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가정용 세탁기 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년)

Residential Washing Machine Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2021년 05월 상품 코드 1005777
페이지 정보 영문
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가정용 세탁기 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년) Residential Washing Machine Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2021 - 2026)
발행일 : 2021년 05월 페이지 정보 : 영문

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가정용 세탁기 시장 규모는 2020년 약 560억 달러로 평가되었고, 2021-2026년간 3%의 연평균 복합 성장률(CAGR)로 확대될 것으로 예상됩니다.

가정용 세탁기는 시간과 에너지를 절약하기 때문에 세탁물을 세탁하기 위해 가장 폭넓게 사용되고 있는 가전제품입니다. 세탁기의 기능은 제조업체가 많은 유용한 기능을 구현할 수 있도록 하는 마이크로컨트롤러를 통합합으로써 여전히 개선되고 있습니다.

COVID-19 팬데믹 상황 종식에 의해 이 업계에서는 특히 온라인 채널을 통해 소비자 트래픽이 크게 증가할 것으로 예상됩니다. 제조업체는 이 변화하는 비즈니스 환경에 맞추어 생산 계획과 유통 네트워크를 설계할 필요가 있습니다. 적어도 가까운 미래에 재택근무가 현실화됨에 따라 많은 소비자는 멀티태스킹을 개선할 수 있도록 내구소비재에 투자하기 시작할 것입니다. 식기세척기, 세탁기, 대형 냉장고 등의 가전제품 판매가 두 배로 늘었습니다. LG 등의 기업은 2020년 7월과 8월에 가전제품 판매가 증가했습니다.

지난 몇 년간 이러한 기계에서 수많은 기술적 발전이 이루어졌고, 전력 절약 측면에서 효율성이 향상되었습니다. 이것은 또한 시장 주요 기업이 세탁기 시장에서 높은 점유율을 획득할 수 있게 했습니다. 또 정부는 아시아태평양 개발도상국의 농총 가정 개발을 위해 다양한 노력을 기울이고 있고, 가정용 세탁기 수요 증가가 전망되고 있습니다. 가처분소득 증가와 농촌 전기화의 개선이 가정용 세탁기 시장 성장을 촉진하고 있습니다.

세탁기의 적정 가격 상승과 도시화 진전에 의해 세탁기 수요가 증가했지만, 세탁소 이용 가능성과 온라인 세탁소 서비스의 성장이 성장을 방해하고 있습니다. 세탁기에 관련된 기술적/혁신적 발전이 이 시장에서 활동하고 있는 제조업체에게 큰 기회를 제공합니다.

세계의 가정용 세탁기(Residential Washing Machine) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장요인 및 저해요인 분석, 시장 기회, COVID-19의 영향, 종류·기술·유통채널·지역별 시장 규모 추이와 예측, 경쟁 구도, 주요 기업 프로파일 등의 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 시장 기회
  • 시장의 최근 동향
  • Porter의 산업 분석
  • 업계 밸류체인 분석
  • 소비자 행동 분석에 관한 인사이트
  • 업계에서의 기술 혁신
  • 규제 프레임워크
  • COVID-19가 시장에 미치는 영향

제5장 시장 세분화

  • 유형별
    • Front Load
    • Top Load
  • 기술별
    • 전자동
    • 반자동
  • 유통채널별
    • 멀티브랜드 스토어
    • 독점 상점
    • 온라인
    • 기타 유통채널
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 라틴아메리카
    • 중동 및 아프리카

제6장 경쟁 구도

  • 시장 집중도 개요
  • 기업 개요
    • LG Electronics Inc.
    • Whirlpool Corporation
    • Haier Group Corporation
    • Electrolux
    • Panasonic
    • BSH Home Appliances Group
    • IFB Industries Ltd
    • Samsung
    • Hitachi
    • Toshiba
    • 기타 기업

제7장 시장 기회와 동향

제8장 면책사항

LSH 21.05.25

The residential washing machines market was valued at nearly USD 56,000 million in 2020, and it is projected to register a CAGR of 3% during the forecast period, 2021-2026.

The end of the COVID-19 pandemic situation is expected to bring this industry significantly higher consumer traffic, most notably through online channels, and manufacturers will need to design their production plans and distribution networks in tandem with this changing business environment. With work from home becoming a reality, at least for the near future, many consumers have started investing in consumer durables to enable them to multitask better. The sales of appliance categories, such as dishwashers, washing machines, and big-sized refrigerators, have doubled. Companies, such as LG, witnessed an increase in sales of their home appliance ranges in July and August 2020.

Numerous technological advancements were carried out in these machines during the last few years, leading to their higher efficiency in terms of saving water and electricity. This has also enabled the key players to gain a significant share in the market. Moreover, the government has taken various initiatives toward the development of rural households in developing countries in Asia-Pacific, which is expected to increase the demand for residential washing machines. An increase in disposable income and improvements in rural electrification may drive the residential washing machines market.

In addition, the rising affordability of washing machines and increased urbanization fueled the demand for washing machines. However, the availability of laundry shops and growth in online laundry services hamper the growth. Technological and innovative advancements related to washing machines present a major opportunity for manufacturers operating in this market.

Key Market Trends

Fully Automatic Washing Machines are Expected to Grow at Higher Rate

A fully automatic washing machine contains a single motor that has the ability to both wash and whirl, which is done on its own without any help from any manual involvement. The segment is expected to be the fastest-growing segment, owing to the growing shortage of time for household chores. The increased number of dual-income households with insufficient time for laundry has led to the rising demand for laundromats. The energy labels and energy efficiency policies enabled manufacturers to focus on the development of energy-efficient products.

Fully-automatic machines are available in two variants, namely, front load and top load machines, and currently, front load machines are more preferred due to ease of convenience, space-saving, and water and energy efficiencies.

The Asia-Pacific Region to Witness the Highest Growth

The Asia-Pacific residential washing machines market is anticipated to grow rapidly, as residential washing machines gained popularity owing to their compatible and user-friendly features. In addition, emerging economies in the region, rapid urbanization, and an expanding middle-class population drive the market. The demand for residential washing machines is witnessing a continuous rise, owing to less availability of time to do laundry by individuals due to their hectic lifestyles. The performance of the industry is expected to be mixed over the next five years. However, much of this growth is expected to be witnessed post the COVID-19 pandemic situation, when the industry is forecast to rise owing to changing consumer behaviors.

Competitive Landscape

The report covers the major international players operating in the market studied. The market is dominated by players such as LG Electronics Inc., Whirlpool Corporation, Haier Group Corporation, and Electrolux, among others. However, with technological advancements and product innovations, mid-size to smaller companies are increasing their market presence by securing new contracts and tapping into new markets.

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TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Key Deliverables of the Study
  • 1.2 Study Assumptions
  • 1.3 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Drivers
  • 4.3 Restraints
  • 4.4 Opportunities​
  • 4.5 Recent Developments in the Market​
  • 4.6 Porter's Five Forces Analysis​
  • 4.7 Industry Value Chain Analysis​
  • 4.8 Insights into Consumer Behavior Analysis
  • 4.9 Technological Innovations in the Industry
  • 4.10 Regulatory Framework
  • 4.11 Impact of COVID-19 on the Market   

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Type
    • 5.1.1 Front Load
    • 5.1.2 Top Load
  • 5.2 By Technology
    • 5.2.1 Fully-automatic
    • 5.2.2 Semi-automatic
  • 5.3 By Distribution Channel
    • 5.3.1 Multibrand Stores
    • 5.3.2 Exclusive Stores
    • 5.3.3 Online
    • 5.3.4 Other Distribution Channels
  • 5.4 By Geography
    • 5.4.1 North America
    • 5.4.2 Europe
    • 5.4.3 Asia-Pacific
    • 5.4.4 Latin America
    • 5.4.5 Middle-East and Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Market Concentration Overview
  • 6.2 Company Profiles​
    • 6.2.1 LG Electronics Inc.​
    • 6.2.2 Whirlpool Corporation​
    • 6.2.3 Haier Group Corporation​
    • 6.2.4 Electrolux​
    • 6.2.5 Panasonic
    • 6.2.6 BSH Home Appliances Group
    • 6.2.7 IFB Industries Ltd
    • 6.2.8 Samsung
    • 6.2.9 Hitachi​
    • 6.2.10 Toshiba​
    • 6.2.11 Other Companies​

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 DISCLAIMER

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