Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

크라우드펀딩 시장 : 세계 업계 동향, 점유율, 규모, 성장, 기회, 예측(2020-2025년)

Crowdfunding Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2020-2025

리서치사 IMARC Services Private Limited
발행일 2020년 09월 상품 코드 960422
페이지 정보 영문 107 Pages
가격
US $ 2,299 ₩ 2,644,000 PDF (Single User License)
US $ 3,399 ₩ 3,910,000 PDF (5 User License)
US $ 4,499 ₩ 5,176,000 PDF (Corporate License)


크라우드펀딩 시장 : 세계 업계 동향, 점유율, 규모, 성장, 기회, 예측(2020-2025년) Crowdfunding Market: Global Industry Trends, Share, Size, Growth, Opportunity and Forecast 2020-2025
발행일 : 2020년 09월 페이지 정보 : 영문 107 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 크라우드펀딩 시장 규모는 2014-2019년간 급성장을 이루었습니다. 크라우드펀딩은 비교적 소극적인 기부를 대규모 개인 그룹으로부터 모아 프로젝트, 비지니스 또는 자선을 위해 자금을 조달하는 프로세스입니다.

주식투자, P2P 융자, 리워드, 기부, 하이브리드 크라우드펀딩 모델 등 다양한 접근으로 재무 지원을 제공하고 있습니다. 일반적으로 웹사이트나 소셜 네트워킹 플랫폼을 통해 온라인으로 행해집니다. 크라우드펀딩은 시장에 대한 직접 접근을 제공하며, 은행이나 벤처 자본가의 필요성을 배제합니다. 이것은 기존 방법과 비교해서 확대 가능하고, 유연하며, 효율적인 자금조달 솔루션으로 간주되고 있습니다.

코로나19(COVID-19)의 갑작스런 발생에 의해 일부 비영리 조직이 크라우드펀딩 캠페인을 통해 재정적 지원을 제공하고 있습니다. 이러한 캠페인은 사람들이 광대한 네트워크에 쉽게 접근할 수 있게 해주며, 조직이 보다 짧은 시간 내에 자금을 조달하는 데에 도움이 됩니다. 또한, 소셜미디어의 영향력 증가는 크라우드펀딩 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 이러한 플랫폼을 통한 크라우드펀딩은 대중이 신제품 개발과 수요에 관한 피드백과 귀중한 정보를 제공하는 방법을 제공합니다.

그 결과 아이디어를 선전하고, 시청자의 관심도를 측정하여, 제품을 사전판매하는 것은 다양한 기업에서 지지를 받고 있습니다. 또, YouTube는 최근 스폰서십이라고 불리는 크라우드펀딩 기능을 시작했기 때문에 플랫폼에서 크리에이터가 컨텐츠를 수익화하고, 시청자와의 관계를 심화하기 위해서 이용되고 있습니다. P2P(Peer-to-Peer) 융자 증가 경향은 향후 몇 년간 시장에 긍정적인 전망을 제공할 것으로 예측됩니다. 세계 크라우드펀딩 시장은 향후 5년간 계속해서 강력한 성장을 지속할 전망입니다.

세계의 크라우드펀딩(Crowdfunding) 시장에 대해 조사했으며, 시장 개요, 유형별·최종 용도별·지역별 동향, 시장 진출기업 개요 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서문

제2장 범위와 조사 방법

제3장 개요

제4장 서론

제5장 세계의 크라우드펀딩 시장

  • 시장 개요
  • 시장 실적
  • 코로나19(COVID-19)의 영향

제6장 유형별 시장 분석

  • P2P 융자
  • 주식투자
  • 하이브리드
  • 리워드
  • 기타

제7장 최종 용도별 시장 분석

  • 기업가
  • 사회적 대의
  • 영화 및 극장
  • 부동산
  • 음악
  • 테크놀러지
  • 출판
  • 기타

제8장 지역별 시장 분석

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
  • 아시아태평양
    • 중국
    • 일본
    • 인도
    • 한국
    • 호주
    • 인도네시아
    • 기타
  • 유럽
    • 독일
    • 프랑스
    • 영국
    • 이탈리아
    • 스페인
    • 러시아
    • 기타
  • 라틴아메리카
    • 브라질
    • 멕시코
    • 기타
  • 중동 및 아프리카
    • 국가별 시장 분석

제9장 SWOT 분석

제10장 밸류체인 분석

제11장 Porter의 산업 분석

제12장 가격 분석

제13장 경쟁 구도

  • 시장 구조
  • 주요 기업
  • 주요 기업 개요
    • CircleUp Network, Inc
    • Crowdfunder Inc.
    • Fundable LLC
    • Fundrise LLC
    • GoFundMe Inc.
    • Indiegogo Inc.
    • Patreon Inc.
LSH 20.09.22

The global crowdfunding market experienced strong growth during 2014-2019. Crowdfunding is the process of raising capital for a project, business or charitable cause with relatively modest contributions from a large group of individuals. It relies on various approaches to offer financial support, including equity investment, P2P lending, reward-based, donation-based and hybrid crowdfunding models. It is generally conducted online through websites and social networking platforms. Crowdfunding provides direct access to the market and eliminates the need for banks or venture capitalists. It is considered a scalable, flexible and efficient fund-raising solution as compared to conventional methods.

With the sudden outbreak of the coronavirus disease (COVID-19), several non-profit organizations are providing financial support through crowdfunding campaigns. These campaigns offer easy accessibility to vast networks of people and help an entity in raising funds in a shorter timeframe. Apart from this, the rising influence of social media is strengthening the crowdfunding market growth. Crowdfunding through these platforms offers a way for the mass to provide feedback and valuable information on the development and demand of the new product. Consequently, it is gaining traction across various enterprises to promote an idea, gauge audience interest and pre-sell a product. Furthermore, as YouTube recently launched its crowdfunding feature, known as Sponsorships, it is currently being utilized by creators on the platform for monetizing their content and increasing engagement with their audience. Moreover, the increasing trend of peer-to-peer (P2P) lending is expected to provide a positive outlook for the market in the coming years. Looking forward, IMARC Group expects the global crowdfunding market to continue its strong growth during the next five years.

Breakup by Type:

  • P2P Lending
  • Equity Investment
  • Hybrid
  • Reward-based
  • Others

Breakup by End Use:

  • Entrepreneurship
  • Social Cause
  • Movies and Theater
  • Real Estate
  • Music
  • Technology
  • Publishing
  • Others

Breakup by Region:

  • North America
  • United States
  • Canada
  • Asia Pacific
  • China
  • Japan
  • India
  • South Korea
  • Australia
  • Indonesia
  • Others
  • Europe
  • Germany
  • France
  • United Kingdom
  • Italy
  • Spain
  • Russia
  • Others
  • Latin America
  • Brazil
  • Mexico
  • Others
  • Middle East and Africa

Competitive Landscape:

  • The report has also analysed the competitive landscape of the market with some of the key players being CircleUp Network Inc., Crowdfunder Inc., Fundable LLC, Fundrise LLC, GoFundMe Inc., Indiegogo Inc. and Patreon Inc.

Key Questions Answered in This Report:

  • How has the global crowdfunding market performed so far and how will it perform in the coming years?
  • What has been the impact of COVID-19 on the global crowdfunding market?
  • What are the key regional markets?
  • What is the breakup of the market based on the type?
  • What is the breakup of the market based on the end use?
  • What are the various stages in the value chain of the industry?
  • What are the key driving factors and challenges in the industry?
  • What is the structure of the global crowdfunding market and who are the key players?
  • What is the degree of competition in the industry?

Table of Contents

1 Preface

2 Scope and Methodology

  • 2.1 Objectives of the Study
  • 2.2 Stakeholders
  • 2.3 Data Sources
    • 2.3.1 Primary Sources
    • 2.3.2 Secondary Sources
  • 2.4 Market Estimation
    • 2.4.1 Bottom-Up Approach
    • 2.4.2 Top-Down Approach
  • 2.5 Forecasting Methodology

3 Executive Summary

4 Introduction

  • 4.1 Overview
  • 4.2 Key Industry Trends

5 Global Crowdfunding Market

  • 5.1 Market Overview
  • 5.2 Market Performance
  • 5.3 Impact of COVID-19
  • 5.4 Market Forecast

6 Market Breakup by Type

  • 6.1 P2P Lending
    • 6.1.1 Market Trends
    • 6.1.2 Market Forecast
  • 6.2 Equity Investment
    • 6.2.1 Market Trends
    • 6.2.2 Market Forecast
  • 6.3 Hybrid
    • 6.3.1 Market Trends
    • 6.3.2 Market Forecast
  • 6.4 Reward-based
    • 6.4.1 Market Trends
    • 6.4.2 Market Forecast
  • 6.5 Others
    • 6.5.1 Market Trends
    • 6.5.2 Market Forecast

7 Market Breakup by End Use

  • 7.1 Entrepreneurship
    • 7.1.1 Market Trends
    • 7.1.2 Market Forecast
  • 7.2 Social Cause
    • 7.2.1 Market Trends
    • 7.2.2 Market Forecast
  • 7.3 Movies and Theater
    • 7.3.1 Market Trends
    • 7.3.2 Market Forecast
  • 7.4 Real Estate
    • 7.4.1 Market Trends
    • 7.4.2 Market Forecast
  • 7.5 Music
    • 7.5.1 Market Trends
    • 7.5.2 Market Forecast
  • 7.6 Technology
    • 7.6.1 Market Trends
    • 7.6.2 Market Forecast
  • 7.7 Publishing
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast
  • 7.7 Others
    • 7.7.1 Market Trends
    • 7.7.2 Market Forecast

8 Market Breakup by Region

  • 8.1 North America
    • 8.1.1 United States
      • 8.1.1.1 Market Trends
      • 8.1.1.2 Market Forecast
    • 8.1.2 Canada
      • 8.1.2.1 Market Trends
      • 8.1.2.2 Market Forecast
  • 8.2 Asia Pacific
    • 8.2.1 China
      • 8.2.1.1 Market Trends
      • 8.2.1.2 Market Forecast
    • 8.2.2 Japan
      • 8.2.2.1 Market Trends
      • 8.2.2.2 Market Forecast
    • 8.2.3 India
      • 8.2.3.1 Market Trends
      • 8.2.3.2 Market Forecast
    • 8.2.4 South Korea
      • 8.2.4.1 Market Trends
      • 8.2.4.2 Market Forecast
    • 8.2.5 Australia
      • 8.2.5.1 Market Trends
      • 8.2.5.2 Market Forecast
    • 8.2.6 Indonesia
      • 8.2.6.1 Market Trends
      • 8.2.6.2 Market Forecast
    • 8.2.7 Others
      • 8.2.7.1 Market Trends
      • 8.2.7.2 Market Forecast
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
      • 8.3.1.1 Market Trends
      • 8.3.1.2 Market Forecast
    • 8.3.2 France
      • 8.3.2.1 Market Trends
      • 8.3.2.2 Market Forecast
    • 8.3.3 United Kingdom
      • 8.3.3.1 Market Trends
      • 8.3.3.2 Market Forecast
    • 8.3.4 Italy
      • 8.3.4.1 Market Trends
      • 8.3.4.2 Market Forecast
    • 8.3.5 Spain
      • 8.3.5.1 Market Trends
      • 8.3.5.2 Market Forecast
    • 8.3.6 Russia
      • 8.3.6.1 Market Trends
      • 8.3.6.2 Market Forecast
    • 8.3.7 Others
      • 8.3.7.1 Market Trends
      • 8.3.7.2 Market Forecast
  • 8.4 Latin America
    • 8.4.1 Brazil
      • 8.4.1.1 Market Trends
      • 8.4.1.2 Market Forecast
    • 8.4.2 Mexico
      • 8.4.2.1 Market Trends
      • 8.4.2.2 Market Forecast
    • 8.4.3 Others
      • 8.4.3.1 Market Trends
      • 8.4.3.2 Market Forecast
  • 8.5 Middle East and Africa
    • 8.5.1 Market Trends
    • 8.5.2 Market Breakup by Country
    • 8.5.3 Market Forecast

9 SWOT Analysis

  • 9.1 Overview
  • 9.2 Strengths
  • 9.3 Weaknesses
  • 9.4 Opportunities
  • 9.5 Threats

10 Value Chain Analysis

11 Porters Five Forces Analysis

  • 11.1 Overview
  • 11.2 Bargaining Power of Buyers
  • 11.3 Bargaining Power of Suppliers
  • 11.4 Degree of Competition
  • 11.5 Threat of New Entrants
  • 11.6 Threat of Substitutes

12 Price Analysis

13 Competitive Landscape

  • 13.1 Market Structure
  • 13.2 Key Players
  • 13.3 Profiles of Key Players
    • 13.3.1 CircleUp Network, Inc
      • 13.3.1.1 Company Overview
      • 13.3.1.2 Product Portfolio
    • 13.3.2 Crowdfunder Inc.
      • 13.3.2.1 Company Overview
      • 13.3.2.2 Product Portfolio
    • 13.3.3 Fundable LLC
      • 13.3.3.1 Company Overview
      • 13.3.3.2 Product Portfolio
    • 13.3.4 Fundrise LLC
      • 13.3.4.1 Company Overview
      • 13.3.4.2 Product Portfolio
    • 13.3.5 GoFundMe Inc.
      • 13.3.5.1 Company Overview
      • 13.3.5.2 Product Portfolio
    • 13.3.6 Indiegogo Inc.
      • 13.3.6.1 Company Overview
      • 13.3.6.2 Product Portfolio
    • 13.3.7 Patreon Inc.
      • 13.3.7.1 Company Overview
      • 13.3.7.2 Product Portfolio
Back to Top
전화 문의
F A Q