Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 법인용 신용카드 시장 : 분석과 예측(2019-2024년)

Commercial Credit Cards: International Markets Review and Forecast, 2019-2024

리서치사 Mercator Advisory Group, Inc.
발행일 2020년 06월 상품 코드 945503
페이지 정보 영문 18 Pages
가격
US $ 2,950 ₩ 3,477,000 PDF by E-mail (Single User License)


세계의 법인용 신용카드 시장 : 분석과 예측(2019-2024년) Commercial Credit Cards: International Markets Review and Forecast, 2019-2024
발행일 : 2020년 06월 페이지 정보 : 영문 18 Pages

북미 이외 지역에서 중기업 및 대기업용 법인 신용카드 시장은 과거 수년간 꾸준히 성장하고 있습니다. 이 시장에서 지출액이 큰 것은 출장 및 엔터테인먼트에서 사용되는 카드, 여행 관리 회사와의 결제에 사용되는 가상 카드 등의 분야이나, 유럽 지역과 아시아태평양 양측 모두 기타 분야로의 침투도 진행되고 있습니다. 법인용 신용카드를 사용한 지출은 출장 예산 및 기업에서의 채택과 밀접하게 관련되어 있으므로 2020년에는 신종 코로나바이러스 감염증(COVID-19)의 팬데믹에 의해 크게 침체할 전망입니다. 또한 구매카드 및 출장 이외에서의 가상 카드 이용은 광범위한 경제활동, 각종 전자결제의 이용 증가, 미수금 프로세스에서 수표 및 현금의 치환 등의 동향으로부터 직접적인 영향을 받습니다.

서유럽, 아시아태평양, 라틴아메리카와 카리브해, 중유럽 및 동유럽, 중동·아프리카 각 지역의 법인용 신용카드 시장을 상세히 분석했으며, 2020-21년 COVID-19의 팬데믹이 지출에 미치는 영향 분석, 2024년까지의 회복 전망 등을 정리하여 전해드립니다.

이 리포트에서 언급된 기업 및 조직 American Express, BC Card, Conferma Pay, Diners Club, Express Technology Services, Global Business Travel Association(GBTA), International Monetary Fund(IMF), JCB, LianLian DigiTech Co. Ltd, Mastercard, National Payment Card System(NSPK), Union Pay, Visa

이 리포트에 포함된 도표의 예 :

리포트 하이라이트

  • COVID-19가 세계와 각 지역에 미치고 있는 경제적 영향 분석
  • 각 지역에서의 전반적인 신용카드 지출과 2021년까지 경기후퇴와의 상관관계 분석
  • 2024년까지 주요 각 지역의 상업 신용카드 지출 예측
KSA 20.07.16

International commercial credit card markets: the challenge of regaining momentum.

The commercial credit card market for mid-to large corporates in regions outside of North America has been in a generally strong growth mode for the past several years. In these markets, spending growth remains underpinned by corporate cards, used mostly for travel and entertainment (T&E), as well as virtual cards used to settle with travel management companies, although some additional penetration into other verticals has occurred in both Europe and Asia Pacific. The consequent spending volume in corporate cards is closely tied to travel budgets and general corporate adoption, therefore the pandemic is causing a major spending downturn in 2020. The utilization of purchasing cards (P cards) and non-travel virtual cards are more directly tied to broader economic activity, the growing use of electronic payments methods, and replacement of checks and cash in the payables process.

Mercator Advisory Group's latest research report, “ Commercial Credit Cards: International Markets Review and Forecast, 2019-2024 ”, provides a detailed review of the commercial credit card markets in four broad regions, including Western Europe, Asia Pacific, Latin America and Caribbean, as well as Central & Eastern Europe, Middle East and Africa. Each regional breakdown includes an analysis of how the pandemic impacts spend during 2020-21, as well as recovery expectations through 2024.

"The pre-pandemic growth trajectory was quite good overall across these regions, although still mostly dependent on business travel," commented Steve Murphy , Director, Commercial and Enterprise Payments Advisory Service, author of the report, "so regaining that momentum is going to require a greater emphasis on card rails utilization in payables, while also re-capturing travel spend as it returns."

This report is 18 pages long and has 10 exhibits .

Companies and other organizations mentioned in this report include: American Express, BC Card, Conferma Pay, Diners Club, Express Technology Services, Global Business Travel Association (GBTA), International Monetary Fund (IMF), JCB, LianLian DigiTech Co. Ltd, Mastercard, National Payment Card System (NSPK), Union Pay, Visa.

One of the exhibits included in this report:

Highlights of the report include:

  • A review of the economic impact that COVID-19 is having globally and in each region.
  • Correlation analysis between overall regional credit card spend and the economic downturn through 2021.
  • Commercial credit card spending forecasts for each major region through 2024.
Back to Top
전화 문의
F A Q