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에스컬레이터 및 무빙 워크웨이 시장 규모 : 제품별, 용도별, 세계 예측(2023-2032년)

Escalators & Moving Walkways Market Size - By Product (Escalators [Parallel, Multi-Parallel], Moving Walkways), By Application (Public Transit, Airports, Retail, Institutional) & Global Forecast, 2023 - 2032

발행일: | 리서치사: Global Market Insights Inc. | 페이지 정보: 영문 345 Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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세계의 에스컬레이터 및 무빙 워크웨이 시장은 신흥 국가의 인구 증가와 도시화로 인해 2023-2032년 크게 성장할 것으로 예상됩니다.

또한 관광 활동의 급증과 기존 스카이라인의 수직적 확장은 향후 수년간 제품 수용을 보완할 가능성이 높습니다.

포스트 팬데믹 시나리오에서 대중 교통을 이용하고 상업 공간을 방문하는 사람들의 수가 크게 증가했습니다. 자료에 따르면 인도의 소매 쇼핑몰은 2019년이후 가장 높은 성장을 보였으며 2023년에는 31개의 새로운 쇼핑몰이 개장할 예정입니다. 에스컬레이터와 무빙 워크웨이는 원활하고 효율적인 이동을 촉진하고 혼잡을 완화하며 전반적인 고객 경험을 개선하여 증가하는 승객의 교통량을 관리하는 데 도움이 될 수 있습니다.

에스컬레이터 및 무빙 워크웨이 시장의 주요 기업은 경쟁 우위를 확보하기 위해 전략적 파트너십과 합병에 주력하고 있습니다. 예를 들어 2023년 5월 엘리베이터 및 에스컬레이터 제조업체인 Otis Elevator Company는 UAE, 쿠웨이트, 카타르, 바레인, 사우디아라비아를 포함한 중동에서 Otis ONE IoT 서비스 플랫폼을 출시했습니다. 이를 통해 회사는 세계 스마트 시티 프로젝트에서 수직 이동 사업을 확대하고자 합니다.

에스컬레이터 및 무빙 워크웨이 시장은 응용 제품, 애플리케이션 및 지역에 따라 두 가지로 나뉩니다.

용도별로는 에스컬레이터와 무빙 워크웨이로 분류됩니다. 무빙 워크웨이 시장은 2023-2032년 두드러진 CAGR을 보일 것으로 예상됩니다. 많은 도시들이 교통 체증에 구상하고 지속 가능한 이동성을 촉진하기 위해 대중교통 인프라 개선에 투자하고 있습니다. 무빙 워크웨이는 지하철 역, 버스 터미널 및 기타 교통 허브에 통합되어 연결성을 높이고 원활한 승객 이동을 제공합니다.

용도별로 에스컬레이터 및 무빙 워크웨이 시장은 대중 교통, 공항, 소매, 시설 및 기타로 나뉩니다. 대중교통은 기차역, 지하철, 지하철역, 버스 터미널 등에서 승객의 이동을 용이하게 하는 기계 장비로 2032년 말까지 50억 달러 이상에 달할 것으로 예상됩니다. 에스컬레이터는 최소한의 대기 시간과 지속적인 교통 흐름으로 인해 대중 교통에서 중요한 역할을 하고 있습니다.

지역별로 보면 북미의 에스컬레이터 및 무빙 워크웨이 시장은 2032년까지 30억 달러 규모에 달할 것으로 예상됩니다. 미국 등에서는 고층 빌딩이 들어서고 시설이 잘 갖춰진 건물과 상업 공간이 많아 제품 도입이 활발하게 이루어지고 있습니다. 또한 캐나다의 일부 지역에서는 인프라 구축이 빠르게 진행되고 있으며, 이 지역의 산업 성장을 더욱 촉진할 것으로 보입니다.

목차

제1장 조사 방법과 조사 범위

제2장 주요 요약

제3장 에스컬레이터와 무빙 워크웨이 업계 인사이트

  • 산업 세분화
  • 업계 규모와 예측, 2018-2028년
    • COVID-19가 업계에 미치는 영향
  • 에코시스템 분석
    • 원재료 분석
    • 제조 동향
    • 이익률
    • 부가가치
    • 유통 채널 분석
    • 애프터서비스
    • 벤더·매트릭스
      • 주요 원재료 제조업체/공급업체 리스트
      • 주요 제조업체의 리스트
      • 서비스 프로바이더 리스트
      • 잠재 고객 리스트
  • 원료 동향
  • 혁신과 지속가능성
    • 특허 분석
    • 기술 동향
    • 생산 프로세스
    • 각 장비의 비교
    • 향후 동향
  • 업계에 대한 영향요인
    • 촉진요인
      • 다양한 지역에서 인구의 증가와 도시화의 진전
      • 공항 및 지하철 건설의 증가
    • 업계의 잠재적 리스크 & 과제
      • 높은 자본비용과 정비 비용
  • 규제 상황
    • 미국
    • 유럽
    • 중국
  • 잠재 성장력 분석
  • 지역별 가격 동향
    • 비용 구조 분석
      • 연구개발 비용
      • 제조·설비 비용
      • 원재료 비용
      • 유통 비용
      • 영업 비용
      • 기타 비용
  • 경쟁 구도, 2021년
    • 기업의 시장 점유율 분석, 2021년
    • 브랜드 분석
    • 주요 이해관계자
    • 전략 대시보드
  • Porter의 산업 분석
  • PESTEL 분석
  • 에스컬레이터와 무빙 워크웨이의 수요에 대한 COVID-19의 영향(용도별)
    • 대중교통기관
    • 공항
    • 소매
    • 시설
    • 기타

제4장 경쟁 구도

  • 서론
  • 기업의 시장 점유율 분석, 지역별, 2021년
  • 주요 시장 기업의 경쟁 분석
  • 벤더 채택 매트릭스
  • 전략 전망 매트릭스

제5장 에스컬레이터와 무빙 워크웨이 시장 : 제품별

  • 세계의 에스컬레이터와 무빙 워크웨이 시장 제품 인사이트
  • 에스컬레이터
    • 패러렐 에스컬레이터
    • 멀티 패러렐 에스컬레이터
    • 기타 에스컬레이터
  • 무빙 워크웨이

제6장 에스컬레이터와 무빙 워크웨이 시장 : 용도별

  • 세계의 에스컬레이터·무빙 워크웨이 시장 용도 인사이트
  • 대중교통기관
  • 공항
  • 소매
  • 시설
  • 기타(레저, 스포츠 시설 등)

제7장 에스컬레이터와 무빙 워크웨이 시장 : 지역별

  • 세계의 에스컬레이터와 무빙 워크웨이 시장 지역 인사이트
  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 프랑스
    • 스페인
    • 이탈리아
    • 러시아
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 인도
    • 일본
    • 호주
    • 인도네시아
    • 말레이시아
    • 한국
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
  • 중동 & 아프리카
    • 남아프리카공화국
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 쿠웨이트

제8장 기업 개요

  • Kone Corporation
  • Otis Elevator Company
  • Schindler
  • Mitsubishi Electric Corporation
  • Fujitec Co., Ltd.
  • Thyssenkrupp Elevator Technology(Thyssenkrupp AG)
  • Hitachi Ltd.
  • Hyundai Elevator Co. Ltd.
  • Toshiba Corporation
  • Sigma elevator company
  • Stannah
  • Sicher Elevator Company Ltd.
  • KLEEMANN Hellas SA
  • Escon Elevators Private Limited
  • Gulf Elevator & Escalator Co. Ltd.
KSA 23.07.28

Global Escalators & Moving Walkways Market is projected to grow remarkably over 2023-2032 owing to increasing population and urbanization in developing countries. Moreover, the upsurge in tourism activities and the vertical expansion of the existing skyline are likely to complement product uptake in the upcoming years.

The number of people using public transportation and visiting commercial spaces has risen significantly in the post-pandemic scenario. As per resources, retail shopping malls in India have observed the highest growth since 2019, with 31 new shopping malls planned to open in 2023. Escalators and moving walkways help manage the increasing passenger traffic by facilitating smooth and efficient movement, reducing congestion, and improving overall customer experience.

The key players in the escalators & moving walkways market are focusing on strategic partnerships and mergers to attain a competitive edge. For instance, in May 2023, Otis Elevator Company, an elevator and escalator manufacturer, launched Otis ONE IoT service platforms in the Middle East region including UAE, Kuwait, Qatar, Bahrain, and the Kingdom of Saudi Arabia. With this, the company aims to expand its vertical mobility business in smart city projects worldwide.

The escalators & moving walkways market is bifurcated based on product of application, application, and region.

With respect to the product of application, the industry is classified into escalators and moving walkways. The moving walkways market is primed to depict a remarkable CAGR between 2023 and 2032. Many cities are investing in improving their public transportation infrastructure to address traffic congestion and promote sustainable mobility. Moving walkways are being integrated into metro stations, bus terminals, and other transit hubs to enhance connectivity and provide seamless passenger transfer.

From the application perspective, the escalators & moving walkways market is divided into public transit, airports, retail, institutional, and others. The public transit segment is projected to reach over $5 billion by the end of 2032 as these mechanical devices help passengers to travel easily in railway stations, subways, metro stations, and bus stations. Escalators play a crucial role in public transit owing to their minimum wait time and continuous traffic flow.

Regionally, the North America escalators & moving walkways market could be worth $3 billion by 2032. The presence of high-rise skyscrapers and well-equipped buildings and commercial spaces in countries such as the U.S. are fueling product adoption. Moreover, fast-paced infrastructure development in several parts of Canada will further support regional industry growth.

Table of Contents

Chapter 1 Methodology & Scope

  • 1.1 Market definitions
  • 1.2 Base estimation & working
  • 1.3 Forecast calculations
    • 1.3.1 Region-wise COVID-19 impact analysis
    • 1.3.2 North America
    • 1.3.3 Europe
    • 1.3.4 Asia Pacific
    • 1.3.5 Latin America
    • 1.3.6 Middle East & Africa
  • 1.4 Data Sources
    • 1.4.1 Primary sources
    • 1.4.2 Secondary sources

Chapter 2 Executive Summary

  • 2.1 Escalators & Moving Walkways industry 360 degree synopsis, 2018 - 2028
  • 2.2 Business trends
  • 2.3 Product trends
  • 2.4 Product by application trends
  • 2.5 Application trends
  • 2.6 Regional trends

Chapter 3 Escalators & Moving Walkways Industry Insights

  • 3.1 Industry segmentation
  • 3.2 Industry size & Forecast, 2018 - 2028
    • 3.2.1 COVID-19 impact on industry
  • 3.3 Industry ecosystem analysis
    • 3.3.1 Raw material analysis
    • 3.3.2 Manufacturing trends
    • 3.3.3 Profit margin
    • 3.3.4 Value addition
    • 3.3.5 Distribution channel analysis
    • 3.3.6 After sales services
    • 3.3.7 Vendor matrix
      • 3.3.7.1 List of key raw material manufacture/ suppliers
      • 3.3.7.2 List of key manufacturers
      • 3.3.7.3 List of service providers
      • 3.3.7.4 List of potential customers
  • 3.4 Raw material trends
  • 3.5 Innovation & sustainability
    • 3.5.1 Patent analysis
    • 3.5.2 Technology landscape
    • 3.5.3 Production process
    • 3.5.4 Comparison of different equipment
    • 3.5.5 Future trends
  • 3.6 Industry impact forces
    • 3.6.1 Growth drivers
      • 3.6.1.1 The increasing population and growing urbanization in various regions
      • 3.6.1.2 Increasing activities for airports and metro constructions
    • 3.6.2 Industry pitfalls and challenges
      • 3.6.2.1 High capital and maintenance cost
  • 3.7 Regulatory landscape
    • 3.7.1 U.S.
    • 3.7.2 Europe
    • 3.7.3 China
  • 3.8 Growth potential analysis
  • 3.9 Regional price trends
    • 3.9.1 Cost structure analysis
      • 3.9.1.1 R&D Cost
      • 3.9.1.2 Manufacturing and Equipment cost
      • 3.9.1.3 Raw Material Cost
      • 3.9.1.4 Distribution Cost
      • 3.9.1.5 Operating Cost
      • 3.9.1.6 Miscellaneous Cost
  • 3.10 Competitive landscape, 2021
    • 3.10.1 Company market share analysis, 2021
    • 3.10.2 Brand analysis
    • 3.10.3 Key stake holders
    • 3.10.4 Strategy dashboard
  • 3.11 Porter's analysis
    • 3.11.1 Supplier power
    • 3.11.2 Buyer power
    • 3.11.3 Threat of new entrants
    • 3.11.4 Industry rivalry
    • 3.11.5 Threat of substitutes
  • 3.12 PESTEL analysis
  • 3.13 COVID-19 impact on escalator & moving walkways demand, by application
    • 3.13.1 Public transit
    • 3.13.2 Airports
    • 3.13.3 Retail
    • 3.13.4 Institutional
    • 3.13.5 Others

Chapter 4 Competitive Landscape

  • 4.1 Introduction
  • 4.2 Company market share analysis by region, 2021
  • 4.3 Competitive analysis of major market players
  • 4.4 Vendor adoption matrix
  • 4.5 Strategic outlook matrix

Chapter 5 Escalators & Moving Walkways Market, By Product by Application

  • 5.1 Global escalators & moving walkways market product insights
  • 5.2 Escalators
    • 5.2.1 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032
    • 5.2.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
    • 5.2.3 Parallel Escalators
      • 5.2.3.1 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032
      • 5.2.3.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
    • 5.2.4 Multi-parallel escalators
      • 5.2.4.1 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032
      • 5.2.4.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
    • 5.2.5 Other Escalators
      • 5.2.5.1 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032
      • 5.2.5.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
  • 5.3 Moving walkways
    • 5.3.1 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032
    • 5.3.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032

Chapter 6 Escalators & Moving Walkways Market, By Application

  • 6.1 Global escalators & moving walkways market application insights
  • 6.2 Public transit
    • 6.2.1 Market estimate and forecast 2018 - 2032
    • 6.2.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
  • 6.3 Airports
    • 6.3.1 Market estimate and forecast 2018 - 2032
    • 6.3.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
  • 6.4 Retail
    • 6.4.1 Market estimate and forecast 2018 - 2032
    • 6.4.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
  • 6.5 Institutional
    • 6.5.1 Market estimate and forecast 2018 - 2032
    • 6.5.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032
  • 6.6 Others (Leisure, Sports complex, etc.)
    • 6.6.1 Market estimate and forecast 2018 - 2032
    • 6.6.2 Market estimate and forecast, by region 2018 - 2032

Chapter 7 Escalators & Moving Walkways Market, By Region

  • 7.1 Global escalators & moving walkways market region insights
  • 7.2 North America
    • 7.2.1 Market estimate and forecast, 2018 - 2032
    • 7.2.2 Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2032
    • 7.2.3 Market estimates and forecast, by product by application, 2018 - 2032
    • 7.2.4 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032

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    • 7.2.5 U.S.
    • 7.2.6 Canada
  • 7.3 Europe
    • 7.3.1 Market estimate and forecast, 2018 - 2032
    • 7.3.2 Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2032
    • 7.3.3 Market estimates and forecast, by product by application, 2018 - 2032
    • 7.3.4 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032

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    • 7.3.5 Germany
    • 7.3.6 UK
    • 7.3.7 France
    • 7.3.8 Spain
    • 7.3.9 Italy
    • 7.3.10 Russia
  • 7.4 Asia Pacific
    • 7.4.1 Market estimate and forecast, 2018 - 2032
    • 7.4.2 Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2032
    • 7.4.3 Market estimates and forecast, by product by application, 2018 - 2032
    • 7.4.4 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032

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    • 7.4.5 China
    • 7.4.6 India
    • 7.4.7 Japan
    • 7.4.8 Australia
    • 7.4.9 Indonesia
    • 7.4.10 Malaysia
    • 7.4.11 South Korea
  • 7.5 Latin America
    • 7.5.1 Market estimate and forecast, 2018 - 2032
    • 7.5.2 Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2032
    • 7.5.3 Market estimates and forecast, by product by application, 2018 - 2032
    • 7.5.4 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032

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    • 7.5.5 Brazil
    • 7.5.6 Mexico
  • 7.6 Middle East & Africa
    • 7.6.1 Market estimate and forecast, 2018 - 2032
    • 7.6.2 Market estimates and forecast, by product, 2018 - 2032
    • 7.6.3 Market estimates and forecast, by product by application, 2018 - 2032
    • 7.6.4 Market estimates and forecast, by application, 2018 - 2032

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    • 7.6.5 South Africa
    • 7.6.6 Saudi Arabia
    • 7.6.7 UAE
    • 7.6.8 Kuwait

Chapter 8 Company Profiles

  • 8.1 Kone Corporation
    • 8.1.1 Business overview
    • 8.1.2 Financial Data
    • 8.1.3 Product Landscape
    • 8.1.4 Strategic Outlook
    • 8.1.5 SWOT Analysis
  • 8.2 Otis Elevator Company
    • 8.2.1 Business overview
    • 8.2.2 Financial Data
    • 8.2.3 Product Landscape
    • 8.2.4 Strategic Outlook
    • 8.2.5 SWOT Analysis
  • 8.3 Schindler
    • 8.3.1 Business overview
    • 8.3.2 Financial Data
    • 8.3.3 Product Landscape
    • 8.3.4 Strategic Outlook
    • 8.3.5 SWOT Analysis
  • 8.4 Mitsubishi Electric Corporation
    • 8.4.1 Business overview
    • 8.4.2 Financial Data
    • 8.4.3 Product Landscape
    • 8.4.4 Strategic Outlook
    • 8.4.5 SWOT Analysis
  • 8.5 Fujitec Co., Ltd.
    • 8.5.1 Business overview
    • 8.5.2 Financial Data
    • 8.5.3 Product Landscape
    • 8.5.4 Strategic Outlook
    • 8.5.5 SWOT Analysis
  • 8.6 Thyssenkrupp Elevator Technology (Thyssenkrupp AG)
    • 8.6.1 Business overview
    • 8.6.2 Financial Data
    • 8.6.3 Product Landscape
    • 8.6.4 Strategic Outlook
    • 8.6.5 SWOT Analysis
  • 8.7 Hitachi Ltd.
    • 8.7.1 Business overview
    • 8.7.2 Financial Data
    • 8.7.3 Product Landscape
    • 8.7.4 Strategic Outlook
    • 8.7.5 SWOT Analysis
  • 8.8 Hyundai Elevator Co. Ltd.
    • 8.8.1 Business overview
    • 8.8.2 Financial Data
    • 8.8.3 Product Landscape
    • 8.8.4 SWOT Analysis
  • 8.9 Toshiba Corporation
    • 8.9.1 Business overview
    • 8.9.2 Financial Data
    • 8.9.3 Product Landscape
    • 8.9.4 SWOT Analysis
  • 8.10 Sigma elevator company
    • 8.10.1 Business overview
    • 8.10.2 Financial Data
    • 8.10.3 Product Landscape
    • 8.10.4 SWOT Analysis
  • 8.11 Stannah
    • 8.11.1 Business overview
    • 8.11.2 Financial Data
    • 8.11.3 Product Landscape
    • 8.11.4 SWOT Analysis
  • 8.12 Sicher Elevator Company Ltd.
    • 8.12.1 Business overview
    • 8.12.2 Financial Data
    • 8.12.3 Product Landscape
    • 8.12.4 SWOT Analysis
  • 8.13 KLEEMANN Hellas SA
    • 8.13.1 Business overview
    • 8.13.2 Financial Data
    • 8.13.3 Product Landscape
    • 8.13.4 SWOT Analysis
  • 8.14 Escon Elevators Private Limited
    • 8.14.1 Business overview
    • 8.14.2 Financial Data
    • 8.14.3 Product Landscape
    • 8.14.4 SWOT Analysis
  • 8.15 Gulf Elevator & Escalator Co. Ltd.
    • 8.15.1 Business overview
    • 8.15.2 Financial Data
    • 8.15.3 Product Landscape
    • 8.15.4 SWOT Analysis
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