Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세일즈 자동화가 세계의 판매 팀을 강화(2021년)

Sales Automation Powers Sales Teams Globally, 2021

리서치사 Frost & Sullivan
발행일 2021년 12월 상품코드 1056651
페이지 정보 영문 52 Pages 배송안내 1-2일 (영업일 기준)
가격
US $ 2,450 ₩ 3,121,000 Web Access (Regional License) help
리서치사의 웹사이트에 로그인할 수 있는 패스워드가 발급되며, PDF를 다운로드 받는 형태로 제공됩니다. 동일 국가 내에 있는 사업장의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스이며, 이용 인원수 제한은 없습니다. 텍스트 등의 PDF 내용 편집은 불가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


세일즈 자동화가 세계의 판매 팀을 강화(2021년) Sales Automation Powers Sales Teams Globally, 2021
발행일 : 2021년 12월 페이지 정보 : 영문 52 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

COVID-19는 세계적인 판매에 큰 혼란을 일으켰습니다. 기업이 매출 손실에 직면하고 있음에도 불구하고, 고객은 계약 갱신이나 지속적인 거래를 취소하고 있습니다. 판매 담당자나 벤더 파트너는 이 전례 없는 환경에서 위협에 노출되고 있다고 느끼고 있습니다. 따라서 기업은 효과적인 프로세스로 더 많이 판매하기 위한 더 새롭고 혁신적인 방법을 부득이하게 검토하게 되었습니다.

조직의 세일즈 인에이블먼트에서 세일즈 자동화(Sales Automation)의 이점과 역할에 대해 나타내고, 벤더의 성장 기회에 초점을 맞추어 시장 기업 등에 대해 최신 정보를 제공합니다.

목차

전략적 원칙

세일즈 자동화 개요

  • 세일즈 자동화의 서론
  • 세일즈 자동화 소프트웨어의 필수 기능
  • 고려해야 할 주요 이점
  • 세일즈 자동화 툴은 판매의 3개 단계를 지원
  • 주요 기술이 현재의 판매를 형성·촉진
  • 세일즈 인에이블먼트에 대한 세일즈 자동화 툴 이용의 영향
  • 세일즈 자동화가 고객의 수명주기를 강화
  • 세일즈 자동화는 CX에 어떠한 영향을 미치는가?
  • 주요 비지니스 목표
  • 디지털 전환 투자의 최우선 사항
  • 혁신적인 기술 구입을 가로막는 걸림돌
  • 디지털 솔루션 채용을 촉진하는 부문
  • AI에 투자하는 주요 이유
  • 현장 작업자의 실적을 향상시키는 기능
  • 앱을 탑재하고 있는 작업자의 카테고리
  • 직원에게 앱을 제공하지 않는 주요 이유
  • Frost의 전망 - 주요 동향과 인사이트

벤더의 기회

  • 세일즈 자동화 벤더의 향후 3년간 중점 분야
  • 세일즈 자동화 주요 진출 기업의 주의사항

시장 환경 - 주요 성장 촉진요인과 억제요인

  • 세일즈 자동화 성장 촉진요인
  • 세일즈 자동화 성장 억제요인

성장 기회 분야

  • 성장 기회 1 : 업계 고유 서비스를 추가해 세일즈 자동화 프로바이더에게 새로운 매출 기회를 창출
  • 성장 기회 2 : AI와 머신러닝의 활용에 의해 판매 경험을 최적화하고, 수익성을 향상
  • 성장 기회 3 : 솔루션 통합을 강화하고, 세일즈 자동화 툴의 기능을 강화
  • 성장 기회 4 : 현재의 세일즈 자동화 임베디드 기반을 타겟으로 해 증분 판매 기회를 창출
  • 성장 기회 5 : 예측 애널리틱스 서비스의 강화에 의해 시장에서의 지위를 다지고, 판매 팀을 지원

정의

KSM 22.03.04

Uncap Future Growth Potential With Sales Automation

COVID-19 has caused a tremendous disruption in sales globally. Customers are canceling contract renewals and ongoing deals, even as businesses are facing revenue losses. Sales employees, as well as vendor partners, are feeling threatened in this unprecedented environment. Therefore, businesses are being forced to look at newer and innovative ways to sell more with effective processes.

This research service aims to decode the benefits and role of sales automation in sales enablement for organizations. The study will also focus on growth opportunities for vendors and offer commentary on some key participants in the market. The study also touches upon the correlation between sales automation and customer experience. The key technologies (also covered in the research service) transforming the sales automation market globally include Natural Language Processing (NLP), smart workflows, and Robotic Process Automation (RPA). It also provides the growth opportunities available to stakeholders and the action they can take to capitalize on them.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top Three Strategic Imperatives on Sales Automation Industry
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Sales Automation Overview

  • Introduction to Sales Automation
  • Must Have Sales Automation Software Features
  • Key Benefits to Consider
  • Sales Automation Tools Help Through 3 Phases of Sales
  • Key Technologies Shaping and Boosting Sales Today
  • Impact of Using Sales Automation Tools for Sales Enablement
  • Impact of Using Sales Automation Tools for Sales Enablement (continued)
  • Sales Automation Empowers the Customer Life Cycle
  • How Does Sales Automation Impact CX?
  • Key Business Goals
  • Top Priorities for Digital Transformation Investment
  • Hurdles That Might Come in the Way of Purchasing Transformative Technologies
  • Departments Driving the Adoption of Digital Solutions
  • Key Reasons for Investing in AI
  • Capabilities Enhancing Frontline Workers' Performance
  • Worker Categories Equipped With Apps
  • Top Reasons for Not Providing Apps to Employees
  • Frost Perspective-Key Trends And Insights

Vendor Scoping

  • Focus Areas for Sales Automation Vendors for the Next Three Years
  • Key Market Participants in Sales Automation to Watch Out For
  • Key Market Participants in Sales Automation to Watch Out For (continued)

Market Environment-Key Growth Drivers And Restraints

  • Growth Drivers for Sales Automation
  • Growth Restraints for Sales Automation

Growth Opportunity Universe

  • Growth Opportunity 1: Adding Industry Specific Offerings to Generate New Revenue Opportunities for Sales Automation Providers
  • Growth Opportunity 1: Adding Industry Specific Offerings to Generate New Revenue Opportunities for Sales Automation Providers (continued)
  • Growth Opportunity 2: Leveraging AI and Machine Learning to Further Optimize Sales Experiences and Enhance Profitability
  • Growth Opportunity 2: Leveraging AI and Machine Learning to Further Optimize Sales Experiences and Enhance Profitability (continued)
  • Growth Opportunity 3: Strengthening Solution Integrations to Boost Sales Automation Tool Capability
  • Growth Opportunity 3: Strengthening Solution Integrations to Boost Sales Automation Tool Capability (continued)
  • Growth Opportunity 4: Targeting the Current Sales Automation Embedded Base to Create Incremental Sales Opportunities
  • Growth Opportunity 4: Targeting the Current Sales Automation Embedded Base to Create Incremental Sales Opportunities (continued)
  • Growth Opportunity 5: Strengthening Predictive Analytics Offerings to Solidify the Market Position and Enable Sales Teams
  • Growth Opportunity 5: Strengthening Predictive Analytics Offering to Solidify the Market Position and Enable Sales Teams (continued)

Definitions

  • Relevant Definitions for This Study
  • Relevant Definitions for This Study (continued)
  • Relevant Definitions for This Study (continued)
  • List of Exhibits
  • Legal Disclaimer
Back to Top
전화 문의
F A Q