Global Information
회사소개 | 문의 | 위시리스트

세계의 프로바이오틱스 음료 시장(2020-2024년)

Probiotic Drinks Market by Product and Geography - Forecast and Analysis 2020-2024

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2020년 02월 상품 코드 373841
페이지 정보 영문 120 Pages
가격
US $ 2,500 ₩ 3,044,000 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 3,000 ₩ 3,652,000 PDF by E-mail (5-user License) help
동일 사업장 내 5명까지 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,000 ₩ 4,870,000 PDF by E-mail (Enterprise License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 5,000 ₩ 6,088,000 PDF by E-mail (Global license) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다. 또한 해당 라이선스는 보고서 컨텐츠의 15% 이내로 외부용 문서에 인용 게재가 허용됩니다(예:프레스릴리스, 마케팅 자료, 백서 등).


세계의 프로바이오틱스 음료 시장(2020-2024년) Probiotic Drinks Market by Product and Geography - Forecast and Analysis 2020-2024
발행일 : 2020년 02월 페이지 정보 : 영문 120 Pages

세계의 프로바이오틱스 음료(Probiotic Drinks) 시장은 2020-2024년의 예측 기간 중 9%의 CAGR로 성장하며, 145억 1,000만 달러 규모에 달할 전망입니다. 이 시장은 프로바이오틱스 음료의 건강상 이점에 의해 성장이 촉진되고 있습니다. 또한 체중 관리에서 프로바이오틱스 음료의 중요성이 시장 성장을 지원할 것으로 예상되고 있습니다.

세계의 프로바이오틱스 음료 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 규모 및 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인, 과제, 시장 기회에 관한 검증과 주요 벤더 등에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

개요

  • 시장 개요

시장 구도

  • 시장 에코시스템
  • 밸류체인 분석

시장 규모

  • 시장의 정의
  • 시장 부문 분석
  • 시장 규모 2019
  • 시장 전망 : 2019-2024년 예측

Five Forces 분석

  • Five Forces 개요
  • 바이어의 교섭력
  • 공급업체의 교섭력
  • 신규 진출의 위협
  • 대체품의 위협
  • 라이벌의 위협
  • 시장 현황

고객 상황

  • 개요

성장요인, 과제 및 동향

  • 시장 성장요인
  • 수량적 요인 - 수요 주도형 성장
  • 수량적 요인 - 공급 주도형 성장
  • 수량적 요인 - 외부 요인
  • 수량적 요인 - 인접 시장에서의 수요 시프트
  • 가격상승 요인 - 인플레이션
  • 가격상승 요인 - 저가격 유닛으로부터 고가격 유닛으로의 이동
  • 시장이 해결해야 할 과제
  • 시장 동향

벤더 구도

  • 개요
  • 벤더 구도
  • 상황 혁신

벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Bio-K Plus International Inc.
  • Fonterra Co-operative Group Ltd.
  • Danone SA
  • Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.
  • Harmless Harvest Inc.
  • Lifeway Foods Inc.
  • Nestle SA
  • NextFoods Inc.
  • PepsiCo Inc.
  • Yakult Honsa Co. Ltd.

부록

  • 조사 범위
  • 달러의 통화 환산율
  • 조사 방법
  • 약어 리스트
KSA 20.02.14

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

Technavio has been monitoring the global probiotic drinks market and it is poised to grow by USD 14.51 bn during 2020-2024, progressing at a CAGR of 9% during the forecast period. Our reports on global probiotic drinks market provides a holistic analysis, market size and forecast, trends, growth drivers, and challenges, as well as vendor analysis covering around 25 vendors.

The report offers an up-to-date analysis regarding the current global market scenario, latest trends and drivers, and the overall market environment. The market is driven by health benefits of probiotic drinks. In addition, prominence of probiotic drinks in weight management is anticipated to boost the growth of the global probiotic drinks market as well.

Market Segmentation

Technavio's global probiotic drinks market is segmented as below:

Product

  • Dairy Drinks
  • Juice Drinks

Geographic segmentation

  • North America
  • APAC
  • Europe
  • South America
  • MEA

Key Trends for global probiotic drinks market growth

This study identifies prominence of probiotic drinks in weight management as the prime reasons driving the global probiotic drinks market growth during the next few years.

Prominent vendors in global probiotic drinks market

We provide a detailed analysis of around 25 vendors operating in the global probiotic drinks market, including some of the vendors such as Bio-K Plus International Inc., Fonterra Co-operative Group Ltd., Danone SA, Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd., Harmless Harvest Inc., Lifeway Foods Inc., Nestle SA, NextFoods Inc., PepsiCo Inc. and Yakult Honsa Co. Ltd. .

The study was conducted using an objective combination of primary and secondary information including inputs from key participants in the industry. The report contains a comprehensive market and vendor landscape in addition to an analysis of the key vendors.

Technavio presents a detailed picture of the market by the way of study, synthesis, and summation of data from multiple sources by an analysis of key parameters such as profit, pricing, competition, and promotions. It presents various market facets by identifying the key industry influencers. The data presented is comprehensive, reliable, and a result of extensive research - both primary and secondary. Technavio's market research reports provide a complete competitive landscape and an in-depth vendor selection methodology and analysis using qualitative and quantitative research to forecast an accurate market growth.

Table of Contents

Executive Summary

  • Market Overview

Market Landscape

  • Market ecosystem
  • Value chain analysis

Market Sizing

  • Market definition
  • Market segment analysis
  • Market size 2019
  • Market outlook: Forecast for 2019 - 2024

Five Forces Analysis

  • Five Forces Summary
  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

Customer landscape

  • Overview

Drivers, Challenges, and Trends

  • Market drivers
  • Volume driver - Demand led growth
  • Volume driver - Supply led growth
  • Volume driver - External factors
  • Volume driver - Demand shift in adjacent markets
  • Price driver - Inflation
  • Price driver - Shift from lower to higher priced units
  • Market challenges
  • Market trends

Vendor Landscape

  • Overview
  • Vendor landscape
  • Landscape disruption

Vendor Analysis

  • Vendors covered
  • Market positioning of vendors
  • Bio-K Plus International Inc.
  • Fonterra Co-operative Group Ltd.
  • Danone SA
  • Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd.
  • Harmless Harvest Inc.
  • Lifeway Foods Inc.
  • Nestle SA
  • NextFoods Inc.
  • PepsiCo Inc.
  • Yakult Honsa Co. Ltd.

Appendix

  • Scope of the report
  • Currency conversion rates for US$
  • Research methodology
  • List of abbreviations

Exhibits:

  • 1.Key Finding 1
  • 2.Key Finding 2
  • 3.Key Finding 3
  • 4.Key Finding 4
  • 5.Key Finding 5
  • 6.Key Finding 6
  • 7.Key Finding 7
  • 8.Market in focus
  • 9.Parent market
  • 10.Market characteristics
  • 11.Product / Service portfolio of key vendors included in the market definition
  • 12.Market segments
  • 13.Global - Market size and forecast 2019 - 2024 ($ billion)
  • 14.Global market: Year-over-year growth 2019 - 2024 (%)
  • 15.Five forces analysis 2019 & 2024
  • 16.Bargaining power of buyers
  • 17.Bargaining power of suppliers
  • 18.Threat of new entrants
  • 19.Threat of substitutes
  • 20.Threat of rivalry
  • 21.Market condition - Five forces 2019
  • 22.Dairy drinks - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 23.Dairy drinks - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 24.Juice drinks - Market size and forecast 2019-2024 ($ billion)
  • 25.Juice drinks - Year-over-year growth 2019-2024 (%)
  • 26.Customer landscape
  • 27.Impact of drivers
  • 28.Impact of challenges
  • 29.Landscape disruption
  • 30.Industry risks
  • 31.Vendors covered
  • 32.Market positioning of vendors
  • 33.Bio-K Plus International Inc. - Overview (1/3)
  • 34.Bio-K Plus International Inc. - Overview (2/3)
  • 35.Bio-K Plus International Inc. - Overview (3/3)
  • 36.Bio-K Plus International Inc. - Product and service
  • 37.Bio-K Plus International Inc. - Key offerings
  • 38.Bio-K Plus International Inc. - Key customers
  • 39.Bio-K Plus International Inc. - Segment focus
  • 40.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Overview (1/3)
  • 41.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Overview (2/3)
  • 42.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Overview (3/3)
  • 43.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Business segments
  • 44.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Key offerings
  • 45.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Key customers
  • 46.Fonterra Co-operative Group Ltd. - Segment focus
  • 47.Danone SA - Overview (1/3)
  • 48.Danone SA - Overview (2/3)
  • 49.Danone SA - Overview (3/3)
  • 50.Danone SA - Business segments
  • 51.Danone SA - Key offerings
  • 52.Danone SA - Key customers
  • 53.Danone SA - Segment focus
  • 54.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Overview (1/3)
  • 55.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Overview (2/3)
  • 56.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Overview (3/3)
  • 57.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Business segments
  • 58.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Key offerings
  • 59.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Key customers
  • 60.Gujarat Cooperative Milk Marketing Federation Ltd. - Segment focus
  • 61.Harmless Harvest Inc. - Overview (1/3)
  • 62.Harmless Harvest Inc. - Overview (2/3)
  • 63.Harmless Harvest Inc. - Overview (3/3)
  • 64.Harmless Harvest Inc. - Product and service
  • 65.Harmless Harvest Inc. - Key offerings
  • 66.Harmless Harvest Inc. - Key customers
  • 67.Harmless Harvest Inc. - Segment focus
  • 68.Lifeway Foods Inc. - Overview (1/3)
  • 69.Lifeway Foods Inc. - Overview (2/3)
  • 70.Lifeway Foods Inc. - Overview (3/3)
  • 71.Lifeway Foods Inc. - Business segments
  • 72.Lifeway Foods Inc. - Key offerings
  • 73.Lifeway Foods Inc. - Key customers
  • 74.Lifeway Foods Inc. - Segment focus
  • 75.Nestle SA - Overview (1/3)
  • 76.Nestle SA - Overview (2/3)
  • 77.Nestle SA - Overview (3/3)
  • 78.Nestle SA - Business segments
  • 79.Nestle SA - Key offerings
  • 80.Nestle SA - Key customers
  • 81.Nestle SA - Segment focus
  • 82.NextFoods Inc. - Overview (1/3)
  • 83.NextFoods Inc. - Overview (2/3)
  • 84.NextFoods Inc. - Overview (3/3)
  • 85.NextFoods Inc. - Product and service
  • 86.NextFoods Inc. - Key offerings
  • 87.NextFoods Inc. - Key customers
  • 88.NextFoods Inc. - Segment focus
  • 89.PepsiCo Inc. - Overview (1/3)
  • 90.PepsiCo Inc. - Overview (2/3)
  • 91.PepsiCo Inc. - Overview (3/3)
  • 92.PepsiCo Inc. - Business segments
  • 93.PepsiCo Inc. - Key offerings
  • 94.PepsiCo Inc. - Key customers
  • 95.PepsiCo Inc. - Segment focus
  • 96.Yakult Honsa Co. Ltd. - Overview (1/3)
  • 97.Yakult Honsa Co. Ltd. - Overview (2/3)
  • 98.Yakult Honsa Co. Ltd. - Overview (3/3)
  • 99.Yakult Honsa Co. Ltd. - Business segments
  • 100.Yakult Honsa Co. Ltd. - Key offerings
  • 101.Yakult Honsa Co. Ltd. - Key customers
  • 102.Yakult Honsa Co. Ltd. - Segment focus
  • 103.Currency conversion rates for US$
  • 104.Research Methodology
  • 105.Validation techniques employed for market sizing
  • 106.Information sources
  • 107.List of abbreviations
Back to Top
전화 문의
F A Q