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서핑 의류 및 액세서리 시장 규모, 점유율, 동향 분석 보고서 : 제품별(의류, 액세서리), 유통 채널별(오프라인, 온라인), 지역별, 부문별 예측(2023-2030년)

Surfing Apparel And Accessories Market Size, Share & Trends Analysis Report By Product (Apparel, Accessories), By Distribution Channel (Offline, Online), By Region, And Segment Forecasts, 2023 - 2030

발행일: | 리서치사: Grand View Research | 페이지 정보: 영문 87 Pages | 배송안내 : 2-10일 (영업일 기준)

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서핑 의류 및 액세서리 시장 성장 및 동향:

Grand View Research, Inc.의 최신 보고서에 따르면, 세계의 서핑 의류 및 액세서리 시장 규모는 2030년까지 141억 달러에 달할 것으로 예상되며, CAGR은 5.5%에 달할 것으로 예상됩니다.

서핑을 하는 동안 사회적 거리두기 가이드라인을 지킬 수 있기 때문에 서핑은 수상 모험가들 사이에서 인기를 끌고 있습니다. 또한, 서핑 의류 및 액세서리는 COVID-19 사태 당시 사람들이 참여할 수 있는 유일한 스포츠 중 하나였기 때문에 인기를 끌고 있습니다.

2020년 서핑 의류 제품 부문이 가장 큰 시장 점유율을 차지했으며, 이러한 추세는 예측 기간 동안 지속될 것으로 보입니다. 세련되고 고성능의 서핑 의류와 의류를 만들기 위한 새로운 소재와 기술 섬유의 개발이 시장 확대를 주도하고 있습니다. 또한, 여성 서퍼의 증가에 따라 폴리에스테르와 같은 방수 소재를 사용한 비키니, 수영복, 반바지, 티셔츠, 짧은 원피스, 조끼 등 서핑을 연상시키는 의류에 대한 수요도 증가하고 있습니다.

최근 서핑 의류 업계에서 지속가능한 아이템이 증가하는 추세다. 소비자들은 환경을 오염시키지 않는 친환경 서핑 의류를 선택하고 있습니다. 많은 서핑 의류 및 액세서리 생산자들은 필요한 원료를 쉽게 구할 수 있는 유럽, 아시아태평양 및 북미에 기반을 두고 있습니다.

6월 독립형 상점의 영업 재개가 허용된 이후 보드 스포츠 사업자들은 하드 상품 판매가 급증한 것으로 알려졌으며, 2020년 7월 13일 주정부는 캘리포니아의 특정 카운티의 실내 쇼핑몰 내 매장을 폐쇄하도록 하는 법령을 발표했습니다. 캘리포니아 주 헌팅턴 비치에 위치한 Jack's Surfboards의 공동 경영자이자 구매자 인 Bob Abdel에 따르면 비즈니스는 순조롭고 유일한 문제는 재고 문제입니다. 서핑 보드, 스케이트 보드, 잠수복은 인기 상품입니다. 주문에서 소매점에 도착하기까지 5주가 걸리기 때문에 많은 기업들이 방심하고 있습니다. 그 결과 소비자들이 제품을 찾는 것이 매우 어려워졌습니다. 또한 공급망 문제로 인해 소프트웨어 판매에도 차질을 빚고 있습니다. 비필수 산업의 가동 중단으로 인해 많은 서핑 의류 기업이 생산을 중단했습니다. 또한 COVID-19에 노출되는 것을 피하기 위해 미국 내 산업과 창고의 인력 확보에도 문제가 있습니다.

Channel Islands Surfboards, Quiksilver, Firewire Surfboards, Billabong International Limited와 같은 유명 서핑 의류 제조업체들은 트렌디하고 고성능의 서핑 의류와 의류를 위한 혁신적인 소재와 기술 소재의 생산과 설계에 집중하고 있으며, 이는 시장 성장에 긍정적인 영향을 미치고 있습니다.

서핑 의류 및 액세서리 시장 보고서 하이라이트:

  • 서핑 의류 제품 부문은 2020년 75.0% 이상의 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 이는 프로 서퍼들이 잠수복 부츠와 리프 양말과 같은 액세서리에 대한 욕구가 높아졌기 때문입니다.
  • 온라인 유통 채널 부문은 예측 기간 동안 가장 높은 CAGR 6.8%로 확대될 것으로 예상됩니다.
  • 북미는 2022년 39.4% 이상의 가장 큰 점유율을 차지했는데, 이는 이 지역의 모험 애호가들 사이에서 서핑의 인기가 높아졌기 때문인 것으로 분석됩니다.

목차

제1장 조사 방법과 범위

  • 시장 세분화와 범위
  • 시장 정의
  • 정보 조달
    • 구입한 데이터베이스
    • GVR의 내부 데이터베이스
    • 2차 정보와 제3자 관점
    • 1차 조사
  • 정보 분석
    • 데이터 분석 모델
  • 시장 형성과 데이터 시각화
  • 데이터 검증과 공개

제2장 주요 요약

  • 시장 전망
  • 숙박시설 전망
  • 연령층 전망
  • 경쟁 분석

제3장 글램핑 시장 변수, 동향, 범위

  • 시장 서론
  • 보급과 성장 전망 매핑
  • 업계의 밸류체인 분석
    • 소매 체인 분석
    • 이익률 분석
  • 시장 역학
    • 시장 성장 촉진요인 분석
    • 시장 성장 억제요인 분석
    • 업계 과제
    • 업계 기회
  • 사업 환경 분석
    • 업계 분석 - Porter's
      • 공급자의 교섭력
      • 구매자의 교섭력
      • 대체의 위협
      • 신규 참여업체의 위협
      • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • 서핑 의류 및 액세서리 시장 로드맵
  • 시장 진출 전략
  • 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19)이 서핑 의류 및 액세서리 시장에 미치는 영향

제4장 소비자 행동 분석

  • 인구통계 분석
  • 소비자 동향과 선호
  • 구입 결정에 영향을 미치는 요인
  • 소비자용 제품 채용
  • 소견과 추천사항

제5장 서핑 의류 및 액세서리 시장 : 제품 추정·동향 분석

  • 제품 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 의류
  • 액세서리

제6장 서핑 의류 및 액세서리 시장 : 유통 채널 추정·동향 분석

  • 유통 채널 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 오프라인
  • 온라인

제7장 서핑 의류 및 액세서리 시장 : 지역 추정·동향 분석

  • 지역 변동 분석과 시장 점유율, 2022년과 2030년
  • 북미
    • 제품별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 미국
  • 유럽
    • 제품별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 이탈리아
    • 영국
    • 프랑스
  • 아시아태평양
    • 제품별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 뉴질랜드
    • 호주
  • 중남미
    • 제품별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 브라질
  • 중동 및 아프리카(MEA)
    • 제품별, 2017-2030년
    • 유통 채널별, 2017-2030년
    • 남아프리카공화국

제8장 경쟁 분석

  • 주요 세계적 기업, 최근의 동향 및 업계에 대한 영향
  • 주요 기업/경쟁 분류(주요 이노베이터, 시장 리더, 신흥 기업)
  • 벤더 상황
    • 주요 기업의 시장 점유율 분석, 2022년

제9장 기업 개요

  • Billabong
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Hurley, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • O'Neill
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • RVCA
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Volcom, LLC
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • GLOBE INTERNATIONAL LIMITED
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • REEF
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Roxy, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Rip Curl. Ltd.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
  • Quiksilver, Inc.
    • 기업 개요
    • 재무 실적
    • 제품 벤치마크
    • 전략적 대처
ksm 23.05.31

Surfing Apparel And Accessories Market Growth & Trends:

The global surfing apparel and accessories market size is expected to reach USD 14.1 billion by 2030, registering a CAGR of 5.5% according to a new report by Grand View Research, Inc. Surfing is gaining popularity among water adventurers as people could follow all the social distancing guidelines while surfing. Surfing clothes and accessories are also gaining popularity because surfing was one of the only sports that people could participate in during the pandemic.

In 2020, the surf apparel product segment held the largest market share, and this trend is likely to continue throughout the forecast period. The development of novel materials and technical textiles for the creation of fashionable and high-performance surfwear or apparel has aided market expansion. Furthermore, as the number of female surfers has increased, so does the demand for surfing-inspired clothing such as bikinis, swimsuits, shorts, t-shirts, short onesies, and vests made of water-resistant fabrics, such as polyester.

In the surf apparel industry, a recent trend has been the increase in the number of sustainable items. Consumers are choosing environmentally-friendly surf apparel that does not pollute the environment. The majority of surf clothing and accessory producers are based in Europe, Asia Pacific, and North America, where the necessary raw materials are readily available.

Since stand-alone shops were authorized to reopen in June, board-sports businesses have reported a surge in hard goods sales. On July 13, 2020, the state government issued a decree requiring stores in indoor malls in certain California counties to remain closed. According to Bob Abdel, co-owner and buyer of Huntington Beach, Calif.-based Jack's Surfboards, the business is good, the only issue is with the inventory. He stated that Surfboards, skateboards, and wetsuits are coveted commodities. Orders take five weeks to come to retailers and a lot of businesses were caught off guard. As a result, finding items has been quite difficult for consumers. Soft-goods sales have also been hampered by supply-chain problems. During the shutdown of non-essential industries, many surf apparel companies suspended manufacturing. There have also been issues with staffing industries and warehouses in the United States since some workers sought to avoid being exposed to COVID-19.

Channel Islands Surfboards, Quiksilver, Firewire Surfboards, and Billabong International Limited, among other prominent surf apparel manufacturers, have been concentrating on the production and design of innovative materials and technical fabrics for trendy and high-performance surfwear or apparel, which has positively impacted market growth.

Surfing Apparel And Accessories Market Report Highlights:

  • The surf apparel product segment accounted for the largest share of over 75.0% in 2020. This is attributed to professional surfers' increased desire for accessories, such as wetsuit booties and reef socks
  • The online distribution channel segment is estimated to expand at the highest CAGR of 6.8% over the forecast period
  • North America held the largest share of over 39.4% in 2022 owing to the growing popularity of surfing among adventure enthusiasts in this region

Table of Contents

Chapter 1. Methodology and Scope

  • 1.1. Market Segmentation & Scope
  • 1.2. Market Definition
  • 1.3. Information Procurement
    • 1.3.1. Purchased Database
    • 1.3.2. GVR's Internal Database
    • 1.3.3. Secondary Sources & Third-Party Perspectives
    • 1.3.4. Primary Research
  • 1.4. Information Analysis
    • 1.4.1. Data Analysis Models
  • 1.5. Market Formulation & Data Visualization
  • 1.6. Data Validation & Publishing

Chapter 2. Executive Summary

  • 2.1. Market Outlook
  • 2.2. Accommodation Outlook
  • 2.3. Age Group Outlook
  • 2.4. Competitive Insights

Chapter 3. Glamping Market Variables, Trends & Scope

  • 3.1. Market Introduction
  • 3.2. Penetration & Growth Prospect Mapping
  • 3.3. Industry Value Chain Analysis
    • 3.3.1. Retail Chain Analysis
    • 3.3.2. Profit Margin Analysis
  • 3.4. Market Dynamics
    • 3.4.1. Market Driver Analysis
    • 3.4.2. Market Restraint Analysis
    • 3.4.3. Industry Challenges
    • 3.4.4. Industry Opportunities
  • 3.5. Business Environment Analysis
    • 3.5.1. Industry Analysis - Porter's
      • 3.5.1.1. Supplier Power
      • 3.5.1.2. Buyer Power
      • 3.5.1.3. Substitution Threat
      • 3.5.1.4. Threat from New Entrant
      • 3.5.1.5. Competitive Rivalry
  • 3.6. Roadmap of Surfing Apparel and Accessories Market
  • 3.7. Market Entry Strategies
  • 3.8. Impact of COVID-19 on the Surfing Apparel and Accessories Market

Chapter 4. Consumer Behavior Analysis

  • 4.1. Demographic Analysis
  • 4.2. Consumer Trends and Preferences
  • 4.3. Factors Affecting Buying Decision
  • 4.4. Consumer Product Adoption
  • 4.5. Observations & Recommendations

Chapter 5. Surfing Apparel and Accessories Market: Product Estimates & Trend Analysis

  • 5.1. Product Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 5.2. Apparel
    • 5.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 5.3. Accessories
    • 5.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 6. Surfing Apparel and Accessories Market: Distribution Channel Estimates & Trend Analysis

  • 6.1. Distribution Channel Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 6.2. Offline
    • 6.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 6.3. Online

Chapter 7. Surfing Apparel and Accessories Market: Regional Estimates & Trend Analysis

  • 7.1. Regional Movement Analysis & Market Share, 2022 & 2030
  • 7.2. North America
    • 7.2.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.2.4. U.S.
      • 7.2.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.2.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.3. Europe
    • 7.3.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.4. Italy
      • 7.3.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.5. U.K.
      • 7.3.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.3.6. France
      • 7.3.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.3.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.4. Asia Pacific
    • 7.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.4. New Zealand
      • 7.4.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.4.5. Australia
      • 7.4.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.4.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.5. Central & South America
    • 7.5.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.5.4. Brazil
      • 7.5.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.5.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
  • 7.6. Middle East & Africa (MEA)
    • 7.6.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)
    • 7.6.4. South Africa
      • 7.6.4.1. Market estimates and forecast, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.2. Market estimates and forecast, by product, 2017 - 2030 (USD Million)
      • 7.6.4.3. Market estimates and forecast, by distribution channel, 2017 - 2030 (USD Million)

Chapter 8. Competitive Analysis

  • 8.1. Key global players, recent developments & their impact on the industry
  • 8.2. Key Company/Competition Categorization (Key innovators, Market leaders, Emerging players)
  • 8.3. Vendor Landscape
    • 8.3.1. Key company market share analysis, 2022

Chapter 9. Company Profiles

  • 9.1. Billabong
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Financial Performance
    • 9.1.3. Product Benchmarking
    • 9.1.4. Strategic Initiatives
  • 9.2. Hurley, Inc.
    • 9.2.1. Company Overview
    • 9.2.2. Financial Performance
    • 9.2.3. Product Benchmarking
    • 9.2.4. Strategic Initiatives
  • 9.3. O'Neill
    • 9.3.1. Company Overview
    • 9.3.2. Financial Performance
    • 9.3.3. Product Benchmarking
    • 9.3.4. Strategic Initiatives
  • 9.4. RVCA
    • 9.4.1. Company Overview
    • 9.4.2. Financial Performance
    • 9.4.3. Product Benchmarking
    • 9.4.4. Strategic Initiatives
  • 9.5. Volcom, LLC
    • 9.5.1. Company Overview
    • 9.5.2. Financial Performance
    • 9.5.3. Product Benchmarking
    • 9.5.4. Strategic Initiatives
  • 9.6. GLOBE INTERNATIONAL LIMITED
    • 9.6.1. Company Overview
    • 9.6.2. Financial Performance
    • 9.6.3. Product Benchmarking
    • 9.6.4. Strategic Initiatives
  • 9.7. REEF
    • 9.7.1. Company Overview
    • 9.7.2. Financial Performance
    • 9.7.3. Product Benchmarking
    • 9.7.4. Strategic Initiatives
  • 9.8. Roxy, Inc.
    • 9.8.1. Company Overview
    • 9.8.2. Financial Performance
    • 9.8.3. Product Benchmarking
    • 9.8.4. Strategic Initiatives
  • 9.9. Rip Curl. Ltd.
    • 9.9.1. Company Overview
    • 9.9.2. Financial Performance
    • 9.9.3. Product Benchmarking
    • 9.9.4. Strategic Initiatives
  • 9.10. Quiksilver, Inc.
    • 9.10.1. Company Overview
    • 9.10.2. Financial Performance
    • 9.10.3. Product Benchmarking
    • 9.10.4. Strategic Initiatives
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