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서포트 서비스의 발전 : 세계 동향과 전망

Evolution of Support Services: Global Trends and Outlook

리서치사 Parks Associates
발행일 2016년 12월 상품 코드 371920
페이지 정보 영문 57 Pages
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서포트 서비스의 발전 : 세계 동향과 전망 Evolution of Support Services: Global Trends and Outlook
발행일 : 2016년 12월 페이지 정보 : 영문 57 Pages

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세계(미국, 유럽, 기타 지역) 브로드밴드 가입 가구의 디바이스 도입 동향에 대해 조사 분석했으며, 소비자가 직면하는 제품/서포트의 주요 격차, 서포트 서비스에 대한 시장 수요, 5개년 예측 등의 정보를 전해드립니다.

제1장 보고서 개요

  • 보고서의 목적
  • 보고서의 범위
  • 조사 방법/정보 출처

제2장 서포트 요구 성장 촉진요인

제3장 디바이스 도입

  • 컴퓨팅 및 엔터테인먼트 디바이스
  • 스마트홈 디바이스
  • 커넥티드 헬스케어 디바이스

제4장 디바이스 문제

  • 커넥티드 컴퓨팅 및 엔터테인먼트 디바이스 문제
  • 스마트홈 디바이스 문제
  • 커넥티드 헬스케어 디바이스 문제

제5장 서포트 자원 이용

  • 셀프 서포트 vs. 전문 서포트
  • 유료 서포트
  • 서포트 가입

제6장 동향과 전망

  • 사전 지원과 개별 지원
  • 기술을 이용한 고객의 수고 덜기
  • 사회적 지원 계획
  • 보안의 인식

제7장 예측

  • 예측 방법
  • 북미
  • 서유럽
  • 아시아태평양 지역

제8장 영향과 제안

제9장 부록

LSH 17.01.06

This report examines trends in device adoption among broadband households in the U.S., Europe, and other regions worldwide. It also examines the primary gaps in product and support experiences faced by consumers and assesses the market demand for premium support services. The report includes a five-year global forecast for premium support services.

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Table of Contents

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose of Report
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Research Approach/Sources

2.0 Drivers of Support Needs

3.0 Device Adoption

  • 3.1 Computing and Entertainment Devices
  • 3.2 Smart Home Devices
  • 3.3 Connected Healthcare Devices

4.0 Device Problems

  • 4.1 Connected Computing and Entertainment Device Problems
  • 4.2 Smart Home Device Problems
  • 4.3 Connected Healthcare Device Problems

5.0 Use of Support Resources

  • 5.1 Self-Support versus Professional Support
  • 5.2 Paying for Support
  • 5.3 Support Subscriptions

6.0 Trends and Outlook

  • 6.1 Proactive and Personalized Support
  • 6.2 Reducing Customer Effort Using Technology
  • 6.3 Social Support Initiatives
  • 6.4 Cognizant of Security

7.0 Forecast

  • 7.1 Forecast Methodology
  • 7.1.1 Set-up and Installation Services
  • 7.1.2 One-time Support Services
  • 7.1.3 Subscription Services
  • 7.2 North America
  • 7.3 Western Europe
  • 7.4 Asia-Pacific

8.0 Implications and Recommendations

9.0 Appendix

  • 9.1 Glossary
  • 9.2 Index
  • 9.3 Image Sources

Figures

  • Global Computing and Entertainment Device Penetration
  • Global Smart Home Device Penetration
  • Connected Healthcare Device Adoption
  • Problems Experienced with Devices (2014 & 2016)
  • Problems with Connected Computing and Entertainment Devices (2016
  • Smart Home Devices: Technical Problems Experienced (2014 & 2016)
  • Leading Smart Home Device Problems (2015 - 2016)
  • Leading Smart Home Device Problems (2015 - 2016)
  • Leading Smart Home Device Problems (2015 - 2016)
  • Technical Problem Resolution: Professional Channels (2014 & 2016)
  • Technical Problem Resolution: Self-Help Channels (2014 & 2016)
  • Problems Resolution in the U.S Market 2014
  • Problems Resolution in the U.S Market 2016
  • Problems Resolution Western Europe (2015)
  • Trends in Subscription Technical Support Service Adoption (2012 - 2016)
  • Premium Support Services from Major Brands in North America
  • Premium Support Services from Major Brands in Western Europe and Asia-Pacific
  • Proactive and Personalized Support Solutions
  • Importance of and Satisfaction with Aspect of Support (Q1/16)
  • Automation Strategies that Reduce Customer Effort
  • Importance of and Satisfaction with Aspect of Support (Q1/16)
  • Consumer Concerns when Using Connected Devices (Q3/15)
  • Bask Premium Technical Support Service
  • Forecast Methodology - Set-up/ Installation Services
  • Forecast Methodology -One-time Support Services
  • Forecast Methodology - Subscription Support Services
  • Total Revenue - Premium Technical Support Services in North America
  • Total Revenue - Premium Technical Support Services - Western Europe
  • Total Revenue - Premium Technical Support Services - Asia-Pacific
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