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ReVuze Explorer : 가전제품의 온라인 리뷰 분석ReVuze Explorer: Online Review Analytics for Home Appliances |
식기 세척기든 냉장고든, Revuze의 카테고리 레벨 데이터는 브랜드가 소비자의 관심을 지속적으로 유지하고 새로운 트렌드와 잠재적 위협을 조기에 발견하고 대응할 수 있도록 도와줍니다.
새로운 가전제품을 출시하는 것은 결코 쉬운 일이 아닙니다. 하지만 Revuze를 활용하면 온라인 리뷰를 실시간으로 분석하여 그 과정을 크게 효율화할 수 있습니다. 소비자들이 무엇을 높이 평가하는지 바로 알 수 있고, 품질에 대한 불만에 쉽게 대응할 수 있습니다. 제품을 더 잘 개선하고 출시 성공률을 높일 수 있습니다.
Amazon이 Target이나 Walmart보다 소비자들이 선호하는 이유를 알아보고, Revuze의 온라인 리뷰 분석을 통해 높은 성과를 내는 소매 채널을 더욱 개선할 수 있는 데이터를 확보할 수 있습니다.
소비자의 구매 후 데이터를 수집하여 귀사 가전 브랜드의 특징을 완벽하게 파악할 수 있습니다. 실시간으로 70주제를 실시간으로 드릴다운합니다.
온라인 리뷰를 통해 카테고리별 인사이트를 얻고 실제 구매자를 기반으로 한 확실한 정보를 파악할 수 있습니다. 이를 통해 전략 및 비즈니스 의사결정을 효과적으로 지원할 수 있습니다. 카테고리, 브랜드, SKU에 대한 심층적인 인사이트를 활용하여 카테고리 리더가 될 수 있는 길을 열어보세요.
Whether it's a dishwasher or a refrigerator, Revuze's category-level data will ensure that your brand stays top of mind with consumers, and enable you to proactively identify emerging trends and potential threats early on to take action.
Launching a new appliance is never easy, but Revuze makes it easier with real-time online review analytics. You'll quickly see what consumers are ranting and raving about. Respond to quality complaints by adapting your product to ensure its success. Be sure to never let your product launch flop again.
Know why consumers love you more on Amazon than on Target or Walmart? Where is the sentiment more positive and why? Revuze's online review analytics empowers you with the data you need to improve your better-performing retail channels.
Dive into consumers' post-purchase data to fully understand what makes your home appliances brand unique. Drill down, in real-time into 70 topics that will pinpoint the qualities that command your consumers' loyalty and those that make them select another brand.
Get the solid ground truth about your verified buyers with category insights from online reviews to support strategy and business decision making. Dive in as granular as you wish with category, brand, and SKU insights to help lead your category.