Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

스낵바 시장 : 성장, 동향, 예측(2020-2025년)

Snack Bars Market - Growth, Trends, and Forecasts (2020 - 2025)

리서치사 Mordor Intelligence LLP
발행일 2020년 05월 상품 코드 937822
페이지 정보 영문
가격
US $ 4,250 ₩ 4,842,000 PDF by E-mail (Single User License)
US $ 4,750 ₩ 5,412,000 PDF by E-mail (Team License: Up to 7 Users)
US $ 6,000 ₩ 6,836,000 PDF by E-mail (Site License)
US $ 7,500 ₩ 8,545,000 PDF by E-mail (Corporate License)


스낵바 시장 : 성장, 동향, 예측(2020-2025년) Snack Bars Market - Growth, Trends, and Forecasts (2020 - 2025)
발행일 : 2020년 05월 페이지 정보 : 영문

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계 스낵바 시장은 2020-2025년간 연평균 복합 성장률(CAGR) 4.45%로 성장할 것으로 예측됩니다.

  • 편리하고 건강한 휴대용 간식 선택지에 대한 소비자 수요는 전세계 스낵바 판매의 주요 특징입니다. 소량의 식사 소비를 포함한 서양인의 라이프스타일 변화에 의해 간식 소비가 증가하고 있습니다. 따라서 더 건강한 선택지인 스낵바 수요가 증가하고 있습니다.
  • 스낵바는 기능성 성분, 환원당, 풍미가 좋은 스핀 및 식물성 단백질에 기회가 있습니다. 이 카테고리의 최신 혁신에는 포장 변경 대상인 소비자 제품 출시도 포함되어 있습니다. 예를 들어 2019년 4월에는 밖에서 CBD를 섭취하기 위한 편리한 방법으로서 영양사와 마리화나 전문가에 의해 만들어진 CBD가 주입된 새로운 스낵바 Nooro가 나왔습니다.

주요 시장 동향

식물성 스낵바와 기능성 스낵바 수요

식물성 제품과 비건식 경향이 강해짐에 따라 비건 스낵바도 요구되고 있습니다. 식물성 스낵바의 주요 맛 성분에는 비트, 스피루리나, 오렌지, 땅콩/버터, 브라우니, 레드베리 등이 있습니다. 예를 들어, 2018년 Clif Bar & Company는 곡물바 부문에서의 점유율을 높이기 위해서 식물성 단백질로 만들어진 에너지 그라놀라바를 출시했습니다. 이 제품은 10온스당 8g의 단백질과 27g의 곡물이 포함되어 있으며, 코코아 초콜릿, 화이트 초콜릿, 마카다미아 너트, 계피 아몬드, 블루베리 크리스크의 4가지 맛으로 제공되고 있습니다.

북미는 최대 시장 점유율을 유지

미국인들은 점차 건강을 지향하게 되고, 이것이 다시 건강식품 수요를 창출하고 있습니다. 이 지역의 스낵 및 시리얼바 제조업체는 영양가가 높은 영양 스낵에 대한 소비자 수요 증가에 잘 대응하고 있습니다. 북미 스낵바 시장에서의 경쟁을 위해 기업은 시장에서의 제품 차별화를 위해 스낵바 변형 제품을 발마했습니다. 제품 재배치는 다양한 시장 점유율을 획득하기 위해 폭넓은 소비자에게 서비스를 제공하고, 소비자 기반을 강화하기 위한 중요한 전략입니다. 단백질과 섬유는 이러한 스낵바의 주요 구성요소를 형성하고 있습니다. 밀레니얼 세대와 베이비붐 세대는 미국의 스낵바 주요 소비자입니다. 2018년 2월, Pepsico는 북미에서 과일과 야채가 들어 있는 스낵바를 출시했습니다. 스낵바에서 야채를 사용하는 것은 Pepsico의 스낵바를 차별화하는 역할을 합니다.

세계의 스낵바(Snack Bars) 시장을 조사했으며, 시장 개요, 시장 성장 촉진요인 및 저해요인 분석, 제품 유형별·유통채널별·지역별 시장 규모 추이 및 예측, 경쟁 상황, 주요 기업 프로파일, 시장 기회 등의 종합적인 정보를 전해드립니다.

목차

제1장 서론

제2장 조사 방법

제3장 개요

제4장 시장 역학

  • 시장 성장 촉진요인
  • 시장 성장 억제요인
  • Porter's Five Forces 분석

제5장 시장 세분화

  • 제품 유형
    • 시리얼바
    • 에너지바
    • 기타 스낵바
  • 유통채널별
    • 슈퍼마켓/대형 슈퍼마켓
    • 편의점
    • 전문점
    • 온라인 상점
    • 기타 유통채널
  • 지역별
    • 북미
    • 유럽
    • 아시아태평양
    • 남미
    • 중동 및 아프리카

제6장 경쟁 상황

  • 가장 적극적인 기업
  • 주요 기업이 채용한 전략
  • 시장 점유율 분석
  • 기업 개요
    • The Kellogg Company
    • Associated British Foods PLC
    • General Mills Inc.
    • Nestle SA
    • PepsiCo Inc.
    • Post Holdings Inc.
    • Clif Bar & Company
    • Kind LLC
    • Mars Incorporated

제7장 시장 기회 및 향후 동향

제8장 시장에 대한 코로나19(COVID-19)의 영향

LSH 20.06.23

The global snack bars market is projected to grow at a CAGR of 4.45% during the forecast period 2020-2025.

  • Consumer demand for convenient and healthy on-the-go snack options has by far been the primary attribute for the sales of snack bars all over the world. Changing lifestyles of Americans and Europeans, involving the consumption of smaller meals, are leading to increased consumption of snacks; hence, snack bars, being the healthier option, are witnessing increasing demand.
  • Snack bars have opportunities within functional ingredients, reduced sugar, savory spins, and plant proteins. The trending innovations in the category also involve modification in packaging and the launch of targeted-consumer products. For instance, in April 2019, a new CBD-infused snack bar, Nooro, was created by nutritionists and cannabis experts as a convenient way to consume CBD on-the-go.

Key Market Trends

Demand For Plant-based Bars And Bars With Functional Claim

With the increased inclination toward plant-based products and vegan diet, there has also been a demand for vegan snack bars. Some of the prominent flavor components for plant-based snack bars include beet, spirulina, orange, peanut butter, brownie, and red berry. For example, in 2018, Clif Bar & Company launched an energy granola bar made with plant-based protein, in order to increase its share in the cereal bar segment. The product claims to contain 8g of protein and 27g of whole grain per 10 ounces, served in four distinct flavors, namely cocoa chocolate, white chocolate, macadamia nut, cinnamon almond, and blueberry crisp.

North America holds the Largest Market Share

Americans are progressively becoming health conscious, which, in turn, is generating the demand for healthy foods. Snack and cereal bar manufacturers in the region are successfully meeting the rising consumer demand for the nutritious dietary snacks. Due to the high competition in the snack bar market in North America, the manufacturers are launching the variants of the snack bars to differentiate their products in the market. Repositioning of the products is the key strategy to serve the wide range of consumers and strengthen the consumer base, in order to gain increased market share. Protein and fiber form the key component of these snack bars. Millennial and the baby boomers are the major consumers of snack bars in the United States. In February 2018, Pepsico launched snack bar, with fruits and vegetables in North America. The use of vegetables in the snack bar acts as the differentiator for the Pepsico's snack bars.

Competitive Landscape

The snack bars market is a highly fragmented and competitive, with the presence of prominent global players and various regional players. The major players of the market are having a wide distribution network across the globe. Players are also focusing on expanding the product portfolio by understanding the various requirements of the segment. Associated British Food, GlaxoSmithKline PLC, Abbott Laboratories Inc, and Nestle are some of the other major giants in the snack bar market with a global presence. The market has the presence of various regional players and most of them are privately owned, for instance, Kind Snacks in the United States, Halo Foods in the United Kingdom, and so on.

Reasons to Purchase this report:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

Table of Contents

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET DYNAMICS

  • 4.1 Market Drivers
  • 4.2 Market Restraints
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Force Analysis
    • 4.3.1 Threat of New Entrants
    • 4.3.2 Bargaining Power of Buyers/Consumers
    • 4.3.3 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.4 Threat of Substitute Products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry

5 MARKET SEGMENTATION

  • 5.1 By Product Type
    • 5.1.1 Cereal Bar
      • 5.1.1.1 Granola/Muesli Bars
      • 5.1.1.2 Other Cereal Bars
    • 5.1.2 Energy Bar
    • 5.1.3 Other Snack Bars
  • 5.2 By Distribution Channel
    • 5.2.1 Supermarkets/Hypermarkets
    • 5.2.2 Convenience Stores
    • 5.2.3 Specialty Stores
    • 5.2.4 Online Stores
    • 5.2.5 Other Distribution Channels
  • 5.3 Geography
    • 5.3.1 North America
      • 5.3.1.1 United States
      • 5.3.1.2 Canada
      • 5.3.1.3 Mexico
      • 5.3.1.4 Rest of North America
    • 5.3.2 Europe
      • 5.3.2.1 Spain
      • 5.3.2.2 United Kingdom
      • 5.3.2.3 France
      • 5.3.2.4 Germany
      • 5.3.2.5 Russia
      • 5.3.2.6 Italy
      • 5.3.2.7 Rest of Europe
    • 5.3.3 Asia Pacific
      • 5.3.3.1 China
      • 5.3.3.2 India
      • 5.3.3.3 Japan
      • 5.3.3.4 Australia
      • 5.3.3.5 Rest of Asia-Pacific
    • 5.3.4 South America
      • 5.3.4.1 Brazil
      • 5.3.4.2 Argentina
      • 5.3.4.3 Rest of South America
    • 5.3.5 Middle East & Africa
      • 5.3.5.1 United Arab Emirates
      • 5.3.5.2 South Africa
      • 5.3.5.3 Rest of Middle East & Africa

6 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 6.1 Most Active Companies
  • 6.2 Strategies Adopted by Leading Players
  • 6.3 Market Share Analysis
  • 6.4 Company Profiles
    • 6.4.1 The Kellogg Company
    • 6.4.2 Associated British Foods PLC
    • 6.4.3 General Mills Inc.
    • 6.4.4 Nestle SA
    • 6.4.5 PepsiCo Inc.
    • 6.4.6 Post Holdings Inc.
    • 6.4.7 Clif Bar & Company
    • 6.4.8 Kind LLC
    • 6.4.9 Mars Incorporated

7 MARKET OPPORTUNITIES AND FUTURE TRENDS

8 IMPACT OF COVID-19 ON THE MARKET

Back to Top
전화 문의
F A Q