Global Information
회사소개 | 문의

세계의 간장 시장(2019-2023년)

Global Soy Sauces Market 2019-2023

리서치사 TechNavio (Infiniti Research Ltd.)
발행일 2018년 11월 상품 코드 748508
페이지 정보 영문 102 Pages
가격
US $ 2,500 ₩ 2,838,500 PDF by E-mail (Single User License) help
1명만 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 3,000 ₩ 3,406,200 PDF by E-mail (5-user License) help
동일 사업장 내 5명까지 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 4,000 ₩ 4,541,600 PDF by E-mail (Enterprise License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다.
US $ 5,000 ₩ 5,677,000 PDF by E-mail (Global License) help
동일 기업 내 모든 분들이 공유하여 이용할 수 있는 라이선스입니다. 이용 인원수에 제한은 없습니다. PDF 파일은 Copy & Paste가 가능합니다. 인쇄횟수에 제한은 없으나, 인쇄물의 이용 범위는 PDF 이용 범위에 준합니다. 또한 해당 라이선스는 보고서 컨텐츠의 15% 이내로 외부용 문서에 인용 게재가 허용됩니다(예:프레스릴리스, 마케팅 자료, 백서 등).


세계의 간장 시장(2019-2023년) Global Soy Sauces Market 2019-2023
발행일 : 2018년 11월 페이지 정보 : 영문 102 Pages

간장 제조업체는 혁신적 및 유통 전략을 망라하고 있습니다. 신제품의 발매가 성공하면서 시장 성장이 전망됩니다. 성공적인 신제품의 발매는 벤더의 고객 기반을 확대시키고 매출을 증가시키데 도움이 됩니다. Technavio의 애널리스트는 세계의 간장 시장이 2023년까지 약 7%의 연평균 성장률(CAGR)로 성장할 것으로 예측했습니다.

세계의 간장(Soy Sauces) 시장에 대해 조사 분석했으며, 시장 규모와 성장률, 시장 동향, 시장 성장 촉진요인과 과제, 시장 기회, 주요 벤더 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 주요 요약

제2장 조사 범위

제3장 시장 상황

  • 시장 생태계
  • 시장 특성
  • 시장 세분화 분석

제4장 시장 규모

  • 시장 정의
  • 시장 규모(2018년)
  • 시장 규모 및 예측(2018-2023년)

제5장 Five Forces 분석

  • 구매자의 협상력
  • 공급업체의 협상력
  • 신규 참여업체의 위협
  • 대체품의 위협
  • 경쟁사의 위협
  • 시장 상황

제6장 시장 세분화 : 최종사용자별

  • 시장 세분화 : 최종사용자별(2018-2023년)
  • 비교 : 최종사용자별
  • 푸드서비스
  • 소매
  • 시장 기회 : 최종사용자별

제7장 고객 상황

제8장 지역 상황

  • 지역별 세분화(2018-2023년)
  • 지역별 비교
  • 아시아태평양
  • 아메리카
  • 유럽, 중동 및 아프리카
  • 주요 국가
  • 시장 기회

제9장 의사결정 체계

제10장 성장 촉진요인과 과제

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 과제

제11장 시장 동향

  • 대두 생산량 증가
  • 자체브랜드의 출현
  • 포장 혁신

제12장 벤더 상황

  • 개요
  • 창조적 파괴 상황

제13장 벤더 분석

  • 대상 벤더
  • 벤더 분류
  • 벤더의 시장 포지셔닝
  • Bourbon Barrel Foods
  • Foshan Haitian Flavoring & Food
  • Kikkoman Corporation
  • Lee Kum Kee
  • OTAFUKU SAUCE
  • YAMASA CORPORATION

제14장 부록

  • 조사 방법
  • 약어 리스트

제15장 TechNavio 소개

KSM 18.12.03

About this market

Manufacturers of soy sauce are encompassing innovative and distributive strategies. The market is expected to witness growth due to successful new product launches. A successful new product launch broadens the customer base of vendors and helps them to increase their revenue flow. Technavio's analysts have predicted that the soy sauces market will register a CAGR of almost 7% by 2023.

Market overview

Increasing focus on expanding production capabilities

manufacturers are experiencing tremendous growth opportunities due to the rising consumer preference for soy sauce products. These manufacturers are well-positioned to cater to the customers' rising demands across the markets as they expand their production capabilities to meet this growing demand.

The widening gap between the demand and supply

The prices of raw materials used to make soy sauce is increasing due to the rising gap between the demand and supply. This in turn, results in an increased manufacturing cost and leads to decline in the profit margins of vendors.

For the detailed list of factors that will drive and challenge the growth of the soy sauces market during 2019-2023, view our report.

Completive landscape

The market appears to be highly fragmented with the presence of many companies. Factors such as the innovative and distributive strategies and increasing focus on expanding production capabilities, will provide considerable growth opportunities to soy sauces market vendors. Bourbon Barrel Foods, Foshan Haitian Flavoring & Food, Kikkoman Corporation, Lee Kum Kee, OTAFUKU SAUCE, and YAMASA CORPORATION are some of the major companies covered in this report.

TABLE OF CONTENTS

PART 01: EXECUTIVE SUMMARY

PART 02: SCOPE OF THE REPORT

PART 03: MARKET LANDSCAPE

  • Market ecosystem
  • Market characteristics
  • Market segmentation analysis

PART 04: MARKET SIZING

  • Market definition
  • Market sizing 2018
  • Market size and forecast 2018-2023

PART 05: FIVE FORCES ANALYSIS

  • Bargaining power of buyers
  • Bargaining power of suppliers
  • Threat of new entrants
  • Threat of substitutes
  • Threat of rivalry
  • Market condition

PART 06: MARKET SEGMENTATION BY END-USER

  • Market segmentation by end-user
  • Comparison by end-user
  • Foodservice - Market size and forecast 2018-2023
  • Retail - Market size and forecast 2018-2023
  • Market opportunity by end-user

PART 07: CUSTOMER LANDSCAPE

PART 08: GEOGRAPHIC LANDSCAPE

  • Geographic segmentation
  • Geographic comparison
  • APAC - Market size and forecast 2018-2023
  • Americas - Market size and forecast 2018-2023
  • EMEA - Market size and forecast 2018-2023
  • Key leading countries
  • Market opportunity

PART 09: DECISION FRAMEWORK

PART 10: DRIVERS AND CHALLENGES

  • Market drivers
  • Market challenges

PART 11: MARKET TRENDS

  • Increasing soy production
  • Emergence of private label brands
  • Packaging innovations

PART 12: VENDOR LANDSCAPE

  • Overview
  • Landscape disruption

PART 13: VENDOR ANALYSIS

  • Vendors covered
  • Vendor classification
  • Market positioning of vendors
  • Bourbon Barrel Foods
  • Foshan Haitian Flavoring & Food
  • Kikkoman Corporation
  • Lee Kum Kee
  • OTAFUKU SAUCE
  • YAMASA CORPORATION

PART 14: APPENDIX

  • Research methodology
  • List of abbreviations

PART 15: EXPLORE TECHNAVIO

List of Exhibits

  • Exhibit 01: Global sauces, dressing, and condiments market
  • Exhibit 02: Segments of the global sauces, dressing, and condiments market
  • Exhibit 03: Market characteristics
  • Exhibit 04: Market segments
  • Exhibit 05: Market definition - Inclusions and exclusions checklist
  • Exhibit 06: Market size 2018
  • Exhibit 07: Global market: Size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 08: Global market: Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 09: Five forces analysis 2018
  • Exhibit 10: Five forces analysis 2023
  • Exhibit 11: Bargaining power of buyers
  • Exhibit 12: Bargaining power of suppliers
  • Exhibit 13: Threat of new entrants
  • Exhibit 14: Threat of substitutes
  • Exhibit 15: Threat of rivalry
  • Exhibit 16: Market condition - Five forces 2018
  • Exhibit 17: End-user - Market share 2018-2023 (%)
  • Exhibit 18: Comparison by end-user
  • Exhibit 19: Foodservice - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 20: Foodservice - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 21: Retail - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 22: Retail - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 23: Market opportunity by end-user
  • Exhibit 24: Customer landscape
  • Exhibit 25: Market share by geography 2018-2023 (%)
  • Exhibit 26: Geographic comparison
  • Exhibit 27: APAC - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 28: APAC - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 29: Americas - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 30: Americas - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 31: EMEA - Market size and forecast 2018-2023 ($ billions)
  • Exhibit 32: EMEA - Year-over-year growth 2019-2023 (%)
  • Exhibit 33: Key leading countries
  • Exhibit 34: Market opportunity
  • Exhibit 35: Prices of soybean 2013-2017
  • Exhibit 36: Impact of drivers and challenges
  • Exhibit 37: Leading soy-producing countries 2017
  • Exhibit 38: Vendor landscape
  • Exhibit 39: Landscape disruption
  • Exhibit 40: Vendors covered
  • Exhibit 41: Vendor classification
  • Exhibit 42: Market positioning of vendors
  • Exhibit 43: Bourbon Barrel Foods - Overview
  • Exhibit 44: Bourbon Barrel Foods - Product segments
  • Exhibit 45: Bourbon Barrel Foods - Key offerings
  • Exhibit 46: Foshan Haitian Flavoring & Food - Overview
  • Exhibit 47: Foshan Haitian Flavoring & Food - Product segments
  • Exhibit 48: Foshan Haitian Flavoring & Food - Key offerings
  • Exhibit 49: Kikkoman Corporation - Overview
  • Exhibit 50: Kikkoman Corporation - Business segments
  • Exhibit 51: Kikkoman Corporation - Geographic focus
  • Exhibit 52: Kikkoman Corporation - Segment focus
  • Exhibit 53: Kikkoman Corporation - Key offerings
  • Exhibit 54: Lee Kum Kee - Overview
  • Exhibit 55: Lee Kum Kee - Product segments
  • Exhibit 56: Lee Kum Kee - Organizational developments
  • Exhibit 57: Lee Kum Kee - Key offerings
  • Exhibit 58: OTAFUKU SAUCE - Overview
  • Exhibit 59: OTAFUKU SAUCE - Product segments
  • Exhibit 60: OTAFUKU SAUCE - Key offerings
  • Exhibit 61: YAMASA CORPORATION - Overview
  • Exhibit 62: YAMASA CORPORATION - Product segments
  • Exhibit 63: YAMASA CORPORATION - Key offerings
Back to Top
전화 문의
이용안내