Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

온라인 여행의 주요 동향

Key Trends in Online Travel

리서치사 GlobalData
발행일 2019년 11월 상품 코드 917376
페이지 정보 영문 23 Pages
가격
US $ 1,495 ₩ 1,858,000 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 2,990 ₩ 3,716,000 PDF by E-mail (Site License) help
동일 사업장 내 모든 분들이 공유하여 사용할 수 있습니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 2부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,485 ₩ 5,574,000 PDF by E-mail (Global License) help
동일 기업의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없으며, 해외 사업장 및 100% 자회사는 동일 기업으로 간주됩니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 10부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


온라인 여행의 주요 동향 Key Trends in Online Travel
발행일 : 2019년 11월 페이지 정보 : 영문 23 Pages

온라인 여행 시장은 꾸준히 재구축 되었으며, 정기적인 기술 진보에 의해 계속 진화하고 있습니다.

온라인 여행(Online Travel) 분야에 대해 조사 분석했으며, 주요 동향, 업계 기업이 직면하는 과제와 기회에 대한 체계적인 정보를 제공합니다.

제1장 개요

제2장 주요 시장 동향

제3장 기업 전략

  • OYO Rooms
  • TripAdvisor
  • Hilton

제4장 과제와 기회

  • 과제
  • 기회

제5장 부록

KSM 19.12.13

The online travel market is being constantly reshaped and is ever evolving due to regular technological advancements. These include the introduction of AI to enhance data collection, the rise of aggregator sites which present direct suppliers with strategic challenges, and emerging players that are often exclusively online meaning their significant capital is less likely to be tied up, allowing them to be more flexible in a fast changing environment. This report analyzes the online travel space, the key trends within it, and the challenges and opportunities facing the companies present within it.

Key Highlights:

  • Travel companies now face two major challenges from online distribution: control over price and availability and the management of website content. To maintain price control, tourism companies must structure rates effectively according to the demand in the market and monitor competitiveness in a very much price driven industry.
  • Online loyalty programmes are now seen as a key way to drive customer loyalty and ensure that a consumer does not switch to a different provider through creating a more personalized experience. It is imperative for tourism companies to keep their online reward programmes constantly updated, offering new personalized experiences which have been formed through effective data collection by tracking a customer's online journey or by utilizing chatbots when they visit the website.
  • Travelers now no longer want a standardized product/service which is sold to the masses, they want to be in charge of how they experience and consume their vacation, whilst feeling that their own experience is exclusive to them. Online travel can offer this in abundance.

Scope:

  • GlobalData's Key Trend report looks at the key trends & issues within the online travel industry, as well as the opportunities and threats. It also offers an insight into key company strategies, consumer groups, and looks at the industry's performance.

Reasons to buy:

  • Gain an insight into the online travel industry's leading players.
  • Understand the key traveler types online travel companies can look to attract
  • Look at the market and understand its dynamics
  • Gain a detailed understanding of the key trends, issues and challenges facing online travel companies

Table of Contents

  • Snapshot
  • Key Market Trends
  • Company Strategies
    • OYO Rooms
    • TripAdvisor
    • Hilton
  • Challenges and Opportunities
    • Challenges
    • Opportunities
  • Appendix
Back to Top
전화 문의
F A Q