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세라믹 자석(페라이트 자석) 시장 예측(-2030년) : 유형, 제품, 방향, 용도, 최종사용자 및 지역별 세계 분석

Ceramic Magnet Market Forecasts to 2030 - Global Analysis By Type, Product, Orientation, Application, End User and By Geography

발행일: | 리서치사: Stratistics Market Research Consulting | 페이지 정보: 영문 175+ Pages | 배송안내 : 2-3일 (영업일 기준)


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Stratistics MRC에 따르면 세라믹 자석(페라이트 자석) 세계 시장은 2023년 97억 달러로 예측 기간 동안 CAGR 9%로 성장하여 2030년에는 163억 달러에 달할 것으로 예상됩니다.

금속 자석은 저렴한 비용으로 세라믹 자석을 대체할 수 있습니다. 생산 비용이 저렴하고 부식 및 감자에 강하기 때문에 다양한 응용 분야에 적용되고 있습니다. 무게 비율로 볼 때 세라믹 자석은 전 세계 영구 자석 수요의 75% 이상을 차지합니다. 세라믹 자석은 부식에 강하고 그 상태를 유지하기 위해 추가 코팅이 필요하지 않습니다. 천연 자석은 세라믹 자석보다 약합니다. 산화철과 탄산 스트론튬을 소성하여 금속 산화물을 만들어 세라믹 자석을 사용합니다. 세라믹 자석은 놀랍도록 강하고 딱딱한 표면에 떨어뜨리면 깨지거나 다른 손상을 입을 수 있습니다.

시장 역학:

촉진요인:

자동차 및 항공우주 산업에서 세라믹 자석에 대한 수요 증가

세라믹 자석은 모터, 센서, 발전기 등 다양한 용도에 광범위하게 사용되기 때문에 세라믹 자석의 가장 큰 최종 고객 중 하나는 자동차 산업입니다. 자동차 산업에서 세라믹 자석에 대한 수요는 전기자동차의 보급과 함께 증가할 것으로 예상됩니다. 세라믹 자석의 또 다른 중요한 최종사용자는 항공기 분야로, 액추에이터, 센서, 발전기 등 다양한 용도로 세라믹 자석이 사용되고 있습니다. 세라믹 자석에 대한 수요는 경량화 및 고성능 소재에 대한 항공우주 산업의 수요 증가에 의해 주도될 것으로 예상됩니다.

억제요인:

대체품의 가용성 및 환경 문제

네오디뮴 자석은 세라믹 자석보다 비싸지만 기능은 더 우수합니다. 세라믹 자석 시장의 확대는 네오디뮴 자석과 같은 대체품의 가용성에 의해 제한될 것으로 예상됩니다. 또한 세라믹 자석에 함유된 납과 카드뮴이라는 두 가지 독성 원소는 환경에 해로울 수 있습니다.

기회:

전기·전자 산업 및 의료기기에 대한 세라믹 자석 수요 증가

세라믹 자석의 또 다른 중요한 최종사용자는 전기 및 전자 분야로, 스피커, 모터, 발전기 등 다양한 기기에 사용되고 있습니다. 전기 및 전자 산업에서 세라믹 자석에 대한 수요는 전자 기기 및 가전제품의 보급과 함께 증가할 것으로 예상됩니다. 세라믹 자석 시장은 의료기기 분야에서 큰 발전 잠재력을 가지고 있습니다. 많은 질병을 감지하고 치료하는 데 자주 사용되는 MRI 장비를 포함한 많은 의료기기에 세라믹 자석이 사용됩니다.

위협:

원료 공급 제한과 유해 부산물

많은 최종 사용 산업에서 세라믹 자석을 사용하지만, 이러한 재료의 추출 및 제조에는 유해한 부산물이 발생할 수 있습니다. 그들은 종종 희토류 금속에서 추출됩니다. 그러나 예측 기간 동안 이러한 원자재 공급이 제한적이라는 점도 세계 세라믹 자석 시장의 확장을 억제할 것으로 보입니다.

예측 기간 동안 이방성 부문이 가장 클 것으로 예상:

이방성 부문은 예측 기간 동안 가장 큰 점유율을 차지할 것으로 예상됩니다. 방향성 측면에서 가장 바람직한 자석은 이방성 세라믹 자석으로, 특정 방향으로 자력을 부여하고 그 방향으로 향하게 할 수 있기 때문입니다. 이방성 세라믹 자석은 화살표의 자화 방향이 단순하기 때문에 방향 부문에서 우위를 차지하는 높은 보자력을 가진 이방성 세라믹 자석으로 인기가 높습니다.

예측 기간 동안 가장 높은 CAGR을 기록할 것으로 예상되는 분야는 자동차 부문:

자동차 부문은 예측 기간 동안 유리한 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 세라믹 자석 시장을 주도하는 것은 자동차 산업입니다. 도어락 시스템, 와이퍼, 전동 윈도우는 모두 세라믹 자석을 사용하기 때문입니다. 자석은 모터의 가장 중요한 부품 중 하나입니다. 또한 자석은 종종 모터의 고정 부품으로 원운동과 직선 운동을 생성하는 데 필요한 반발력을 제공합니다. 이 때문에 자동차 분야는 위의 주요 변수에 의해 견인되고 있습니다.

가장 큰 점유율을 차지하는 지역:

아시아태평양은 일본, 중국, 한국과 같은 주요 국가들이 전자 및 전기 산업에서 세라믹 자석 시장을 독점하고 있으며, 가전 제품 및 제조 센터에서 널리 사용되고 있기 때문에 지배 기간 동안 가장 큰 점유율을 차지했습니다. 그 결과, 다음 국가들은 세라믹 자석을 대규모로 소비하고 있습니다. 또한 중국과 인도의 자동차 산업은 빠르게 성장하고 있으며, 모터, 와이퍼 모터, 미러 조정, 윈도우 모터, 도어 잠금 시스템 등 다양한 자동차 응용 분야에서 추진력을 얻고 있습니다.

CAGR이 가장 높은 지역:

북미 지역은 예측 기간 동안 유리한 성장세를 보일 것으로 예상됩니다. 세라믹 자석은 생산 비용 절감 및 열(섭씨 250도까지)을 견딜 수 있는 능력과 같은 요인으로 인해 일반적인 응용 분야에서 매우 인기가 있습니다. 또한, 이러한 자석의 고유 보자력은 외부 자기장에 의한 감자에 대한 내성을 증가시킬 것으로 예상됩니다. 이러한 요소들은 이 지역의 미국 시장 확대를 촉진할 것으로 예상됩니다.

주요 발전:

Hitachi금속은 2022년 12월, 중국산 희토류 사용량을 줄인 전기자동차용 모터를 개발하기 위해 제조업체와 협력하고 있습니다.

본 보고서의 내용

  • 지역 및 국가별 시장 점유율 평가
  • 신규 진입기업에 대한 전략적 제언
  • 2021년, 2022년, 2023년, 2026년, 2030년 시장 데이터를 포함
  • 시장 동향
  • 시장 추정에 기반한 주요 사업 부문에 대한 전략적 제언
  • 주요 공통 트렌드를 매핑한 경쟁 상황
  • 상세한 전략, 재무 및 최근 동향을 포함한 기업 개요
  • 최신 기술 동향을 매핑한 공급망 트렌드

무료 맞춤형 서비스:

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  • 기업 개요
    • 추가 시장 기업의 종합적인 프로파일링(최대 3개사까지)
    • 주요 기업 SWOT 분석(3개사까지)
  • 지역 세분화
    • 고객의 관심에 따른 주요 국가별 시장 추정 및 예측, CAGR(참고: 타당성 검토에 따른)
  • 경쟁사 벤치마킹
    • 제품 포트폴리오, 지리적 입지, 전략적 제휴를 기반으로 한 주요 기업 벤치마킹

목차

제1장 주요 요약

제2장 서문

  • 주요 요약
  • 이해관계자
  • 조사 범위
  • 조사 방법
    • 데이터 마이닝
    • 데이터 분석
    • 데이터 검증
    • 조사 접근법
  • 조사 소스
    • 1차 조사 정보 출처
    • 2차 조사 정보 출처
    • 가정

제3장 시장 동향 분석

  • 성장 촉진요인
  • 성장 억제요인
  • 기회
  • 위협
  • 제품 분석
  • 용도 분석
  • 최종사용자 분석
  • 신흥 시장
  • COVID-19의 영향

제4장 Porter's Five Forces 분석

  • 공급 기업의 교섭력
  • 구매자의 교섭력
  • 대체품의 위협
  • 신규 참여업체의 위협
  • 경쟁 기업간 경쟁 관계

제5장 세라믹 자석 세계 시장 : 유형별

  • 세미 하드 페라이트
  • 소프트 페라이트
  • 하드 페라이트

제6장 세라믹 자석 세계 시장 : 제품별

  • 품종
  • 링 자석
  • 디스크 자석
  • 블록 자석
  • 아크
  • 기타 제품

제7장 세라믹 자석 세계 시장 : 방향별

  • 이방성
  • 등방성

제8장 세라믹 자석 세계 시장 : 용도별

  • 소비재
  • 발전
  • 산업
  • 일렉트로닉스
  • 기타 용도

제9장 세라믹 자석 세계 시장 : 최종사용자별

  • 의료
  • 에너지
  • 전기
  • 자동차
  • 건축·건설
  • 기타 최종사용자

제10장 세라믹 자석 세계 시장 : 지역별

  • 북미
    • 미국
    • 캐나다
    • 멕시코
  • 유럽
    • 독일
    • 영국
    • 이탈리아
    • 프랑스
    • 스페인
    • 기타 유럽
  • 아시아태평양
    • 일본
    • 중국
    • 인도
    • 호주
    • 뉴질랜드
    • 한국
    • 기타 아시아태평양
  • 남미
    • 아르헨티나
    • 브라질
    • 칠레
    • 기타 남미
  • 중동 및 아프리카
    • 사우디아라비아
    • 아랍에미리트
    • 카타르
    • 남아프리카공화국
    • 기타 중동 및 아프리카

제11장 주요 발전

  • 계약, 파트너십, 제휴, 합작투자
  • 인수와 합병
  • 신제품 출시
  • 사업 확대
  • 기타 주요 전략

제12장 기업 개요

  • Dura Magnetic, Inc.
  • All Star Magetic LLC
  • Maruwa Co., Ltd.
  • Adams Magnet Production
  • Bunting
  • Hangzhou Permanent Magnet Group
  • JPMF Guangdong Co. Ltd
  • Ferroxcube
  • TDK Corporation
  • DMEGC
  • Samwha Electronics
  • Hitachi Metals Ltd.
  • Alliance LLC
  • Neo Magnequench
  • Arnold Magnetic Technologies
  • Rocell
ksm 23.08.08

According to Stratistics MRC, the Global Ceramic Magnet Market is accounted for $9.7 billion in 2023 and is expected to reach $16.3 billion by 2030 growing at a CAGR of 9% during the forecast period. Metallic magnets can be replaced at a lower cost with ceramic magnets. Due to their low production costs and resistance to corrosion and demagnetization, these magnets are employed in a variety of applications. By weight, ceramic magnets account for over 75% of the world's need for permanent magnets. Ceramic magnets are resistant to corrosion and do not need any extra coatings to keep them that way. Natural magnets are weaker than ceramic magnets. Iron oxide and strontium carbonate are calcined to create metallic oxide using ceramic magnets. Ceramic magnets are incredibly strong, and if dropped on a hard surface, they may break or suffer other damage.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing demand for ceramic magnets in the automotive industry and aerospace industry

One of the largest end customers of ceramic magnets is the automobile industry, as these magnets are extensively used in many different applications, including motors, sensors, and generators. The need for ceramic magnets in the automotive industry is anticipated to rise along with the popularity of electric vehicles. Another significant end-user of ceramic magnets is the aircraft sector, which employs these magnets in a variety of actuator, sensor, and generator applications. Ceramic magnet demand is anticipated to be driven by the aerospace industry's growing need for lightweight, high-performance materials.

Restraint:

Availability of alternatives and environmental concerns

Neodymium magnets are more expensive than ceramic magnets however work better. The expansion of the ceramic magnet market is anticipated to be constrained by the availability of substitutes such neodymium magnets. Moreover, lead and cadmium, two toxic elements found in ceramic magnets, can be hazardous to the environment.

Opportunity:

Rising demand for ceramic magnets in the electrical and electronics industry and in medical devices

Another significant end-user of ceramic magnets is the electrical and electronic sector, where these magnets are utilized in a variety of devices like speakers, motors, and generators. The need for ceramic magnets in the electrical and electronics industry is anticipated to rise along with the popularity of electronic gadgets and appliances. The market for ceramic magnets is anticipated to have tremendous development potential in the medical device sector. Many medical devices, including MRI machines, which are frequently employed in the detection and treatment of numerous disorders, use ceramic magnets.

Threat:

Limited supply of raw materials and hazardous byproducts

Many end-use industries use ceramic magnets, however, the extraction and manufacture of these materials can have hazardous byproducts. They are often taken out of rare earth metals. However, during the projected period, the limited supply of these raw materials will also restrain the expansion of the worldwide ceramic magnets market.

The anisotropic segment is expected to be the largest during the forecast period:

Anisotropic segment is expected to hold largest share over the forecast period. The most desired magnet in terms of orientation is an anisotropic ceramic magnet because it offers magnetic force in a certain direction and may be directed in that direction. They are popular and have high coercitivity anisotropic ceramic magnets that dominate in the orientation segment because the arrow's magnetization direction is simple.

The automotive segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period:

Automotive segment is expected to have lucrative growth over the forecast period. The market for ceramic magnets is driven by the automotive industry. Since door locking systems, windshield wipers, and electric windows all use ceramic magnets. A magnet is one of a motor's most important parts. Additionally, magnets are often the static component of motors and provide the rejection force needed to produce circular or linear movement. Because of this, the automobile segment is being driven by the above-mentioned primary variables.

Region with largest share:

The Asia Pacific region held the largest share during the period of dominance because the leading nations in the region, such as Japan, China, and South Korea, dominate the ceramic magnet market in the electronic and electrical industries and are extensively used in home appliances and manufacturing centers. As a result, the following nations consume ceramic magnets on a large scale. Furthermore, the automotive industries in China and India are expanding rapidly and are gaining momentum in a wide range of vehicle applications, including motors, wiper motors, mirror adjustments, window motors, door locking systems, and many more.

Region with highest CAGR:

North America is expected to have lucrative growth over the projection period. Ceramic magnets are quite popular for use in common applications due to factors including their reduced cost of production and capacity to endure heat (up to 250 degrees Celsius). Additionally, it is anticipated that these magnets' intrinsic coercivity will increase their resistance to demagnetization by outside magnetic fields. These elements are anticipated to stimulate the US market's expansion in this region.

Key players in the market

Some of the key players in Ceramic Magnet market include Dura Magnetic, Inc. , All Star Magetic LLC, Maruwa Co., Ltd., Adams Magnet Production, Bunting, Hangzhou Permanent Magnet Group, JPMF Guangdong Co. Ltd, Ferroxcube, TDK Corporation, DMEGC, Samwha Electronics, Hitachi Metals Ltd., Alliance LLC, Neo Magnequench, Arnold Magnetic Technologies and Rocell.

Key Developments:

In December 2022, Hitachi Metals is working with manufacturers to develop motors for electric vehicles that use fewer rare earth metals, which are largely obtained from China.

Types Covered:

  • Semi-Hard Ferrite
  • Soft Ferrite
  • Hard Ferrite

Products Covered:

  • Varieties
  • Ring Magnets
  • Disc Magnets
  • Block Magnets
  • Arc
  • Other Products

Orientations Covered:

  • Anisotropic
  • Isotropic

Applications Covered:

  • Consumer Goods
  • Power Generation
  • Industrial
  • Electronics
  • Other Applications

End Users Covered:

  • Medical
  • Energy
  • Electrical
  • Automotive
  • Building & Construction
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2021, 2022, 2023, 2026 and 2030
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 End User Analysis
  • 3.9 Emerging Markets
  • 3.10 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Ceramic Magnet Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Semi-Hard Ferrite
  • 5.3 Soft Ferrite
  • 5.4 Hard Ferrite

6 Global Ceramic Magnet Market, By Product

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Varieties
  • 6.3 Ring Magnets
  • 6.4 Disc Magnets
  • 6.5 Block Magnets
  • 6.6 Arc
  • 6.7 Other Products

7 Global Ceramic Magnet Market, By Orientation

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Anisotropic
  • 7.3 Isotropic

8 Global Ceramic Magnet Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Consumer Goods
  • 8.3 Power Generation
  • 8.4 Industrial
  • 8.5 Electronics
  • 8.6 Other Applications

9 Global Ceramic Magnet Market, By End User

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Medical
  • 9.3 Energy
  • 9.4 Electrical
  • 9.5 Automotive
  • 9.6 Building & Construction
  • 9.7 Other End Users

10 Global Ceramic Magnet Market, By Geography

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 North America
    • 10.2.1 US
    • 10.2.2 Canada
    • 10.2.3 Mexico
  • 10.3 Europe
    • 10.3.1 Germany
    • 10.3.2 UK
    • 10.3.3 Italy
    • 10.3.4 France
    • 10.3.5 Spain
    • 10.3.6 Rest of Europe
  • 10.4 Asia Pacific
    • 10.4.1 Japan
    • 10.4.2 China
    • 10.4.3 India
    • 10.4.4 Australia
    • 10.4.5 New Zealand
    • 10.4.6 South Korea
    • 10.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 10.5 South America
    • 10.5.1 Argentina
    • 10.5.2 Brazil
    • 10.5.3 Chile
    • 10.5.4 Rest of South America
  • 10.6 Middle East & Africa
    • 10.6.1 Saudi Arabia
    • 10.6.2 UAE
    • 10.6.3 Qatar
    • 10.6.4 South Africa
    • 10.6.5 Rest of Middle East & Africa

11 Key Developments

  • 11.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 11.2 Acquisitions & Mergers
  • 11.3 New Product Launch
  • 11.4 Expansions
  • 11.5 Other Key Strategies

12 Company Profiling

  • 12.1 Dura Magnetic, Inc.
  • 12.2 All Star Magetic LLC
  • 12.3 Maruwa Co., Ltd.
  • 12.4 Adams Magnet Production
  • 12.5 Bunting
  • 12.6 Hangzhou Permanent Magnet Group
  • 12.7 JPMF Guangdong Co. Ltd
  • 12.8 Ferroxcube
  • 12.9 TDK Corporation
  • 12.10 DMEGC
  • 12.11 Samwha Electronics
  • 12.12 Hitachi Metals Ltd.
  • 12.13 Alliance LLC
  • 12.14 Neo Magnequench
  • 12.15 Arnold Magnetic Technologies
  • 12.16 Rocell
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