공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 모바일 쿠폰 시장(2016-2020년)

Global Mobile Coupons Market 2016-2020

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2016년 11월 상품 코드 397945
페이지 정보 영문 61 Pages
가격
US $ 2,500 ₩ 2,825,000 PDF (Single user license) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 3,000 ₩ 3,390,000 PDF (5-user license) help
동일 사업장 내 5명까지 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,000 ₩ 4,521,000 PDF (Enterprise license) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 6,000 ₩ 6,781,000 PDF (Global license) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다. 또한 해당 라이선스는 보고서 컨텐츠의 15% 이내로 외부용 문서에 인용 게재가 허용됩니다(예:프레스릴리스, 마케팅 자료, 백서 등).


세계의 모바일 쿠폰 시장(2016-2020년) Global Mobile Coupons Market 2016-2020
발행일 : 2016년 11월 페이지 정보 : 영문 61 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

모바일 쿠폰이란 휴대폰·스마트폰을 통해 요청·유통되는 전자 티켓으로, 제품·서비스 구입시 할인과 교환이 가능합니다. 일반적으로 모바일 쿠폰은 소비자용 포장 제품·서비스 제조업체로부터 발행됩니다.

세계 모바일 쿠폰 시장의 현재 시나리오 및 성장 전망, 전문가 의견에 기반한 시장 분석, 주요 벤더 분석 등을 정리하여 전해드립니다.

제1장 개요

제2장 조사 대상

  • 시장 개요
  • 조사 대상국

제3장 시장 조사 방법

  • 조사 방법
  • 경제지표

제4장 서론

  • 주요 시장 하이라이트
  • 모바일 쿠폰의 개요

제5장 시장 전망

  • 시장 개요
  • 시장 규모와 예측
  • Five Forces 분석

제6장 지역 세분화

  • 지역별 세계의 모바일 쿠폰 시장
  • 유럽, 중동 및 아프리카
  • 아메리카
  • 아시아태평양

제7장 시장 촉진요인

  • 스마트폰과 인터넷 이용자수의 증가
  • 높은 회수율
  • 모바일 데이터 서비스의 활용

제8장 촉진요인과 영향

제9장 시장이 해결해야 할 과제

  • 타깃이 정해지지 않은 상태인 유통 채널
  • 인프라의 미비
  • 개발도상국에서의 낮은 인지도와 낮은 모바일 결제 도입

제10장 촉진요인의 영향과 과제

제11장 시장 동향

  • 보다 나은 고객과의 연결과 시장 침투를 위한 소셜미디어 채널의 활용
  • 다른 시장 부문의 개발
  • 디지털 플랫폼을 통해 거액의 자금이 공급된 디지털 쿠폰

제12장 벤더 전망

  • 경쟁 시나리오
  • 기타 주목 벤더

제13장 주요 벤더 분석

  • Apple
  • Google
  • PayPal
  • Visa
  • 최근 개발

제14장 부속 자료

제15장 Technavio 소개

KSA 16.12.09

About Mobile Coupons

A mobile coupon refers to the electronic ticket that is solicited or delivered by the cell phone that can be exchanged for a financial discount or rebate while making a purchase of a product or service. Generally, the coupons are issued by the manufacturers of customer packed goods and services. Mobile coupons are basically issued by the manufacturers of customer packed goods and services. The mobile coupons are known as the electronic tickets that are delivered by smartphones. These mobile coupons can be exchanged when customers get rebate during the purchase of a product or a service.

Technavio's analysts forecast the global mobile coupons market to grow at a CAGR of 73.14% during the period 2016-2020.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the global mobile coupons market for 2016-2020. To calculate the market size, the report considers the revenue generated from mobile coupons in the Americas, APAC, and EMEA.

The market is divided into the following segments based on geography:

  • Americas
  • APAC
  • EMEA

Technavio's report, Global Mobile Coupons Market 2016-2020, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • Apple
  • Google
  • PayPal
  • Visa

Other Prominent Vendors

  • Bharti Airtel
  • Alipay
  • American Express
  • Citrus Payment Solutions
  • Dwolla
  • First Data
  • LevelUp
  • LivQuik
  • MasterCard
  • MCX
  • MobiKwik
  • m-pesa

Market driver

  • Growth in smartphone and Internet users.
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Lack of awareness and slow adoption of mobile payments in developing countries.
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Leverage social media channels for better customer connectivity and market penetration.
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2020 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?
  • What are the market opportunities and threats faced by the key vendors?
  • What are the strengths and weaknesses of the key vendors?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

PART 01: Executive summary

  • Highlights

PART 02: Scope of the report

  • Market overview
  • Countries covered

PART 03: Market research methodology

  • Research methodology
  • Economic indicators

PART 04: Introduction

  • Key market highlights
  • Overview of mobile coupons

PART 05: Market landscape

  • Market overview
  • Market size and forecast
  • Five forces analysis

PART 06: Geographical segmentation

  • Global mobile coupons market by geography
  • EMEA
  • Americas
  • APAC

PART 07: Market drivers

  • Growth in smartphone and Internet users
  • Higher redemption rates
  • Embracing mobile data services

PART 08: Impact of drivers

PART 09: Market challenges

  • Distribution channel remains non-targeted
  • Infrastructure inadequacies
  • Lack of awareness and slow adoption of mobile payments in developing countries

PART 10: Impact of drivers and challenges

PART 11: Market trends

  • Leverage social media channels for better customer connectivity and market penetration
  • Tapping different market segment
  • Digitized coupons heavily funded through digital platforms

PART 12: Vendor landscape

  • Competitive landscape
  • Other prominent vendors

PART 13: Key vendor profile

  • Apple
  • Google
  • PayPal
  • Visa
  • Recent developments

PART 14: Appendix

  • List of abbreviations

PART 15: Explore Technavio

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Countries covered for market analysis
  • Exhibit 02: Features of mobile-to-mobile based coupons
  • Exhibit 03: Advantages of mobile coupons
  • Exhibit 04: Types of coupons
  • Exhibit 05: Global mobile coupons market 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 06: Uses of coupon
  • Exhibit 07: Best practices for creating an effective mobile couponing campaign
  • Exhibit 08: Unsolicited messages
  • Exhibit 09: Terms and conditions
  • Exhibit 10: Format and delivery
  • Exhibit 11: Mobile coupon design
  • Exhibit 12: Redemption mechanisms: Types
  • Exhibit 13: Clearing options: Types
  • Exhibit 14: Mobile solutions: Advantages
  • Exhibit 15: Five forces analysis
  • Exhibit 16: Global mobile coupons market by geography 2015 and 2020
  • Exhibit 17: Mobile coupons market in EMEA 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 18: Examples of mobile couponing
  • Exhibit 19: Four standard elements of GSM Association framework
  • Exhibit 20: Mobile coupons market in the Americas 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 21: Mobile coupons market in APAC 2015-2020 ($ billions)
  • Exhibit 22: Ways to increase mobile coupon redemption rates
  • Exhibit 23: Impact of drivers
  • Exhibit 24: Reasons for infrastructure inadequacies
  • Exhibit 25: Brand coupon redemption
  • Exhibit 26: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 27: Factors that drive customer satisfaction
  • Exhibit 28: Customer connectivity
  • Exhibit 29: Innovations in customer services
  • Exhibit 30: Benefits of social media
  • Exhibit 31: Examples of companies that provide mobile coupons
  • Exhibit 32: Benefits of solutions offered to merchants and developers
  • Exhibit 33: Major company financials 2015
  • Exhibit 34: Recent developments
Back to Top
전화 문의
F A Q