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E-Commerce용 신발 시장 규모, 점유율, 동향 분석 : 유형별(가죽 신발, 운동경기용 신발, 운동화), 지역별, 부문별 예측(2022-2028년)

E-commerce Footwear Market Size, Share & Trends Analysis Report By Type (Leather Footwear, Athletic Footwear, Athleisure Footwear), By Region, And Segment Forecasts, 2022 - 2028

발행일: | 리서치사: Grand View Research, Inc. | 페이지 정보: 영문 80 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

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E-Commerce용 신발 시장 성장과 동향

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면 세계의 E-Commerce용 신발 시장 규모는 2028년까지 1,567억 3,000만 달러에 이르고, 예측 기간에 연평균 복합 성장률(CAGR) 6.8%를 나타낼 것으로 예측됩니다.

업계 성장은 선진국에서의 E-Commerce 및 포털 신발 수요가 빠르게 높아지고 있는 것것에 따른 것입니다. 사람들은 요통, 고관절통, 무릎 통증, 다리 부상, 근육 부상을 피하기 위해서 스포츠 활동에 적절한 유형의 구두를 사용하는 것의 중요성을 점차 이해하고 있습니다. 그 결과, 스포츠 신발 수요는 예측 기간에 급증할 것으로 예상됩니다.

E-Commerce용 신발 시장 보고서 하이라이트

  • 아시아태평양은 중국, 인도 등의 개발도상국에서의 운동용 신발 수요 증가에 의해 2022-2028년간 7.3%라는 최고 속도의 성장을 나타낼 것으로 예상됩니다.
  • 2021년 세계 시장에서는 선진 지역에서의 수요 증가로 인해 가죽 신발 타입의 제품이 약 70%의 높은 매출 점유율에 기여했습니다.
  • 유럽은 2021년 세계 매출 점유율의 31% 이상을 차지하며 세계 시장을 지배했습니다. 이것은 이 지역의 노동 중간층 인구 증가에 따른 것이며, 가죽제품 신발 수요가 높아지고 있기 때문입니다

목차

제1장 조사 방법과 범위

  • 시장 세분화와 범위
  • 시장의 정의
  • 정보 조달
    • 구입한 데이터베이스
    • GVR의 내부 데이터베이스
    • 2차 및 제3자의 견해
    • 1차 조사
  • 정보 분석
    • 데이터 분석 모델
  • 시장 정보와 데이터 시각화
  • 데이터 검증과 공개

제2장 개요

  • 시장 전망
  • 유형 전망
  • 경쟁 인사이트

제3장 E-Commerce용 신발 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 서론
  • 침투 및 성장 전망 매핑
  • 업계 밸류체인 분석
    • 판매/소매 채널 분석
    • 이익률 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 업계가 해결해야 할 과제
    • 업계 기회
  • 비즈니스 환경 분석
    • 업계 분석 - Porter 5살 힘
      • 공급업체의 힘
      • 바이어의 교섭력
      • 대체품의 위협
      • 신규 진출기업의 위협
      • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • E-Commerce용 신발 로드맵
  • 시장 진출 전략
  • COVID-19의 영향

제4장 소비자 행동 분석

  • 소비자 동향과 선호
  • 구입 결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자 유형 채택
  • 관찰과 추천 사항

제5장 E-Commerce용 신발 추정 및 동향 분석

  • 유형 변동 분석과 시장 점유율, 2021년/2028년
  • 가죽 신발
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
  • 운동경기용 신발
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
  • 운동화
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
  • 기타 신발
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)

제6장 E-Commerce용 신발 추정 및 동향 분석

  • 지역 변동 분석과 시장 점유율, 2021년/2028년
  • 북미
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
    • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017년-2028년(백만 달러)
    • 미국
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017년-2028년(백만 달러)
  • 유럽
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
    • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017년-2028년(백만 달러)
    • 독일
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
    • 영국
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
    • 프랑스
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
  • 아시아태평양
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
    • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
    • 중국
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
    • 일본
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
  • 중남미
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
    • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
    • 브라질
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
  • 중동 및 아프리카
    • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
    • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)
    • 남아프리카공화국
      • 시장 추정 및 예측, 2017-2028년(백만 달러)
      • 시장 추정 및 예측, 유형별, 2017-2028년(백만 달러)

제7장 경쟁 분석

  • 주요 세계 기업, 최근 동향과 업계에 대한 영향
  • 주요 기업/경쟁사 분류(주요 혁신기업, 시장 리더, 신규 기업)
  • 벤더 구도
    • 주요 기업의 시장 점유율 분석, 2021년

제8장 기업 개요

  • Walmart, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
  • Amazon, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
  • JD.com
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
  • Alibaba
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
  • eBay.com
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
  • Flipkart
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
  • Shopify
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마킹
    • 전략적 이니셔티브
LSH 22.07.20

E-commerce Footwear Market Growth & Trends:

The global e-commerce footwear market size is expected to reach USD 156.73 billion by 2028, registering a CAGR of 6.8% during the forecast period, according to a new report by Grand View Research, Inc. The industry growth can be accredited to the rapidly rising demand for footwear on e-commerce portals in developed countries. People are gradually comprehending the importance of using the proper type of shoes for sports activities in order to avoid back pain, hip pain, knee pain, leg injuries, and muscle injuries. As a result, the demand for athletic footwear is anticipated to register a sharp rise during the forecast period.

In addition, rising health concerns due to sedentary lifestyles and the resulting problems are favoring the demand for sports footwear. These issues influence people to participate in both indoor and outdoor physical activities. Furthermore, the footwear industry is continuously observing and evolving customer activities and patterns over the years. In this regard, the on-the-go lifestyle amongst youngsters is compelling manufacturers to intensify their scale of production. Likewise, an increasing number of youths worldwide, along with the significant purchasing power of this consumer group, are expected to favor market growth in the coming years.

The improving lifestyle of consumers is expected to provide a huge market opportunity in the near future. Due to this changing lifestyle, luxury and high-end (premium) brands have witnessed a huge demand among consumers. This is expected to boost the growth of the footwear market. Furthermore, increasing consumer disposable income and rising awareness of emerging brands are expected to boost the market growth during the projection period. The need for fashion, comfort, and fancy products drive the demand for non-athletic footwear. This is observed across all age groups, but especially among millennials and Gen Z.

The global market has been affected due to the ongoing COVID-19 pandemic. This can be attributed to restrictions imposed by regulatory authorities on public travels and physical activities. Additionally, external factors such as disrupted supply chains, lack of skilled labor, mandatory work-from-home policies, and the advent of online education systems have significantly reduced the demand for footwear. However, rising health awareness among the millennial population and technological advancements undertaken by manufacturers are expected to trigger market growth in the post-pandemic period.

The growth of consumers purchasing products through e-commerce platforms such as Amazon, Alibaba, etc., and the introduction of improved product collections by manufacturers are the key market trends leading the industry growth. Some players are strengthening their online presence to expand their consumer base. Therefore, they ensure the availability of their products through online channels such as company websites and e-commerce sites.

The athleisure footwear type segment is projected to show good growth in the market for e-commerce footwear during the forecast period. This growth is accredited to the incremental demand for these products in developed regions such as North America and Europe. Rising awareness among customers regarding health benefits associated with footwear is a key factor stimulating the growth of this segment during the forecast period.

North America is anticipated to show lucrative growth in this market in the coming years. The increasing demand for leather footwear is driving the growth of this market. The high adoption of leather products in this region, owing to the presence of a large working-class population, is flourishing the growth of this market. Furthermore, the increasing spending power of the people in the region is expected to drive the growth of the footwear market in the coming years.

Key players in the market are concentrating on developing innovative technologies to make sports shoes more comfortable and increase their stability. All these factors are expected to drive the growth of this market in the coming years. Strategic partnerships and agreements between key players to expand their businesses globally are one of the growing trends in the market. For instance, in 2020, Adidas and Allbirds partnered to develop low-carbon impact sneakers. This partnership was created to reduce their global carbon count. Such initiatives by major players are expected to benefit the footwear market growth in the near future.

E-commerce Footwear Market Report Highlights:

  • Asia Pacific is expected to show the fastest growth of 7.3% from 2022 to 2028, owing to the growing demand for athletic footwear from developing nations such as China and India
  • The leather footwear type segment contributed to the highest revenue share of around 70% in the global market in 2021, owing to the rising demand for these products in developed regions
  • Europe dominated the global market by contributing over 31% of the global revenue share in 2021, owing to the rising demand for leather footwear as a result of the growing working middle-class population in this region

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Information & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Type Outlook
  • 2.3. Competitive Insights

Chapter 3. E-Commerce Footwear Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Sales/Retail Channel Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's Five Forces
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of E-Commerce Footwear Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Consumer Trends and Preferences
  • 4.2. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.3. Consumer Type Adoption
  • 4.4. Observations & Recommendations

Chapter 5. E-Commerce Footwear Market: Type Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Type Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2028
  • 5.2. Leather Footwear
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 5.3. Athletic Footwear
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 5.4. Athleisure Footwear
    • 5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 5.5. Other Town Footwear
    • 5.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)

Chapter 6. E-Commerce Footwear Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2021 & 2028
  • 6.2. North America
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.2.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.2.3. U.S.
      • 6.2.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.2.3.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 6.3. Europe
    • 6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.3.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.3.3. Germany
      • 6.3.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.3.3.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.3.4. U.K.
      • 6.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.3.4.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.3.5. France
      • 6.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.3.5.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 6.4. Asia Pacific
    • 6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.4.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.4.3. China
      • 6.4.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.4.3.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.4.4. Japan
      • 6.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.4.4.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 6.5. Central & South America
    • 6.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.5.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.5.3. Brazil
      • 6.5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.5.3.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
  • 6.6. Middle East & Africa
    • 6.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.6.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)
    • 6.6.3. South Africa
      • 6.6.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2028 (USD Million)
      • 6.6.3.2. Market estimates and forecast, By Type, 2017 - 2028 (USD Million)

Chapter 7. Competitive Analysis

  • 7.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 7.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 7.3. Vendor Landscape
    • 7.3.1. Key company market share analysis, 2021

Chapter 8. Company Profiles

  • 8.1. Walmart, Inc.
    • 8.1.1. Company Overview
    • 8.1.2. Financial Performance
    • 8.1.3. Product Benchmarking
    • 8.1.4. Strategic Initiatives
  • 8.2. Amazon, Inc.
    • 8.2.1. Company Overview
    • 8.2.2. Financial Performance
    • 8.2.3. Product Benchmarking
    • 8.2.4. Strategic Initiatives
  • 8.3. JD.com
    • 8.3.1. Company Overview
    • 8.3.2. Financial Performance
    • 8.3.3. Product Benchmarking
    • 8.3.4. Strategic Initiatives
  • 8.4. Alibaba
    • 8.4.1. Company Overview
    • 8.4.2. Financial Performance
    • 8.4.3. Product Benchmarking
    • 8.4.4. Strategic Initiatives
  • 8.5. eBay.com
    • 8.5.1. Company Overview
    • 8.5.2. Financial Performance
    • 8.5.3. Product Benchmarking
    • 8.5.4. Strategic Initiatives
  • 8.6. Flipkart
    • 8.6.1. Company Overview
    • 8.6.2. Financial Performance
    • 8.6.3. Product Benchmarking
    • 8.6.4. Strategic Initiatives
  • 8.7. Shopify
    • 8.7.1. Company Overview
    • 8.7.2. Financial Performance
    • 8.7.3. Product Benchmarking
    • 8.7.4. Strategic Initiatives
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