Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 디지털 사이니지 시스템 시장 : 예측(-2025년)

Global Digital Signage Systems Market, Forecast to 2025

리서치사 Frost & Sullivan
발행일 2020년 06월 상품 코드 943713
페이지 정보 영문 123 Pages
가격
US $ 4,950 ₩ 5,459,000 Web Access (Regional License) help
리서치사의 웹사이트에 로그인할 수 있는 패스워드가 발급되며, PDF를 다운로드 받는 형태로 제공됩니다. 동일 국가 내에 있는 사업장의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스이며, 이용 인원수 제한은 없습니다. 텍스트 등의 PDF 내용 편집은 불가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


세계의 디지털 사이니지 시스템 시장 : 예측(-2025년) Global Digital Signage Systems Market, Forecast to 2025
발행일 : 2020년 06월 페이지 정보 : 영문 123 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 디지털 사이니지 시스템 시장은 2019년 140억 9,000만 달러에서 2025년에는 242억 달러로 성장할 것으로 예측되며, 9.4%의 CAGR이 전망됩니다. 광고주 및 네트워크 소유자는 디지털 사이니지 스크린에 의해 제공되는 보다 큰 타겟 가능성, 브랜딩 기회 및 상호작용성에 매력을 느끼고 있습니다. Samsung은 시장 리더이며, 2019년 전체 디스플레이 출하의 3분의 1을 차지했습니다.

세계의 디지털 사이니지 시스템(Digital Signage Systems) 시장에 대해 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장에 대한 영향요인, 부문·지역별 매출 예측 및 성장 기회 등에 대해 상세하게 분석했습니다.

주요 요약

  • 주요 조사 결과
  • 시장 엔지니어링 측정
  • CEO의 견해

시장 개요

  • Frost & Sullivan Digital Media Value Chain 범위
  • 시장 개요
  • 조사 범위
  • 지역적 범위
  • 시장 정의
  • 수직 시장 정의
  • 비지니스 모델
  • 사용 세분화 : 통신 컨텍스트별
  • 사용자 세분화 : 통신 컨텍스트별
  • 디지털 사이니지 진화 궤적
  • 디지털 사이니지·비디오 월 : 시장 구조
  • 밸류체인·구조
  • TCO : 개요
  • 지역 시장의 수명주기 분석
  • 지역 시장의 수명주기 분석 논의
  • 주요 시장과 기술 동향
  • 이 연구에서 응답하는 주요 질문

성장 촉진요인과 억제요인 : 전체 디지털 사이니지 시스템 시장

  • 시장 성장 촉진요인
  • 성장 촉진요인 설명
  • 시장 성장 억제요인
  • 성장 억제요인 설명

예측과 동향 : 전체 디지털 사이니지 시스템 시장

  • 예측 가정
  • 매출 예측
  • 매출 예측 논의
  • 매출 비율 예측 : 프로젝트 컴포넌트별
  • 매출 예측 : 디스플레이
  • 매출 예측 : 미디어 플레이어
  • 매출 예측 : 소프트웨어
  • 매출 예측 : 서비스
  • 매출 비율 : 업계별
  • 매출 비율 예측 : 업계별 논의

시장 점유율과 경쟁 분석 : 전체 디지털 사이니지 시스템 시장

  • 경쟁 분석 : 개요
  • 시장 점유율
  • 시장 점유율 분석
  • 경쟁 구조·Tier
  • 경쟁 환경
  • 경쟁 상황 분석
  • 경쟁 요인·평가

북미 및 라틴아메리카(NALA) 내역

  • NALA 내역
  • 시장 엔지니어링 측정
  • 매출 예측
  • 매출 예측 논의
  • 매출 비율 예측 : 프로젝트 컴포넌트별
  • 매출 예측 : 디스플레이
  • 매출 예측 : 미디어 플레이어
  • 매출 예측 : 소프트웨어
  • 매출 예측 : 서비스
  • 매출 예측 논의 : 프로젝트 컴포넌트별

유럽, 중동 및 아프리카(EMEA) 내역

  • EMEA 내역
  • 시장 엔지니어링 측정
  • 매출 예측
  • 매출 예측 논의
  • 매출 비율 예측 : 프로젝트 컴포넌트별
  • 매출 예측 : 디스플레이
  • 매출 예측 : 미디어 플레이어
  • 매출 예측 : 소프트웨어
  • 매출 예측 : 서비스
  • 매출 예측 논의 : 프로젝트 컴포넌트별

아시아태평양(APAC) 내역

  • APAC 내역
  • 시장 엔지니어링 측정
  • 매출 예측
  • 매출 예측 논의
  • 매출 비율 예측 : 프로젝트 컴포넌트별
  • 매출 예측 : 디스플레이
  • 매출 예측 : 미디어 플레이어
  • 매출 예측 : 소프트웨어
  • 매출 예측 : 서비스
  • 매출 예측 논의 : 프로젝트 컴포넌트별

성장 기회 및 추천 행동

  • 성장 기회 1 : 비디오 월
  • 성장 기회 2 : AI 기반 퍼스널라이제이션
  • 성장 기회 3 : 전략적 인수
  • 성장 기회 4 : 스마트 시티
  • 성장 기회 5 : 아시아와 CEE
  • 성공과 성장을 위한 전략적 원칙

결론

부록

KSM 20.07.08

Innovation in Display Technologies, Falling Prices, and the Emergence of Turnkey Solution Providers Drive Growth

Ad spending has been rapidly shifting away from traditional TV, radio, and newspapers to digital media platforms and solutions. Emerging branding/marketing vehicles, including digital signage and interactive kiosks, are gaining traction and hold immense potential for future growth. A key value proposition of signage networks is that they can be deployed by owners to serve multiple business models, such as pure-play advertising, merchandising and branding, entertainment, and/or information dissemination. ROI is measured in terms of both ad revenue and the impact on the customer experience.

The global digital signage systems market is expected to grow from $14.09 billion in 2019 to $24.20 billion in 2025 at a compound annual growth rate (CAGR) of 9.4%. Advertisers and network owners are attracted by the greater targetability, branding opportunities, and interactivity offered by digital signage screens. Samsung is the market leader and accounted for one-third of all display shipments in 2019.

This research service follows 2019 as the base year, and forecasts run up to 2025.

Geographic scope:

  • North America and Latin America (NALA)
  • Europe, the Middle East, and Africa (EMEA)
  • Asia-Pacific (APAC)

Research Scope:

  • Analysis of market trends, including drivers and restraints
  • Examination of revenue forecasts by total market, by project component type (software, displays, media players, services), and by vertical market (includes retail, transportation, corporate/finance, and hospitality)
  • Analysis of competitive landscape, including major participants and market share

Key Issues Addressed:

  • Will the market continue to grow over the forecast period?
  • What are the primary challenges faced by vendors and new network owners? What are the drivers and restraints for growth?
  • How are the existing competitors structured? Are they well-positioned to meet customers' current and future needs?
  • Will there be further consolidation over the next 4-5 years? Will the market remain attractive for M&As?
  • What are the major vertical markets under consideration? What does the revenue forecast look like?
  • What is the revenue breakup by geography?

Table of Contents

Executive Summary

  • Key Findings
  • Market Engineering Measurements
  • Market Engineering Measurements (continued)
  • CEO's Perspective

Market Overview

  • Frost & Sullivan Digital Media Value Chain Coverage
  • Market Overview
  • Research Scope
  • Geographic Scope
  • Market Definitions
  • Market Definitions (continued)
  • Vertical Market Definitions
  • Vertical Market Definitions (continued)
  • Business Models
  • Business Models (continued)
  • Usage Segmentation by Communication Context
  • User Segmentation by Communication Context
  • Digital Signage Evolution Trajectory
  • Digital Signage and Video Walls-Market Structure
  • Value Chain and Structure
  • Value Chain and Structure (continued)
  • TCO-An Overview
  • Regional Market Life Cycle Analysis
  • Regional Market Life Cycle Analysis Discussion
  • Key Market and Technology Trends
  • Key Market and Technology Trends (continued)
  • Key Market and Technology Trends (continued)
  • Key Questions This Study Will Answer

Drivers and Restraints-Total Digital Signage Systems Market

  • Market Drivers
  • Drivers Explained
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Drivers Explained (continued)
  • Market Restraints
  • Restraints Explained
  • Restraints Explained (continued)
  • Restraints Explained (continued)
  • Restraints Explained (continued)
  • Restraints Explained (continued)

Forecast and Trends-Total Digital Signage Systems Market

  • Forecast Assumptions
  • Forecast Assumptions (continued)
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Revenue Forecast Discussion (continued)
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Percent Revenue by Vertical Market
  • Percent Revenue Forecast by Vertical Market Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Vertical Market Discussion (continued)
  • Percent Revenue Forecast by Vertical Market Discussion (continued)

Market Share and Competitive Analysis- Total Digital Signage Systems Market

  • Competitive Analysis-An Overview
  • Market Share
  • Market Share Analysis
  • Competitive Structure and Tiers of Competition
  • Competitive Environment
  • Competitive Landscape Analysis
  • Competitive Factors and Assessment

North America and Latin America (NALA) Breakdown

  • NALA Breakdown
  • Market Engineering Measurements
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Revenue Forecast Discussion by Project Component

Europe, the Middle East, and Africa (EMEA) Breakdown

  • EMEA Breakdown
  • Market Engineering Measurements
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Revenue Forecast Discussion by Project Component

Asia-Pacific (APAC) Breakdown

  • APAC Breakdown
  • Market Engineering Measurements
  • Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Percent Revenue Forecast by Project Component
  • Revenue Forecast-Displays
  • Revenue Forecast-Media Players
  • Revenue Forecast-Software
  • Revenue Forecast-Services
  • Revenue Forecast Discussion by Project Component

Growth Opportunities and Companies to Action

  • Growth Opportunity 1-Video Walls
  • Growth Opportunity 2-AI-based Personalization
  • Growth Opportunity 3-Strategic Acquisitions
  • Growth Opportunity 4-Smart Cities
  • Growth Opportunity 5-Asia and CEE
  • Strategic Imperatives for Success and Growth

The Last Word

  • The Last Word-Predictions
  • Legal Disclaimer

Appendix

  • Market Engineering Measurements
  • Market Engineering Measurements (continued)
  • Partial List of Other Companies
  • Partial List of Others (continued)
  • List of Exhibits
  • List of Exhibits (continued)
  • List of Exhibits (continued)
Back to Top
전화 문의
F A Q