
    • Demand Outlook
    • Market Share
  • Insect Repellants
    • Demand Outlook
    • Market Share
  • Animal Repellants
  • Rodent Control
  • Other Household Pesticides

7. Suppliers & Market Share

  • Key Findings & Industry Composition
  • Market Share
  • Competitive Strategies
    • Brand Name Recognition & Loyalty
    • Product Line Extensions
    • Proprietary Formulations
    • Packaging & Convenience
  • Marketing

8. Appendix

  • Scope
  • Definitions
  • Freedonia Methodology
  • Study-Specific Methodology
  • Sources
  • Associations & Agencies
  • Related Studies & Reports
  • Macroeconomic Assumptions
    • Economic Environment
    • Demographic Trends
    • Consumer Spending
    • Housing Stock
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