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세계의 CBD 애완동물 제품 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년)

CBD Pet Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

리서치사 Mordor Intelligence Pvt Ltd
발행일 2022년 01월 상품코드 1005789
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세계의 CBD 애완동물 제품 시장 : 성장, 동향, COVID-19의 영향, 예측(2021-2026년) CBD Pet Products Market - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)
발행일 : 2022년 01월 페이지 정보 : 영문

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세계의 CBD 애완동물 제품 시장 규모는 2021-2026년 예측기간 중 41.3%의 CAGR로 성장할 것으로 예상됩니다.

CBD 애완동물 제품 시장에 대한 COVID-19의 영향으로서 시장은 마이너스 결과를 경험하지 않고, 대신 매출이 증가했습니다. COVID 기간 중에 신규 참여자가 없었기 때문에 기존 기업은 CBD 애완동물 제품 수요 증가에 있어서 과점을 누렸습니다. 락다운 기간 중에 애완동물 소유자가 액세스하기 쉽고, 현관앞까지 배달되는 e-commerce 플랫폼에서의 제품 입수 가능성에 의해 매출은 더욱 급상승했습니다.

CBD 애완동물용 보충제는 주로 천연 보충제에 대한 소비자의 인식 확산과 대마의 의학적 및 치료적 이점에 대한 현재 초점에 의해 지지되고 있습니다. 현재 시장의 틈새 지위는 대마, CBD 및 헴프와 관련된 정부 및 무역 규제 환경에 기인하고 있습니다. 그럼에도 불구하고 2018년 12월에 가결된 농업 법안(2018년 농업 개선법)은 헴프와 헴프 유래 CBD를 마리화나 기반 제품으로부터 분리한다는 큰 전진을 했으며, 헴프 유래 제품이 애완동물 사료 업계에서 사용되는 충분한 기회를 창출했습니다.

세계의 CBD 애완동물 제품(CBD Pet Products) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장 촉진요인 및 저해요인 분석, 시장 기회, COVID-19의 영향, 종류·유통 경로·지역별 시장 규모 추정과 예측, 경쟁 상황, 주요 기업 개요 등 체계적인 정보를 제공합니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 주요 요약

제4장 시장 역학

  • 시장 개요
  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석

제5장 시장 세분화

  • 종류별
    • 식품 그레이드
    • 치료 그레이드
  • 유통 경로별
    • 온라인 소매 채널
    • 소매 약국
    • 수의 클리닉
    • 기타
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 아프리카

제6장 경쟁 상황

  • 가장 많이 채용되고 있는 전략
  • 시장 점유율 분석
  • 기업 개요
    • HempMy Pet
    • Canna-Pet
    • Fomo Bones
    • Honest Paws
    • Joy Organics
    • Holista Pet
    • NaturVet
    • Wet Noses

제7장 시장 기회와 동향

제8장 시장에 대한 COVID-19의 영향 평가

KSM 21.06.15

The global CBD pet products market is anticipated to witness a CAGR of 41.3% during the forecast period (2021-2026).

As an impact of COVID-19 on the CBD pet products market, the market didnot experience any negative consequence instead the sales got increased. As there were no new entrant during the COVID period, the existing players enjoyed the oligopoly from the rising demand of CBD pet products. The sales got spiked more due to the availibility of the products on e-commerce platforms which made easier for pet owners to access and got delivered in their doorsteps during the lockdown periods.

The CBD pet supplements are primarily fuelled by the increasing consumer awareness of the natural supplements and the current spotlight on the medical and therapeutic benefits of cannabis. The niche status of the current market is attributed to the governmental and trade regulatory environments related to cannabis, CBD, and hemp. Nonetheless, the Farm Bill passed in December 2018, the Agricultural Improvement Act of 2018, took a significant step forward by separating hemp and hemp-derived CBD from marijuana-based products, thereby creating ample opportunities for the hemp-derived products to be used in the pet food industry.

Key Market Trends

Changing Consumer Preferences Towards Organic Healthcare Pet Products

The changing consumer trends towards organic supplements related to food, nutrition, and health has crossed over to the pet food industry, thereby resulting in the increasing adoption of CBD supplements in the pet food industry. A study conducted by the American Pet Products Association in 2019, revealed that nearly 39.0% of dog owners and 34% of the cat owners are likely to prefer the CBD based products for their pets owing to the legalization of cannabis. Contrasting to it, currently nearly 11.0% of the dog owners and 8.0% of the cat owners are using the CBD supplements or treats for their pets. Thus, the evident potential in the pet market place and the extensive trade effort to secure the regulatory guidelines clearly indicate that the CBD pet products market will experience a higher growth during the forecast period.

North America to Drive the CBD Pet Sales

North America is traditionally the largest market for pets primarily owing to the pet humanization trend. The United States is the largest market for CBD pet sales in the North American market garnering more than half of the market share. HempMy Pet, Canna Pet, Fomo Bones, Wet Noses, Honest Paws, Green Roads of Florida, Joy Organics, Holista Pet, and Pet Relief are the key emergents offering CBD based pet products in the United States market. Moreover, Nestle Purina, is also considering making CBD dog food, while small pet CBD brands are likely to be taken over by the companies such as Mars Inc., Nestle, General Mills Inc.,J.M. Smucker Co. and Canopy Growth Corp. Over the years, much strengthened market concentration is thus likely to accelerate the sales of CBD pet products in the North American market.

Competitive Landscape

The global CBD pet products market is a niche market, with various small and medium-sized companies coining a very minimal share in the world. However, the ongoing activities of the pet food giants such as Nestle Purina, Mars, Inc., and JM Smucker among others into the CBD industry, is likely to provide a slightly consolidated view of the market. North America and Europe, and Asia Pacific are the major regions showing maximum competitor activities.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Market Drivers
  • 4.3 Market Restraints
  • 4.4 Porter's Five Force Analysis
    • 4.4.1 Threat of New Entrants
    • 4.4.2 Bargaining Power of Buyers
    • 4.4.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.4.4 Threat of Substitute Products
    • 4.4.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 Type
    • 5.1.1 Food Grade
    • 5.1.2 Therapeutic Grade
  • 5.2 Distribution Channel
    • 5.2.1 Online Retail Channel
    • 5.2.2 Retail Pharmacies
    • 5.2.3 Veterinary Clinics
    • 5.2.4 Others
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Germany
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Spain
      • 5.3.2.5 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Australia
      • 5.3.3.4 Rest of Asia Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Africa
      • 5.3.5.1 South Africa
      • 5.3.5.2 Rest of Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Adopted Strategies
  • 6.2 Market Share Analysis
  • 6.3 Company Profiles
    • 6.3.1 HempMy Pet
    • 6.3.2 Canna-Pet
    • 6.3.3 Fomo Bones
    • 6.3.4 Honest Paws
    • 6.3.5 Joy Organics
    • 6.3.6 Holista Pet
    • 6.3.7 NaturVet
    • 6.3.8 Wet Noses

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 AN ASSESSMENT OF COVID-19 IMPACT ON THE MARKET

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