시장보고서
상품코드
1290994

고성과 기업의 특징(2023년) : 모든 약속을 지키는 것의 중요성

Hallmarks of High-Performing Companies 2023: The Importance of Keeping All Promises

발행일: | 리서치사: KLAS Research | 페이지 정보: 영문 5 Pages | 배송안내 : 1-2일 (영업일 기준)


※ 본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문 목차를 참고해주시기 바랍니다.

건강정보기술(HIT) 공급업체들은 항상 고객의 기대에 부응하기 위해 노력하고 있으며, 대부분의 공급업체들은 모든 약속을 지키는 데 성공하고 있습니다.

이 보고서는 건강정보기술(HIT) 분야에서 약속 위반이 가장 많이 발생하는 곳, 약속 위반이 제공업체 조직에 미치는 영향, 그리고 조직과 벤더가 약속을 지키고 벤더와 고객간의 신뢰도를 높여 궁극적으로 환자 치료를 개선할 수 있는 방법에 대해 설명합니다.

목차

건강정보기술 분야 고실적 기업의 특징

  • 약속 위반이 가장 많이 발생하는 곳
  • 약속 위반이 조직에 미치는 영향
  • 벤더와 고객간의 신뢰를 높여 최종적으로 환자 치료를 개선하는 방법
LSH 23.06.23

HIT vendors consistently strive to live up to their customers' expectations, and KLAS data shows that most vendors successfully keep all their promises. But in the last year, one in four healthcare organizations interviewed by KLAS report their vendor does not keep all promises. This report highlights where broken promises most often occur, the impact of broken promises on provider organizations, and how both organizations and vendors can ensure promises are kept, fostering better vendor/client trust and ultimately better patient care.

비교리스트
0 건의 상품을 선택 중
상품 비교하기
전체삭제