공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 여성복 시장 : COVID-19의 영향 분석(-2024년)

Global Womenswear Market to 2024 with COVID-19 Impact Analysis

리서치사 GlobalData
발행일 2020년 12월 상품 코드 983435
페이지 정보 영문 63 Pages
가격
US $ 4,950 ₩ 5,742,000 PDF (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 9,900 ₩ 11,484,000 PDF (Site License) help
동일 사업장 내 모든 분들이 공유하여 사용할 수 있습니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 2부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 14,850 ₩ 17,227,000 PDF (Global License) help
동일 기업의 모든 분들이 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없으며, 해외 사업장 및 100% 자회사는 동일 기업으로 간주됩니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. PDF 내의 컨텐츠 인쇄는 제한이 없으나, 전체보고서에 대한 제본은 원칙적으로 10부까지만 허용되며, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.


세계의 여성복 시장 : COVID-19의 영향 분석(-2024년) Global Womenswear Market to 2024 with COVID-19 Impact Analysis
발행일 : 2020년 12월 페이지 정보 : 영문 63 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

COVID-19의 위기에 의해 여성복 매출은 2020년에 6,437억 달러에 달하고, 17.7% 감소할 것으로 보입니다. 그러나 2021년에는 대다수 시장에서 구입 패턴이 정상적으로 회복되고, 온라인 판매 증가와 함께 시장은 회복될 것으로 예상됩니다.

세계의 여성복(Womenswear) 시장에 대해 조사 분석했으며, COVID-19의 영향 분석을 포함한 시장과 관련된 분석·브랜드·동향에 대한 체계적인 정보를 제공합니다.

목차

목차

  • 주요 요약
  • 여성복 시장의 주요 동향
  • 성장 촉진요인과 저해요인
  • 최신 문제
  • 성공 전략
  • 세계의 여성복 시장
  • 세계의 시장 규모와 예측
  • 채널별 실적과 예측
  • 지역별 실적과 예측
  • 부문·카테고리별 실적과 예측
  • 경쟁 상황
  • 상위 기업 20개사의 매출과 시장 점유율
  • 주요 기업 개요
  • 주목해야 할 전도 유망한 브랜드
  • 조사 방법, 정의, 연락처
KSM 21.02.02

GlobalData forecasts, amid the COVID-19 crisis, that womenswear sales will decline by 17.7% in 2020 to reach US$643.7bn. However, we expect the market to bounce back in 2021 mostly driven by online sales and the return of normalcy in purchase patterns in the majority of markets as social occasions return.

The report includes analysis, brands, and trends associated with Womenswear in the Global Womenswear Market to 2024 with COVID-19 Impact Analysis

Scope

  • Recovery in 2021 will be driven by an omnichannel approach
  • Activewear will remain popular as consumers continue to seek for comfortable clothing
  • Asia-Pacific will lead the growth for womenswear over the next five years

Reasons to Buy

  • Gain a comprehensive view of the womenswear market and forecasts to 2024
  • Explore new opportunities that will allow you to align your product offerings and strategies to meet demand following the impact of Covid-19 on the apparel market
  • Investigate current and forecast trends in womenswear categories to identify the opportunities offering the most potential
  • Understand who the main competitors are in the sector and their price positioning

Table of Contents

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Key trends in the Womenswear market
  • Drivers and inhibitors
  • Hot issues
  • Strategies for success
  • Global Womenswear market 2019-2024
  • Global market size and forecasts
  • Channel performance and forecasts
  • Regional performance and forecasts
  • Sector and category performance and forecasts
  • Competitive Landscape
  • Revenue and market shares of top 20 players
  • Profiles of leading players
  • Up and coming brands to watch
  • Methodology, definitions & contacts
Back to Top
전화 문의
F A Q