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세계의 고등교육 시장(2019-2023년)

Global Higher Education Market 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2018년 11월 상품 코드 353167
페이지 정보 영문 103 Pages
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세계의 고등교육 시장(2019-2023년) Global Higher Education Market 2019-2023
발행일 : 2018년 11월 페이지 정보 : 영문 103 Pages

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고등교육 시장에 대해

첨단 기술 채용 증가에 의해 고등교육 시장 성장이 촉진되고 있습니다. 고등교육의 급속한 변화에 대응하기 위해 국내 및 국외에서의 교육 요구를 이해하는 것이 필요합니다. Technavio의 애널리스트는 세계의 고등교육 시장이 2023년까지 12% 이상의 연평균 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 고등교육(Higher Education) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 제품·지역별 시장 규모 추정과 예측, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인 및 과제 분석, 경쟁 상황, 주요 기업 개요 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 조사 범위

제3장 시장 상황

  • 시장 생태계
  • 시장 특성
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모
  • 시장 규모 추정과 예측

제5장 Five Forces 분석

  • 구매자의 협상력
  • 공급 기업의 협상력
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계
  • 시장 상황

제6장 세계의 고등교육 시장 : 제품별

  • 시장 세분화 : 제품별
  • 시장 비교 : 제품별
  • 소프트웨어
  • 하드웨어
  • 시장 기회 : 제품별

제7장 고객 상황

제8장 지역 상황

  • 시장 세분화 : 지역별
  • 시장 비교 : 지역별
  • 아메리카
  • 유럽, 중동 및 아프리카
  • 아시아태평양
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제9장 의사결정 체계

제10장 성장 촉진요인과 과제

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 과제

제11장 시장 동향

  • 고등교육용 신제품과 솔루션의 지속적 개발
  • 첨단 기술의 채용 확대
  • 전환 교육(Transitional Education)의 등장

제12장 벤더 상황

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Adobe
  • Apple
  • Blackboard
  • D2L
  • Pearson

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트

제15장 Technavio 소개

KSM 18.12.06

About this market

The rise in the adoption of advanced technologies to help the market grow during the forecast period. The adaptation to the rapid changes in higher education requires the tracking and understanding of the domestic and international shifts in needs. Many of the developed countries in the world, such as the US, the UK, and Japan, are early adopters of advanced technologies. Technavio's analysts have predicted that the higher education market will register a CAGR of more than 12% by 2023.

Market Overview

Emergence of higher new education institutes

The emergence of new institutes has helped increase the importance of higher education. Globally, the higher education sector is growing at a fast pace and numerous higher educational institutes are being established to fulfil the goal of higher education.

Rise in the cost of higher education

The rise in the cost of higher education is starting to turn off potential consumers such as students. The cost of higher education is very high in private colleges as compared to government institutes.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the higher education market during the 2019-2023, view our report.

Competitive Landscape

The market appears to be fragmented and with the presence of several companies including Adobe and Apple the competitive environment is quite intense. Factors such as the rise in the adoption of advanced technologies and the emergence of higher new education institutes, will provide considerable growth opportunities to higher education manufactures. Adobe, Apple, D2L, Pearson, and Blackboard are some of the major companies covered in this report.

'With the presence of a considerable number of companies, this market appears to be fragmented. This market research report will help clients identify new growth opportunities. Several companies are focusing on offering virtual assistants to students, which interacts with people and personalizes the interaction by relying on the information on the relationship between the human user and the virtual assistant.'

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1 Preface
  • 2.2 Preface
  • 2.3 Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Market segmentation by product
  • Comparison by product
  • Software - Market size and forecast 2018-2023
  • Hardware - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by product

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • Americas - Market size and forecast 2018-2023
  • EMEA - Market size and forecast 2018-2023
  • APAC - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Continuous development of new products and solutions for higher education
  • Rise in the adoption of advanced technologies
  • Emergence of transitional education

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • PART 13: VENDOR ANALYSIS
  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Adobe
  • Apple
  • Blackboard
  • D2L
  • Pearson

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Global smart education market
  • Exhibit 02: Segments of global smart education market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2018
  • Exhibit 07: Global market: Size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 08: Global market: Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 09: Five forces analysis 2018
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2023
  • Exhibit 11: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 12: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 13: Threat of new entrants
  • Exhibit 14: Threat of substitutes
  • Exhibit 15: Threat of rivalry
  • Exhibit 16: Market condition - Five forces 2018
  • Exhibit 17: Product - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 18: Comparison by product
  • Exhibit 19: Software - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 20: Software - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 21: Hardware - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 22: Hardware - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 23: Market opportunity by product
  • Exhibit 24: Customer landscape
  • Exhibit 25: Market share by geography 2018-2023 (%)
  • Exhibit 26: Geographic comparison
  • Exhibit 27: Americas - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 28: Americas - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 29: EMEA - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 30: EMEA - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 31: APAC - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 32: APAC - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 33: Key leading countries
  • Exhibit 34: Market opportunity
  • Exhibit 35: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 36: Vendor landscape
  • Exhibit 37: Landscape disruption
  • Exhibit 38: Vendors covered
  • Exhibit 39: Vendor classification
  • Exhibit 40: Market positioning of vendors
  • Exhibit 41: Adobe - Vendor overview
  • Exhibit 42: Adobe - Business segments
  • Exhibit 43: Adobe - Organizational developments
  • Exhibit 44: Adobe - Geographic focus
  • Exhibit 45: Adobe - Segment focus
  • Exhibit 46: Adobe - Key offerings
  • Exhibit 47: Apple - Vendor overview
  • Exhibit 48: Apple - Business segments
  • Exhibit 49: Apple - Organizational developments
  • Exhibit 50: Apple - Geographic focus
  • Exhibit 51: Apple - Segment focus
  • Exhibit 52: Apple - Key offerings
  • Exhibit 53: Blackboard - Vendor overview
  • Exhibit 54: Blackboard - Business segments
  • Exhibit 55: Blackboard - Organizational developments
  • Exhibit 56: Blackboard - Key offerings
  • Exhibit 57: D2L - Vendor overview
  • Exhibit 58: D2L - Business segments
  • Exhibit 59: D2L - Organizational developments
  • Exhibit 60: D2L - Key offerings
  • Exhibit 61: Pearson - Vendor overview
  • Exhibit 62: Pearson - Business segments
  • Exhibit 63: Pearson - Geographic focus
  • Exhibit 64: Pearson - Segment focus
  • Exhibit 65: Pearson - Key offerings
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