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북미의 온라인 결제 수단(2021년)

North America Online Payment Methods 2021

리서치사 yStats.com GmbH & Co. KG
발행일 2021년 06월 상품 코드 1016634
페이지 정보 영문 93 Pages
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북미의 온라인 결제 수단(2021년) North America Online Payment Methods 2021
발행일 : 2021년 06월 페이지 정보 : 영문 93 Pages

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세계의 온라인 결제 산업은 매년 성장하고 있으며, 특히 2020년 COVID-19 등장 이후 그 경향이 현저하게 늘어났습니다. 그 결과, 디지털 지갑 이용 빈도가 높아져 디지털 지갑 지출이 증가했습니다. 또한 M상거래 금액이 2020년 온라인 서비스 이용 급증에 힘 입어 2025년 3조 달러 이상의 대폭 증가가 예측됩니다.

북미 지역에서는 COVID-19의 발병 후 온라인 결제 업계에 큰 변화가 있었습니다. 미국과 캐나다의 소비자가 온라인 결제로 전환했기 때문에 2020년 근접형 모바일 결제 사용자 수와 모바일 상거래 금액이 증가할 것으로 예상됩니다. 이러한 행동 변화의 일반적인 이유 중 하나는 대면 결제가 줄어들었기 때문입니다. 지불 방법에 대한 특정 선호 형성을 가속화했습니다.

북미의 온라인 결제 수단(North America Online Payment Methods)을 조사했으며 시장 현상과 장래 동향에 관한 통찰 국가별 시장 분석, 주요 기업 등의 정보를 제공합니다.

본 보고서에서 언급된 기업 :

Apple Pay, Starbucks, Google Pay, PayPal, Venmo, Afterpay, Klarna, Affirm, Quadpay, Coinbase, Robinhood, CivisScience, Paysafe, SimplyPayMe, PayBright, Adyen, Samsung Pay, Zelle, FuturePay, Sezzle, Splitit, Bread, BlockFi, eToro , Coinmama

목차

제1장 관리 개요

제2장 세계의 전개

  • 디지털 지갑 지출 매출(2020,2025f)
  • 디지털 지갑 사용자 수(2020,2025f)
  • 모바일 상거래 거래액(2020,2025f)
  • 성숙 시장에서 현금 사용 비율(국가별 총 거래량에서 차지하는 비중)(2010, 2020년 e)
  • 신흥 시장에서 현금 사용 비율(국가별 총 거래량에서 차지하는 비중)(2010, 2020년 e)
  • 비접촉식 결제와 E상거래 결제 점유율(디지털 지갑의 총 지출의 비율)(2025f)
  • QR 코드 결제 사용자 수(2020e, 2025f)
  • QR 코드 결제 사용자 점유율, 전체 휴대 전화 사용자 비율(2025f)
  • 즉시 지불 매출(2020e, 2025f)
  • B2B 및 소비자 디지털 송금, 은행 지불 합계액 비율의 즉시 지불 점유율(2025f)
  • 생체 인식을 통해 인증된 모바일 결제 거래액(2020,2025f)
  • 대면 쇼핑시의 디지털 결제 옵션 제공을 기대하는 성인 비율 및 특정 디지털 결제 옵션을 기대하는 성인의 비율(2020년 11월)
  • 블록체인 사용 사례 분석(2021e)

제3장 북미

  • 지역
    • 온라인 및 모바일 결제 동향 개요(2021년 6월)
    • 기업에 대한 온라인 및 모바일 결제 뉴스(2021년 6월)
    • 2019년 2분기와 2020년 2/4분기의 온라인 거래, 전체 모바일 거래 점유율
    • 성인 소비자 비율로 세대마다 적어도 하나의 청구서 지불을 문서로 전환
    • 청구서 및 명세서 수령 방법과 접근 방법 내역 성인 소비자 비율(2020,2021)
    • 성인 소비자 비율로 특정 청구서와 명세서를 온라인으로 받을 의사가 있는 주요 이유(2020년 12월)
    • 모바일 앱을 사용하여 기업과 상호 작용하는 주요 성인 소비자 비율(2020,2021)
  • 미국
    • 근접 모바일 결제 사용자 수 및 전년 대비 사용자 수(2020-2025f)
    • 근접 모바일 결제 사용자 수와 스마트 폰 사용자 총수에서 차지하는 비율(2020-2025)
    • 결제 플랫폼별 근접 모바일 결제 사용자 수(2021e)
    • 근접 모바일 결제 사용자당 연간 평균 지출액 및 전년 대비 변화(2020-2025f)
    • 모바일 P2P 결제 거래액 및 전년 대비 변화(2020e-2024f)
    • 지불 방법별 B2B 결제 거래액 및 B2B 지불 내역(총 거래 금액 비율)(2021f)
    • 디지털 결제 이용 상황(1 유형과 2개 이상의 유형별 소비자 비율(2016-2020)
    • 미국 성인이 일반적으로 사용하는 모바일 결제 제공자 방법(2021년 4월)
    • 온라인 쇼핑시 권장 지불 방법, 미국 성인 비율(2021년 4월)
    • 매장 구매시 권장 지불 방법, 미국 성인 비율(2021년 4월)
    • 주로 사용되는 디지털 결제 플랫폼 내역 성인 비율(2021년 4월)
    • 지난 달 온라인으로 지불할 때 사용한 지불 방법, 소비자 비율(2021년 3월)
    • 소비자 비율로 이전보다 COVID-19 이후에 자주 사용되는 지불 방법(2021년 3월)
    • COVID-19에서 변경된 지불 방법 습관 추진 요인, 소비자 비율(2021년 3월)
    • 중소기업이 잘 알고 있는 지불 방법, 중소기업 비율(2021년 2월)
    • 서비스 종류별 직불 카드 사용, 응답자 비율(2018,2019,2020)
    • 소매 중심 온라인 신용 카드 및 직불 카드 지출 침투율(총지출 비율)(2020년 1월 - 2021년 1월)
    • 비접촉식 카드 인지도 분석, 소비자 비율(2019-2020)
    • COVID-19 후에도 비접촉식 결제 양식을 사용을 고수한 성인, 세대(2020년 9월)
    • BNPL 사용자 침투율 및 적어도 1회 지불을 놓친 BNPL 사용자 점유율(2020년 12월)
    • 주요 BNPL 응용 프로그램, 총 BNPL 앱 다운로드 비율(2018년 4 분기와 2019년, 2020년 및 2021년 1분기)
    • 과거에 사용된 BNPL 제공자 대신 PayPal이 온라인 쇼핑에 제공하는 무이자 BNPL 소비자 비율(2020)
    • BNPL 옵션을 사용하는 주된 이유와 성인 비율(2021년 3월)
    • 2020년 3월과 비교한 응답자의 비율로 BNPL 사용자 침투율 및 2020년 9월 연령대별 BNPL 사용 변화
    • BNPL 서비스 사용자 침투율, 연령별 소비자의 비율(2020년 7월과 2021년 3월)
    • 2020년 7월 첫 BNPL 거래에서의 신용 사용률에 의한 BNPL 사용량 분석
    • 사용되는 가장 일반적인 BNPL 대출 현황. 애프터 페이, Affirm, Bread, GreenSky, Klarna, QuadPay, BNPL 사용자의 비율, 2020년 5월
    • 사용되는 가장 일반적인 BNPL 대출 내역(2021년 3월) 성인 BNPL 사용자 비율 : Affirm, Afterpay, FuturePay, Klarna, PayPal
    • 서비스 제공자별 BNPL 사용자 수(2021년 11월) Affirm, Afterpay, Bread, FuturePay, Klarna, PayPal, QuadPay, Sezzle, Splitit
    • 신용 카드 회사와 비교했을 때 BNPL 대출에 대한 BNPL 사용자 태도 분석, 성인 BNPL 사용자 비율(2021년 3월)
    • 2021년 3월 BNPL을 통해 소비된 평균 금액(성인 BNPL 사용자 비율)
    • BNPL를 사용하는 이유 분석, 온라인 소비자 비율(2020년 9월)
    • 향후 12개월간 BNPL 서비스의 사용 의향 내역 성인 비율(2020년 7월 2021년 3월)
    • 암호 통화 채용률 및 세계 평균 암호 통화 채택률 인구 비율(2020년 12월)
    • 소비자 비율로 소유자와 비소유자별 암호화 통화에서 구입한/구입 예정 제품 카테고리(2021년 2월)
    • 암호 통화를 사용하여 구입한 소비자 제품 카테고리 및 세대(2021년 2월)
    • 암호 통화를 사용하여 미래 구입을 고려하는 소비자 제품 카테고리 및 세대(2021년 2월)
    • 선택한 암호화 통화에 투자 또는 구매하실 신뢰할 수있는 디지털 결제 플랫폼의 내역 응답자의 비율(2021년 4월)
    • COVID-19 매장에서 쇼핑 중에 취해야 할 예방 조치, 2021년 1월에 예방 접종을 받았거나 백신 접종을 계획하고 있는 소비자 비율
    • 즉시 지불 점유율, 세계의 즉시 지불 거래액 비율(2025f)
    • 체크 아웃시 장바구니를 포기하는 주된 이유와 성인 비율(2020년 12월)
  • 캐나다
    • 2021년 3월부터 4월까지 지난 1개월 동안 온라인 지불시 사용된 지불 방법(소비자 비율)
    • 소비자 비율로 이전보다 COVID-19 이후에 자주 사용되는 지불 방법(2021년 3월)
    • 사용 빈도별 상위 3개 지불 방법(2021년 4월)
    • COVID-19에서 변경된 지불 방법, 습관 추진 요인, 소비자 비율(2021년 3월)
    • 지불 내역 총 거래량(2019)
    • 지불 내역 총 거래액(2019)
    • POS 거래 건수, POS 거래 금액, 지불 방법별 및 전년 대비(2018,2019)
    • 원격 거래 건수 원격 거래 금액, 지불 방법별 및 전년 대비(2018,2019)
    • 기업, 중소기업, 중견 기업이 사용하는 상위 지불 방법 : 총 지출 비율(2020년 11월)
    • 2019년 11월 및 2020년 11월 예측별 B2CEe 상거래 및 M상거래 판매(2020e)
    • 지난 12개월 동안 온라인 구입시의 결제 방법, 성인 온라인 쇼핑객 비율(2020년 3월)
    • 2020년 3월의 성인 인터넷 사용자 비율에서 주별 디지털 지갑과 모바일 결제 서비스 인식
    • 온라인 쇼핑 사기 노출이 증가했다고 믿는 응답자 비율(2021년 2월)
    • 온라인 쇼핑 편의 수준에 영향을 미치는 주요 요인, 응답자 비율(2021년 2월) )
    • BNPL 옵션 제공을 희망하는 응답자 내역, 체크 아웃 채널별 및 연령별(2021년 1월)
NJH 21.07.21

Digital payment adoption increased in North America after COVID-19 onset: new yStats.com report.

The latest publication from Germany-based online research firm yStats.com, "North America Online Payment Methods 2021" provides insights into the current state and future trends of the online payment market in North America. The publication reveals that consumers and merchants challenged by the COVID-19 health crisis shifted progressively to online payment solutions

The increased digital adoption among consumers worldwide boosted usage of digital wallets in 2020

The online payment industry worldwide has been growing over the years, especially after the onset of COVID-19 in 2020. This meant the more frequent usage of digital wallets, which brought growth in digital wallet spending, where the former was forecasted to see a rise in the user number to more than 4 billion in 2025, and the latter to almost double by 2025, accounting for half of the total wallet spending. Moreover, the M-Commerce value was forecasted to increase significantly to over USD 3 trillion by 2025, encouraged by the surge of online service usage in 2020.

Consumers in North America progressively shifted towards online payments in order to make fewer payments in person in 2020

In the North American region, the online payment industry witnessed substantial changes after the COVID-19 onset. Consumers in the US and Canada shifted to online payments, thus, the number of proximity mobile payment users along with the mobile commerce value was expected to increase in 2020. One of the common reasons for this change in behavior was making fewer payments in person. This also prompted forming of specific preferences in terms of payment methods. Credit and debit cards were the most commonly used in the region for online shopping. Moreover, US consumers surveyed opted for multiple payments even more than just for one payment method.

US customers choose BNPL to make purchases that would not otherwise fit in their budget.

An alternative payment solution that was gaining popularity among consumers in North America was the buy-now-pay-later service. The reasons for US consumers choosing to use BNPL include making purchases that would not fit in their budgets, avoiding paying credit card interest, or borrowing money without a credit check. Furthermore, top BNPL service providers, such as Afterpay, Quadpay and Affirm witnessed an increase in their percentage of app downloads between 2020 to Q1 2021, while Klarna, saw a slight decline in percentage while still leading the sector.

Covered Regions:

North America.

Companies Mentioned:

Apple Pay, Starbucks, Google Pay, PayPal ,Venmo, Afterpay, Klarna, Affirm, Quadpay, Coinbase, Robinhood, CivisScience, Paysafe, SimplyPayMe, PayBright, Adyen, Samsung Pay, Zelle, FuturePay, Sezzle, Splitit, Bread, BlockFi, eToro, Coinmama.

Table of Contents

1. Management Summary

2. Global Developments

  • Value of Digital Wallet Spending, in USD trillion, 2020 & 2025f
  • Number of Digital Wallet Users, in billions, 2020 & 2025f
  • Value of Mobile Commerce Transactions, in USD trillion, 2020 & 2025f
  • Cash Usage in Mature Markets, by Countries, in % of Total Transactions Volume, 2010 & 2020e
  • Cash Usage in Emerging Markets, by Countries, in % of Total Transactions Volume, 2010 & 2020e
  • Share of Contactless and E-Commerce Payments, in % of Total Digital Wallet Spend, 2025f
  • Number of QR Code Payment Users, in billions, 2020e & 2025f
  • Share of QR Code Payment Users, in % of All Mobile Phone Users, 2025f
  • Value of Instant Payments, in USD trillion, 2020e & 2025f
  • Share Instant Payments, in % of Total B2B and Consumer Digital Money Transfer and Banking Payments Value, 2025f
  • Value of Mobile Payment Transactions Authenticated via Biometrics, in USD trillion, 2020 & 2025f
  • Share of Adults Who Expected Digital Payment Options being Offered When Shopping In-Person, in %, and Particular Digital Payment Options Expected, in % of Adults, November 2020
  • Breakdown of Blockchain Usage Cases, in %, 2021e

3. North America

  • 3.1. Regional
    • Overview of Online & Mobile Payment Trends, June 2021
    • Online & Mobile Payment News About Players, June 2021
    • Share of Mobile Transactions, in % of Overall Online Transactions, Q2 2019 & Q2 2020
    • Switching At Least One Bill Payment to Paperless, by Generation, in % of Adult Consumers, December 2020
    • Breakdown of Bills & Statements' Receipt and Access Methods, in % of Adult Consumers, 2020 & 2021e
    • Top Reasons of the Willingness to Receive Certain Bills and Statements Online, in % of Adult Consumers, December 2020
    • Top Drivers of Using Mobile Apps to Interact With Companies, in % of Adult Consumers, 2020 & 2021
  • 3.2. United States
    • Number of Proximity Mobile Payment Users, in millions, and Year-on-Year Change, in %, 2020 - 2025f
    • Number of Proximity Mobile Payment Users, in millions, and Its Share in Total Smartphone Users Number, in %, 2020 - 2025f
    • Number of Proximity Mobile Payment Users, by Payment Platforms, in millions, 2021e
    • Proximity Mobile Payment Average Annual Spending Value Per User, in USD, and Year-on-Year Change, in %, 2020 - 2025f
    • Value of Mobile P2P Payment Transactions, in USD billion, and Year-on-Year Change, in %, 2020e - 2024f
    • Value of B2B Payment Transactions, by Payment Method, in USD trillion, and Breakdown of B2B Payment Methods, in % of Total Transaction Value, 2021f
    • Digital Payments Used, by One Type & Two or More Types, in % of Consumers, 2016 - 2020
    • Mobile Payment Providers Methods Typically Used, in % of US Adults, April 2021
    • Payment Methods Preferred When Shopping Online, in % of US Adults, April 2021
    • Payment Methods Preferred When Purchasing In-Store, in % of US Adults, April 2021
    • Breakdown of Digital Payment Platforms Primarily Used, in % of Adults, April 2021
    • Payment Methods Used When Paying Online in the Past Month, in % of Consumers, March 2021
    • Payment Methods Used More Frequently After COVID-19 than Before, in % of Consumers, March 2021
    • Drivers of Changed Payment Method Habits Amid COVID-19, in % of Consumers, March 2021
    • Payment Methods Small Businesses Are Familiar With, in % of Small Businesses, February 2021
    • Usage of Debit Cards, by Types of Services, in % of Respondents, 2018 & 2019 & 2020
    • Retail-Oriented Online Credit Card & Debit Card Spend Penetration Rate, in % of Total Spending, January 2020 - January 2021
    • Breakdown of Contactless Card Awareness, in % of Consumers, 2019 & 2020
    • Adults Who Intend to Continue Using Contactless Payment Forms After COVID-19, by Generation, in %, September 2020
    • BNPL User Penetration Rate, in %, and Share of BNPL Users Who Missed at Least One Payment, in %, December 2020
    • Top BNPL Applications, in % of Total BNPL Apps Downloads, Q4 2018 & 2019 & 2020 & Q1 2021
    • Share of Consumers Who Would Use a Zero Interest BNPL Offered by PayPal for Online Shopping Instead of BNPL Provider Used in the Past, in %, 2020
    • Top Reasons for Using BNPL Option, in % of Adults, March 2021
    • BNPL User Penetration Rate, in % of Respondents, and Change in Use of BNPL Compared to March 2020, in %, by Age Groups, September 2020
    • BNPL Service User Penetration Rates, by Age Groups, in % of Consumers, July 2020 & March 2021
    • Breakdown of BNPL Usage, by Credit Utilization Rate at First BNPL Transaction, in %, July 2020
    • Breakdown of Most Common BNPL Lenders Used, incl. Afterpay, Affirm, Bread, GreenSky, Klarna, and QuadPay, in % of BNPL Users, May 2020
    • Breakdown of Most Common BNPL Lenders Used, incl. Affirm, Afterpay, FuturePay, Klarna, and PayPal, in % of Adult BNPL Users, March 2021
    • Number of BNPL Users, by Service Provider, incl. Affirm, Afterpay, Bread, FuturePay, Klarna, PayPal, QuadPay, Sezzle, and Splitit, in millions, November 2021
    • Breakdown of BNPL Users' Attitude Towards BNPL Lenders Compared to Credit Card Companies, in % of Adult BNPL Users, March 2021
    • Average Amount Spent via BNPL, in % of Adult BNPL Users, March 2021
    • Breakdown of Reasons to Use BNPL, in % of Online Consumers, September 2020
    • Breakdown of Intentions to Use BNPL Services in the next 12 Months, in % of Adults, July 2020 & March 2021
    • Cryptocurrency Adoption Rate, and Global Average Cryptocurrency Adoption Rate, in % of Population, December 2020
    • Product Categories Purchased/to Be Purchased with Cryptocurrency, by Owners & Nonowners, in % of Consumers, February 2021
    • Consumers Who Made Purchases Using Cryptocurrency, by Product Categories & Generation, in %, February 2021
    • Consumers Who Would Consider Purchasing in the Future Using Cryptocurrency, by Product Categories & Generation, in %, February 2021
    • Breakdown of Digital Payment Platforms That are Trusted to Invest In or Purchase With Cryptocurrency of Choice, in % of Respondents, April 2021
    • COVID-19 Precautions to Be Taken While Shopping In-Stores, in % of Consumers Who Have Been or Plan to Be Vaccinated, January 2021
    • Share of Instant Payments, in % of Global Instant Payment Transaction Values, 2025f
    • Top Reasons for Shopping Cart Abandonment During Checkout, in % of Adults, December 2020
  • 3.3. Canada
    • Payment Methods Used When Paying Online in the Past Month, in % of Consumers, March-April 2021
    • Payment Methods Used More Frequently After COVID-19 than Before, in % of Consumers, March 2021
    • Top 3 Payment Methods, by Usage Frequency, April 2021
    • Drivers of Changed Payment Method Habits Amid COVID-19, in % of Consumers, March 2021
    • Breakdown of Payment Methods, in % of Total Transaction Volume, 2019
    • Breakdown of Payment Methods, in % of Total Transaction Value, 2019
    • Volume of POS Transactions, in millions, Value of POS Transactions, in USD million, by Payment Method, and Year-on-Year Change, in %, 2018 & 2019
    • Volume of Remote Transactions, in millions, Value of Remote Transactions, in USD million, by Payment Method, and Year-on-Year Change, in %, 2018 & 2019
    • Top Payment Methods Used by Businesses, by Small & Medium and Mid-Market Companies, in % of Total Expenditures, November 2020
    • Value of B2C E-Commerce and M-Commerce Sales, by November 2019 & November 2020 Forecasts, in CAD billion, 2020e
    • Payment Methods When Making Purchases Online in the Last 12 Months, in % of Adult Online Shoppers, March 2020
    • Awareness of Digital Wallets & Mobile Payment Services, by Province, in % of Adult Internet Users, March 2020
    • Share of Respondents Who Believe That Online Shopping Increases Exposure to Fraud, in %, February 2021
    • Top Factors That Impact the Online Shopping Comfort Level, in % Respondents, February 2021
    • Breakdown of Respondents Who Wish BNPL Option to be Offered, by Checkout Channel, and by Age Groups, in %, January 2021
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