Global Information
회사소개 | 문의
SALE

세계의 중고차 시장(2018-2022년)

Global Used Car Market 2018-2022

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2018년 05월 상품 코드 500816
페이지 정보 영문 110 Pages
가격
US $ 3,500 US $ 2,500 ₩ 2,858,000 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,000 US $ 3,000 ₩ 3,430,000 PDF by E-mail (5-user License) help
동일 사업장 내 5명까지 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 5,000 US $ 4,000 ₩ 4,573,000 PDF by E-mail (Enterprise License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 6,000 US $ 5,000 ₩ 5,717,000 PDF by E-mail (Global License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다. 또한 해당 라이선스는 보고서 컨텐츠의 15% 이내로 외부용 문서에 인용 게재가 허용됩니다(예:프레스릴리스, 마케팅 자료, 백서 등).


세계의 중고차 시장(2018-2022년) Global Used Car Market 2018-2022
발행일 : 2018년 05월 페이지 정보 : 영문 110 Pages

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

중고차에 대해

중고차는 소셜미디어 등의 온라인 플랫폼 및 기존형의 직접 방문하는 중고차점을 통해 판매되고 있습니다. 온라인 중고차 판매업체는 중고차 매매자를 지원하고 있습니다.

Technavio의 애널리스트는 2018-2022년간 세계의 중고차 시장이 5.09%의 CAGR로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 중고차 시장에 대해 조사분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인·과제, 시장 기회 검증 및 주요 벤더 등에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

제1장 개요

제2장 조사 범위

제3장 조사 방법

제4장 시장 상황

  • 시장 에코시스템
  • 시장 특성
  • 시장 세분화 분석

제5장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모(2017년)
  • 시장 규모 및 예측(2017-2022년)

제6장 Five Forces 분석

  • 바이어의 교섭력
  • 공급업체의 교섭력
  • 신규 진출의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁 상대의 위협
  • 시장 상황

제7장 시장 세분화 : 제품별

  • 세분화 : 제품별(2017-2022년)
  • 비교 : 제품별
  • 중형차 - 시장 규모와 예측
  • 대형차 - 시장 규모와 예측
  • 소형차 - 시장 규모와 예측
  • 시장 기회 : 제품별

제8장 고객 상황

제9장 지역 상황

  • 지역별 세분화(2017-2022년)
  • 지역 비교
  • 아메리카 - 시장 규모와 예측
  • 유럽, 중동 및 아프리카 지역 - 시장 규모와 예측
  • 아시아태평양 - 시장 규모와 예측
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제10장 의사결정 프레임워크

제11장 성장요인과 과제

  • 시장 성장요인
  • 시장이 해결해야 할 과제

제12장 시장 동향

  • 자동차 서브스크립션(정액 이용) 서비스의 수요 증가
  • 중고차 판매용 자동판매기 플랫폼
  • 중고차의 온라인 포털로 이동하는 OEM

제13장 벤더 구도

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황
  • 경쟁 구도

제14장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Alibaba Group
  • Autotrader(Cox Automotive)
  • eBay
  • PenskeCars(Penske Automotive Group)
  • TrueCar

제15장 부록

  • 약어
KSA 18.06.15

About Used Car

Used cars, also known as second-hand cars or pre-owned cars, are sold through online platforms, including social media and traditional walk-in used car stores. Online used-car companies help people in buying and selling used cars.

Technavio's analysts forecast the global used car market to grow at a CAGR of 5.09% during the period 2018-2022.

Covered in this report

The report covers the present scenario and the growth prospects of the global used car market for 2018-2022. To calculate the market size, the report considers the revenues generated by sales of mid-size, compact size, and full-size cars across different end-user segments.

The market is divided into the following segments based on geography:

  • Americas
  • APAC
  • EMEA

Technavio's report, Global Used Car Market 2018-2022, has been prepared based on an in-depth market analysis with inputs from industry experts. The report covers the market landscape and its growth prospects over the coming years. The report also includes a discussion of the key vendors operating in this market.

Key vendors

  • Alibaba Group
  • Autotrader (Cox Automotive)
  • eBay
  • PenskeCars (Penske Automotive Group)
  • TrueCar

Market driver

  • Increasing number of new models of cars launched due to high competition
  • For a full, detailed list, view our report

Market challenge

  • Increasing demand for car-sharing services
  • For a full, detailed list, view our report

Market trend

  • Growing demand for car subscription services
  • For a full, detailed list, view our report

Key questions answered in this report

  • What will the market size be in 2022 and what will the growth rate be?
  • What are the key market trends?
  • What is driving this market?
  • What are the challenges to market growth?
  • Who are the key vendors in this market space?

You can request one free hour of our analyst's time when you purchase this market report. Details are provided within the report.

Table of Contents

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: RESEARCH METHODOLOGY

PART 04: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 05: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2017
  • Market size and forecast 2017-2022

PART 06: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 07: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Segmentation by product
  • Comparison by product
  • Mid-size cars - Market size and forecast 2017-2022
  • Full-size cars - Market size and forecast 2017-2022
  • Compact-size cars - Market size and forecast 2017-2022
  • Market opportunity by product

PART 08: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 09: REGIONAL LANDSCAPE

  • Geographical segmentation
  • Regional comparison
  • Americas - Market size and forecast 2017-2022
  • EMEA - Market size and forecast 2017-2022
  • APAC - Market size and forecast 2017-2022
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 10: DECISION FRAMEWORK

PART 11: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 12: MARKET TRENDS

  • Growing demand for car subscription services
  • Vending machine platform for dispensing used cars
  • OEMs shifting to online portals for used cars

PART 13: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive landscape

PART 14: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Alibaba Group
  • Autotrader (Cox Automotive)
  • eBay
  • PenskeCars (Penske Automotive Group)
  • TrueCar

PART 15: APPENDIX

  • List of abbreviations

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Related market
  • Exhibit 02: Global automotive market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2017
  • Exhibit 07: Validation techniques employed for market sizing 2017
  • Exhibit 08: Global - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 09: Global - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2017
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2022
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Threat of rivalry
  • Exhibit 17: Market condition - Five forces 2017
  • Exhibit 18: Product - Market share 2017-2022 (%)
  • Exhibit 19: Comparison by product
  • Exhibit 20: Mid-size cars - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 21: Mid-size cars - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 22: Full-size cars - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 23: Full-size cars - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 24: Compact-size cars - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 25: Compact-size cars - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 26: Market opportunity by product
  • Exhibit 27: Customer landscape
  • Exhibit 28: Global - Market share by geography 2017-2022 (%)
  • Exhibit 29: Regional comparison
  • Exhibit 30: Americas - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 31: Americas - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 32: EMEA - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 33: EMEA - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 34: APAC - Market size and forecast 2017-2022 (mn units)
  • Exhibit 35: APAC - Year-over-year growth 2018-2022 (%)
  • Exhibit 36: Key leading countries
  • Exhibit 37: Market opportunity by geography
  • Exhibit 38: Vendor landscape
  • Exhibit 39: Landscape disruption
  • Exhibit 40: Vendors covered
  • Exhibit 41: Vendor classification
  • Exhibit 42: Market positioning of vendors
  • Exhibit 43: Vendor overview
  • Exhibit 44: Alibaba Group - Business segments
  • Exhibit 45: Alibaba Group - Organizational developments
  • Exhibit 46: Alibaba Group - Segment focus
  • Exhibit 47: Alibaba Group - Key offerings
  • Exhibit 48: Vendor overview
  • Exhibit 49: Autotrader (Cox Automotive) - Business segments
  • Exhibit 50: Autotrader (Cox Automotive) - Key offerings
  • Exhibit 51: Vendor overview
  • Exhibit 52: eBay - Business segments
  • Exhibit 53: eBay - Organizational developments
  • Exhibit 54: eBay - Geographic focus
  • Exhibit 55: eBay - Segment focus
  • Exhibit 56: eBay - Key offerings
  • Exhibit 57: Vendor overview
  • Exhibit 58: PenskeCars (Penske Automotive Group)- Business segments
  • Exhibit 59: PenskeCars (Penske Automotive Group) - Organizational developments
  • Exhibit 60: PenskeCars (Penske Automotive Group) - Key offerings
  • Exhibit 61: Vendor overview
  • Exhibit 62: TrueCar - Business segments
  • Exhibit 63: TrueCar - Organizational developments
  • Exhibit 64: TrueCar - Segment focus
  • Exhibit 65: TrueCar - Key offerings  
Back to Top
전화 문의
이용안내