Global Information
회사소개 | 문의 | 비교리스트

세계의 디지털 광고 시장(2022년)

Digital Advertising Global Market Report 2022

리서치사 The Business Research Company
발행일 On Demand Report 상품코드 1044028
페이지 정보 영문 175 Pages 배송안내 2-10일 (영업일 기준)
가격
US $ 4,000 ₩ 5,149,000 PDF (Single User License)
US $ 6,000 ₩ 7,723,000 PDF (Site License)
US $ 8,000 ₩ 10,298,000 PDF (Enterprise License)


세계의 디지털 광고 시장(2022년) Digital Advertising Global Market Report 2022
발행일 : On Demand Report 페이지 정보 : 영문 175 Pages

본 상품은 영문 자료로 한글과 영문 목차에 불일치하는 내용이 있을 경우 영문을 우선합니다. 정확한 검토를 위해 영문목차를 참고해주시기 바랍니다.

세계의 디지털 광고 시장에 대해 조사분석했으며, 시장의 특징, 시장 규모와 성장률, 시장 세분화, 지역별·국가별 내역, 경쟁 구도, 시장 점유율, 동향, 전략에 관한 정보를 정리하여 전해드립니다.

목차

제1장 개요

제2장 디지털 광고 시장의 특징

제3장 디지털 광고 시장의 동향과 전략

제4장 디지털 광고에 대한 COVID-19의 영향

제5장 디지털 광고 시장 규모와 성장률

  • 시장 성장 실적(금액)
    • 시장 촉진요인
    • 시장 억제요인
  • 시장 성장 예측(금액)
    • 시장 촉진요인
    • 시장 억제요인

제6장 디지털 광고 시장 세분화

  • 세계의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 모바일 광고(인앱·모바일 웹)
  • 데스크톱 광고
  • 디지털 TV
  • 기타
  • 세계의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)
  • 디지털 디스플레이 광고(프로그래매틱/비프로그래매틱 트랜잭션)
  • 인터넷 유료 검색
  • 소셜미디어
  • 온라인 비디오
  • 기타
  • 세계의 디지털 광고 시장 : 업종별, 실적과 예측(금액)
  • 미디어·엔터테인먼트
  • 소비재·소매업
  • 은행·금융 서비스·보험
  • 통신·IT부문
  • 여행업
  • 의료 부문
  • 제조·공급망
  • 운송·물류
  • 에너지·전력·유틸리티
  • 기타

제7장 디지털 광고 시장의 지역별·국가별 분석

  • 세계의 디지털 광고 시장 : 지역별, 실적과 예측(금액)
  • 세계의 디지털 광고 시장 : 국가별, 실적과 예측(금액)

제8장 아시아태평양의 디지털 광고 시장

  • 아시아태평양의 디지털 광고 시장 개요
  • 지역 정보, COVID-19의 영향, 시장 정보, 배경 정보, 정부 구상, 규제, 규제기관, 주요 협회, 징수되는 세금, 법인세 구조, 투자, 주요 기업
  • 아시아태평양의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 아시아태평양의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제9장 중국의 디지털 광고 시장

  • 중국의 디지털 광고 시장 개요
  • 중국의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 중국의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제10장 인도의 디지털 광고 시장

  • 인도의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 인도의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제11장 일본의 디지털 광고 시장

  • 일본의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 일본의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제12장 호주의 디지털 광고 시장

  • 호주의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 호주의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제13장 인도네시아의 디지털 광고 시장

  • 인도네시아의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 인도네시아의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제14장 한국의 디지털 광고 시장

  • 한국의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 한국의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제15장 서유럽의 디지털 광고 시장

  • 서유럽의 디지털 광고 시장 개요
  • 서유럽의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 서유럽의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제16장 영국의 디지털 광고 시장

  • 영국의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 영국의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제17장 독일의 디지털 광고 시장

  • 독일의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 독일의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제18장 프랑스의 디지털 광고 시장

  • 프랑스의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 프랑스의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제19장 동유럽의 디지털 광고 시장

  • 동유럽의 디지털 광고 시장 개요
  • 동유럽의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 동유럽의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제20장 러시아의 디지털 광고 시장

  • 러시아의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 러시아의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제21장 북미의 디지털 광고 시장

  • 북미의 디지털 광고 시장 개요
  • 북미의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 북미의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제22장 미국의 디지털 광고 시장

  • 미국의 디지털 광고 시장 개요
  • 미국의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 미국의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제23장 남미의 디지털 광고 시장

  • 남미의 디지털 광고 시장 개요
  • 남미의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 남미의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제24장 브라질의 디지털 광고 시장

  • 브라질의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 브라질의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제25장 중동의 디지털 광고 시장

  • 중동의 디지털 광고 시장 개요
  • 중동의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 중동의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제26장 아프리카의 디지털 광고 시장

  • 아프리카의 디지털 광고 시장 개요
  • 아프리카의 디지털 광고 시장 : 플랫폼별, 실적과 예측(금액)
  • 아프리카의 디지털 광고 시장 : 광고 포맷별, 실적과 예측(금액)

제27장 디지털 광고 시장의 경쟁 구도와 기업 개요

  • 디지털 광고 시장의 경쟁 구도
  • 디지털 광고 시장의 기업 개요
    • Google Ads
    • Facebook
    • Alibaba
    • Amazon
    • Baidu

제28장 디지털 광고 시장의 주요 M&A

제29장 디지털 광고 시장의 미래 전망과 잠재적 분석

제30장 부록

KSA 22.02.15

“Digital Advertising Global Market Report 2022” from The Business Research Company provides the strategists, marketers and senior management with the critical information they need to assess the global digital advertising market as it emerges from the COVID-19 shut down.

Reasons to Purchase

  • Gain a truly global perspective with the most comprehensive report available on this market covering 12+ geographies.
  • Understand how the market is being affected by the coronavirus and how it is likely to emerge and grow as the impact of the virus abates.
  • Create regional and country strategies on the basis of local data and analysis.
  • Identify growth segments for investment.
  • Outperform competitors using forecast data and the drivers and trends shaping the market.
  • Understand customers based on the latest market research findings.
  • Benchmark performance against key competitors.
  • Utilize the relationships between key data sets for superior strategizing.
  • Suitable for supporting your internal and external presentations with reliable high quality data and analysis
  • Report will be updated with the latest data and delivered to you within 3-5 working days of order.

Where is the largest and fastest growing market for the digital advertising ? How does the market relate to the overall economy, demography and other similar markets? What forces will shape the market going forward? “The Digital Advertising market global report” from The Business Research Company answers all these questions and many more.

The report covers market characteristics, size and growth, segmentation, regional and country breakdowns, competitive landscape, market shares, trends and strategies for this market. It traces the market's historic and forecast market growth by geography. It places the market within the context of the wider digital advertising market, and compares it with other markets.

  • The market characteristics section of the report defines and explains the market.
  • The market size section gives the market size ($b) covering both the historic growth of the market, the impact of the COVID-19 virus and forecasting its recovery.
  • Market segmentations break down market into sub markets.
  • The regional and country breakdowns section gives an analysis of the market in each geography and the size of the market by geography and compares their historic and forecast growth. It covers the impact and recovery trajectory of COVID-19 for all regions, key developed countries and major emerging markets.
  • Competitive landscape gives a description of the competitive nature of the market, market shares, and a description of the leading companies. Key financial deals which have shaped the market in recent years are identified.
  • The trends and strategies section analyses the shape of the market as it emerges from the crisis and suggests how companies can grow as the market recovers.
  • The digital advertising market section of the report gives context. It compares the digital advertising market with other segments of the digital advertising market by size and growth, historic and forecast.

Scope

Markets Covered:

  • 1) By Platform: Mobile Ad (In-APP and Mobile Web); Desktop Ad; Digital TV; Others
  • 2) By Ad Format: Digital Display Ad (Programmatic and Non-programmatic Transactions); Internet Paid Search; Social Media; Online Video; Others
  • 3) By Industrial Vertical: Media and Entertainment; Consumer Goods & Retail Industry; Banking, Financial Service & Insurance; Telecommunication IT Sector; Travel Industry; Healthcare Sector; Manufacturing & Supply Chain; Transportation and Logistics; Energy, Power, and Utilities; Others
  • Companies Mentioned: Google Ads; Facebook; Alibaba; Amazon; Baidu
  • Countries: Australia; Brazil; China; France; Germany; India; Indonesia; Japan; Russia; South Korea; UK; USA
  • Regions: Asia-Pacific; Western Europe; Eastern Europe; North America; South America; Middle East; Africa
  • Time series: Five years historic and ten years forecast.
  • Data: Ratios of market size and growth to related markets, GDP proportions, expenditure per capita,
  • Data segmentations: country and regional historic and forecast data, market share of competitors, market segments.
  • Sourcing and Referencing: Data and analysis throughout the report is sourced using end notes.

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Digital Advertising Market Characteristics

3. Digital Advertising Market Trends And Strategies

4. Impact Of COVID-19 On Digital Advertising

5. Digital Advertising Market Size And Growth

  • 5.1. Global Digital Advertising Historic Market, 2016-2021, $ Billion
    • 5.1.1. Drivers Of The Market
    • 5.1.2. Restraints On The Market
  • 5.2. Global Digital Advertising Forecast Market, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
    • 5.2.1. Drivers Of The Market
    • 5.2.2. Restraints On the Market

6. Digital Advertising Market Segmentation

  • 6.1. Global Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Mobile Ad (In-APP and Mobile Web)
  • Desktop Ad
  • Digital TV
  • Others
  • 6.2. Global Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Digital Display Ad (Programmatic and Non-programmatic Transactions)
  • Internet Paid Search
  • Social Media
  • Online Video
  • Others
  • 6.3. Global Digital Advertising Market, Segmentation By Industrial Vertical, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • Media and Entertainment
  • Consumer Goods & Retail Industry
  • Banking, Financial Service & Insurance
  • Telecommunication IT Sector
  • Travel Industry
  • Healthcare Sector
  • Manufacturing & Supply Chain
  • Transportation and Logistics
  • Energy, Power, and Utilities
  • Others

7. Digital Advertising Market Regional And Country Analysis

  • 7.1. Global Digital Advertising Market, Split By Region, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 7.2. Global Digital Advertising Market, Split By Country, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

8. Asia-Pacific Digital Advertising Market

  • 8.1. Asia-Pacific Digital Advertising Market Overview
  • Region Information, Impact Of COVID-19, Market Information, Background Information, Government Initiatives, Regulations, Regulatory Bodies, Major Associations, Taxes Levied, Corporate Tax Structure, Investments, Major Companies
  • 8.2. Asia-Pacific Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 8.3. Asia-Pacific Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

9. China Digital Advertising Market

  • 9.1. China Digital Advertising Market Overview
  • 9.2. China Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F,$ Billion
  • 9.3. China Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F,$ Billion

10. India Digital Advertising Market

  • 10.1. India Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 10.2. India Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

11. Japan Digital Advertising Market

  • 11.1. Japan Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 11.2. Japan Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

12. Australia Digital Advertising Market

  • 12.1. Australia Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 12.2. Australia Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

13. Indonesia Digital Advertising Market

  • 13.1. Indonesia Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 13.2. Indonesia Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

14. South Korea Digital Advertising Market

  • 14.1. South Korea Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 14.2. South Korea Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

15. Western Europe Digital Advertising Market

  • 15.1. Western Europe Digital Advertising Market Overview
  • 15.2. Western Europe Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 15.3. Western Europe Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

16. UK Digital Advertising Market

  • 16.1. UK Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 16.2. UK Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

17. Germany Digital Advertising Market

  • 17.1. Germany Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 17.2. Germany Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

18. France Digital Advertising Market

  • 18.4. France Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 18.5. France Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

19. Eastern Europe Digital Advertising Market

  • 19.1. Eastern Europe Digital Advertising Market Overview
  • 19.2. Eastern Europe Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 19.3. Eastern Europe Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

20. Russia Digital Advertising Market

  • 20.1. Russia Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 20.2. Russia Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

21. North America Digital Advertising Market

  • 21.1. North America Digital Advertising Market Overview
  • 21.2. North America Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 21.3. North America Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

22. USA Digital Advertising Market

  • 22.1. USA Digital Advertising Market Overview
  • 22.2. USA Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 22.3. USA Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

23. South America Digital Advertising Market

  • 23.1. South America Digital Advertising Market Overview
  • 23.2. South America Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 23.3. South America Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

24. Brazil Digital Advertising Market

  • 24.1. Brazil Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 24.2. Brazil Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

25. Middle East Digital Advertising Market

  • 25.1. Middle East Digital Advertising Market Overview
  • 25.2. Middle East Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 25.3. Middle East Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

26. Africa Digital Advertising Market

  • 26.1. Africa Digital Advertising Market Overview
  • 26.2. Africa Digital Advertising Market, Segmentation By Platform, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion
  • 26.3. Africa Digital Advertising Market, Segmentation By Ad Format, Historic and Forecast, 2016-2021, 2021-2026F, 2031F, $ Billion

27. Digital Advertising Market Competitive Landscape And Company Profiles

  • 27.1. Digital Advertising Market Competitive Landscape
  • 27.2. Digital Advertising Market Company Profiles
    • 27.2.1. Google Ads
      • 27.2.1.1. Overview
      • 27.2.1.2. Products and Services
      • 27.2.1.3. Strategy
      • 27.2.1.4. Financial Performance
    • 27.2.2. Facebook
      • 27.2.2.1. Overview
      • 27.2.2.2. Products and Services
      • 27.2.2.3. Strategy
      • 27.2.2.4. Financial Performance
    • 27.2.3. Alibaba
      • 27.2.3.1. Overview
      • 27.2.3.2. Products and Services
      • 27.2.3.3. Strategy
      • 27.2.3.4. Financial Performance
    • 27.2.4. Amazon
      • 27.2.4.1. Overview
      • 27.2.4.2. Products and Services
      • 27.2.4.3. Strategy
      • 27.2.4.4. Financial Performance
    • 27.2.5. Baidu
      • 27.2.5.1. Overview
      • 27.2.5.2. Products and Services
      • 27.2.5.3. Strategy
      • 27.2.5.4. Financial Performance

29. Key Mergers And Acquisitions In The Digital Advertising Market

29. Digital Advertising Market Future Outlook and Potential Analysis

30. Appendix

  • 30.1. Abbreviations
  • 30.2. Currencies
  • 30.3. Research Inquiries
  • 30.4. The Business Research Company
  • 30.5. Copyright And Disclaimer
Back to Top
전화 문의
F A Q