공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

모바일 워커 애플리케이션 조사 : 고객의 선호도 및 계획(미국 및 유럽)

Mobile Worker Applications Survey - Customer Preferences and Plans, U.S. and Europe, 2019

리서치사 Frost & Sullivan
발행일 2019년 12월 상품 코드 920311
페이지 정보 영문 76 Pages
가격
US $ 1,500 ₩ 1,673,000 Web Access (Regional License) help
리서치사의 웹사이트에 로그인할 수 있는 패스워드가 발급되며, PDF를 다운로드 받는 형태로 제공됩니다. 동일 국가 내에 있는 사업장의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스이며, 이용 인원수 제한은 없습니다. 텍스트 등의 PDF 내용 편집은 불가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


모바일 워커 애플리케이션 조사 : 고객의 선호도 및 계획(미국 및 유럽) Mobile Worker Applications Survey - Customer Preferences and Plans, U.S. and Europe, 2019
발행일 : 2019년 12월 페이지 정보 : 영문 76 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

강력한 모바일 워커 앱 시장은 생산성 향상 및 고객 만족도 향상 양측의 기회를 제공합니다.

미국과 유럽(잉글랜드, 독일, 프랑스)에서 시행된 조사 결과에 기반하여 모바일 워커의 애플리케이션 및 디바이스의 현재 사용량과 향후 의사 결정 행동, 관련 모빌리티의 토픽과 직장에서의 이 문제에 관한 선호도 및 계획 등에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

조사 목적·방법

개요

모바일 워커 애플리케이션 - 이점과 결점

  • 모바일 워커 애플리케이션의 사용자, 타이틀별
  • 직원용 모바일 소프트웨어 애플리케이션의 현재 및 계획중인 도입
  • 직원에 대한 모바일 앱 제공의 이점
  • 직원에 대한 모바일 앱 제공의 결점
  • 모바일 워커 앱의 사용을 장려하기 위해 사용되는 전술

모바일 워커 애플리케이션 - 기업 모빌리티 관리에 의한 보안

  • 직원에 의한 부정한 모바일 앱의 사용
  • 기업 모빌리티 관리 플랫폼의 현재 및 계획중인 사용법
  • 기업 모빌리티 관리의 실장에 대한 장벽

모바일 워커 애플리케이션 - 모빌리티 파트너용 인사이트

  • 우선시되는 전략적 모빌리티 파트너
  • 모빌리티 파트너의 선정 기준
  • 모바일 애플리케이션의 선택 기준
  • 패키지 vs. 커스텀 앱에 관한 선호도
  • 모바일 워커 앱 도입 결정 프로세스의 주요 관계자
  • 클라우드 vs. 온프레미스의 모바일 앱 실장

모바일 필드 서비스 관리 솔루션

  • 모바일 필드 서비스 관리의 정의
  • 제공되는 필드 서비스의 종류
  • 모바일 필드 서비스 관리 솔루션의 현재 및 계획중인 도입
  • 모바일 필드 서비스 관리의 실장
  • 우선 순위가 높은 모바일 필드 서비스 관리 기능
  • 현재의 FSM과 기타 시스템과의 통합도
  • 모바일 필드 서비스 관리의 주요 사업에 대한 영향
  • 인공지능과 기계학습에 관한 모바일 필드 서비스 관리 계획
  • 모바일 필드 서비스 관리의 실장에 대한 장벽
  • 응답자의 주요 모바일 필드 서비스 관리 브랜드

모바일화 SFA(Sales Force Automation) 솔루션

  • 요약 - 브랜드의 검토와 선호도
  • 고용된 필드 판매원의 종류
  • 모바일화 SFA 솔루션의 현재 및 계획중인 도입
  • 모바일화 SFA의 실장
  • 우선 순위가 높은 모바일화 SFA 기능
  • 현재의 SFA와 기타 시스템과의 통합도
  • 모바일화 SFA의 주요 비지니스에 대한 영향
  • 인공지능과 기계학습에 대한 모바일화 SFA 계획
  • 모바일화 SFA의 시행에 대한 장벽
  • 응답자의 주요 모바일화 SFA 브랜드

응답자의 인구통계

  • 조사 응답자 - 세계의 연간 매출
  • 조사 응답자 - 과거 1년간 매출 성장률
  • 조사 응답자 - 작년 순이익률
  • 조사 응답자 - 2020년 주요 기업 디지털 솔루션의 투자
  • 조사 응답자 - IT/통신 자산의 주요 소재지
  • 조사 응답자 - 총 직원 수
  • 조사 응답자 - 의사 결정의 역할
  • 조사 응답자 - 산업 믹스
  • 조사 응답자 - 직책별

정리

부록

Frost & Sullivan 소개

KSA 20.01.21

Strong Mobile Worker Apps Market Offers Opportunities to Both Enhance Productivity and Increase Customer Satisfaction

This study reports the findings of a major Frost & Sullivan survey conducted during 2019. The survey was conducted in the U.S. and Europe (England, Germany, France) and had the following objectives:

  • Measure the current use of--and future decision-making behavior toward--mobile worker applications and devices
  • Uncover preferences and plans regarding a number of related mobility topics and issues in the work place
  • Include a specific focus on tw
  • complex mobile worker app categories: 1) Mobile field service management (als
  • known as mobile workforce management), and 2) Mobilized sales force automation

Mobile worker apps are being used by more than just remote employees. This survey identifies the various types of users and prioritizes the many positive business impacts these apps are having in the business sector.

The survey respondent sample was screened to include only management personnel involved in purchase decisions related to enterprise digital solutions. The respondents worked for businesses that already use mobile worker applications and/or devices. These businesses had 25 or more employees. The survey was conducted as a computer-based web interview. The sample size was 502 respondents (201 in the U.S. and 301 in Europe).

Mobile worker apps allow mobile and field employees real-time access to-and exchange of-information, collaboration, and/or guidance via their smartphones, tablets, wearables, and other mobile devices. These solutions can be as simple as an approved GPS navigation app or basic mobile form. They can also be as sophisticated as mobilized field service management or field selling apps that automate and optimize complex work processes.

Key Issues Addressed:

  • How many different mobile worker apps have typically been deployed by today's businesses?
  • What are customers' future plans for app deployment and expansion?
  • What factors must be addressed when making a mobile worker app purchase? What are the top selection criteria used to select a particular mobile worker app?
  • Do today's businesses prefer packaged or custom mobile worker applications? Do they prefer cloud or on-premise delivery? How satisfied are current users with the level of back-office integration currently implemented? How important is the incorporation of artificial intelligence in today's more complex solutions?
  • Who do today's businesses favor as their mobility partners when evaluating and selecting a mobile business app? Corporate software vendors? Wireless carriers? Systems integrators? What are the top selection criteria used to select a particular mobility partner?
  • What types of growth opportunities exist for the providers of mobile worker apps?
  • What are the current preferences and plans regarding mobile field service management solutions and mobilized sales force automation apps?

Table of Contents

Survey Objectives and Methodology

  • Survey Research Objectives
  • Survey Research Methodology
  • Definition of Mobile Worker Applications

Executive Summary

  • Key Findings
  • Key Findings (continued)

Mobile Worker Applications-Pros and Cons

  • Users of Mobile Worker Applications, By Title
  • Current and Planned Deployment of Mobile Software Applications for Employees
  • Pros for Providing Mobile Apps to Employees
  • Cons Against Providing Mobile Apps to Employees
  • Tactics Being Used to Encourage Usage of Mobile Worker Apps

Mobile Worker Applications-Securing with Enterprise Mobility Management

  • Employee Use of Unauthorized Mobile Apps
  • Current and Planned Usage of Enterprise Mobility Management Platform
  • Barriers to Enterprise Mobility Management Implementation

Mobile Worker Applications-Insights for Mobility Partners

  • Preferred Strategic Mobility Partner
  • Mobility Partner Selection Criteria
  • Mobile Application Selection Criteria
  • Preference Regarding Packaged vs. Custom Apps
  • Key Parties in the Mobile Worker App Deployment Decision Process
  • Cloud vs. On-Premise Mobile Apps Implementation

Mobile Field Service Management Solutions

  • Defining Mobile Field Service Management
  • Types of Field Services Provided
  • Current and Planned Deployment of a Mobile Field Service Management Solution
  • Mobile Field Service Management Implementation
  • Prioritized Mobile Field Service Management Capabilities
  • Degree of Current FSM Integration with Other Systems
  • Top Business Impacts of Mobile Field Service Management
  • Mobile Field Service Management Plans Regarding Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Barriers to Implementation of Mobile Field Service Management
  • Respondents' Primary Mobile Field Service Management Brand

Mobilized Sales Force Automation Solutions

  • Summary-Brand Consideration and Preference
  • Types of Field Sales Personnel Employed
  • Current and Planned Deployment of a Mobilized Sales Force Automation Solution
  • Mobilized Sales Force Automation Implementation
  • Prioritized Mobilized Sales Force Automation Capabilities
  • Degree of Current SFA Integration with Other Systems
  • Top Business Impacts of Mobilized Sales Force Automation
  • Mobilized Sales Force Automation Plans Regarding Artificial Intelligence and Machine Learning
  • Barriers to Implementation of Mobilized Sales Force Automation
  • Respondents' Primary Mobilized Sales Force Automation Brand

Respondent Demographics

  • Survey Respondents-Global Annual Revenue
  • Survey Respondents-Past Year's Revenue Growth
  • Survey Respondents-Last Year's Net Profit Margin
  • Survey Respondents-Top 2020 Enterprise Digital Solution Investments
  • Survey Respondents-Main Location of IT/Telecom Assets
  • Survey Respondents-Total Employees
  • Survey Respondents-Decision-Making Role
  • Survey Respondents-Industry Mix
  • Survey Respondents-By Job Title

The Last Word

  • The Last Word
  • Legal Disclaimer

Appendix

  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)

The Frost & Sullivan Story

  • The Frost & Sullivan Story
  • Value Proposition-Future of Your Company & Career
  • Global Perspective
  • Industry Convergence
  • 360º Research Perspective
  • Implementation Excellence
  • Our Blue Ocean Strategy
Back to Top
전화 문의
F A Q