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PC 그래픽 업계 : 국제 전시회를 대상으로 최신 제품과 향후 동향을 분석

Tech Watch: PC Graphics Industry - Covers International Trade Shows and offer First-hand Analysis of the Newest Products and Trends for the Future

리서치사 Jon Peddie Research
발행정보 연간구독 상품 코드 945617
페이지 정보 영문
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PC 그래픽 업계 : 국제 전시회를 대상으로 최신 제품과 향후 동향을 분석 Tech Watch: PC Graphics Industry - Covers International Trade Shows and offer First-hand Analysis of the Newest Products and Trends for the Future
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1991년 가을, 2개 이상의 AIB를 제휴시키는 방법을 생각해 냈습니다. 사진은 시카고 일리노이대학교 EVL에서 최초로 설계된(상표 등록된) CAVE로, 완전 몰입형 워크인 VR 시스템입니다.

특징

  • 상세한 보고
  • 상세한 업계 개요
  • 식견 있는 업계 인사이트
  • 1차·2차 조사로의 액세스
KSM 20.07.16

Jon Peddie's ‘Tech Watch ’ is our regular report on the PC graphics industry. We cover international trade shows and offer first hand analysis of the newest products and trends for the future. Our latest update for the web lets subscribers get access to our news reports and data as it develops. Subscribers can find recent articles by category and date, and create their own collections of content.

Back in the fall of 1991, when many of you were still in school, and the old guys reading this were trying to figure out how to get two or more AIBs to work together, Tom DeFanti, Dan Sandin and colleagues designed the very first - and trademarked - CAVE (cave automatic virtual environment), and built it at the University of Illinois at Chicago Electronic Visualization Lab-that was the first functional, non-sickening, fully immersive walk-in VR system-26 years ago. You could move around in it, untethered, see 360 around, up and down, all in stereo 3D-interactively, it even had multi-channel audio.

Features:

  • Up to the minute reporting
  • In-depth industry overviews
  • Knowledgeable industry insight
  • Access to primary and secondary research
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