Global Information
회사소개 | 문의 | 위시리스트

아메리카의 멀티플레이 서비스 시장 동향

Multiplay Service Market Trends in the Americas

리서치사 GlobalData
발행일 2018년 12월 상품 코드 758973
페이지 정보 영문 24 Pages
가격
US $ 1,195 ₩ 1,414,000 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 2,390 ₩ 2,829,000 PDF by E-mail (Site License) help
동일 사업장 내 모든 분들이 공유하여 사용할 수 있습니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 2부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 3,585 ₩ 4,243,000 PDF by E-mail (Global License) help
동일 기업의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없으며, 해외 사업장 및 100% 자회사는 동일 기업으로 간주됩니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 10부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


아메리카의 멀티플레이 서비스 시장 동향 Multiplay Service Market Trends in the Americas
발행일 : 2018년 12월 페이지 정보 : 영문 24 Pages

아메리카의 멀티플레이 서비스(Multiplay Service) 시장 보급률은 2018년말에 43%로, 세계에서 가장 높은 수준에 도달해 있습니다. 시장 성장의 주요 요인으로 고밀도 브로드밴드·인프라의 존재, 높은 1인당 소득수준 등을 들 수 있습니다. 라틴아메리카가 북미 국가보다 시장 보급도가 뒤처져 있으나, 그만큼 향후 성장 기회가 큽니다.

아메리카 국가의 멀티플레이 서비스 시장을 분석했으며, 시장의 기본 구조 및 세계 시장과의 동향 비교, 전체적인 시장 규모의 동향 전망, 종류별 상세 동향(더블/트리플/쿼드 플레이), 주요 국가 시장의 상세 정보, 업계 관계자 대상 제안 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

  • 개요

제1장 아메리카 : 세계 시장에서의 존재감

  • 아메리카 국가의 인구 구조 : 개요
  • 세계 시장에서 아메리카 국가의 지위

제2장 아메리카의 멀티플레이 시장

  • 지역내 멀티플레이 시장의 동향

제3장 지역내 멀티플레이 시장 매출의 동향

  • 멀티플레이용 가계 지출액 동향 : 종류별
  • 멀티플레이 서비스의 시장 매출 동향 : 종류별

제4장 각국 시장의 개요

  • 미국 : 멀티플레이 서비스의 동향
  • 멕시코 : 멀티플레이 서비스의 동향

제5장 주요 분석 결과와 제안

부록

KSA 19.01.11

"Multiplay Service Market Trends in the Americas", a new Telecom Insider Report by GlobalData, provides an executive-level overview of the multiplay market in the Americas. It delivers deep qualitative and quantitative insight into the multiplay market in the region, analyzing key trends and strategies adopted by service providers.

North American markets have traditionally exhibited some of the highest mobile broadband penetration levels worldwide thanks to their extensive broadband infrastructure coverage and higher per capita income levels. In addition, aggressive discounted pricing adopted by most operators in the region and the inclusion of value-added services as part of multiplay bundles have also played an important role, helping to rise adoption levels historically. Latin America, meanwhile, has been lagging behind North America in terms of multiplay service adoption. Because of its relatively low multiplay adoption levels, Latin American countries hold the greatest growth opportunity in the Americas, particularly Argentina, Mexico and Colombia.

It provides in-depth analysis of the following -

  • Section 1: Americas in a global context; looks at the multiplay market in a global context, focusing on penetration and service adoption trends.
  • Section 2: Multiplay market in the Americas; provides a detailed description of the multiplay market in the Americas, looking at subscriber growth, penetration trends, and service adoption by type of package.
  • Section 3: Multiplay revenue evolution in the Americas; analyzes the average monthly spends on three different type of packages and revenue trends over 2018-2023.
  • Section 4: Country Profiles; analyzes main ARPU and revenue trends in the US and Mexico for the 2017-2023 period.
  • Key findings: the Insider concludes with a number of key findings for multiplay service providers in Americas.

Scope

  • Multiplay household penetration in the Americas will reach 43% as of year-end 2018. Because of its relatively low multiplay adoption levels, LATAM countries hold the greatest growth opportunity in the region, particularly Argentina, Mexico and Colombia.
  • Triple-play bundles will account for 50% of the total region's revenue, while double-play bundles will be responsible for 42% of the region's multiplay revenue. The contribution of quadruple-play will remain relatively modest at 8% for the same year.
  • The multiplay service market in North America will grow at a slow rate due to a decline in the demand for triple-play bundles.

Reasons to buy

  • This Insider Report provides a comprehensive examination of the main trends taking place in the Americas multiplay market, helping executives fully understand market dynamics, determine what works and what doesn't, formulate effective product development plans, and optimize resource allocation and return on investment.
  • The report includes examples on strategies adopted by multiplay service providers that illustrate the findings of the report; this will help the reader understand both the challenges confronted in the real world and the strategies employed to overcome those challenges.
  • With more than ten charts, the report is designed for an executive-level audience, to help to understand the multiplay market, analyzing key trends and strategies.

Table of Contents

  • Table of contents 3
  • Executive summary 4

Section 1: Americas in a global context 5

  • Americas' demographics at a glance 6
  • Americas in a global context 7

Section 2: Multiplay market in the Americas 9

  • Multiplay market in the Americas 10

Section 3: Multiplay revenue evolution in the Americas 13

  • Multiplay household spend in the Americas 14
  • Multiplay service revenue evolution in the Americas 15

Section 4: Country profiles 16

  • Multiplay service evolution in the US 17
  • Multiplay service evolution in Mexico 18

Section 5: Key findings and recommendations 19

Appendix 21

  • Acronyms and definitions 22
  • Related research 23
Back to Top
전화 문의
F A Q