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호두 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년)

Walnut Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2022년 01월 상품코드 1005696
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호두 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년) Walnut Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)
발행일 : 2022년 01월 페이지 정보 : 영문

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세계 호두 시장 규모는 2021-2026년간 4.4%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대될 것으로 예상됩니다.

코로나바이러스 발생은 호두 생산에 영향을 미쳤고, 수출입 시장, 유통, 포장, 공급망의 물류에 혼란을 일으켰습니다. 유통경로의 혼란은 시장에서의 호두 최종 제품을 저하시키는 경향이 있기 때문에 부가가치 활동은 악영향을 받았습니다. 장기간의 봉쇄는 호두 최대 소비자인 아시아태평양에서의 소비와 수요에 타격을 입혔습니다.

건강한 라이프스타일을 유지하는 것에 대한 소비자의 경향이 높아짐에 따라 호두와 관련된 많은 영양 성분과 건강 혜택에 의해 호두는 가장 중요한 열매 중 하나가 되었고, 전 세계에서 소비되고 있습니다. 1인당 호두 소비량 증가, 편의식품 수요 증가, 포장의 혁신, 건강한 과일에 할증 요금을 지불할 의사가 있는 인구 증가는 시장 성장을 가속하는 기타 몇 가지 요인입니다.

FAOSTAT에 의하면, 중국에서의 껍질 있는 호두는 2019년 생산량이 252만 톤이었습니다.전년도에 내린 서리에 의한 피해로 인해 생산량은 15% 감소한 것으로 추정되고 있습니다. 국내의 충분한 재고와 높은 국제적인 호두 가격이 2018-2019년간 중국의 호두 수요에 영향을 미쳤고, 수입을 낮은 수준으로 유지하게 했습니다. 전 세계에서 생산되고 있는 호두의 약 50%가 소매 소비로 전환되었고, 식품 가공 업계에서의 땅콩 버터, 베이커리 제품, 제과 등의 제품 원료로서 사용되고 있는 것으로 추정됩니다.

세계의 호두(Walnut) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장요인 및 저해요인 분석, 시장 기회, COVID-19의 영향, 지역별 시장 규모 추이와 예측, 경쟁 구도, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • 밸류체인 분석
    • 밸류체인 개요
    • 밸류체인의 가격 인상
    • 밸류체인의 이해관계자

제5장 시장 세분화

  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 중동 및 아프리카

제6장 시장 기회와 동향

제7장 호두 시장에 대한 COVID-19의 영향 평가

LSH 21.05.25

The global walnut market is projected to register a CAGR of 4.4% during the forecast period (2021-2026). The outbreak of coronavirus has affected walnut production and caused disruptions in the export and import markets, distribution, packing, and supply chain logistics. The value addition activities were affected negatively as disrupted distribution channel tends to lower the end-products of walnuts in the market. The extended lockdown has hit consumption as well as demand in the Asia Pacific region which is the largest walnut consumer. With the growing inclination of the consumers towards maintaining a healthy lifestyle, the high amount of nutritional content, and health benefits associated with walnuts make it one of the most important species of tree nuts and are consumed worldwide. Moreover, rising per capita consumption of walnuts coupled with rising demand for convenience food coupled with innovation in packaging, and expanding population willing to pay a premium for healthy fruits are some other factors propelling the market growth. As per FAOSTAT, the production of in-shell walnuts in China is 2.52 million metric tons in 2019. The production is estimated to lower by 15%, due to the effects of the previous year's damage caused by frost. Additionally, adequate stocks in the country and high international walnut prices affected the demand for walnuts in China during 2018-2019, which keep the imports lower. It is estimated that close to 50% of the walnuts produced worldwide moves into retail consumption while usage in the food processing industry as an ingredient in the manufacture of nut butter, bakery products, confectionery and other similar products constitutes 42%.

Key Market Trends

Increasing Demand in the Food Processing Industry

The percentage of globally traded walnuts consumed as an ingredient in industries such as bakery, confectionery, chocolate, nut butter, and similar processed products is increased. Due to its nutritional benefits, walnuts also find their way into beef jerky snacks, ready-to-eat meals, and other products. Apart from the bakery items, walnuts are being incorporated in the savory dishes, traditional sweets, and in the local restaurants. The versatility of walnuts as an ingredient has been enhanced over the past few years with the increase in international trade of walnuts as a commodity. This is evident as consumers are using walnuts in beverages, breakfast cereals, and in-home baking. It has been estimated that close to 60.0% of the walnuts consumed by the global food industry moves into the confectionary channel.

Increasing Walnut Consumption in the Asia-Pacific Region

The Asia Pacific region contributes almost 36.0% of the global consumption of walnuts. The value of walnuts consumed in the regions stood at 2.73 billion in the year 2018. Walnut consumption in the region is dominated by the consumption of China. The per capita consumption of walnuts, by China, is also increasing yearly and has shown a growth of 10.5 times in the past 21 years. Mostly, the demand is met through domestic production, while the baking and processed food sectors account nearly half of the walnuts consumed in the country. The snacking industry consumes bulk of the total walnuts, which is expected to further increase, during the forecast period.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Value Chain Analysis
    • 4.4.1 Value Chain Overview
    • 4.4.2 Price Markups in the Value Chain
    • 4.4.3 Stakeholders in the Value Chain

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Geography (Production Analysis, Consumption Analysis by Value & Volume, Import Analysis by Value & Volume, Export Analysis by Value & Volume and Price Trend Analysis)
    • 5.1.1 North America
      • 5.1.1.1 United States
      • 5.1.1.2 Mexico
    • 5.1.2 Europe
      • 5.1.2.1 Ukraine
      • 5.1.2.2 Chile
      • 5.1.2.3 Italy
      • 5.1.2.4 Spain
      • 5.1.2.5 Netherlands
      • 5.1.2.6 Moldova
    • 5.1.3 Asia Pacific
      • 5.1.3.1 China
      • 5.1.3.2 Australia
      • 5.1.3.3 Turkey
    • 5.1.4 South America
      • 5.1.4.1 Chile
      • 5.1.4.2 Brazil
      • 5.1.4.3 Peru
    • 5.1.5 Middle East and Africa
      • 5.1.5.1 Turkey
      • 5.1.5.2 Egypt

6 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

7 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON WALNUT MARKET

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