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세계의 소셜 미디어 관리 소프트웨어 시장(2019-2023년)

Global Social Media Management Software Market 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2019년 03월 상품 코드 538568
페이지 정보 영문 104 Pages
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세계의 소셜 미디어 관리 소프트웨어 시장(2019-2023년) Global Social Media Management Software Market 2019-2023
발행일 : 2019년 03월 페이지 정보 : 영문 104 Pages

소셜 미디어 계정을 효율적으로 관리할 필요성 증가는 향후 몇 년간 시장 성장요인이 될 것으로 예상되는 중요한 요인 중 하나입니다. 소셜 미디어 관리 소프트웨어를 사용하면 다양한 소셜 미디어 계정에서 송신된 메시지를 1개의 대시보드에 표시할 수 있습니다. 기업은 여러 개의 소셜 미디어 계정을 효과적으로 관리하기 위해서 이 소프트웨어를 사용하고 있습니다. 소셜 미디어 관리 소프트웨어를 사용함으로써 소셜 미디어 핸들러는 같은 장소에서의 글쓰기 공유 및 스케줄링을 포함한 여러가지 동작을 실행하기 때문에 예측기간 중 수요를 촉진할 것입니다. Technavio의 애널리스트는 세계 소셜 미디어 관리 소프트웨어 시장이 2023년까지 약 14%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 성장할 것이라고 예측했습니다.

세계의 소셜 미디어 관리 소프트웨어(Social Media Management Software) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인과 과제, 시장 기회, 주요 벤더 등에 대한 체계적인 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 보고서의 범위

  • 서론 1
  • 서론 2
  • 달러의 통화 환산율

제3장 시장 상황

  • 시장 생태계
  • 시장의 특징
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모(2018년)
  • 시장 규모 및 예측(2018-2023년)

제5장 Five Forces 분석

  • 구매자의 협상력
  • 공급업체의 협상력
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁사의 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 전개 방식별

  • 시장 세분화 : 전개 방식별
  • 전개별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 클라우드 기반
  • 온프레미스
  • 시장 기회 : 전개 방식별

제7장 고객 상황

제8장 지역 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 북미
  • 유럽
  • 아시아태평양
  • 남미
  • 중동 및 아프리카
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제9장 의사결정 프레임워크

제10장 성장요인과 과제

  • 시장 성장요인
  • 시장의 과제

제11장 시장 동향

제12장 벤더 상황

  • 개요
  • 파괴적 혁신
  • 경쟁 시나리오

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • AgoraPulse
  • Buffer
  • Hootsuite Inc.
  • Sprout Social, Inc.
  • Twitter, Inc.(TweetDeck)

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트

제15장 TECHNAVIO에 대해

LSH 19.04.11

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

About this market

The growing need for managing social media accounts efficiently is one of the key factors expected to trigger market growth in the forthcoming years. Social media management software helps enterprises in aggregating messages sent from different social media accounts in one dashboard. Enterprises are using this software for effectively managing their multiple social media accounts. The use of social media management software allows the social media handlers for performing multiple actions including sharing and scheduling of posts in the same spot, thus, driving the demand during the forecast period. Technavio's analysts have predicted that the social media management software market will register a CAGR of nearly 14% by 2023.

Market Overview

An increasing number of users on social media

One of the growth drivers of the global social media management software market is the increasing number of users on social media. With the increasing use of social media among consumers, the demand for social media management software is also expected to increase during the forecast period.

Need to continuously upgrade social media management software

One of the challenges in the growth of the global social media management software market is the need to continuously upgrade social media management software. SEMs using on-premises social media management software and having budget constraints will not be able to use the software due to the need for continuous upgrades, which may affect market growth.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the social media management software market during 2019-2023, view our report.

Competitive Landscape

The market appears to be moderately fragmented and with the presence of several market players. Many vendors are offering social media management software solutions integrated with analytics solutions to help enterprises to understand their follower's trends. This market research report will help clients identify new growth opportunities and design unique growth strategies by providing a comprehensive analysis of the market's competitive landscape and offering information on the products offered by companies.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1 Preface
  • 2.2 Preface
  • 2.3 Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY DEPLOYMENT

  • Market segmentation by deployment
  • Comparison by deployment
  • Cloud-based - Market size and forecast 2018-2023
  • On-premises - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by deployment

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • North America - Market size and forecast 2018-2023
  • Europe - Market size and forecast 2018-2023
  • APAC - Market size and forecast 2018-2023
  • South America - Market size and forecast 2018-2023
  • MEA - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive scenario

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • AgoraPulse
  • Buffer
  • Hootsuite Inc.
  • Sprout Social, Inc.
  • Twitter, Inc. (TweetDeck)

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Global information technology (IT) software market
  • Exhibit 02: Segments of global information technology (IT) software market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2018
  • Exhibit 07: Global market: Size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 08: Global market: Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 09: Five forces analysis 2018
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2023
  • Exhibit 11: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 12: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 13: Threat of new entrants
  • Exhibit 14: Threat of substitutes
  • Exhibit 15: Threat of rivalry
  • Exhibit 16: Market condition - Five forces 2018
  • Exhibit 17: Deployment - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 18: Comparison by deployment
  • Exhibit 19: Cloud-based - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 20: Cloud-based - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 21: On-premises - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 22: On-premises - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 23: Market opportunity by deployment
  • Exhibit 24: Customer landscape
  • Exhibit 25: Market share by geography 2018-2023 (%)
  • Exhibit 26: Geographic comparison
  • Exhibit 27: North America - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 28: North America - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 29: Europe - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 30: Europe - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 31: APAC - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 32: APAC - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 33: South America - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 34: South America - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 35: MEA - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 36: MEA - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 37: Key leading countries
  • Exhibit 38: Market opportunity
  • Exhibit 39: Cumulative growth for social media users 2018-2023 (%)
  • Exhibit 40: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 41: Vendor landscape
  • Exhibit 42: Landscape disruption
  • Exhibit 43: Vendors covered
  • Exhibit 44: Vendor classification
  • Exhibit 45: Market positioning of vendors
  • Exhibit 46: AgoraPulse - Vendor overview
  • Exhibit 47: AgoraPulse - Key offerings
  • Exhibit 48: Buffer - Vendor overview
  • Exhibit 49: Buffer - Product segments
  • Exhibit 50: Buffer - Organizational developments
  • Exhibit 51: Buffer - Key offerings
  • Exhibit 52: Hootsuite Inc. - Vendor overview
  • Exhibit 53: Hootsuite Inc. - Key offerings
  • Exhibit 54: Sprout Social, Inc. - Vendor overview
  • Exhibit 55: Sprout Social, Inc. - Product segments
  • Exhibit 56: Sprout Social, Inc. - Key offerings
  • Exhibit 57: Twitter, Inc. (TweetDeck) - Vendor overview
  • Exhibit 58: Twitter, Inc. (TweetDeck) - Business segments
  • Exhibit 59: Twitter, Inc. (TweetDeck) - Geographic focus
  • Exhibit 60: Twitter, Inc. (TweetDeck) - Segment focus
  • Exhibit 61: Twitter, Inc. (TweetDeck) - Key offerings
  • Exhibit 62: Validation techniques employed for market sizing
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