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세계의 프로바이오틱스 화장품 시장(2019-2023년)

Global Probiotic Cosmetic Products Market 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2019년 01월 상품 코드 599235
페이지 정보 영문 126 Pages
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세계의 프로바이오틱스 화장품 시장(2019-2023년) Global Probiotic Cosmetic Products Market 2019-2023
발행일 : 2019년 01월 페이지 정보 : 영문 126 Pages

남성용 미용 제품에 대한 높은 수요가 시장 성장을 촉진하고 있습니다. 미용 제품은 남성과 여성으로부터 동일하게 수요가 성장하고 있습니다. 벤더는 남성용 미용 제품의 개발에 주력하고 있습니다. 스킨케어, 헤어케어, 향수 등 다양한 카테고리 시장에서 다양한 남성용 미용 및 퍼스널케어 제품을 시장에서 입수할 수 있습니다. Technavio의 애널리스트는 세계의 프로바이오틱스 화장품 시장이 2023년까지 7% 이상의 CAGR로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 프로바이오틱스 화장품(Probiotic Cosmetic Products) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인과 과제, 시장 기회, 주요 벤더 등에 대한 체계적인 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 보고서 범위

  • 서론 1
  • 서론 2
  • 달러의 통화 환율

제3장 시장 상황

  • 시장 생태계
  • 시장 특징
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모(2018년)
  • 시장 규모 및 예측(2018-2023년)

제5장 Five Forces 분석

  • 구매자의 협상력
  • 공급업체의 협상력
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁사의 위협
  • 시장 현황

제6장 시장 세분화 : 제품별

  • 시장 세분화 : 제품별
  • 제품별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 스킨케어
  • 기타
  • 시장 기회 : 제품별

제7장 고객 상황

제8장 시장 세분화 : 유통 채널별

  • 시장 세분화 : 유통 채널별
  • 유통 채널별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 오프라인
  • 온라인
  • 시장 기회 : 유통 채널별

제9장 지역 상황

  • 지역별 세분화
  • 지역별 비교 : 시장 규모 및 예측(2018-2023년)
  • 북미
  • 유럽
  • 아시아태평양
  • 남미
  • 중동 및 아프리카
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제10장 성장 촉진요인과 과제

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 과제

제11장 시장 동향

  • 배급망 확대
  • 다기능 다목적 미용 제품에 대한 수요 증가
  • 남성 사이에서 높아지는 미용 제품 수요

제12장 벤더 상황

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황
  • 경쟁 시나리오

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • ESSE SKINCARE
  • L'Oreal
  • Procter & Gamble
  • The Estee Lauder Companies
  • Unilever

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트
KSM 19.02.25

이 페이지에 게재되어 있는 내용은 최신판과 약간 차이가 있을 수 있으므로 영문목차를 함께 참조하여 주시기 바랍니다. 기타 자세한 사항은 문의 바랍니다.

About this market

High demand for beauty products among men to drive market growth. Beauty products witness high demand from men and women equally. Therefore, vendors are emphasizing on developing beauty products for men. Hence, a wide variety of BPC products for men are available in the market across different categories such as skincare, hair care, and fragrances. Technavio's analysts have predicted that the probiotic cosmetic products market will register a CAGR of over 7% by 2023.

Market Overview

Growing wellness industry propelling demand for professional probiotic cosmetic products

The global probiotic cosmetic products market and the global wellness industry are mutually dependent. The rise in health consciousness among consumers and the increasing adoption of a healthy and balanced lifestyle drive the global wellness market, with salons and spas being the core contributors.

High competition from low-priced alternatives

The availability of several low-priced alternatives hinders the sales of probiotic cosmetic products. Price-sensitive customers prefer regular skincare and hair care products over probiotic cosmetic products. Therefore, the manufacturers of probiotic cosmetic products focus on their pricing strategy and often compromise on their profit margins. This serves as a price challenge for the vendors operating in the global probiotic cosmetic products market.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the probiotic cosmetic products market during the 2019-2023, view our report.

Competitive Landscape

The market appears to be fragmented and with the presence of several companies including The Estee Lauder Companies and Unilever the competitive environment is quite intense. Factors such as the growing wellness industry propelling demand for professional probiotic cosmetic products and the high demand for beauty products among men, will provide considerable growth opportunities to probiotic cosmetic products manufactures. ESSE SKINCARE, L'Oreal, Procter & Gamble, The Estee Lauder Companies, and Unilever are some of the major companies covered in this report.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

  • 2.1 Preface
  • 2.2 Preface
  • 2.3 Currency conversion rates for US$

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY PRODUCT

  • Market segmentation by product
  • Comparison by product
  • Skincare - Market size and forecast 2018-2023
  • Others - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by product

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: MARKET SEGMENTATION BY DISTRIBUTION CHANNEL

  • Market segmentation by distribution channel
  • Comparison by distribution channel
  • Offline - Market size and forecast 2018-2023
  • Online - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by distribution channel

PART 09: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • North America - Market size and forecast 2018-2023
  • Europe - Market size and forecast 2018-2023
  • APAC - Market size and forecast 2018-2023
  • South America - Market size and forecast 2018-2023
  • MEA - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Expansion of distribution network
  • Increase in demand for multifunctional and multipurpose beauty products
  • High demand for beauty products among men

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption
  • Competitive scenario

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • ESSE SKINCARE
  • L'Oreal
  • Procter & Gamble
  • The Estee Lauder Companies
  • Unilever

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Years in consideration
  • Exhibit 02: Global beauty and personal care (BPC) products market
  • Exhibit 03: Segments of global beauty and personal care (BPC) products market
  • Exhibit 04: Market characteristics
  • Exhibit 05: Market segments
  • Exhibit 06: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 07: Market size 2018
  • Exhibit 08: Global market: Size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 09: Global market: Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2018
  • Exhibit 11: Five forces analysis 2023
  • Exhibit 12: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 13: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 14: Threat of new entrants
  • Exhibit 15: Threat of substitutes
  • Exhibit 16: Threat of rivalry
  • Exhibit 17: Market condition - Five forces 2018
  • Exhibit 18: Product - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 19: Comparison by product
  • Exhibit 20: Skincare - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 21: Vendors offering some of probiotic skincare products
  • Exhibit 22: Skincare - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 23: Others - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 24: Vendors offering other probiotic cosmetic products
  • Exhibit 25: Others - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 26: Market opportunity by product
  • Exhibit 27: Customer landscape
  • Exhibit 28: Distribution channel - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 29: Comparison by distribution channel
  • Exhibit 30: Offline - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 31: Offline - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 32: Online - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 33: Global Internet users (% of population, as of July 25, 2018)
  • Exhibit 34: Online - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 35: Market opportunity by distribution channel
  • Exhibit 36: Market share by geography 2018-2023 (%)
  • Exhibit 37: Geographic comparison
  • Exhibit 38: North America - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 39: North America - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 40: Europe - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 41: Europe - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 42: APAC - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 43: APAC - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 44: South America - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 45: South America - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 46: MEA - Market size and forecast 2018-2023 ($ millions)
  • Exhibit 47: MEA - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 48: Key leading countries
  • Exhibit 49: Market opportunity
  • Exhibit 50: Decision framework
  • Exhibit 51: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 52: Vendor landscape
  • Exhibit 53: Landscape disruption
  • Exhibit 54: Vendors covered
  • Exhibit 55: Vendor classification
  • Exhibit 56: Market positioning of vendors
  • Exhibit 57: ESSE SKINCARE - Vendor overview
  • Exhibit 58: ESSE SKINCARE - Product segments
  • Exhibit 59: ESSE SKINCARE - Key offerings
  • Exhibit 60: L'Oreal - Vendor overview
  • Exhibit 61: L'Oreal - Business segments
  • Exhibit 62: L'Oreal - Organizational developments
  • Exhibit 63: L'Oreal - Geographic focus
  • Exhibit 64: L'Oreal - Segment focus
  • Exhibit 65: L'Oreal - Key offerings
  • Exhibit 66: Procter & Gamble - Vendor overview
  • Exhibit 67: Procter & Gamble - Business segments
  • Exhibit 68: Procter & Gamble - Organizational developments
  • Exhibit 69: Procter & Gamble - Geographic focus
  • Exhibit 70: Procter & Gamble - Segment focus
  • Exhibit 71: Procter & Gamble - Key offerings
  • Exhibit 72: The Estee Lauder Companies - Vendor overview
  • Exhibit 73: The Estee Lauder Companies - Business segments
  • Exhibit 74: The Estee Lauder Companies - Organizational developments
  • Exhibit 75: The Estee Lauder Companies - Geographic focus
  • Exhibit 76: The Estee Lauder Companies - Segment focus
  • Exhibit 77: The Estee Lauder Companies - Key offerings
  • Exhibit 78: Unilever - Vendor overview
  • Exhibit 79: Unilever - Business segments
  • Exhibit 80: Unilever - Organizational developments
  • Exhibit 81: Unilever - Geographic focus
  • Exhibit 82: Unilever - Segment focus
  • Exhibit 83: Unilever - Key offerings
  • Exhibit 84: Validation techniques employed for market sizing
  • Exhibit 85: List of abbreviations
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