Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 마케팅 캠페인 관리 소프트웨어 시장 예측(2020-2024년) : 성장 곡선은 66억 달러까지 평탄화

Worldwide Marketing Campaign Management Software Forecast, 2020-2024: Flattening the Growth Curve by $6.6 Billion

리서치사 IDC
발행일 2020년 06월 상품 코드 943594
페이지 정보 영문 11 Pages
가격
US $ 4,500 ₩ 5,304,000 PDF by E-mail (Single User License)


세계의 마케팅 캠페인 관리 소프트웨어 시장 예측(2020-2024년) : 성장 곡선은 66억 달러까지 평탄화 Worldwide Marketing Campaign Management Software Forecast, 2020-2024: Flattening the Growth Curve by $6.6 Billion
발행일 : 2020년 06월 페이지 정보 : 영문 11 Pages

세계 경제의 후퇴가 마케팅 기술 시장에 미친 영향은 광범위하나, 기타 기술 시장에 비해 심각하지는 않습니다. 당분간 1자릿수대의 시장 성장이 계속되며, 2024년에는 2019년 수준까지 회복할 전망입니다. 그러나 과거 12개월간 자본 축적을 할 수 없었던 소규모 벤더는 큰 리스크에 노출될 가능성이 있습니다. 장기적으로는 이번 Covid-19의 감염 확대에 의해 디지털 관여 및 클라우드 인프라의 필요성이 증가하고 이는 지속가능한 엔드 투 엔드 방식의 고객 체험(CX) 오퍼레이션을 지원하는 형태가 되며, 그 덕분에 많은 기업이 존속 가능(일부는 대폭적인 성장을 달성)해질 것으로 기대되고 있습니다.

세계 마케팅 캠페인 관리 소프트웨어 시장의 동향 전망에 대해 분석했으며, 현재의 기술 수준/시장 동향 및 시급한 과제, 주요 시장 촉진·억제요인, 전체적인 시장 규모(2015-2019년)와 예측(2020-2024년), 분야별 상세 동향 등의 정보를 정리하여 전해드립니다.

IDC의 시장 동향 예측(도표)

개요

기술 공급업체 대상 제안

시장 예측

시장 배경

  • 시장 촉진·억제요인
    • 촉진요인
      • 고객 체험(CE)
      • 데이터 구동형 혁신
      • 매출 오퍼레이션
    • 억제요인
      • 신종 코로나바이러스 감염증(Covid-19)의 영향
      • 재정면에서의 시행 가능성
      • 신규 거래와 계속 거래
  • 시장의 주요 동향
  • 전회 예측 결과로부터의 변경사항

시장의 정의

조사 방법

관련 조사

KSA 20.07.06

This IDC study provides historical data (2015-2019) and forecast data (2020-2024) for the worldwide marketing campaign management software market."The effect of the global economic slowdown on marketing technology has been broad but not deep relative to other technology markets," said Gerry Murray, research director of IDC's Marketing and Sales Technology Research Service. "Market growth will slow to low-single digits for the next few years, and a return to 2019 growth rates will be pushed out beyond 2024. Smaller vendors that have not raised capital in the past 12 months are at greatest risk. But in the long run, the pandemic has accelerated the need for digital engagement and connected cloud infrastructures to support sustainable end-to-end customer experience (CX) operations, which bodes well for most martech vendors to survive and some to thrive."

IDC Market Forecast Figure

Executive Summary

Advice for Technology Suppliers

Market Forecast

Market Context

  • Drivers and Inhibitors
    • Drivers
      • Customer Experience
      • Data-Driven Innovation
      • Revenue Operations
    • Inhibitors
      • The Impact of COVID-19
      • Financial Viability
      • New Deals Versus Renewals
  • Significant Market Developments
  • Changes from Prior Forecast

Market Definition

Methodology

Related Research

Back to Top
전화 문의
F A Q