Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 TV 광고 시장(2022년)

TV Advertising Global Market Report 2022

리서치사 The Business Research Company
발행일 2021년 12월 상품코드 1044027
페이지 정보 영문 175 Pages 배송안내 2-3일 (영업일 기준)
가격
US $ 4,000 ₩ 5,149,000 PDF (Single User License)
US $ 6,000 ₩ 7,723,000 PDF (Site License)
US $ 8,000 ₩ 10,298,000 PDF (Enterprise License)


세계의 TV 광고 시장(2022년) TV Advertising Global Market Report 2022
발행일 : 2021년 12월 페이지 정보 : 영문 175 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 TV 광고 시장에 대해 조사분석했으며, 시장의 특징, 시장 규모와 성장률, 시장 세분화, 지역별·국가별 내역, 경쟁 구도, 시장 점유율, 동향, 전략에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요

제2장 TV 광고 시장의 특징

제3장 TV 광고 시장의 동향과 전략

제4장 TV 광고에 대한 COVID-19의 영향

제5장 TV 광고 시장 규모와 성장률

  • 시장 성장 실적(금액)
    • 시장 촉진요인
    • 시장 억제요인
  • 시장 성장 예측(금액)
    • 시장 촉진요인
    • 시장 억제요인

제6장 TV 광고 시장 세분화

  • 세계의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 지상파
  • 멀티채널
  • 온라인
  • 세계의 TV 광고 시장 : 유통 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 케이블 TV
  • 위성 TV
  • 세계의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)
  • 광고
  • 서브스크립션
  • 세계의 TV 광고 시장 : 시간범위별, 실적과 예측(금액)
  • 20초
  • 60초
  • 60초 이상

제7장 TV 광고 시장의 지역별·국가별 분석

  • 세계의 TV 광고 시장 : 지역별, 실적과 예측(금액)
  • 세계의 TV 광고 시장 : 국가별, 실적과 예측(금액)

제8장 아시아태평양의 TV 광고 시장

  • 아시아태평양의 TV 광고 시장 개요
  • 지역 정보, COVID-19의 영향, 시장 정보, 배경 정보, 정부 구상, 규제, 규제기관, 주요 협회, 징수되는 세금, 법인세 구조, 투자, 주요 기업
  • 아시아태평양의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 아시아태평양의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제9장 중국의 TV 광고 시장

  • 중국의 TV 광고 시장 개요
  • 중국의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 중국의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제10장 인도의 TV 광고 시장

  • 인도의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 인도의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제11장 일본의 TV 광고 시장

  • 일본의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 일본의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제12장 호주의 TV 광고 시장

  • 호주의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 호주의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제13장 인도네시아의 TV 광고 시장

  • 인도네시아의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 인도네시아의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제14장 한국의 TV 광고 시장

  • 한국의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 한국의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제15장 서유럽의 TV 광고 시장

  • 서유럽의 TV 광고 시장 개요
  • 서유럽의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 서유럽의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제16장 영국의 TV 광고 시장

  • 영국의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 영국의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제17장 독일의 TV 광고 시장

  • 독일의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 독일의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제18장 프랑스의 TV 광고 시장

  • 프랑스의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 프랑스의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제19장 동유럽의 TV 광고 시장

  • 동유럽의 TV 광고 시장 개요
  • 동유럽의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 동유럽의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제20장 러시아의 TV 광고 시장

  • 러시아의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 러시아의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제21장 북미의 TV 광고 시장

  • 북미의 TV 광고 시장 개요
  • 북미의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 북미의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제22장 미국의 TV 광고 시장

  • 미국의 TV 광고 시장 개요
  • 미국의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 미국의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제23장 남미의 TV 광고 시장

  • 남미의 TV 광고 시장 개요
  • 남미의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 남미의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제24장 브라질의 TV 광고 시장

  • 브라질의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 브라질의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제25장 중동의 TV 광고 시장

  • 중동의 TV 광고 시장 개요
  • 중동의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 중동의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제26장 아프리카의 TV 광고 시장

  • 아프리카의 TV 광고 시장 개요
  • 아프리카의 TV 광고 시장 : 서비스 유형별, 실적과 예측(금액)
  • 아프리카의 TV 광고 시장 : 방송 서비스별, 실적과 예측(금액)

제27장 TV 광고 시장의 경쟁 구도와 기업 개요

  • TV 광고 시장의 경쟁 구도
  • TV 광고 시장의 기업 개요
    • CBS(Columbia Broadcasting System)
    • Comcast Corporation
    • Viacom Inc.
    • Gray Television Inc.
    • Sinclair Broadcast Group

제28장 TV 광고 시장의 주요 M&A

제29장 TV 광고 시장의 미래 전망과 잠재적 분석

제30장 부록

KSA 22.02.15

“TV Advertising Global Market Report 2022” from The Business Research Company provides the strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the global tv advertising market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12+ geographies.
  • Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market research findings.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order.

Where is the largest and fastest growing market for the tv advertising ? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The TV Advertising market global report” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market's historic and forecast market growth by geography. It places the market within the context of the wider tv advertising market, and compares it with other markets.

  • The market characteristics section of the report defines and explains the market.
  • The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, the impact of the COVID-19 virus and forecasting its recovery.
  • Market segmentations break down market into sub markets.
  • The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the impact and recovery trajectory of COVID-19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
  • Competitive landscape gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
  • The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.
  • The tv advertising market section of the report gives context. It compares the tv advertising market with other segments of the tv advertising market by size and growth, historic and forecast.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Service Type: Terrestrial; Multichannel; Online
  • 2) By delivery platform: Cable Television; Satellite Television
  • 3) By Broadcasting services: Advertisement; Subscription
  • 4) By Time slot: 20 seconds; 60 seconds; More than 60 seconds
  • Companies Mentioned: CBS (Columbia Broadcasting System); Comcast Corporation; Viacom Inc.; Gray Television Inc.; Sinclair Broadcast Group
  • Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. TV Advertising Market Characteristics

3. TV Advertising Market Trends And Strategies

4. Impact Of COVID-19 On TV Advertising

5. TV Advertising Market Size And Growth

  • 5.1. Global TV Advertising Historic Market, 2016-2021, $ Billion
    • 5.1.1. Drivers Of The Market
    • 5.1.2. Restraints On The Market
  • 5.2. Global TV Advertising Forecast Market, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
    • 5.2.1. Drivers Of The Market
    • 5.2.2. Restraints On the Market

6. TV Advertising Market Segmentation

  • 6.1. Global TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Terrestrial
  • Multichannel
  • Online
  • 6.2. Global TV Advertising Market, Segmentation By delivery platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Cable Television
  • Satellite Television
  • 6.3. Global TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Advertisement
  • Subscription
  • 6.4. Global TV Advertising Market, Segmentation By Time slot, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 20 seconds
  • 60 seconds
  • More than 60 seconds

7. TV Advertising Market Regional And Country Analysis

  • 7.1. Global TV Advertising Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 7.2. Global TV Advertising Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

8. Asia-Pacific TV Advertising Market

  • 8.1. Asia-Pacific TV Advertising Market Overview
  • Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
  • 8.2. Asia-Pacific TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 8.3. Asia-Pacific TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

9. China TV Advertising Market

  • 9.1. China TV Advertising Market Overview
  • 9.2. China TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F,$ Billion
  • 9.3. China TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F,$ Billion

10. India TV Advertising Market

  • 10.1. India TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 10.2. India TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

11. Japan TV Advertising Market

  • 11.1. Japan TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 11.2. Japan TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

12. Australia TV Advertising Market

  • 12.1. Australia TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 12.2. Australia TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

13. Indonesia TV Advertising Market

  • 13.1. Indonesia TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 13.2. Indonesia TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

14. South Korea TV Advertising Market

  • 14.1. South Korea TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 14.2. South Korea TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

15. Western Europe TV Advertising Market

  • 15.1. Western Europe TV Advertising Market Overview
  • 15.2. Western Europe TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 15.3. Western Europe TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

16. UK TV Advertising Market

  • 16.1. UK TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 16.2. UK TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

17. Germany TV Advertising Market

  • 17.1. Germany TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 17.2. Germany TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

18. France TV Advertising Market

  • 18.4. France TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 18.5. France TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

19. Eastern Europe TV Advertising Market

  • 19.1. Eastern Europe TV Advertising Market Overview
  • 19.2. Eastern Europe TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 19.3. Eastern Europe TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

20. Russia TV Advertising Market

  • 20.1. Russia TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 20.2. Russia TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

21. North America TV Advertising Market

  • 21.1. North America TV Advertising Market Overview
  • 21.2. North America TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 21.3. North America TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

22. USA TV Advertising Market

  • 22.1. USA TV Advertising Market Overview
  • 22.2. USA TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 22.3. USA TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

23. South America TV Advertising Market

  • 23.1. South America TV Advertising Market Overview
  • 23.2. South America TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 23.3. South America TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

24. Brazil TV Advertising Market

  • 24.1. Brazil TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 24.2. Brazil TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

25. Middle East TV Advertising Market

  • 25.1. Middle East TV Advertising Market Overview
  • 25.2. Middle East TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 25.3. Middle East TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

26. Africa TV Advertising Market

  • 26.1. Africa TV Advertising Market Overview
  • 26.2. Africa TV Advertising Market, Segmentation By Service Type, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 26.3. Africa TV Advertising Market, Segmentation By Broadcasting services, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

27. TV Advertising Market Competitive Landscape And Company Profiles

  • 27.1. TV Advertising Market Competitive Landscape
  • 27.2. TV Advertising Market Company Profiles
    • 27.2.1. CBS (Columbia Broadcasting System)
      • 27.2.1.1. Overview
      • 27.2.1.2. Products and Services
      • 27.2.1.3. Strategy
      • 27.2.1.4. Financial Performance
    • 27.2.2. Comcast Corporation
      • 27.2.2.1. Overview
      • 27.2.2.2. Products and Services
      • 27.2.2.3. Strategy
      • 27.2.2.4. Financial Performance
    • 27.2.3. Viacom Inc.
      • 27.2.3.1. Overview
      • 27.2.3.2. Products and Services
      • 27.2.3.3. Strategy
      • 27.2.3.4. Financial Performance
    • 27.2.4. Gray Television Inc.
      • 27.2.4.1. Overview
      • 27.2.4.2. Products and Services
      • 27.2.4.3. Strategy
      • 27.2.4.4. Financial Performance
    • 27.2.5. Sinclair Broadcast Group
      • 27.2.5.1. Overview
      • 27.2.5.2. Products and Services
      • 27.2.5.3. Strategy
      • 27.2.5.4. Financial Performance

29. Key Mergers And Acquisitions In The TV Advertising Market

29. TV Advertising Market Future Outlook and Potential Analysis

30. Appendix

  • 30.1. Abbreviations
  • 30.2. Currencies
  • 30.3. Research Inquiries
  • 30.4. The Business Research Company
  • 30.5. Copyright And Disclaimer
Back to Top
전화 문의
F A Q