공지 : 도쿄증권거래소 JASDAQ 스탠다드 시장 신규 상장 관련 안내

Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

북미의 상용 선불 시장 : 오픈 루프 시장 분석과 예측(2019-2024년)

Commercial Prepaid North America: Open-Loop Market Review and Forecast, 2019-2024

리서치사 Mercator Advisory Group, Inc.
발행일 2020년 12월 상품 코드 979656
페이지 정보 영문 14 Pages, 7 Figures
가격
US $ 2,950 ₩ 3,292,000 PDF (Single User License)


북미의 상용 선불 시장 : 오픈 루프 시장 분석과 예측(2019-2024년) Commercial Prepaid North America: Open-Loop Market Review and Forecast, 2019-2024
발행일 : 2020년 12월 페이지 정보 : 영문 14 Pages, 7 Figures

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

코로나19 팬데믹에도 불구하고 북미의 상용 선불 시장은 지속적 성장을 보일 것입니다.

2020년 상용 전자결제에 대한 팬데믹의 완전한 영향은 아직 파악되지 않지만, 이전 예측에서는 여행 관련 지출 급감을 고려하여 상용 신용카드 지출은 전년대비 약 22% 감소할 것으로 예상됩니다.

내용 일례

조사 하이라이트

  • 상용 선불에 영향을 미치는 주요인
  • 2024년까지 성장 예측
  • 상용 선불 선행 지표와 지행 지표 분석
  • 상용 전자결제 사업의 전체적인 성장에 대한 부문의 중요성
  • 부문에 대한 E-Commerce의 영향
LSH 21.01.12

Corporate spending to power commercial prepaid growth 2021-2024.

A Mercator Advisory Group research report assesses continued growth of commercial prepaid in North America despite the pandemic.

Noncash electronic payments continue to grow at rates exceeding global gross domestic product (GDP) and the rate of commerce in general, as consumers and businesses move to modern channels and as older systems relying on traditional payment methods are replaced. Not least important of these segments is commercial prepaid cards. A new research report from Mercator Advisory Group, ‘Commercial Prepaid North America Open Loop Market Review and Forecast, 2019-2024 ’ sizes up the U.S. and Canadian prepaid share and growth, taking into account the effect of the pandemic.

The full pandemic impact to commercial e-payments in 2020 is not yet known, but Mercator has previously forecast commercial credit card spend to decline by about 22% year-on-year from 2019 given the massive reduction in travel-related expense. Commercial prepaid, however, will continue to hold its own, accounting for nearly one-fifth of total commercial card spend.

"Uptrends and downtrends will contend for the market, and therefore results will be mixed," commented Steve Murphy , Director of the Commercial and Enterprise Advisory Service at Mercator Advisory Group, the author of this report. "Among uptrends are FSA/HSA, payroll, business time and expense, and gift cards. Downtrends include government, travel, of course, and campus."

This report is 14 pages long and has 7 figures and one table .

One of the exhibits included in this report:

Highlights of this research report include:

  • Leading factors impacting commercial prepaid
  • Growth projections through 2024
  • Analysis of leading and lagging indicators in commercial prepaid
  • Importance of the segment to overall growth of the electronic commercial payments business
  • Impact of e-commerce on the segment
Back to Top
전화 문의
F A Q